اگر به دنبال راهی ارزان برای بالا بردن امینت ساختمان خود باشید نرده دیوار دست دوم یکی از گزینه های جذاب در دسترس شما است. با استفاده از نرده دست دوم دیوار می‌توانید در عین حال که هزینه چندانی انجام نمی‌دهید امنیت و زیبایی ساختمان خود را افزایش دهید.

چرا نرده دیوار دست دوم این قدر محبوب است؟

نرده دیوار دست دوم چه کاربردی دارد؟

نرده حفاظ دیوار دست دوم همه کاربردهای یک نرده دیوار را انجام می دهد و می‌توانید از این نظر آسوده خاطر باشید. البته در صورتی که سارقان بسیار حرفه‌‌ای باشند و کار به میزان مقاومت نرده دیوار بکشد ممکن است نرده نو از کارکرده بهتر باشد اما این حالت خیلی بعید است. ضمن این که در چنین حالت هایی معمولا نرده دست اول هم به مشکل می خورد.

نرده حفاظ دیوار دست دوم دارای کاربردهای زیر است:

امنیت: اصلی ترین کاربرد نرده حفاظ دیوار، ایجاد امنیت برای ساختمان و افراد داخل آن است. نرده های دست دوم نیز به همان اندازه نرده های نو، می توانند امنیت را تامین کنند.

نرده های حفاظ دیوار دست دوم معمولاً از جنس آهن هستند و دارای استحکام بالایی هستند. این نرده ها می توانند مانع از ورود افراد غیرمجاز به ساختمان شوند. همچنین، نرده های حفاظ دیوار دست دوم می توانند از سقوط افراد از ارتفاع جلوگیری کنند.

برای افزایش امنیت نرده دو کار مهم را می‌توان انجام داد. روش اول افزایش ارتفاع نرده است. هر چه نرده بلندتر باشد، امنیت بیشتری خواهد داشت و خیالمان از ورو غیر مجاز به ساختمان راحت تر است. روش دوم افزایش تراکم نرده است. هر چه میله‌های عمودی نرده فشرده‌تر و به هم نزدیک‌تر باشند، نرده‌ها امن‌تر و مطمئن‌تر هستند.

زیبایی: نرده های حفاظ دیوار علاوه بر تامین امنیت، می توانند به زیبایی ساختمان نیز کمک کنند. نرده های حفاظ دیوار دست دوم نیز می توانند زیبایی را به ساختمان اضافه کنند. این نرده ها در طرح ها و رنگ های مختلف موجود هستند و می توان با توجه به سلیقه خود، نرده مناسب را انتخاب کرد.

برای این کار انتخاب رنگ مناسب و رنگ‌آمیزی صحیح بسیار کاربردی است. بهتر است رنگی انتخاب شود که با دیگر ویژ‌گی‌های ظاهری ساختمان هماهنگ باشد تا یک کل منسجم و زیبا داشته باشید.

صرفه جویی در هزینه: یکی از دلایل اصلی خرید نرده حفاظ دیوار دست دوم، صرفه جویی در هزینه است. نرده های دست دوم معمولاً قیمت کمتری نسبت به نرده های نو دارند. نرده های دست دوم معمولاً قیمت کمتری نسبت به نرده های نو دارند. این تفاوت قیمت می تواند در برخی موارد تا ۵۰ درصد نیز باشد.

همین امر خرید این نرده‌ها را جذاب کرده و علاقه‌مندان زیادی را به سمت این نوع نرده‌ها کشانده است.

معایب نرده دیوار دست دوم

البته، باید توجه داشت که نرده های حفاظ دیوار دست دوم نیز دارای معایبی هستند. یکی از این معایب، احتمال پوسیدگی یا آسیب دیدن این نرده ها است. بنابراین، قبل از خرید نرده حفاظ دیوار دست دوم، باید آن را به دقت بررسی کرد تا از سلامت آن اطمینان حاصل شود.

نرده دیوار دست دوم بخریم یا نه؟

همانطور که گفته شد نرده دست دوم به علت قیمت مناسبی که دارد گزینه مهمی پیش روی خریداران این محصول است. اما به نظر می‌رسد در صورتی که بتوان نرده را به قیمت ارزانتری خرید کرد دیگر نیازی به خرید این محصول نیست. نرده دیوار طهران جوش را شاید بتوان گزینه مناسبی در این زمینه دانست. در این سایت شما می‌توانید نرده نو را با قیمتی نزدیک به نرده دیوار دست دوم سفارش دهید.

اما در مجموع، اگر این گونه موارد را در نظر نگیریم نرده حفاظ دیوار دست دوم می تواند گزینه مناسبی برای افرادی باشد که قصد دارند با صرف هزینه کمتر، امنیت و زیبایی را برای ساختمان خود تامین کنند.

دیدگاهتان را بنویسید