امروزه برای زیباسازی قسمت کف تراس و بالکن می توان از انواع سنگ ‌های مختلف استفاده کرد.

 

محاسبه آنلاین هزینه ساخت ویلا

البته مهم ترین نکته در رابطه با سنگ کاری کف تراس باید بدانید، میزان دستمزد و اجرتی است که در زمان نصب توسط افراد متخصص و ماهر در یافت می‌ شود.

در واقع میزان هزینه های دریافتی در رابطه با سنگ کاری کف بالکن و تراس بر اساس فرایند های مشخصی تعیین می شود که در ادامه ما سعی می‌ کنیم در کنار بیان قیمت سنگ کاری های کف تراس، یک سری از عوامل تاثیرگذار را بر قیمت دستمزد این فرایند بیان کنیم.

بهتر است که بدانید اگر شما بخواهید قسمت کف تراس منزل خودتان را با استفاده از سنگ های اسلب بپوشانید، میزان هزینه های دریافتی جهت نصب و قرارگیری این سنگ در حدود 100 الی 120 هزار تومان می باشد.

 

عکس ویلا تریبلکس

البته اگر شما بخواهید از طرح های برجسته و یا لتور در رابطه با پوشش سنگ کاری تراس و بالکن استفاده نمایید، این میزان هزینه ها کاملا متفاوت می شود و مقدار اجرت دریافتی از سوی متخصص در بازده 80 الی 120 هزار تومان به ازای یک متر مربع می باشد.

 

قیمت سنگ کاری کف

در واقع هر چقدر مقدار متراژ تراس و بالکن شما بیشتر باشد، دستمزد و اجرت سنگ کاری کف تراس نیز افزایش پیدا می ‌کند.
به طور کلی باید بیان کنیم که اگر طبق استانداردهای کلی، تراس شما یک مساحت مناسب را داشته باشد به طور میانگین اجرت درخواستی از سوی متخصصین سنگ کاری کف تراس در حدود 300 الی 500 هزار تومان می باشد.


اصول طراحی ویلا

لازم به ذکر است که در برخی از مواقع به دلیل افزایش سختی کار یک متخصص در زمینه سنگ کاری، قسمت کف بالکن منازل ممکن است میزان قیمت دریافتی جهت اجرت آن‌ ها تغییر پیدا کند و در میزان 100 الی 150 هزار تومان قرار بگیرد.

چون در هر صورتی افراد در ابتدا بر اساس میزان سختی کار و جزئیاتی که بر حسب مساحت و محیط تراس باید به آن دقت داشته باشند یک هزینه مشخصی را جهت اجرت تعیین می نمایند.

البته در طی یک سال گذشته میزان دستمزدی که توسط افراد جهت سنگ کاری قسمت کف تراس تعیین شده است عموماً بر حسب نوع سنگی که برای زیباسازی تراس انتخاب می ‌شود نیز می باشد.

به طور مثال شما اگر بخواهید از سنگ های مرمریت لاشتر و یا سنگ های نامنظم و برجسته جهت پوشش کف تراس استفاده کنید، متخصصین در این باره سعی می ‌کنند با استفاده از خلاقیت خودشان یک طرح زیبا را بر روی سطح پوششی تراس شما پیاده‌سازی کنند که در این باره اجرت و دستمزد آن ‌ها در حدود100 الی 170 هزار تومان می باشد.

هزینه سنگ کاری کف

البته اگر تراس شما دارای یک رطوبت نسبی باشد، در این باره متخصصین در هنگام سنگ کاری باید مراحل عایق بندی را با نهایت دقت طی کنند که این موضوع تاثیری بر روی میزان دستمزد آن ها می گذارد و مقدار مطالبه شده از سوی آن‌ ها در حدود 80 الی 110هزار تومان می باشد.

 

اجرای ویلا

البته اگر شما تمایل دارید قسمت تراس و بالکن منزل خودتان را در وضعیتی کاملا ساده و کلاسیک مورد سنگ کاری قرار بدهید، بهتر است که بیان کنیم بر حسب واحد متر مربع هزینه دستمزد و اجرت سنگ کاری قسمت تراس و بالکن ساختمان بر حسب یک وضعیت ساده در حدود 60 الی 80 هزار تومان می باشد که این موضوع هم باز به میزان ابعاد سنگ و البته اندازه تراس بستگی دارد.

villatobesaz.com

دیدگاهتان را بنویسید