ایتا یک پیام رسان ایرانی است که درحال حاضر طبق آمار به دست آمده حدود 30 میلیون کاربر ایرانی از این برنامه استفاده می‌کنند؛ ممکن است پس از خرید ممبر ایتا و بالا بردن تعدد ممبرهای خود قصد داشته باشید یک پیامی را برای کاربران کانال خود پین یا سنجاق کنید، این کار بسیار ساده است و در این مقاله قصد داریم به صورت 0 تا 100 به پین یا سنجاق کردن پیام در ایتا بپردازیم، تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

قابلیت سنجاق کردن به کاربران این امکان را می‌دهد تا صفحه چت‌های مورد نظرشان را که نسبت به دیگر چت‌ها از اهمیت بالاتری برخوردار هستند، به بخش بالایی لیست چت های خود پین کنند.

این مورد میتواند در کانال بسیار مهم باشد چر که با این روش یک متن پیامی را میتوانید برای همیشه مد نطر کاربران قرار بدهید.

آموزش پین یا سنجاق کردن پیام در ایتا

نحوه پین کردن پیام در ایتا

این کار بسیار ساده است و طبق آموزشی که در ادامه بیان میشود میتوانید هر پیامی را در کانال و گروه پین کنید، برای این کار باید ابتدا:

  • در ابتدا در برنامه ایتا وارد کانال خود شوید.

  • روی پیام مورد نظر کلیک کرده و سپس از بین گزینه هایی که وجود دارد باید گزینه سنجاق کردن را بزنید، به این صورت میتوانید هرپیامی را که دوست دارید در کانال خود پین کنید.

نحوه پین کردن پیام در ایتا

در نتیجه

سنجاق کردن پیام در ایتا بسیار ساده است و در کمترین زمان ممکن میتوانید هرپیامی را در ایتا پین کنید؛ که در این مقاله سعی کردیم به صورت 0 تا 100 به این مورد بپردازیم؛ از این که تا اینجا همراه ما بودید ممنونیم، موفق باشید.

سوالات متداول (FAQ)

  • پین کردن پیام در ایتا چه مزیتی دارد؟

پین کردن پیام به شما کمک می‌کند تا پیام‌های مهم را در بالای چت، گروه یا کانال، برای دسترسی آسان‌تر، نگه دارید. این کار به خصوص برای پیام‌هایی که حاوی اطلاعات ضروری، دستورالعمل‌ها یا اعلان‌های مهم هستند مفید است.

  • حداکثر چند پیام را می‌توانم در ایتا پین کنم؟

در چت‌های خصوصی، می‌توانید تعداد نامحدودی پیام را پین کنید. در گروه‌ها و کانال‌ها، می‌توانید حداکثر 5 پیام را پین کنید.

دیدگاهتان را بنویسید