خرید خودرو تجربه هیجان انگیزی است و خاطره آن برای همیشه در ذهن باقی می‌ماند. اگر بخواهید لاماری ایما یا لاماری ایکس که لقب بهترین کراس اور را در بازار ایرانی به خود اختصاص داده‌اند، خریداری کنید، حس خوشتان دو برابر خواهد داشت. برای خرید لاماری باید به نکات متعددی توجه داشته باشید. یکی از مهمترین مواردی که در زمان خرید باید مد نظرتان قرار دهید، مشورت با کسانی است که قبلا از این خودرو استفاده کرده‌اند. این امر به شما کمک می‌کند با مزایا و معایب این خودرو از دیدگاه کسانی که صاحب آن هستند، آشنا شوید و در پایان، هوشمندانه‌تر برای خرید خودرو تصمیم گیری کنید.

نکات مهم برای خرید لاماری، مواردی که باید به آنها توجه داشته باشید!

بررسی مشخصات فنی

برای خرید لاماری، ابتدا باید مشخصات فنی آن را به دقت مورد بررسی قرار دهید و حتی اگر در مورد برخی از مشخصات اطلاعات کافی ندارید، از متخصصان بخواهید که انها را برای شما توضیح دهند. به ویژه، اگر خودرو قبلا مورد استفاده قرار گرفته است، باید تمامی اطلاعات آن به روشی درست در اختیار شما قرار گیرد. این مسئله به شما کمک می‌کند در زمان خرید نگاه واقع بینانه‌ای داشته باشید.

مراجعه به نمایندگی معتبر

مسئله دیگری که در زمان خرید لاماری باید مد نظر قرار دهید، مراجعه به نمایندگی‌های معتبر برای خرید این خودرو است. شما نباید به دلالان یا کسانی که خودرو را در مراکز نامعتبر به فروش می‌رسانند، اعتنا داشته باشید. این مسئله ممکن است باعث شود که اولا اطلاعات درستی در مورد خودرو دریافت نکنید و دوما ممکن است باعث شود خودرویی را خریداری کنید که دارای برخی از مشکلات حقوقی است.

تست خودرو قبل از خرید

توصیه می‌شود برای اینکه رضایت خود را از خرید لاماری بالا ببرید، قبل از خرید خودرو را تست کنید. معمولا در زمان خرید به مدت یک ربع به شما اجازه داده می‌شود که با این خودرو رانندگی کنید و میزان انعطاف‌پذیری و امکاناتی را که در آن به کار رفته است، از نزدیک لمس کنید. این مسئله می‌تواند به طور مستقیم بر میزان رضایت شما از خرید اثر بگذارد.

بیمه کردن خودرو

حتما در زمان خرید لاماری به مسئله بیمه توجه کنید. همان زمان که این خودرو را خریدید برای بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه و دیگر بیمه‌های مورد نیاز اقدام کنید. این کار هم احترام به حقوق خود و هم احترام به حقوق دیگران است.

آیا قدرت موتور لاماری ایما بالا است؟

لاماری ایما یکی از بهترین کراس اورهای ایران است و افراد زیادی تا به حال برای خرید این خودرو اقدام کرده‌اند. این خودرو در سال 1397 وارد بازار ایران شد و یک خودرو تازه وارد به حساب می‌آید. اما در همین مدت کوتاه توانسته است به فروش خوبی برسد. شرکت سازنده اعلام کرده است که قدرت مورتو لاماری ایما برابر با 95 اسب بخار است که این مقدار بسیار قابل توجه است. سرعت 180 کیلومتر برساعت نشان می‌دهد که این خودرو می‌تواند به عنوان یک خودرو سرعتی و پرقدرت در نظر گرفته شود.

چرا لاماری ایکس در بازار طرفداران زیادی دارد؟

لاماری ایکس در سال 1402 به بازار ایرانی معرفی گردید و از بدو وورد به سرعت مورد توجه قرار گرفت. این خودرو به عنوان یک خودروی فول آپشن شناخته می‌شود که امکانات بسیار متعددی دارد. این خودرو دارای ظاهر بسیار لوکس و چشمگیری است و برخی از امکانات آن به شرح زیر هستند:

  • نورپردازی داخلی

  • سردکن و ماساژور برای صندلی راننده

  • رادار تصادف از جلو

  • رادار نقطه کور

  • رادار تغییر لاین

  • سنسور جلو

  • تنظیم برقی صندلی‌های جلو

  • صندوق عقب برقی

  • دوربین 360 درجه

  • چراغ جلو LED

  • گرمکن صندلی‌های جلو

برای خرید لاماری به کجا مراجعه کنیم؟

برای خرید این خودروها می‌توانید به شرکت کیاموتور 118 مراجعه کنید. شرکت کیاموتور 118 نماینده رسمی کمپانی کیاموتورز کره جنوبی است که فعالیت خود را در عرصه فروش و خدمات پس از فروش خودروهای این برند از سال 1386 آغاز کرد و توانست محدودیت خودروهای ایرانی را از بین ببرند و پاسخگوی انتظارات، خواسته‌ها و درخواستهای مخاطبان ایرانی در زمان خرید خودرو باشد و رشد چشمگیری را در صنعت خودروسازی ایرانی به وجود بیاورد. خدمات این نمایندگی بسیار زیاد است که از مهمترین آنها می‌توان به تنوع محصولات و خدمات، برگزاری طرح های ویژه، تحليل و توسعه هدفمند شبكه خدمات پس از فروش، تجهيز سرویس‌های امدادي، ایجاد مسیرهای جدید فروش، تأمين نيازهاي مشتريان، ارتقاء میزان رضایتمندی مشتریان در حوزه هاي فروش و خدمات پس از فروش اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید