آموزشگاه تعمیرات موبایل توبیکس یکی از بهترین و مجهزترین مراکز آموزش تعمیر موبایل در سراسر کشور می باشد. همچنین این مرکز آموزشی بروزترین سرفصل های دوره آموزش را به هنرجویان خود ارائه می دهد.

تمامی دوره های برگزار شده در آموزشگاه توبیکس ویژه بازار کار می باشد ، یعنی هنرجویان پس از پایان دوره می توانند کسب و کار خود را راه اندازی کنند. از جمله اهداف اصلی توبیکس ، پیشرفت کارآموزان و تربیت نیرو های ماهر و تعمیرکاران متخصص در زمینه تعمیرات موبایل می باشد.

تعمیرات موبایل

کلاس آموزش تعمیرات موبایل در آموزشگاه توبیکس

تعمیرات موبایل به مجموعه فعالیت ها و اقداماتی گفته می شود که برای تعمیر و عیب یابی گوشی های موبایل و برطرف کردن مشکلات آن صورت می گیرد. امروزه شغل تعمیرات موبایل با توجه به اینکه گوشی های موبایل از تکنولوژی های مهم در زندگی افراد می باشد ، به شغلی پویا و پردرآمد تبدیل شده است. همچنین امروزه با توجه به افزایش تقاضا برای تعمیرات گوشی موبایل ، تعداد کاربرانی که می خواهند برای انجام کارهای تعمیرات موبایل اقدام کنند نیز افزایش یافته است.

به همین دلیل بسیاری از افراد برای فعالیت در این شغل اقدام کرده اند و برای اینکه بتوانند کارهای تعمیراتی را به نحوه احسنت انجام دهند باید دوره آموزش تعمیرات موبایل را بگذرانند و با دریافت مدرکی معتبر ، کسب و کار خود را راه اندازی کنند.

آموزشگاه تعمیرات موبایل توبیکس ، با ارائه ی تجربه ی چندین ساله اساتید به هنرجویان و آموزش فوق تخصصی به آن ها ، کارآموزان را در مسیر یادگیری و رسیدن به موفقیت راهنمایی و هدایت می کنند.

دوره آموزش تعمیرات موبایل

افرادی که قصد ورود به بازار کار تعمیرات موبایل را دارند و می خواهند درآمد قابل توجهی را کسب کنند ، باید ابتدا تمامی دوره های آموزش های تعمیرات موبایل را در آموزشگاهی معتبر فرا گرفته و تجربه کافی را نسبت به تعمیرات موبایل کسب کنند. یک تعمیر کار پس از کسب تجربه کافی باید در زمان انجام تعمیر گوشی مشتریان به درستی کارش را انجام دهد و خسارتی به گوشی موبایل وارد نکند.

در دوره آموزش تعمیرات موبایل تمامی مباحث مربوط به آموزش سخت افزار و نرم افزار با سیستم عامل های اندروید و IOS به صورت کامل و فوق تخصصی باید به هنرجویان آموزش داده شود.

در کلاس آموزش تعمیرات موبایل آموزشگاه توبیکس ، اساتید بروزترین سرفصل ها را به صورت کامل به هنرجویان آموزش می دهند. در این دوره ها آموزش ریبال کردن CPU برای رفع هنگ کردن روی لوگو و ریستارت مداوم و بهم ریختگی تصویر ، تعویض برد با حفظ اطلاعات کاربر در هنگام آبخوردگی و شکستگی برد گوشی و تمیز کردن و شابلون کردن IC هایی که بسیار حساس روی همه قرار می گیرند مانند CPU آیفون و… از مباحثی می باشد که در کلاس آموزش تعمیرات موبایل به هنرجویان ارائه می شود.

سرفصل های آموزشگاه تعمیرات موبایل توبیکس

آموزش تعمیرات موبایل

بخشی از سرفصل های ارائه شده در دوره های آموزش تعمیرات موبایل آموزشگاه توبیکس عبارت است از :

  • سواپ کردن برد : تعویض برد با حفظ اطلاعات کاربر در هنگام آبخوردگی و شکستگی برد گوشی
  • بخش بیس باند : حل مشکلات بیس باند برای ثبت شدن سیمکارت در تلفن همراه
  • جداسازی و نصب قطعات SMD : نحوه صحیح استفاده از پنس و روغن فلکس برای تعویض قطعات – استفاده از دمای اصولی و نحوه ی صحیح تنطیم لوپ و هیتر برای جداسازی بهتر بدون آسیب رساندن به قطعات اطراف
  • شابلون IC های BGA : پایه سازی IC ها برای جا گذاری صحیح هنگام ریبال IC – نحوه صحیح استفاده از هیتر و خمیر قلع برای شابلون کردن به صورت تخصصی
  • عیب یابی از طریق جریان کشی : تست IC ها – CPU – EMMC – رام از طریق ولتاژگیری و جریان کشی برای تشخیص ایراد IC مربوطه
  • ریبال IC های CPU و دو طبقه : تمیز کردن و شابلون کردن IC هایی که بسیار حساس روی همه قرار می گیرند مانند CPU آیفون
  • info گرفتن از اطلاعات گوشی جهت نصب رام و مشخص شدن باینری یا سکوریتی نسخه دستگاه
  • و….

می توانید تمامی سر فصل هایی که آموزشگاه توبیکس در دوره آموزش تعمیرات موبایل به هنرجویان ارائه می کند را در سایت آموزشگاه مشاهده کنید.

کلاس آموزش تعمیرات موبایل در آموزشگاه توبیکس

آموزشگاه تعمیرات موبایل توبیکس

در طول این چند سال توبیکس توانسته است که بیش از 4400 هنرجو را به متخصصانی حرفه ای در شغل تعمیرات موبایل تبدیل کرده و آن ها را تا بازار کار هدایت کند. می توانید با مراجعه به سایت آموزش تعمیرات موبایل توبیکس ویدیو های رضایت و نظرات هنرجویان را از این آموزشگاه مشاهده کنید.

دوره های آموزش تعمیر موبایل توبیکس به صورت های مختلف برگزار می شود ، البته توجه داشته باشید که تمامی مباحث آموزشی در دوره های توبیکس یکسان بوده و تنها تفاوت آن در تعداد هنرجویان در کلاس می باشد. نحوه برگزاری دوره ها به عبارت زیر می باشد:

  • خصوصی تک نفره
  • نیمه خصوصی دو نفره
  • گروهی ده نفره

از ویژگی مهم این آموزشگاه در برگزاری کلاس های تعمیرات موبایل آن است که برای افرادی که شاغل هستند و نمی توانند در طول هفته در کلاس ها شرکت کنند ، می توانند طول دوره مشاغل را انتخاب کنند و تنها در آخر هفته ها در کلاس ها شرکت کنند. دوره ی مخصوص افراد شاغل در روز های پنج شنبه و جمعه برگزار شده و به صورت 25 جلسه ی 2 ساعته برگزار می شود.

جمع بندی

اولین گام موفقیت در شغل تعمیرات موبایل ، یادگیری تعمیر گوشی و کسب تجربه در حرفه ی تعمیرات موبایل می باشد. در این مقاله به معرفی بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در کشور پرداختیم.

همانطور که در مقاله گفتیم ، آموزشگاه توبیکس یکی از بهترین و مجهزترین مراکز آموزش تعمیرات موبایل در سراسر کشور می باشد. این آموزشگاه باتوجه به خدمات و امکاناتی که هنرجویان خود ارائه می کند ، رتبه یک برترین آموزشگاه را به خود اختصاص داده است.

 

برچسب ها : آموزش تعمیرات موبایل,آموزشگاه تعمیرات موبایل,تعمیرات موبایل

دیدگاهتان را بنویسید