چرا انتخاب مناسب فونت برای جذب مشتری مهم است؟

در حال حاضر هزاران نوع فونت بصورت رایگان و یا با پرداخت هزینه در دسترس طراحان قرار دارد و تنها کافی است که با خلاقیت نوع مناسبی از این فونتها را انتخاب کنید.توصیه میکنیم برای دانلود فونت فارسی از فروشگاه فایل گراپیک بازدید نمایید.

چرا انتخاب مناسب فونت برای جذب مشتری مهم است؟

استفاده از قلم مناسب هدف نوشته را به مخاطب انتقال خواهد داد. فونتی را انتخاب کنید که باعث شود طرح شما احساسات مخاطب را برانگیزد. عملکرد قلم و زمینه‌ای که در آن استفاده خواهد شد را در نظر بگیرید.

هر قلم دارای طراحی خاص است، با ویژگی‌های خاصی ارتباط برقرار می‌کند و شخصیت خاص خود را دارد. قلم‌های سنتی، مدرن و سایر فونتهای جدید که بسیار تمیز و بی‌عیب هستند. فونتهایی که جزئیات به ظرافت آنها می‌افزاید.

در انتخاب نوع فونت توجه داشته باشید خوانایی مهمترین نکته در یک طراحی است. اگر تایپوگرافی و یا فونت انتخابی شما قابل خواندن است، پس ۵۰ درصد راه را با موفقیت طی کردید.

اصول انتخاب فونت مناسب

اگر میخواهید به عنوان یک طراح حرفه‌ای قلم مناسب را برای طراحی خود انتخاب کنید، لازم است که برای انتخاب فونت مناسب در صفحه آرایی با تمامی فونتها آشنایی داشته باشید. در انتخاب شیوه‌های مربوط به استفاده از فونت و استفاده از فونتها را همیشه بروز باشید و جدیدترین مقالات مربوط به تایپوگرافی را مطالعه کنید و نمونه‌های خوب و بد را تحلیل کنید.

استفاده از دو فونت متفاوت و در عین حال متناسب بهترین شیوه در طراحی صفحه است. یکی از فونتها برای استفاده در بدنه متن و دیگری برای سرفصلها و تیترها، این ترکیب پیام شما را بهتر به مخاطب منتقل می‌کند.

هدفتان را از انتخاب فونت تعیین کنید

بخش های مختلف بسته به نوع و محتوای مطلب به منظور نشان دادن ویژگی‌های عاطفی و بیان احساس سبک خاصی از قلم‌ها را انتخاب می‌کنند. انتخاب قلم باید براساس خود برند و هدف طراحی باشد. به عنوان مثال، بسیاری از برندهای فناوری در حال حاضر از فونت‌های هندسی و مدرنی استفاده می‌کنند که نشان دهنده مینیمالیسم، سادگی و زیبایی هستند.

در این قسمت به معرفی فونت‌های مناسب برای استفاده های متفاوت می‌پردازیم:

  • فونت جوان

اگر کارت ویزیت شما می‌خواهد قدرت و قدرت را نشان دهد، این فونت آن را دارد. این فونت‌ها از محبوب‌ترین و جذاب‌ترین نمونه‌ها هستند. وجه تمایز این فونت قلم جادویی آن است.

 

  • فونت ایران سنس

 

این فونت به طور گسترده برای فعالیت شرکت‌های اینترنتی مورد استفاده قرار گرفت و به نمادی از جامعه تجاری در ایران تبدیل شده است. کافه بازار، بادصبا، دیجی کالا از این نمونه فونت در طراحی خود استفاده کرده اند.

 

  • فونت ایران یکان

 

بعد از ایران سنس، این فونت بسیار محبوب است. متن‌های این را می‌توان روی کارت ویزیت به راحتی خواند.

 

  • فونت دانا

 

این فونت نمونه دیگری از فونتی که هندسی و مدرن است. فونت‌های دانا را می‌توان در اندازه‌های کوچک و بزرگ خواند.

 

  • فونت وزیر

 

از ویژگی‌های قابل توجه فونت وزیر کیفیت بالای آن و همچنین طیف وسیع وزن این فونت است که به صورت نازک، منظم، فوق العاده نازک و پررنگ طراحی شده است.

ما در فروشگاه فایل گراپیک انواع فایل های دانلودی را برای شما عزیزان قرار داده ایم که میتوانید با توجه به نیازتون اقدام به دانلود نمایید به عنوان مثال دانلود فونت فارسی،انواع پکیج های کاربردی،طرح های لایه باز، شماتیک موبایل ،بانک شماره موبایل و..

 

برچسب ها : دانلود فونت,گراپیک,فروشگاه فایل گراپیک,بانک شماره موبایل مشاغل,شماتیک موبایل

دیدگاهتان را بنویسید