بهترین تبلت برای کلاس انلاین

کلاس‌ها و دوره‌های آنلاین پدیده‌های جدیدی در دنیای آموزش و یادگیری نیستند، اما بعد از شیوع کووید ۱۹ و زمانی که برای یکی دو سال تمام کلاس‌ها و حتی دانشگاه‌ها آنلاین شدند، خیلی از ما اهمیت آموزش از راه دور را بیشتر متوجه شدیم. شرکت در یک کلاس آنلاین نیازمند زمان خالی، یک اتاق نسبتا خلوت و تمرکز و البته دستگاهی است که بتواند پخش کلاس و اینترنت پرسرعت را پشتیبانی کند. اگر شما یا فرزندتان کلاس‌های انلاین زیادی دارید و در هفته چندین ساعت از تبلت یا لپ تاپ استفاده می‌کنید، حتما برایتان مهم است که چه تبلتی برای کلاس استفاده می‌شود و چه امکاناتی در اختیار شما می‌گذارد. در این مطلب بهترین تبلت‌ها برای کلاس آنلاین را با هم بررسی می‌کنیم. همچنین اگر قصد خرید تبلت قسطی را دارید، یک مسیر امن برای این کار را به شما معرفی خواهیم کرد.

تبلت‌های اقتصادی برای شرکت در کلاس‌های آنلاین

اگر فرزندتان در پایه‌ ابتدایی است و کار چندان زیادی به جز کلاس آنلاین با تبلت انجام نمی‌دهد، یا خودتان باید صرفا در کلاس حضور داشته باشید و تکالیف و کارها را روی یک سیستم کامپیوتری پیاده می‌کنید، می‌توانید تبلت ساده و اقتصادی بخرید. این تبلت‌ها به خوبی کار پخش جلسات آنلاین و اتصال به اینترنت را انجام می‌دهند، و می‌توانید همه جا آن‌ها را همراه ببرید. برای شرکت کردن در یک جلسه کافی است تبلت میکروفون و دوربین مناسبی داشته باشد، بتواند به اینترنت وصل شود و البته باتری را هم تا حد معقولی نگه دارد.

بیایید با هم چند مدل تبلت اقتصادی (با قیمت زیر ده میلیون تومان) را بررسی کنیم:

 

  • تبلت لنوو مدل TAB M7 7305X ظرفیت ۳۲ گیگابایت

 

لنوو یکی از برندهای محبوب چینی در ایران است که به قیمت مناسب و در دسترس بودن شناخته می‌شود. این مدل در بین دستگاه‌های لنوو، میان رده است و کیفیت تصویر 1024×600، قابلیت اضافه کردن حافظه جانبی و سنسور دوربین دو مگاپیکسلی در جلوی خود دارد. این ویژگی‌ها مدل TAB M7 7305X را برای استفاده روزمره و ساده مناسب کرده‌اند.

 

  • تبلت جی ال ایکس مدل C8X

 

این برند ایرانی تبلت‌های خوش‌قیمت و با کیفیتی را وارد بازار کرده که برای دانش‌آموزها و دانشجویان مبتدی عالی هستند. این مدل حافظه ۳۲ گیگابایت و رم ۳ گیگابایت دارد، یعنی استفاده روزمره و پخش جلسات را بدون هیچ عیب و نقصی انجام می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های تبلت جی ال ایکس C8X می‌توانیم به رزولوشن و خوانای بالای صفحه، امکان اضافه کردن حافظه جانبی و وزن سبک اشاره کنیم.

 

  • تبلت گرین لاین مدل G-20 Ultra

 

در بین تبلت‌های اقتصادی و روزمره، این مدل از گرین لاین یکی از پیشرفته‌ترین‌ها محسوب می‌شود. مدل  G-20 Ultra یک ظرفیت ۱۲۸ گیگابایتی دارد که به شما اجازه می‌دهد فایل‌ها، ویدیوها و وویس‌های آموزشی را بدون دغدغه حجم رویش ذخیره کنید، و همچنین پردازنده گرافیکی‌اش قدرتمند است. همچنین این تبلت رزولوشن ۱۲۰۰×۱۹۲۰ دارد و می‌توانید ویدیو و فیلم‌های مورد نظرتان را با کیفیت بالا روی آن تماشا کنید.

تبلت‌های پرچم‌دار برای کارمندان و دانشجویان

images?q=tbn:ANd9GcS05xkdcluo6HZjlg4rXwVppsLIfGs_xU2aJaDZMNet1g&s

افرادی هم هستند که از تبلت خود بیشتر از استفاده روزمره و حضور در کلاس‌های آنلاین انتظار دارند: دانشجویان، طراحان گرافیک، برنامه‌نویسان و کارمندان، و خلاصه هر کسی که با تبلت کار می‌کند و حتی از آن درآمد دارد. برای این افراد، تبلت‌های پرچم‌دار و پیشرفته از برندهای تخصصی را پیشنهاد می‌کنیم، تا هم بتوانند امور ضروری روزمره خودشان را پیش ببرند و هم زمانی که نیاز دارند، در کلاس آنلاینشان شرکت کنند.

 

  • تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab S6 Lite 2022

 

سامسونگ یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین برندها در تمام دنیاست. مدل S6 Lite با ظرفیت ۴۶ گیگابایتی و البته صفحه نمایش ۱۰.۴ اینچی، تا حدود زیادی کار یک لپ تاپ را برای شما انجام می‌دهد. باتری این تبلت از نوع  لیتیوم‌-پلیمر 7040 میلی‌آمپری است که آن را در استفاده‌های طولانی مدت روشن نگه می‌دارد، و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی به شما اجازه می‌دهد عکس بگیرید و در تماس‌ها و جلسات آنلاین هم تصویر باکیفیت‌تری داشته باشید.

 

  • تبلت اپل مدل iPad Pro 11 2022 WIFI

 

آیپدها را می‌توانیم غول دنیای تبلت بدانیم، چون تقریبا فیچری نیست که نداشته باشند و کار تخصصی نیست که از پس آن برنیایند. آیپد پرو ۱۱ یکی از مدل‌های جدید تبلت از کمپانی اپل است، تبلتی پیشرفته و ۱۱ اینچی با رزولوشن تصویر ۲۳۸۸×۱۶۶۸ با توانایی ضبط ویدیو  4K و سرعت ۶۰  فریم در ثانیه. اگر برای کار یا درستان باید زیاد تصویر و ویدیو بگیرید، این تبلت برای شماست.

 

  • تبلت مایکروسافت مدل Surface Go 2 LTE-SUF

 

چند سالی است که مایکروسافت با تبلت‌های سرفیس در بازار جهانی جلو افتاده، و حتی خیلی از کاربران وفادار اپل و سامسونگ را هم به خود جذب کرده است. طراحی خاص و ارگونومیک سرفیس گو ۲ به شما اجازه می‌دهد که بدنه‌اش را تا کرده، به عنوان یک نمایشگر برای تماشای فیلم و ویدیو یا شرکت در جلسه آنلاین استفاده کنید. عمر باتری این تبلت بسیار بالا است و در عین حال وزنش خیلی کم است. همین موضوع آن را برای افرادی که زیاد سفر می‌کنند، فریلنسرها و دانشجوها بسیار مناسب کرده‌است.

خرید تبلت قسطی با اعتبار ازکی‌وام

مدل‌های پیشرفته و جدید تبلت در بازار امروز، قیمت نسبتا زیادی دارند و اگر قصد خرید آن‌ها را داشته باشید، باید بین ۲۰ تا ۷۰ میلیون تومان هزینه کنید. پرداخت یک جای این مبلغ به دلایل مختلف برای خیلی‌ها دشوار است، و این جا است که ازکی‌وام به کمکتان خواهد آمد. در ازکی‌وام می‌توانید از ۱۰ تا ۷۵ میلیون تومان اعتبار خرید بگیرید، تبلت مورد نظرتان را به صورت‌ کاملا آنلاین انتخاب کرده و بخرید، و بعد تا ۱۲ یا ۱۸ ماه مبلغ آن را بپردازید. دست شما در انتخاب برند و قیمت تبلت کاملا باز است، و همه دستگاه‌های ایرانی و خارجی را در فروشگاه‌های ازکی‌وام پیدا خواهید کرد.

برای خرید قسطی تنها به مدارک هویتی، یک برگ چک صیادی (برای ضمانت خرید) و چند دقیقه وقت نیاز دارید. این فرایند کاملا آنلاین است و هیچ نیازی به مراجعه حضوری ندارید. بعد از تایید مدارک اعتبار به شما تخصیص داده می‌شود و می‌توانید تبلت خود را به صورت اقساطی تهیه کنید.

 

برچسب ها : تبلت,گوشی,لپ تاپ

دیدگاهتان را بنویسید