شاید این روحیه کارآفرینی شما باشد. شاید شما در مورد 20 ساله شنیده اید ادیسون رائهتسلا مدل X. شاید آن اعلان «زمان صفحه نمایش» را دریافت کرده باشید (همانی که تلفن شما به طور تهاجمی به شما می گوید به اینترنت معتاد هستید) و گفتید: «هی، ممکن است از این هم کسب درآمد کنید».

با این حال به اینجا رسیدی، خوش آمدی. در اینجا نحوه کسب درآمد در TikTok آورده شده است.

TikTok به عنوان ششمین پلتفرم پرکاربرد رسانه اجتماعی در سراسر جهان با بیش از این رتبه بندی می شود 1 میلیارد کاربر فعال تا ژانویه 2022. این یک بازار بزرگ است.

بسیاری از مردم قبلاً متوجه شده اند که چگونه در TikTok درآمد کسب کنند و برخی آن را یک شغل تمام وقت می دانند. در اینجا بهترین استراتژی‌ها برای کسب درآمد در اپلیکیشن آورده شده است.

 

دانلود گزارش کامل ترندهای اجتماعی برای به دست آوردن یک تجزیه و تحلیل عمیق از داده های مورد نیاز برای اولویت بندی و برنامه ریزی استراتژی اجتماعی خود در سال 2022.

آیا می توانید در TikTok درآمد کسب کنید؟

پاسخ کوتاه این است: بله، می‌توانید در TikTok درآمد کسب کنید.

اما درست مانند ترسیم یک تصویر یا تعیین وضعیت رابطه همسر سابق خود، کسب درآمد در TikTok به کمی خلاقیت نیاز دارد. در حالی که رسمی وجود دارد، روش های تأمین مالی برنامه برای کسب پول نقد (به استراتژی شماره 4 در زیر مراجعه کنید)، راه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید در این پلتفرم کسب درآمد کنید – حتی اگر تعداد زیادی فالوور نداشته باشید.

مانند سازندگان رسانه های اجتماعی فعال در سایر پلتفرم ها، بسیاری از کاربران TikTok قبلاً از طریق این برنامه به موفقیت مالی رسیده اند. و در حالی که TikTok ممکن است مرز جدیدی به نظر برسد، استراتژی هایی که می توانید برای کسب درآمد از آنها استفاده کنید احتمالا آشنا به نظر می رسند (راهنماهای ما برای کسب درآمد در اینستاگرام و یوتیوب را بررسی کنید).

درآمد TikTokers در سال 2022 چقدر است؟

راه‌های زیادی برای کسب درآمد در TikTok وجود دارد (به پایین مراجعه کنید)، و نحوه کسب درآمد از حسابتان تعیین کننده درآمد شما خواهد بود.

مشارکت برند در TikTok می تواند ده ها هزار دلار برای شما به ارمغان بیاورد. درست است – اگر به اندازه کافی خالق بزرگ هستید (با مخاطبان زیاد و درگیر)، می توانید با یک ویدیو یک ماشین بخرید.

در مورد TikTok Creator Fund، می‌توانید به ازای هر 1000 بازدید، بین 2 تا 4 سنت درآمد کسب کنید. این بدان معناست که پس از رسیدن به یک میلیون بازدید ممکن است انتظار 20 تا 40 دلار داشته باشید.

در اینجا درباره صندوق سازندگان TikTok بیشتر بدانید.

چه کسی بیشترین درآمد را در TikTok دارد؟

@addisonreظاهرهای مورد علاقه از مجموعه بازگشت به مدرسه @americaneagle. اکنون در AE.com خرید کنید! #همکار #آجین

♬ صدای اصلی – Addison Rae

بنابراین، از نظر آسمان آبی، یک نمایه موفق TikTok می‌تواند شما را برای زندگی آماده کند—اما حتی اگر میلیون‌ها فالوور و میلیاردها لایک نداشته باشید، همچنان می‌توانید از آن برای کسب درآمد استفاده کنید.

4 راه برای کسب درآمد در TikTok

استراتژی 1: با برندی که به آن اعتماد دارید شریک شوید

محتوای حمایت شده در TikTok به این صورت تعریف می شود محتوایی که برای آن چیزی ارزشمند دریافت می کنید. این هدف است، درست است؟ به عنوان مثال، یک برند ممکن است به شما پول بپردازد تا یک ویدیوی TikTok بسازید که در مورد بوی عالی شمع های سویا صحبت می کند، یا ممکن است در ازای پست کردن در مورد آن، یک سفر چتربازی رایگان دریافت کنید. (اگرچه ما پیشنهادات رایگان چتربازی را توصیه نمی کنیم).

و برندها علاقه زیادی به ورود به چنین همکاری های پولی دارند. مطالعه ای در مورد اینفلوئنسر مارکتینگ دریافتند که در دسامبر 2019، 16٪ از بازاریابان ایالات متحده قصد داشتند از TikTok برای کمپین های تأثیرگذار استفاده کنند – اما در مارس 2021، این تعداد به 68٪ رسید. به عبارت دیگر، اینفلوئنسر مارکتینگ در پلتفرم در حال انفجار است.

پلتفرم های رسانه های اجتماعی که بازاریابان ایالات متحده برای بازاریابی تأثیرگذار استفاده می کنند

منبع: eMarketer

طبق همین مطالعه از eMarketer، شرکت‌ها می‌خواهند با افرادی شریک شوند که پیروانی دارند که آنها را می‌شناسند و به آنها اعتماد دارند، به ویژه در زمینه همه‌گیری COVID-19 و جنبش‌های عدالت اجتماعی در حال انجام.

که ما را به یک نکته مهم می‌رساند: به دنبال شراکت با شرکت‌هایی نباشید که دیدگاه‌های آن‌ها با دیدگاه شما همسو نیست. روشی که شما با مخاطبان خود درگیر می شوید منحصراً متعلق به شماست. ممکن است فالوورهای شما به شما اهمیت دهند استعاره های الهام بخش سوپ یا به چند زبان می توانید صحبت کنید یا مانیکور، اما آنها به اخلاق شما نیز اهمیت می دهند.

@francine.ngما نمی توانیم با لفاظی ها و/یا تاکتیک های ضد سیاهپوستان با نژادپرستی ضد آسیایی مبارزه کنیم. ما می خواهیم و باید با هم کار کنیم. #stopasianhate #وحدت

♬ صدای اصلی – Francine Ng

در اینجا چند نکته برای شروع کار با محتوای حمایت شده وجود دارد:

فقط با برندها یا سازمان هایی تماس بگیرید که واقعاً دوستشان دارید

اگر TikTok شما تماماً در مورد سفر خام گیاهخواری شما باشد و ناگهان شروع به ارسال پست در مورد همبرگر محلی مورد علاقه خود کنید، دنبال کنندگان شما مستقیماً شما را خواهند دید. این نه تنها گیج کننده است، بلکه باعث می شود شما مانند افراد فروخته شده به نظر برسید. بنابراین، مطمئن شوید که محتوای حمایت شده شما با محتوای معمولی شما مطابقت دارد.

@aileenchristineeeOG KD خود را با تقویت کننده طعم جدید KD تقویت کنید. مورد علاقه ما Jalapeño 🌶، مال شما چیست؟ #KDFlavourBoost @kraftdinnerca

♬ صدای اصلی – Aileenchristineee

یک کیت مطبوعاتی برای حساب TikTok خود بسازید

کیت مطبوعاتی مانند یک تریلر فیلم برای خودتان است. همه چیزهای عالی درباره شما را به نمایش می گذارد (و به برندها دلایل خوبی برای همکاری با شما می دهد) و شامل اطلاعات تماس، عکس ها و دستاوردهای قابل توجه است. با کیسه پاپ کورن در دست، آنها را وادار کنید ببینند چه اتفاقی می افتد. وب سایت هایی مانند Templatelab قالب های کیت مطبوعاتی را به صورت رایگان ارائه دهید.

چند پست بدون حمایت ایجاد کنید

برندها می خواهند ببینند که شما آنچه را که برای هدایت فروش به کسب و کارشان لازم است دارید. ایجاد چند پست (غیر حمایت مالی) در مورد جفت کفش مورد علاقه شما، باعث می شود که این برند جوراب تخصصی گریزان تمایل بیشتری به شراکت با شما داشته باشد.

از کلید محتوای مارک دار استفاده کنید

مردم فریب خوردن را دوست ندارند – و به نظر می رسد، برنامه ها نیز آن را دوست ندارند. Tiktok ایجاد کرد تغییر محتوای مارک دار مطمئن شوید که کاربران شفاف هستند. اگر محتوایی را برای حمایت‌های مالی ایجاد می‌کنید، دکمه را فشار دهید (یا در خطر حذف ویدیوتان قرار بگیرید).

استراتژی 2: با یک تأثیرگذار شریک شوید

این برعکس استراتژی اول است. اگر شما یک کسب‌وکار معتبر هستید که به دنبال رشد حضور (و کسب درآمد) در TikTok هستید، با تأثیرگذارانی تماس بگیرید که محتوای آن با برند شما همخوانی دارد.

مد لباس حکمت کی اخیراً با شرکت عطر Maison Margiela در شریک شده است این TikTokو وبلاگ نویس مواد غذایی تیفی چن با رابین هود شریک شدند (آرد، نه روباه) در این یکی:

@tiffycooksپاسخ به @saraabdel91 فقط با 4 ماده، و شما می توانید بهترین رشته، جویدنی و دستی را درست کنید! لینک در بیو #آگهی

♬ صدای اصلی – TIFFY COOKS 🥟

مطابق با این مطالعه توسط توموسون، هر دلاری که برای اینفلوئنسر مارکتینگ خرج می‌شود، به‌طور متوسط ​​6.50 دلار برای کسب‌وکار به‌دست می‌آورد، که 13 درصد برتر بررسی‌شده بازدهی 20 دلاری را گزارش کرده‌اند. علاوه بر این، نیمی از بازاریابان می گویند که مشتریانی که از طریق اینفلوئنسر مارکتینگ به دست می آورند، کیفیت بالاتری نسبت به مشتریانی دارند که از طریق کانال های دیگر، مانند بازاریابی ایمیلی یا جستجوی ارگانیک وارد شده اند.

در نتیجه: تأثیرگذاران، خوب، نفوذ. به طور موثر. (حتی میکرو اینفلوئنسرها!)

اگر در ایالات متحده هستید، می توانید استفاده کنید بازار سازندگان TikTok برای پیدا کردن اینفلوئنسر مناسب برای شما سایت مارکت مارک ها را با اینفلوئنسرها مرتبط می کند. هر برندی می تواند بپیوندد، اما اینطور است فقط برای تأثیرگذاران با دعوت قابل دسترسی است (در حال حاضر).

خارج از ایالات متحده و بازار تحریم شده توسط TikTok، هشتگ هایی را جستجو کنید که با شما و کسب و کار شما همسو باشد (#دندانپزشک، #بزغش غش، #صرفه جویی) و در محتوا ورق بزنید. یا، فقط خودتان برنامه را کاوش کنید، ویدیوهایی را که دوست دارید لایک کنید و نادیده بگیرید (یا ضربه بزنید “علاقه مند نیست”) در مورد آنهایی که شما ندارید. برنامه شروع به نمایش آنچه می خواهید ببینید را به شما نشان می دهد. اینجوری باهوش ترسناکه

وقت خود را صرف بررسی دقیق صفحه هر سازنده کنید—همه ما داستان قدیمی عدم عذرخواهی غیرنژادپرستی این تأثیرگذار اشکبار را شنیده ایم. از TikTokers مشکل ساز دوری کنید. 2022 است.

استراتژی 3: از Tiktok برای تبلیغ محصولات خود استفاده کنید

اگر قبلاً کالایی ایجاد کرده‌اید، این واضح‌ترین راه برای کسب درآمد است: TikToks را ایجاد کنید که محصولات شما را به نمایش بگذارد، از جمله تمام جزئیاتی که آنها را منحصر به فرد می‌کند. مطمئن شوید که لینک فروشگاه خود را در بیو خود قرار داده اید.

اینجا یک مثال عالی- برند مد Klassy Network نحوه پوشیدن “برامی” را نشان می دهد.

@klassynetworkآخرین مورد مورد علاقه من است! دوست دارم چقدر آسان است! #fashionhack #مد زمستانی #لباس های لایه بندی #نکات آرایشی #ootd

♬ انگیزه – آریانا گرانده و گربه دوجا

همچنین می‌توانید کالای شخصی‌سازی‌شده خود را مانند تازی ایتالیایی (و نماد همجنس‌بازی مغرور) ایجاد کنید. تیکا ایگی انجام داد. صاحب سگ، توماس شاپیرو، لباس هایی با برند تیکا می فروشد برخط. برندهای آرایشی دوست دارند فنتی بیوتی و کوکوکاند بازی مرچ را نیز می کشند.

استراتژی 4: پرداخت های صندوق سازندگان TikTok را دریافت کنید

این روشی است که قبلاً در مورد آن صحبت کرده بودیم. در 22 ژوئیه 2020، TikTok صندوق Creator جدید خود را معرفی کرد، متعهد شد که 200 میلیون دلار برای “تشویق کسانی که رویای استفاده از صدا و خلاقیت خود را برای ایجاد مشاغل الهام بخش دارند” بپردازد.

اینترنت – و جهان – آن را خوردند، و تنها یک هفته بعد، آنها اعلام کردند که این صندوق تا سال 2023 به 1 میلیارد دلار افزایش خواهد یافت. برنامه دارد چند باکس که باید تیک بزنید قبل از اینکه بتوانید درخواست دهید:

  • در ایالات متحده، انگلستان، فرانسه، آلمان، اسپانیا یا ایتالیا واقع شده باشد
  • حداقل 18 سال سن داشته باشید
  • حداقل 10000 فالوور داشته باشید
  • حداقل 100000 بازدید ویدیو در 30 روز گذشته داشته باشید
  • حسابی داشته باشید که رعایت کنید دستورالعمل های انجمن TikTok و شرایط استفاده از خدمات

تا زمانی که دارید می‌توانید از طریق برنامه برای Creator Fund درخواست دهید TikTok Pro (بهترین چیزها در زندگی رایگان نیستند).

نکاتی برای دریافت پول در TikTok

معتبر باشید

اگر کتاب بزرگ در شبکه‌های اجتماعی اخلاقی داشت، همین بود. و به همان اندازه که باور این موضوع سخت است که اصالت در دنیای بسیار فیلتر شده ما مهم است، کاربران اینترنت تمایل به محتوای واقعی دارند.

@onlinekyne❤️ روزی روزگاری….

♬ روی سن – بلوندها

که در این مطالعه 201990٪ از 1590 بزرگسال مورد بررسی گفتند که اصالت آنلاین مهم است، اما 51٪ گفتند که معتقدند کمتر از نیمی از برندها آثاری را خلق می کنند که به عنوان معتبر طنین انداز می شود.

بنابراین چه در حال رقصیدن هستید و چه قورباغه های قلاب بافی خود را نشان می دهید، به خود وفادار بمانید. این مطمئن‌ترین راه برای به دست آوردن فالوورهایی است که حفظ خواهید کرد – و امیدواریم که مقداری پول واقعی به دست آورید.

شفاف باشید

این با اصالت همراه است. قوانین مربوط به پست کردن محتوای حمایت شده و افشای آن هنگام دریافت چیزهای رایگان بسیار مبهم است، اما همیشه بهتر است احتیاط کنید.

TikTok تغییر محتوای مارک دار یک افشا برای شما اضافه می کند (#تبلیغ)، بنابراین مطمئن شوید که در صورت لزوم از آن استفاده می کنید.

@meicrosoft#هدیه من و @smashboxcosmetics را دنبال کنید، این ویدیو را لایک کنید، و تیم خود را تگ کنید تا کلکسیون SMASHBOX را برنده شوید #thesuicidesquadxsmashbox *آگهی

♬ پس این جوخه انتحاری معروف است – جان مورفی

برای راهنمایی به سازندگان مورد علاقه خود نگاه کنید

اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید، شروع به پیمایش کنید. به احتمال زیاد، برخی از سازندگان مورد علاقه شما از TikTok درآمد کسب می کنند. بررسی کنید که آنها چه کاری انجام می دهند – معاملات برند، تبلیغ تی شرت، املای ونمو خود در سوپ الفبا – و سعی کنید همان استراتژی ها را عملی کنید.

محتوای معمولی خود را حذف نکنید

اگر هر یک از TikToks شما حمایت مالی شود یا چیزی را تبلیغ کند، دنبال کنندگان شما علاقه خود را از دست خواهند داد. باید باحال بازیش کنی

پست های هنرمند گریم برتمن راک مشارکت با ایو سن لوران، بلکه خنده دار است خروجی های ویدئویی، خود غذاهای فیلیپینی مورد علاقه، و البته، مطالب آرایش و مد که در وهله اول همه پیروانش را برای او به ارمغان آورد.

@bretmanrock@YSL Beauty من را کامل می کند حتی با وجود اینکه هستم. با قلم Touche Éclat #yslbeautypartner

♬ صدای اصلی – برتمن راک

حتی برندهای بزرگی مانند پست بن و جری TikToks در حال ارائه لباس های هالووین سگ های اداری خود است. همیشه در مورد پول کار نکنید.

تسلیم نشو

کسب درآمد در این شبکه اجتماعی کار آسانی نیست. اگر اینطور بود، همه ما آدیسون ری بودیم. (شوخی کردن در مورد آن جالب است – او خودش تصدیق می کند که چگونه بسیاری از مردم فکر نمی کنند که او شغل واقعی دارد. و او این کار را با اعتماد به نفس یک جوان 20 ساله انجام می دهد که سالانه 5 میلیون دلار درآمد دارد.)

اگر توسط یک برند یا اینفلوئنسر تعطیل شدید، به تلاش خود ادامه دهید. کار سخت نتیجه می دهد – به معنای واقعی کلمه.

دیدگاهتان را بنویسید