پروفایلو چه تاثیری در جوان‌سازی دارد؟

حفظ جوانی و شادابی پوست، یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌ها بعد از بالا رفتن سن در اکثر افراد است. با بالا رفتن سن، پوست طراوت خود را از دست داده و افتاده می‌شود و به همین دلیل هم انجام اقدامات زیبایی بعد از بروز این مشکلات پوستی، امری طبیعی و رایج بوده و طرفداران بسیاری هم در کل دنیا دارد. تزریق ژل پروفایلو یکی از این اقدامات است که به رفع افتادگی پوست صورت، گردن، رفع چین‌وچروک و جوان‌سازی کمک می‌کند. این ژل با هدف ترمیم طراحی و تولید شده و به دلیل خاصیت درمانی بی‌نظیری که دارد، چهره شخص را درخشان و زیباتر می‌کند. بد نیست بدانید که تزریق پروفایلو برخلاف تزریق ژل‌های دیگر، هیچ‌گونه افزایش حجمی نداشته نتیجه آن بسیار طبیعی و هم سطح پوست صورت خواهد بود. در ادامه با ما همراه باشید تا تاثیرات پروفایلو بر جوان‌سازی پوست را بررسی کنیم.

پروفایلو چیست؟

تزریق پروفایلو، یک روش درمانی غیرجراحی، جدید و پیشرفته است که برای جوان‌سازی به کار برده می‌شود. این اقدام زیبایی منجر به رفع چروک‌های صورت و گردن شده، رطوبت پوست را حفظ کرده و سلامت بافت‌های پوست را بهبود می‌بخشد. این اقدام برای تمام افرادی که با چین‌وچروک‌های صورت و گردن مواجه شده‌اند مناسب است. البته افرادی که با افزایش سن، شاهد خشکی پوست هستند نیز می‌توانند از این روش برای شادابی و طراوت پوست خود بهره ببرند.

به صورت خلاصه؛ با افزایش سن و ورود به دهه سی زندگی، میزان تولید اسید هیالورونیک، کلاژن و الاستین در پوست کاهش یافته و چین‌وچروک‌های آن نمایان می‌شود. پروفایلو به علت داشتن هیالورونیک اسید می‌تواند در این موقعیت، درمان مناسبی برای تولید کلاژن و الاستین مورد نیاز پوست باشد و چین‌وچروک‌ها و افتادگی پوست را از بین ببرد.

در این روش، هیچ‌گونه افزایش حجمی اتفاق نمی‌افتد و بیشترین کاربرد آن برای هیدراته شدن و جوان‌سازی است؛ نتیجه این روش هم، بعد از دو هفته در محل تزریق نمایان می‌شود.

تزریق پروفایلو برای چه نواحی مناسب است؟

این ژل، بیشتر برای نواحی محتلف صورت استفاده می‌شود. اما می‌توان برای جوان‌سازی نواحی دیگر مثل شانه، بازو، زانو، دست و جلوی سینه نیز از این روش استفاده کرد. البته برای از بین بردن چروک‌ها و افتادگی پوست گردن هم، تزریق پروفایلو بسیار موثر بوده و خوش درخشیده است.

مزایای ژل پروفایلو

از مهم‌ترین مزایای این ژل، نتیجه طبیعی، شادابی و طراوتی است که بعد از تزریق قابل مشاهده خواهد بود. از مزایای دیگر پروفایلو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اثر طولانی مدت
  • سازگاری با انواع پوست
  • رطوبت‌رسانی
  • لیفت پوست
  • جلسات درمانی کم و کوتاه
  • درخشندگی و شادابی پوست
  • بدون درد بودن تزریق آن

عوارض جانبی ژل پروفایلو

این روش هیچگونه عوارض جانبی بعد از تزریق ندارد. اما به صورت کلی ممکن است بعضی افراد بعد از تزریق پروفایلو، دچار قرمزی، التهاب، تورم، حساسیت، خارش و … شوند. این عوارض کاملا طبیعی بوده و بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی به صورت کامل از بین می‌روند.

مراقبت‌های بعد از تزریق ژل پروفایلو

بعد از تزریق ژل پروفایلو می‌توانید به انجام امور روزانه خود بپردازید و نیاز به مراقبت خاصی نیست. اما برای ماندگاری ژل و رسیدن به نتیجه مطلوب، کافی‌ست از برخورد آب با محل تزریق خودداری کنید.

همچنین تا دو روز بعد از تزریق؛ رفتن به باشگاه و انجام تمرینات سنگین، سونا، استخر و مصرف دخانیات و الکل و استفاده از وسایل آرایشی توصیه نمی‌شود.

ماندگاری ژل پروفایلو

نتایج حاصل از تزریق ژل پروفایلو، در اغلب موارد می‌تواند تا 6 ماه دوام داشته باشد. البته میزان ماندگاری ژل پروفایلو به سبک زندگی افراد هم بستگی دارد. با رعایت رژیم غذایی سالم، اجتناب از مصرف الکل و دخانیات، پرهیز از انجام تمرینات سنگین ورزشی و … می‌توانید این مدت را افزایش دهید. بالطبع که با رعایت نکردن موارد ذکر شده نیز باعث کاهش مدت ماندگاری ژل پروفایلو خواهید شد.

سخن پایانی

در این مطلب سعی کردیم تا به تمام سوالات احتمالی شما راجع به تزریق ژل پروفایلو و تاثیری که بر جوان‌سازی خواهد گذاشت، پاسخ دهیم. در آخر باید بگوییم که انجام اقدامات زیبایی بسیار حائز اهمیت بوده و حتما باید زیرنظر پزشک متخصص و کلینیک زیبایی معتبر انجام شود. کلینیک زیبایی مهزیار با پزشکان متخصص و حاذق و ارائه خدمات متنوع خود یکی از بهترین گزینه‌ها برای تزریق ژل پروفایلو است. با مراجعه به سایت مهزیار می‌توانید مشاوره اولیه خود را گرفته و بهترین گزینه را برای زیباتر شدن انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید