در این مقاله از وبسایت همیار سوشیال می خواهیم در رابطه با ویژگی های بهترین مدرس سئو با شما دوستان محترم صحبت کنیم و بگوئیم که این دسته از بهترین سئوکاران ایران چه ویژگی هایی دارند. حتما می دانید که امروزه بیش از هر زمان دیگری، نیاز به تخصص و حرفه بازاریابی دیجیتال برای رشد بیزینس و کسب و کار از اهمیت بالایی برخودار بوده و افرادی که در این زمینه فعالیت دارند, از ارزش تجاری بیشتری برخودار هستند. به همین دلیل برای رشد در زمینه دیجیتال مارکتینگ نیاز به یادگیری شاخه مهم سئو بوده که در این محتوا به شما در رابطه با شیوه های یادگیری از بهترین مدرس سئو می آموزیم.


امروزه مدرس سئو به شما یاد می دهد که چگونه ترافیک ارگانیک و طبیعی توسط کاربران را از طریق موتورهای جستجو بدست آورید. در محتوایی که توسط رسانه راه دانا با عنوان “معرفی 18 نفر از بهترین سئوکاران ایران” منتشر شد بیان گردید که این دسته از متخصص با تجربه چه افرادی بوده و هرکدام از آن ها در چه چیزی اشتراک تخصص داشته اند. به همین خاطر اگر این محتوا را مطالعه نکردید توصیه داریم حتما آن را مطالعه کنید چرا که کسب و کارهای آنلاین به آموزش و استفاده از بهترین مدرسان سئو نیاز دارند.

معیارهای ارزیابی بهترین مدرس سئو چیست؟

در انتخاب و ارزیابی بهترین مدرس سئو باید یسری معیارهایی را مدنظر قرار دهید که این فاکتورهای مهم عبارتند از:

• سطح دانش مدرس
• تجربه عملی پروژه ای
• روش تدریس
• تعداد جلسات
• زمان مناسب دوره
• ساختاربندی صحیح محتوا برای برگزاری دوره آموزشی
• توانایی برقراری ارتباط با مفاهیم پیچیده

ویژگی های یک مدرس حرفه ای سئو

در انتخاب بهترین مدرس سئو باید به نکات زیادی توجه داشته باشید که این نکات جزء ویژگی های هر مدرس حرفه ای سئو محسوب می شود که عبارتند از:

 


• آشنایی با تکنیک های سئویی با هر آپدیت الگوریتم گوگل
• آشنایی با اصول محتوا سئو شده و کاربرپسند
• دانش لینک بیلدینگ و لینک سازی خارجی و داخلی
• شناخت انواع روش های پیاده سازی سئو
• توانایی تحلیل رقبا
• داشتن تجربه کافی

معرفی بهترین مدرسان سئو در ایران

در اینجا می خواهیم تا شما دوستان را با بهترین مدرسان سئو بیشتر آشنا کنیم که لیست این دسته از متخصصین سئو صرفا بر اساس تجربه بوده و شما نیز باید در این زمینه تحقیق کنید.


1- افشار حشمتی پور

افشار حشمتی موسس یکی از برندهای آژانس دیجیتال مارکتینگ به اسم پاخوروب بوده و باید بگوئیم که جزء شرکت های پیشرو در ارائه خدمات طراحی و سئو سایت در استان تهران می باشد. برگزاری کلاس های کاملا خصوصی و گران قیمت که تضمین رتبه 1 الی 3 را دانشجویان خود می دهد جزء توصیه های نادری بوده که این متخصص به علاقمندان به سئو می دهد.

آدرس وبسایت: –
آدرس اینستاگرام:Instagram.com/ pakhorweb
شماره موبایل: 09019154477

2-علی عابدین زاده

نفر بعدی که موسس شرکت دیجیتال مارکتینگ اتود بوده و همچچنین خدمات وی در استان مشهد نیاز بسیاری از افراد را برآورده ساخته, فردی به اسم علی عابدین زاده است. حیطه کاری این متخصص دیجیتال مارکتینگ در زمینه هایی همچون طراحی سایت سئو و همچنین آموزش در این حوزه بوده و دوستان عزیز می توانند از راهنمایی و تجربیات این متخصص کمک بگیرند. جناب عابدین زاده با برگزاری بیش از 70 ساعت تدریس خصوصی و همچنین مدرس بیش از 40 دوره آموزشی توانسته جزء بهترین ها در این زمینه باشد.
آدرس سایت: www.etudeweb.com
شماره تماس: 09155250442-05138811335

 

3-محسن طاووسی

متخصص بعدی که به اسم محسن طاووسی می شناسید در حال حاضر در زمینه آموزش سئو فعالیت می کند و به گفته خودش، نگاه تجاری و سودآوری به تدریس سئو نداشته و صرفا برای انتقال تجربیات تلاش دارد. مدیر و مشاور سئو بیش از 200 شرکت و وب سایت از جمله رزومه قوی این استاد باتجربه می باشد.

آدرس سایت: mohsentavoosi.com
آیدی تلگرام: @mohsentavoosi
شماره تماس: 09126104730
آیدی اینستاگرام: mohsentavoosi.seo

 

4- محمدامین هاشمی

محمد امین هاشمی در مجموعه فرین آکادمی جزء موفق ترین ها بوده و حدود 9 سال سابقه کاری خود را در زمینه سئو و رو شها بهینه سازی سایت گذاشت تا به در این عرصه جزء متخصص ترین ها شد. قبلا در مجوعه مدیران سایت فعال بود و اکنون بیزینس شخصی خود را در فرین آکادمی به همراه دارد. برگزاری دوره های آموزشی بیش از 270 ساعت و همچنین جذب 39 پروژه توانسته جزء موفق ترین ها باشد.
آدرس سایت: farin.academy
آدرس تلگرام: https://t.me/farinacademy
آدرس اینستاگرام: https://instagram.com/farinacademy
شماره تماس: 02188309668

 

5- امین اسماعیلی

امین اسماعیلی که جزء بهترین ها و متخصص ترین مدرسین سئو در ایران محسوب می شود, دارای مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه تهران و همچنین مدیر ارشد آژانس خلاقیت وبسیما می باشد که از سال 1370 فعالیت خود را بر روی مباحث سئو و طراحی سایت شروع کرده و در این زمینه اقدام به کسب تجربه کرد.
آدرس سایت: websima.academy
شماره تماس: 09024786858
آدرس اینستاگرام: www.instagram.com/websimaacademy/
ادرس تلگرام: https://t.me/websimaca

 

6- بابک بنیادی

بابک بنیادین را به عنوان فردی با اخلاق و متخصص می شناسند که از سال 1391 فعالیت خود را در زمینه دیجیتال مارکتینگ آغاز کرده و در سال 1392 آژانس دیجیتال مارکتینگ ویرا کاوان آویژه را تاسیس نمود. رسالت وی در این زمینه صرفا کمک به سازمان ها و مارکتینگ ها برای رشد کسبو کارشان می باشد.
آدرس سایت: modir.academy
آدرس تلگرام: GreyHatSEOSupport@

 

7- اسماعیل نورمحمدی

اسماعیل نورمحمدی از سال ۱۳۷۹ در زمینه طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ فعالیت داشته و مهارت وی در زمینه راه حل های ساده سازی سئو و بازاریابی می باشد. جناب نورمحمدی مدرس بیش از 40 دوره آموزشی در زمینه دیجیتال مارکتینگ بوده و تعداد زیادی برنامه در تلویزیون ضبط داشته است.
آدرس سایت: balatarin.academy
آدرس ایمیل: balatarin.academy@gmail.com
شماره تماس: 02133510531

 

8- محمد شهپری

محمد شهپری را با بیان نکات آموزشی بالخصوص حوزه سئو می شناسند. این فرد متخصص را بیشتر به خوش رویی و تمرکز بر حوزه فعالیت خود می شناسند. برای ارتباط با این متخصص عزیز می توانید از طریق راه های زیر در ارتباط باشید.
آدرس اینستاگرام: seo.manager
آدرس توییتر: seomanagerir
سایت اینترنتی: –

 

9- عادل طالبی

عادل طالبی به عنوان بهترین مدرس سئو در ایران می شناسند و در زمینه سئو سایت بهترین تجربیات را به همراه دارد. روش تحقیق کلمات کلیدی برای کسب و کار در اینترنت و همچنین تولید محتوا جزء تخصص های عالی این استاد بزرگ می باشد. توصیه می کنم که از راه های ارتباطی زیر با ور در ارتباط باشید چرا که از دانش وی در زمینه مورد نظر استفاده کنید.
آدرس سایت: atalebi.com
آدرس اینستاگرام: adeltalebi
آدرس تلگرام: kar_kasb

 

10- امیر قمصری

جناب امیر قمصری را با آکادمی نیوسئو می شناسند و تمام تجربیات وی در بالاآوردن کلمات کلیدی سخت خلاصه می شود. تیم متخصص نیوسئو در زمینه هایی همچون طراحی سایت و سئو تبحر خاصی داشته و با تدریس هایی که در یمنه سئو داشته است می تواند جناب قمصری را جزء بهترین مدرس سئو دانست.
آدرس وبسایت: newseo.ir
آدرس اینستاگرام: instagram.com/newseo.ir
شماره تماس: 09054523006

دیدگاهتان را بنویسید