ممکن است برخی از خانواده‌ ها نیاز به استخدام پرستار ساعتی داشته باشند. با توجه به این‌که امروزه گسترش دغدغه ‌های مردم صورت‌ گرفته است، افراد برای این‌که بتوانند خدمات منحصر به ‌فردی برای مشکلات خود بگیرند، نیاز به استخدام پرستار ساعتی دارند.
مجموعه آلفا طب با اخذ مجوز رسمی از دانشگاه علوم پزشکی ایران و وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و با در اختیار داشتن کادر متخصص و مجرب آماده است تا در سریع ترین زمان ممکن برای ارائه خدمات پزشکی و پیرا پزشکی در منزل یا محل کار شما در کنار شما باشد.
تمامی پرسنل دارای مدارک و تضامین کافی نزد شرکت می باشند.
• پوشش دهی کلیه مناطق تهران
• نازل ترین قیمت و بهترین کیفیت
• امکان صدور گواهی برای ارائه به بیمه درمانی شما
برای راهنمایی و مشاوره برای استخدام پرستار ساعتی از طریق مشاوره تلفنی رایگان با مشاوران آلفاطب در تماس باشید.

اهمیت استفاده از خدمات پرستار ساعتی در چیست؟

اغلب ما از این مطلب آگاهی کامل داریم که علم پزشکی می ‌تواند در رابطه با سلامتی افراد بسیار مفید و کاربردی باشد و می ‌تواند در بازگرداندن توانایی جسمانی افراد مؤثر واقع شود.
حال تصور کنید هنگامی‌که یک پرستار از تحصیلات متعدد در این زمینه برخوردار است، می ‌تواند مزایای بسیاری را برای بیماران در منزل به دنبال داشته باشد.
در نظر داشته باشید استفاده از خدمات پرستار ساعتی در منزل تفاوت آن ‌چنانی با ارائه خدمات در مطب یا بیمارستان‌ ها ندارد.
البته توجه به این‌که شما برای چه منظور از کمک ‌های یک پرستار کمک می‌گیرید، می ‌تواند تاثیرگذار باشد. تمامی تلاش پرستاران ساعتی این است تا بتواند خدمات منحصر به ‌فردی را برای افراد به دنبال داشته باشند.
مهم‌ترین فعالیت آن ‌ها نگهداری بیماران و تشخیص سلامتی آن ‌ها می ‌باشد. با توجه به این‌که در رابطه با این امر آگاهی کافی دارند، در مواقع ضروری می ‌توانند اقدامات لازم را برای سلامتی بیمار مدنظر به دنبال داشته باشند.
مهم‌ترین اهمیتی که برای استفاده از استخدام پرستار ساعتی عنوان می ‌شود، راحتی افراد جامعه می ‌باشد. به دلیل این‌که برخی از افراد قادر به خارج شدن از منزل نیستند و ممکن است شرایط موجود برای نگهداری و مراقبت از آن‌ها فراهم نباشد و از مشکلاتی همچون بیماری ‌های متعدد رنج می‌برند.
این دسته از افراد می ‌توانند از خدمات منحصر به ‌فرد استخدام پرستار ساعتی استفاده کنند. این عملکرد سبب می ‌شود که بیماران دیگر در زمان ‌های طولانی در بیمارستان و مراکز درمانی بستری نباشند و در منزل خود تحت نظارت یک پرستار از سلامت جسمانی خود را باز یابند.
این دسته از موارد می ‌تواند عامل ‌های بسیار ناراحت‌کننده‌ای که در بیمارستان ‌ها تجربه می‌کنند را برطرف کند.


مرکز درمانی آلفاطب انواع خدمات پرستاری و پزشکی مانند ویزیت دکتر ارتوپد در منزل را نیز انجام می‌هد. از طریق مشاوره تلفنی رایگان با مشاوران آلفاطب در تماس باشید.
به چه دلیل لازم است از خدمات استخدام پرستار ساعتی استفاده کرد؟
در مطالب بالا ذکر کردیم که استفاده از مهارت‌ های پرستار ساعتی می تواند با ویژگی و مزایای بسیاری همراه باشد. همان‌طور که ذکر کردیم ممکن است اغلب بیماران به دلیل کهولت سن و شرایط دیگر قادر به خارج شدن از منزل نباشند.
همین ‌طور با توجه به بیماری ‌هایی که امروزه در سطح دنیا دیده می ‌شود و همه‌گیر هستند، مراجعه به مطب‌ های شلوغ و بیمارستان ‌ها می ‌تواند برای سلامتی افراد بسیار خطرناک باشد و زمان آن‌ ها را به هدر بدهد.
با توجه به ترافیک ‌های شهری امکان مراجعه آن‌ ها به مراکز درمانی دیرتر از زمان ممکن صورت می‌گیرد و این ممکن است بر روی سلامتی افراد تاثیر گذار باشد.
یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث می ‌شود از خدمات استخدام پرستار ساعتی استفاده کرد این است که بدون این‌که بیمار جا به جا شود، می ‌تواند شرایط درمانی برای او مهیا گردد.
در موارد مشابه ممکن است برخی از افراد در بستر بیماری باشند و دچار زخم بستر شده باشند، برای رسیدگی ‌های بیشتر نیاز به استخدام پرستار ساعتی داشته باشند تا شرایط موجود را برای رفاه حال آن ‌ها برقرار کنند.
همین‌طور در بسیاری از مواقع ممکن است بیماران در منزل همراه خوبی نداشته باشند و به‌ تنهایی زندگی می‌کنند که این می ‌تواند خدمات‌رسانی استخدام پرستار ساعتی را بیشتر کند.
دلایل بسیاری سبب می‌ شود که افراد از خدمات منحصر به‌ فرد پرستار ساعتی استفاده کنند. در ادامه بیشتر به این ‌موضوع خواهیم پرداخت.

  

خدمات استخدام پرستار ساعتی

اگر شرایط بیمار بسیار حاد و بحرانی باشد و شرایط راه رفتن برای او میسر نباشد و راه رفتن برای سلامتی او با مشکلاتی مواجه شود، بهتر است از خدمات استخدام پرستار ساعتی در منزل استفاده کند.
• برخی از افراد به دلیل بیماری ‌های قلبی و آلودگی‌ هایی که در هوا وجود دارند، نمی ‌توانند از منزل خارج شوند و ممکن است به بیماری ‌های مختلفی همچون کرونا مبتلا شوند.
• برخی از اشخاص توانایی راه رفتن را ندارند و به‌اصطلاح ناتوان ‌های جسمی هستند که بهتر است برای این شرایط از استخدام پرستار ساعتی استفاده کنند.
• برخی از اشخاص دسترسی لازم به مطب و بیمارستان و پزشک ندارند، در این مواقع ارائه خدمات از طریق پرستار ساعتی برای آن‌ها مؤثر و مفید می ‌باشد.
• برخی از اشخاص آشنایی کامل با تخصص ‌های پزشک مدنظر ندارند که ارائه پرستار ساعتی در منزل آن‌ ها در این مواقع مؤثر و مفید واقع می ‌شود.
• اشخاصی که بیماران با کهولت سنی دارند، ممکن است مکان زندگی آن ‌ها دور از دسترس مطب و بیمارستان و پزشک باشد و این افراد بهتر است از خدمات استخدام پرستار ساعتی استفاده کنند.
• برخی از افراد هنگامی‌که در منزل خود مداوا می‌ شوند و تحت نظارت قرار می‌گیرند، احساس راحتی بیشتری به نسبت بیمارستان مطب و دیگر موارد دارند که برای این دسته از افراد توصیه می‌کنیم حتما از استخدام پرستار ساعتی استفاده کنند.
• ممکن است شخص موردنظر زمان کافی برای مراجعه به مطب نداشته باشند و یا همراه مناسبی برای او برای این‌که او را به پزشک ببرد ندارد که در این مواقع استخدام پرستار ساعتی می ‌تواند عملکرد های او را در بهترین حالت ممکن صورت بدهند.
• ترجیح برخی از افراد این است که در محیط خانواده و بدون استرس‌ های بیمارستانی درمان شوند که آلفا طب برای این دسته از افراد استخدام پرستار ساعتی را پیشنهاد می‌کنند می‌کند.
با توجه به ‌در نظر گرفتن تمامی دلایل موجود برای استفاده از استخدام پرستار ساعت ساعتی لازم است بدانید که مرکز خدمات پزشکی آلفاطب شرایط موجود را برای این امر فراهم می‌کند و با توجه به این‌که پرستارانی با تخصص و با مهارت در این حیطه دارد می ‌تواند خدمات لازم را برای بیماران از طریق ارائه پرستار ساعتی فراهم کند.

 

راه‌های ارتباطی با مجموعه پزشکی، درمانی آلفاطب

• تماس از منطقه شمال تهران: 22371371 – 22351069
• منطقه غرب و شمال شرق تهران: 22754843 – 26851095
• دفتر منطقه مرکزی (پوشش دهی مرکز، جنوب و شرق) تهران: 66570772 – 66570774
• ایمیل: alphatebcom@gmail.com
• آدرس جهت مراجعه حضوری: تهران، بلوار کشاورز، خیابان جمال زاده شمالی، پلاک ۳۰۵، واحد ۱۵
• سایت رسمی آلفاطب: alpha-teb.com
• رزرو خدمات در آلفاطب: https://alpha-teb.com/reservation-service/

دیدگاهتان را بنویسید