آیا هنوز در تلاش هستید که به یکباره در تمام رسانه های اجتماعی پست ارسال کنید؟ این سال 2022 است، مردم! زمان آن فرا رسیده است که در استراتژی پست رسانه های اجتماعی خود تجدید نظر کنید و کمپین های خود را به سال 2022 بیاورید.

ارسال یکباره در شبکه های اجتماعی کمی هرزنامه است. بدتر از آن، اگر به درستی انجام نشود، می تواند بر موفقیت کمپین های شما نیز تأثیر بگذارد.

اگر می خواهید بدانید که چگونه یکباره در رسانه های اجتماعی پست کنید (و این کار را درست انجام دهید)، چند نکته وجود دارد که باید به خاطر بسپارید. در اینجا، شما یاد خواهید گرفت:

  • دلایلی که چرا باید نه به یکباره در تمام رسانه های اجتماعی خود پست کنید
  • چگونه با استفاده از Hootsuite به طور همزمان در تمام رسانه های اجتماعی پست کنیم
  • چگونه در تمام رسانه های اجتماعی خود به طور همزمان پست کنید و از ظاهر هرزنامه خودداری کنید

نکاتی را بخوانید تا استراتژی برنامه ریزی شبکه های اجتماعی خود را به سطح بعدی ارتقا دهید!

فهرست مطالب
5 دلیل برای عدم ارسال همزمان در تمام رسانه های اجتماعی

چگونه در تمام رسانه های اجتماعی به طور همزمان پست کنیم (بدون مشاهده هرزنامه)

ارسال به چندین حساب رسانه اجتماعی چک لیست

جایزه: قالب تقویم رسانه های اجتماعی رایگان و قابل تنظیم ما را دانلود کنید تا به راحتی تمام محتوای خود را از قبل برنامه ریزی و زمان بندی کنید.

5 دلیل برای عدم ارسال همزمان در تمام رسانه های اجتماعی

شما تعاملی را که نیاز دارید ایجاد نمی کنید

مخاطبان شما نمی توانند در یک زمان در یک مکان باشند. آنها بین TikTok، Snapchat، Instagram و موارد دیگر می پرند.

اگر پیام یکسانی را در چندین پلتفرم به طور همزمان ارسال کنید، این احتمال وجود دارد که آنها آن را در یک کانال ببینند و آن را در کانال های دیگر از دست بدهند.

وقتی این اتفاق می افتد به نرخ تعامل شما آسیب می زند و می تواند کمپین شما را برای شکست تنظیم کند.

بجای، به این فکر کنید که چگونه از خود مطمئن شوید ارسال متقابل به عنوان هرزنامه به نظر نمی رسد. روی نحوه ایجاد نظرات، لایک‌ها، کلیک‌ها و مکالمه‌هایی که پست‌های شما شایسته آن هستند تمرکز کنید!

مخاطبان شما پیام های کلیدی را از دست خواهند داد

قبل از راه اندازی کمپین ها، مطمئن شوید که پیام درست، در کانال مناسب و در زمان مناسب را ارسال می کنید.

هنگامی که به طور همزمان در تمام رسانه های اجتماعی پست می کنید، فیدهای مخاطبان خود را با همان پیام پر می کنید.

این باعث می شود آنها کمتر با محتوای شما درگیر شوند. آنها از پست شما عبور می کنند و پیام های کلیدی و CTA های شما را از دست می دهند.

هر کانال دارای مجموعه ای از الزامات ارسال پست است

فهرست تفاوت‌ها بین هر پلتفرم رسانه‌های اجتماعی وحشی است!

هر کانال دارای مجموعه ای از الزامات ارسال پست است، مانند:

  • اندازه فایل تصویر
  • ابعاد تصویر،
  • قالب بندی،
  • حداقل و حداکثر پیکسل مورد نیاز،
  • طول کپی،
  • گنجاندن CTA،
  • توانایی ارسال محتوای ویدیویی در مقابل محتوای مبتنی بر کپی

توصیه می کنیم برای داشتن بهترین تعامل و عملکرد، الزامات هر پلتفرم را دنبال کنید.

برای مثال، فرض کنید شما یک نانوایی متخصص در کیک هستید. شما در حال اجرای کمپینی برای افزایش آگاهی از طعم شکلات جدید خود هستید. شما یک حلقه قاتل اینستاگرام ایجاد کرده اید و آن را به حساب IG و فید یوتیوب خود ارسال کرده اید.

مشکل؟ دو کانال رسانه اجتماعی برای محتوای ویدیویی الزامات آپلود متفاوتی دارند.

اینستاگرام از ویدیوهای عمودی حمایت می کند. YouTube محتوای آپلود شده در قالب افقی یا افقی را ترجیح می دهد.

اگر برای یک کمپین به برنامه ای نیاز دارید که به طور همزمان در تمام رسانه های اجتماعی پست کند، Hootsuite این کار را آسان می کند. Hootsuite همچنین الزامات هر کانال را به شما نشان می دهد، بنابراین شما همیشه بهترین شانس برای موفقیت را دارید.

بیشتر در این مورد بعدا!

مخاطبان در زمان های مختلف در کانال های مختلف فعال هستند

24 منطقه زمانی در سراسر جهان وجود دارد، به این معنی که کانال های رسانه های اجتماعی شما در زمان های مختلف باز می شوند.

وقتی در ساحل غربی آمریکای شمالی به رختخواب می رویم، دوستان اروپایی ما برای شروع روز خود از خواب بیدار می شوند. چیزی که در اینجا به آن می رسیم این ایده است که مخاطبان مختلف در زمان های مختلف فعال هستند.

اگر حوالی ساعت 08:00 PST به طور همزمان در تمام رسانه های اجتماعی پست ارسال کنید، احتمالاً دنبال کننده های اروپایی را از دست خواهید داد. همه آنها همچنان در ساعت 16:00 CET کار خواهند کرد.

در عوض، شما نیاز دارید پست ها و پیام های خود را در طول روز تکان دهید. به این ترتیب می توانید مطمئن شوید که بهترین دید و تعامل را از طرفداران خود دریافت می کنید.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، این پست وبلاگ را در مورد چگونگی پیدا کردن بهترین زمان برای ارسال در رسانه های اجتماعی بررسی کنید.

استراتژی بهینه سازی خود را خراب می کنید (و غیرحرفه ای به نظر می رسید)

بازاریابی رسانه های اجتماعی همه چیز در مورد بهینه سازی کمپین ها برای عملکرد بالا در هر کانال است.

به عنوان مثال، در توییتر یا اینستاگرام، به احتمال زیاد از هشتگ ها برای بهینه سازی پست برای کشف استفاده می کنید. در فیس بوک، هشتگ ها چندان مهم نیستند.

ارسال مطالب مشابه برای هر کانال، بدون بهینه سازی، غیرحرفه ای به نظر می رسد. شما به دنیا نشان می دهید که نمی دانید چگونه رسانه های اجتماعی را مدیریت کنید.

فیدهای رسانه های اجتماعی شما ممکن است در نهایت هرزنامه به نظر برسند

هیچ چیز بدتر از این نیست که یک حساب اجتماعی جدید و باحال پیدا کنید ick.

ارسال متقابل یا ارسال همزمان در تمام کانال های رسانه های اجتماعی شما می تواند در بهترین حالت غیرحرفه ای و در بدترین حالت اسپم به نظر برسد. این ما را به …

چگونه در تمام رسانه های اجتماعی به طور همزمان پست کنیم (بدون مشاهده هرزنامه)

اگر تصمیم دارید به طور همزمان در تمام کانال های رسانه های اجتماعی پست بگذارید، نترسید! راهی وجود دارد که می‌توان این نوع زمان‌بندی پست‌ها را حرفه‌ای، صیقلی و بدون هرزنامه جلوه داد.

کانال های اجتماعی خود را به Hootsuite متصل کنید

برنامه ای وجود دارد که به طور همزمان در تمام رسانه های اجتماعی پست می کند: Hootsuite! (البته ما مغرضانه هستیم.)

کانال هایی را که استفاده می کنید به Hootsuite یا ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی ترجیحی خود متصل کنید.

در حال حاضر، شما می توانید نام تجاری خود را متصل کنید توییتر، فیسبوک، لینکدین، اینستاگرام، یوتیوب، تیک تاک، و پینترست به داشبورد Hootsuite خود حساب کنید. به این ترتیب می توانید پوشش کاملی را برای هر یک از شبکه های اصلی رسانه های اجتماعی تضمین کنید.

پس از ورود به سیستم (یا ثبت نام!)، مراحل زیر را دنبال کنید:

جایزه: قالب تقویم رسانه های اجتماعی رایگان و قابل تنظیم ما را دانلود کنید تا به راحتی تمام محتوای خود را از قبل برنامه ریزی و زمان بندی کنید.

اکنون قالب را دریافت کنید!

1. روی +افزودن حساب اجتماعی کلیک کنید


دکمه حساب اجتماعی را در داشبورد Hootsuite اضافه کنید

2. روی منوی کشویی که می گوید انتخاب مقصد کلیک کنید. حسابی را که می‌خواهید به آن نمایه اضافه کنید، انتخاب کنید و سپس روی حساب رسانه اجتماعی که می خواهید اضافه کنید کلیک کنید.


یک حساب کاربری به مقصد انتخابی Hootsuite اضافه کنید

3. نمایه ای را که می خواهید اضافه کنید انتخاب کنید (شخصی یا تجاری). توجه داشته باشید که این گزینه ممکن است برای همه کانال ها در دسترس نباشد.

4. دستورات روی صفحه را دنبال کنید برای اتصال شبکه خود به Hootsuite. در صورتی که نمایه های تجاری اینستاگرام یا فیس بوک را متصل می کنید، Hootsuite از شما درخواست می کند تا حساب را تأیید کند.


نوع پروفایل اینستاگرام شخصی یا تجاری خود را انتخاب کنید

به افزودن نمایه ها ادامه دهید تا زمانی که همه حساب های رسانه های اجتماعی خود را به پلتفرم Hootsuite متصل کنید.

2. پست های اجتماعی خود را ایجاد کنید

اکنون می‌توانید ببینید که چگونه می‌توانید با استفاده از یک الگوی پستی که می‌توانید برای هر کانال تغییر کاربری دهید، به طور همزمان در تمام رسانه‌های اجتماعی پست کنید.

1. روی نماد Composer در گوشه سمت چپ بالا کلیک کنید از داشبورد Hootsuite شما، پس روی ارسال کلیک کنید.

2. تحت انتشار به، منوی کشویی را انتخاب کنید، و کانال های مورد نظر خود را انتخاب کنید پست شما برای نمایش


پست جدید در Hootsuite برای انتخاب حساب های اجتماعی منتشر می شود

3. کپی پست اجتماعی خود را اضافه کنید به برنامه ریز پست جدید در قسمت Initial content، و تصاویر را از طریق بخش رسانه اضافه کنید.

4. برای پیش نمایش پست های رسانه های اجتماعی خود، روی فاویکون مربوطه در کنار محتوای اولیه ضربه بزنید. در اینجا نمونه ای از نحوه نمایش پست کیک شکلاتی ما در فیس بوک آورده شده است.


پیش نمایش پست کیک شکلاتی در فیس بوک از Bread Coffee

4. سپس باید هر پست را برای کانالی که در آن پست می‌کنید ویرایش و بهینه کنید. برای انجام این کار، روی فاویکون کنار محتوای اولیه کلیک کنید، و هشتگ، متن جایگزین تصویر یا برچسب مکان را اضافه کنید که مربوط به هر پلتفرم است.


پست کاپ کیک شکلاتی Bread & Coffee را ویرایش و بهینه کنید

نکته حرفه ای: فراموش نکنید که مخاطبان هر پلتفرم متفاوت است، بنابراین می‌خواهید پیام‌های خود را بر اساس آن بسازید. به عنوان مثال، یک پست برای TikTok ممکن است بسیار متفاوت از یک پست برای LinkedIn باشد.

3. پست های رسانه های اجتماعی خود را برنامه ریزی کنید

اکنون که پست‌های رسانه‌های اجتماعی را برای هر کانال ایجاد کرده‌اید، آماده دریافت آن‌ها به صورت زنده هستید!

1. اگر آماده انتشار فوری هستید، روی گزینه Post now در گوشه سمت راست پایین صفحه کلیک کنید.

2. متناوبا، برای انتخاب تاریخ و زمان برای ارسال مطالب خود، بر روی Schedule for later کلیک کنید، و سپس روی زمانبندی کلیک کنید.


زمان بندی پست با زمان های توصیه شده

نکته حرفه ای: اگر پست‌هایتان را برای بعد برنامه‌ریزی می‌کنید، از Hootsuite استفاده کنید توصیه هایی برای بهترین زمان برای ارسال. آنها بر اساس تعامل و داده های دستیابی به سابقه حساب های شما هستند و به شما کمک می کنند در زمانی پست کنید که دنبال کنندگان شما به احتمال زیاد با محتوای شما درگیر هستند.

و بس! واقعاً نمی‌توان به راحتی با استفاده از Hootsuite یک‌باره در رسانه‌های اجتماعی پست کرد.

ارسال به چندین حساب رسانه اجتماعی چک لیست

توصیه می کنیم قبل از زدن دکمه انتشار یا زمان بندی، پست های خود را به طور کامل بررسی کنید. در اینجا چند قطعه وجود دارد که باید مراقب آنها باشید.

آیا طول کپی مناسب است؟

ناگفته نماند که نسخه ای که برای یک کانال نوشتید ممکن است در کانال دیگر مناسب نباشد:

  • توییتر دارای حداکثر 280 کاراکتر است
  • فیس بوک 63206 است
  • اینستاگرام 2200 است

تحقیق کنید طول پست ایده آل برای هر پلتفرم و بهینه سازی.

آیا عکس های شما اندازه مناسبی دارند؟

مطمئن شوید که ابعاد دقیق تصاویر خود را برای هر پلتفرم اجتماعی باید بدانید. این باعث می شود محتوای شما حرفه ای و چشم نواز به نظر برسد.

اوه، و از عکس های پیکسلی، نقطه پرهیز کنید. آنها در فیدهای افراد بد به نظر می رسند و نام تجاری شما صیقل نخورده و غیرحرفه ای به نظر می رسد.

اگر به یک دست نیاز دارید، اندازه تصویر رسانه های اجتماعی را برای هر شبکه بررسی کنید، که شامل یک برگه تقلب مفید نیز می شود!

نکته حرفه ای: مشتریان Hootsuite می توانند از ویرایشگر عکس درون داشبورد برای تنظیم اندازه تصاویر خود قبل از انتشار استفاده کنند. این یک راه آسان برای اطمینان از اینکه همه تصاویر هم اندازه مناسب و هم در برند هستند، است!

آیا محتوا با کانال مطابقت دارد؟

همانطور که قبلا اشاره کردیم، کانال های مختلف مخاطبان متفاوتی دارند. اطمینان حاصل کنید که پست های رسانه های اجتماعی شما منعکس کننده افرادی هستند که با آنها صحبت می کنید.

به عنوان مثال، لینکدین عمدتا توسط مردان 25 تا 34 ساله استفاده می شود. در مقابل، زنان Gen-Z عمدتاً از TikTok استفاده می کنند.

نحوه ارتباط شما با هر مخاطب باید با جمعیت شناسی گروه مطابقت داشته باشد. دوباره بررسی کنید که پیام کمپین شما یکنواخت و مطابق با برند باشد.

اما مهمتر از همه، مطمئن شوید که با مخاطبی که با آنها ارتباط برقرار می کنید همخوانی دارد!

آیا اکانت های مناسب را تگ کرده اید و از هشتگ های مناسب استفاده کرده اید؟

هیچ چیز بدتر از ایجاد یک پست اجتماعی عالی نیست، فقط برای تگ کردن شخص اشتباه یا استفاده از هشتگ غلط املایی. باور کنید یا نه، این اتفاق می افتد!

بنابراین وقتی پست های اجتماعی خود را دوباره چک می کنید:

  • مطمئن شوید که برند یا شخص مناسب را تگ کرده اید.
  • اطمینان حاصل کنید که هشتگ های خود را به درستی می نویسید

    (و به طور تصادفی باعث طوفان توییتری در #susanalbumparty یا #NowthatchersDead نشوید.)

ارسال به یکباره در رسانه های اجتماعی نباید دشوار باشد. تصور کنید اگر بتوانید:

  • چندین پست را برای بهترین زمان های روز برنامه ریزی و منتشر کنید
  • با مخاطبان خود درگیر شوید
  • و عملکرد را همه از یک داشبورد اندازه گیری کنید!

با Hootsuite می توانید به راحتی همه این کارها را انجام دهید. امروز آن را رایگان امتحان کنید!

شروع کنید


دست از حدس زدن بردارید و دریافت کنید توصیه های شخصی برای بهترین زمان برای ارسال در رسانه های اجتماعی با Hootsuite.

آزمایشی 30 روزه رایگان

دیدگاهتان را بنویسید