گیم لوپ جزو بهترین ایمولیتورها برای اجرای بازی‌های اندرویدی روی سیستم‌های کامپیوتری می باشد و از آنجایی که بیشتر طراحان و توسعه دهندگان بازی مشغول طراحی بازی‌های جدید برای گوشی‌های هوشمند هستند، برای اینکه بتوانید این بازی‌ها را در کامپیوترتان هم اجرا کنید باید از شبیه سازهای مختلفی مثل گیم لوپ استفاده کنید. پس گیم لوپ نرم‌افزار شبیه ساز بازی‌های موبایلی روی کامپیوتر است. ما قصد داریم به شما کمک کنیم با هر سیستمی که در اختیار دارید، بهترین FPS را داخل گیم لوپ بگیرید. پس اگر دوست دارید بهترین تنظیمات گیم لوپ برای بهینه سازی آن را یاد بگیرید با ما در ادامه مقاله همراه باشید. برای دانلود این برنامه می توانید از طریق لینک “دانلود گیم لوپ” اقدام کنید.

بهترین تنظیمات برای اجرای بازی های سنگین در گیم لوپ - کمک کامپیوتری آنلاین

راهنمای کامل بهترین تنظیمات گیم لوپ برای اجرای بازی‌های سنگین

در این بخش از مقاله ما با ارائه یک راهنما سعی کردیم به شما کمک کنیم تا با اعمال بهترین تنظیمات در گیم لوپ بتوانید بازی‌های سنگین را به خوبی در این شبیه ساز اجرا کنید. برای انجام این کار باید مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:

نحوه ورود به تنظیمات GameLoop

1- در اولین قدم برای اینکه بتوانید تنظیمات گیم لوپ را تغییر دهید، باید وارد بخش تنظیمات GameLoop شوید. برای انجام این کار، بعد از اجرای گیم لوپ روی آیکون سه خط که در قسمت بالای صفحه سمت راست قرار گرفته کلیک کنید.
2- برای ورود به بخش تنظیمات اصلی گیم لوپ، روی گزینه Settings کلیک کنید.
حالا شما می توانید شروع به اعمال تنظیمات مختلف بر روی گیم لوپ کنید تا بتوانید بهترین FPS را دریافت کنید و بازی های سنگین را روی این شبیه ساز به خوبی به اجرا در بیاورید.

▪ راهنمای تنظیمات Engine گیم لوپ

بعد از ورود به صفحه تنظیمات گیم لوپ، از سمت چپ وارد قسمت Engine شوید.
ما می خواهیم به ترتیب از ضعیف به قوی، تنظیمات گیم لوپ را برای شما توضیح دهیم تا بتوانید به تناسب سیستمی که در اختیار دارید از این تنظیمات برای اجرای بهتر بازی ها استفاده کنید:

در بخش اول تنظیمات دو گزینه مشاهده می کنید که مشخص می کند برای رندر گرافیکی از کدام api استفاده شود .
برای سیستم ضعیف : گزینه OpenGL+
برای سیستم متوسط و قوی : گزینه +DirectX
از بین 5 گزینه زیر این بخش ، بهتر است بدون در نظر گرفتن اینکه سیستم شما قوی یا ضعیف است، هر 4 گزینه اول را فعال کنید.
حالا تیک Anti-Aliasing را واسه غیر فعال کردنش بردارید.
در بخش بعدی باید به تناسب رم سیستم خود اقدام به تنظیم گزینه Memory کنید :
رم 2 : گزینه 2048M
رم 4 : گزینه 4096M
رم 8 و رم 16 : گزینه 8192M
تنظیمات مربوط به پردازنده هم در قسمت Processor انجام میشود و شما باید به تناسب میزان هسته های سی پی یو سیستم خود، اقدام به تنظیم گزینه های موجود در این بخش کنید:
سی پی یو 2 هسته ای : گزینه 2
سی پی یو 4 هسته ای : گزینه 4
سی پی یو 8 هسته ای : گزینه 8
راستی اگر می خواهید یک بازی جدید به گیم لوپ اضافه کنید یا اقدام به حذف بازی های مجود از گیم لوپ کنید کافیست به لینک “نصب و حذف بازی از گیم لوپ” مراجعه کنید و نحوه انجام این کار را یاد بگیرید. برای دریافت راهنمایی بیشتر در رابطه با تنظیمات Engine گیم لوپ میتوانید با کارشناسان رایانه کمک با استفاده از تلفن های ثابت : 9099071540 و شماره: 0217129 برای ارتباط از طریق موبایل تماس بگیرید تا به جواب سوالاتتان برسید. البته اگر شما سوالات دیگری هم داشتید که به حوزه نرم افزار، موبایل، تکنولوژی های جدید، بازی های مختلف و مواردی از این دست مربوط می شد، خیلی راحت می توانید با رایانه کمک تماس بگیرید. چرا که کارشناسان رایانه کمک به همه مسائل مربوط به این حوزه ها کاملا مسلط هستند.

راهنمای تنظیمات Engine گیم لوپ - کمک کامپیوتر تلفنی
نحوه اطلاع از میزان هسته های CPU
شاید خیلی از افراد از میزان هسته های پردازندشون مطلع نباشند. این افراد برای اطلاع از این موضوع باید کارهای زیر را انجام دهند:
1- بر روی نوار پایین ویندوز راست کلیک نموده و وارد Task Manager شوید.
2- در کادری که بهتون نمایش داده میشه، وارد تب Performance شوید.
در این قسمت می توانید تعداد هسته های سی پی یو سیستمتون را از اعداد درج شده مقابل Cores متوجه شوید.
همچنین با کلیک راست بر روی گزینه this pc یا همون my computer و انتخاب گزینه properties میتونید از میزان رم سیستمتون نیز مطلع بشید.
تنظیم میزان رزولوشن در گیم لوپ، به تناسب قدرت سیستم باید انجام شود:
▪ سیستم خیلی قوی : 1080*1920
▪ سیستم قوی : 900*1600
▪ سیستم متوسط : 768*1366
▪ سیستم ضعیف : 720*1280
▪ سیستم خیلی ضعیف : 576*1024
همچنین بهتره میزان Screen DPI را روی 160 تنظیم کنید.
تنظیمات بخش engine دیگر به اتمام رسیده و با اعمال تنظیمات به تناسب سیستم خود در این بخش، می توانید تجربه ی بهتری از اجرای بازی ها در گیم لوپ داشته باشید.
▪ راهنمای تنظیمات Model گیم لوپ
برای اعمال تنظیمات بعدی در گیم لوپ، از سمت چپ وارد بخش Model شوید و تنظیمات این بخش را هم متناسب با سیستمی که در اختیار دارید انجام دهید.
سیستم ضعیف : گزینه Xiaomi MI 5
سیستم قوی : ROG 2
به همین راحتی تنظیمات بخش Model گیم لوپ هم به اتمام رسید.
▪ راهنمای تنظیمات Game گیم لوپ
بخش بعدی از گیم لوپ که باید تنظیمات آن را به تناسب سیستم خود دستکاری کنید، بخش Game می باشد. برای دسترسی به این بخش از سمت چپ، وارد بخش Game شوید و تنظیمات این بخش را هم متناسب با سیستمی که در اختیار دارید انجام دهید.
سیستم ضعیف و متوسط : SD 720P
سیستم قوی : HD 1080P
سیستم خیلی قوی : FHD 2K
در آخرین قدم، نوبت به اعمال تنظیمات گرافیک گیم لوپ میرسد که باید متناسب با سیستمی که در اختیار دارید، یکی از گزینه های زیر را انتخاب کنید :
سیستم ضعیف و متوسط : گزینه Smooth
سیستم قوی : Balanced
سیستم خیلی قوی : HD
به همین راحتی تنظیمات گیم لوپ انجام شد و شما خیلی راحت در عرض چند دقیقه می توانید گیم لوپتون را بهینه سازی کنید تا بتوانید به راحتی بازی های سنگین را هم در این شبیه ساز محبوب به اجرا در آورید. برای اعمال بهترین تنظیمات، پیشنهاد میکنیم یه سری هم به لینک “بهترین تنظیمات شبیه ساز گیم لوپ ” بزنید.

راهنمای تنظیمات Game گیم لوپ - رایانه کمک
جمع بندی
در این مقاله سعی کردیم تنظیمات مختلفی که می‌توانید برای اجرای بازی‌های سنگین در گیم لوپ انجام دهید را به صورت مجزا برای شما معرفی کنیم تا با اعمال این تنظیمات، گیم لوپتون را بهینه‌سازی کنید تا بهتر بتوانید از آن برای اجرای بازی‌های مختلف استفاده کنید. آیا شما هم تجربه اجرای بازی‌های مختلف بر روی شبیه ساز گیم لوپ را داشته اید؟ با در میان گذاشتن نظرات و تجربیات خودتون در رابطه با تنظیمات برنامه گیم لوپ، می‌توانید به کاربران کمک کنید تا با اعمال تنظیمات بر روی این برنامه بهتر بتوانند از آن برای اجرای بازی‌ها استفاده کنند.
اگه سوالی درباره هر یک از تنظیمات مختلف گیم لوپ داشتید، به راحتی می‌توانید با خدمات کامپیوتری رایانه کمک با استفاده از تلفن های ثابت : 9099071540 و شماره: 0217129 برای ارتباط از طریق موبایل تماس بگیرید تا به جواب سوالاتتان برسید. کارشناسان ما سوالات شما را در کمترین زمان پاسخ می دهند و ابهامات شما را برطرف خواهند کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید