اگه قصد سفارش طراحی سایت در بابلسر داری بخون…

سلام دوستان وقتتون بخیر، حالتون چطوره، تو این مطلب قصد داریم با یه وبسایت آشنا بشیم که می‌تونید در اون سفارش طراحی سایت در بابلسر با قیمت مناسب رو به راحتی ثبت کنید و از خدمات بینظیرش استفاده کنید.

ما تو این مطلب به شما وبسایت وبسنتر، مرجع تخصصی خدمات وب رو معرفی می‌کنیم. این وبسایت در راستای ارائه خدمات سطح اول و درجه یک خدمات وب گام بر می‌دارد و می‌کوشد تا با ارائه خدمات با کیفیت و ارزان افراد بیشتری را با کسب درآمد از اینترنت خوشحال کند.

در سال های اخیر رشد فضای مجازی روز به روز از قبل پررنگ تر شده و افرادی هم از این فضا جهت توسعه کسب و کار خود استفاده کرده اند. ولی هنوز هم هستند افراد بسیاری که به این حوزه و موقعیت فوق‌العاده رجوع نکردند و از فرصت های آن غافل مانده اند.

در وهله اول امیدواریم شما جزو آن دسته از افراد نباشید که هنوز به سمت راه‌اندازی شعبه آنلاین کسب و کار خود نرفته، ولی اگر هم هستید و وبسایت خود را هنوز راه‌اندازی نکردید پس نگران نباشید، زیرا با وب سنتر می‌توانید وبسایتی با کیفیت بالا و قابل رقابت با هر رقیبی داشته باشید.

شما همچنین می‌توانید از خدمات سئو سایت در بابلسر با قیمت مناسب نیز بهره ببرید. شما پس از اینکه سایت خود را راه‌اندازی کردید حالا برای جذب بازدید کننده از طریق گوگل نیاز به خدمات سئو سایت دارید. این خدمات با بهترین کیفیت ممکن در وب سنترارائه می‌شود. پس نگران نباشید و با خیال راحت کار خود را شروع کنید.

در ضمن اگر با خدمات طراحی سایت و سئو آشنا نیستی مطالب زیر رو از سایت وب سنتر براتون آوردیم تا کامل متوجه مزیت های این کار بشید…

سئو به مجموعه فعالیت هایی گفته می شود که در نهایت منجره به بهبود رتبه سایت شما در نتایج گوگل می شود.در این صفحه از وبسایت وب سنتر به بررسی سئو اهمیت آن می پردازیم.

سئو به معنی بهینه سازی موتور های جستوجو مانند گوگل است که شامل سه نوع می باشد:

  1. سئو کلاه سفید:به سئویی گفته می شود که کانلا مطابق با قوانین گوگل عمل کنیم و کوچکترین خطایی از نظر گوگل انجام ندهیم تا منجر به افت رتبه و از دست رفتن جایگاهمان در نتایج گوگل نشویم.
  2. سئو کلاه سیاه:نوعی از سئو است که همانطور که از نامش هم مشخص است کاملا برخلاف قوانین گوگل فعالیت کنیم که در نهایت در صورت انجام این فعالیت مرود جریمه گوگل قرار خوایم گرفت
  3. سئو کلاه خاکستری:طبیعتا چیزی بین سئو کلاه سیاه و شئو کلاه سفید است، یعنی تا جای ممکن از قوانین گوگل پیروی می کنیم ولی در بعضی از جاها با یک سری ترفند هایی گوگل و قوانینش را دور میزنیم و کسب رتبه می کنیم.

سئو کاران از روش سوم باری سئو سایت مشتریان استفاده می کنند.

چرا سئو؟

برای پاسخ دادن به این سوال باید از خوتان بپرسید که هدف از راه اندازی سایت توسط شما چه بود؟

قطعا هدف شناخته شدن شما یا محصول یا خدمتتان است که از این طریق در نهایت به افزایش درآمد برسید.

خب برای این کار آیا فقط داشتن یک سایت به تنهایی کافی است؟

مسما خیر…

زیرا داشتن سایت به تنهایی باعث دیده شدن شما نمی شود و شما باید از طریق موتو های جستوجو به کاربران مختلف نشان داده شوید.

فرض کنید شما یک فروشنده مواد غذایی هستید و قصد راه اندازی سایت دارید…

خب شما مرحله اول را انجام می دهید وسایت خود را راه اندازی می کنید و سایتتان را راه می اندازید و حالا یک دامنه به طور مثال food.ir دارید، خب در این مرحله فقط کسانی می توانند سایت شما را ببینند که آدرس سایت شما را داشته باشند.

خب اینجا شما برای اینکه به ۸۰ میلیون کاربر بالقوه دسترسی داشته باشید باید توسط موتورهای جستوجو به کاربران نشان داد شوید و برای اینکه کاربران بیشتری شما را ببینند باید در یک جایگاه خوب در صفحه اول نتایج قرار داشته باشید.

خب حالا فرض کنید که مرحله دوم یعنی سئو را هم انجام دادید، حالا مثلا اگر کاربر در گوگل سرچ کند “خرید مواد غذایی” و شما هم سایتتان را به خوبی سئو کرده باشید در لینک های بالایی نتایج، کاربر سایت شما را خواهد دید… این کاریست که سئو برای شما می کند

 

چرا باید وب سایت داشته باشم؟

داشتن وبسایت طی سال های اخیر از یک امتیاز تبدیل به یک الزام شده است.

همانطور که در بالا هم گفته شد کسب و کار های زیادی در طول دوره کرونا ورشکست شدند فقط به خاطر اینکه تغییر رویه نداده بودند.

شاید در سال های قبل می شد اینطور گفت که داشتن وبسایت یک آپشن جذاب و باکلاس به حساب میامد ولی حالا اینگونه نیست…

بشر امروز دوست دارد راحت زندگی کند، راحت پیدا کند و راحت انتخاب کند…

خودتان را در نظر بگیرید، روزی چند بار برای موارد مختلف در اینترنت جستوجو می کنید؟

تا به حال چند بار خرید اینترنتی انجام داده اید؟

می بینید؟ حالا که توجه می کنید می فهمید که تا چه حد به اینترنت وابسته اید و تا چه حد از امکانات این بستر استفاده می کنید…خب حالا چرا خودتان یکی از صاحبان آن وبسایت هایی نباشید که مردم از آن خرید می کنند و از مطالب آن استفاده می کنند؟

طبق نطر سنجی که ما در لینکداین انجام دادیم بالای ۵۰ درصد مردم خرید های خود را اینترنتی انجام می دهند…این درضمن در نظر بگیرید که در بعضی از اصناف و اقشار این عدد تا ۷۰ درصد هم ممکن است برسد(تا به امروز).

خب حالا با این حساب بیایید یک داستان را بررسی کنیم…

فرض کنید آقا پرویز یک مغازه کفش فروشی دارد، او در سال های قبل به طور میانگین ماهانه ۳۰ میلیون تومان فروش از مغازه اش داشت.

خب حالا در نظر بگیرید با توجه اعداد و ارقامی که در بالا به آن اشاره کردیم، در زمان حاضر که پنجاه درصد از مشتریان آقا پرویز خریدشان را اینترنتی انجام می دهند چقدر از درامد ایشان کم میشود…

خب خیلی راحت است گفتن این موضوع…تقریبا فروشش به نصف میرسد یعنی ۱۵ میلیون در ماه فروشش کم می شود

خب پس می بینیم که تا چه حد این مسئله حیاتی و مهم است و اهمیت ندادن به آن تا چه حد به ما ضرر می رساند.

اگر آقا پرویز درآمد یک ماهش را روی توسعه کسب و کارآنلاینش سرمایه گذاری می کرد،خودتان حساب کنید که در ازای آن چه مبلغی سود می کرد.

دوست من ، به جای سرمایه گذاری روی بورس و رمز ارز، رو کسب و کارت سرمایه گذاری کن

خدمات طراحی سایت امروزه اهمیتش از قبل بسیار بیشتر شده. این گفته ما نیست گفته بیل گیتس است. داشتن یک وبسایت الان صرفا مایه کلاس و پز نیست. یک الزام است. به همین دلیل است که خدمات طراحی سایت بیش از پیش بولد شده و اهمیت یافته است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید