بهترین مدل های ردیاب برای خودرو های ایرانی کدام اند؟

این روز ها، ردیاب خودرو برای دارندگان ماشین به یک ضرورت تبدیل شده است. زیرا آمار سرقت ماشین ، در سال های اخیر افزایش یافته است و نشان می دهد که مالکان خودرو باید امنیت خودرو خود را جدی بگیرند و اگر این مسئله را جدی نگیرند، می تواند برای مالکین مشکل آفرین باشد.

علاوه بر این، با پیشرفت روش های سرقت ، صاحبان وسایل نقلیه نیز باید از روش های امنیتی جدید استفاده کنند. استفاده از GPS وسیله نقلیه در ایران نیز رو به گسترش است و بسیاری از مالکان برای اطمینان از امنیت وسیله خود و امکان ردیابی آن، این محصول را نصب می کنند.

در این مقاله می خواهیم به بررسی بهترین ردیاب خودرو از جمله: ردیاب آهنربایی و خرید ردیاب خودرو بپردازیم.

ردیاب خودرو و کاربرد آن چیست؟

همانطور که مطلع هستید ، ردیاب خودرو یک فناوری امنیتی نسبتاً مدرن و نوین است. این فناوری از دهه 1980 به طور گسترده مورد استفاده افراد زیادی در سراسر جهان قرار گرفت. اساس کار این ابزار، موقعیت دقیق جغرافیایی، حرکت و سیگنال دهی بین ماهواره ها و ایستگاه های زمینی است.

در هر لحظه، ماهواره های زیادی در مدار زمین در حال چرخش هستند. از این تعداد انبوه، 12 ماهواره فقط برای سیستم GPS طراحی شده است و در هماهنگی با یکدیگر کار می کنند.

به عبارت دیگر این 12 ماهواره با بررسی نقطه دستگاه جستجوگر ، با هماهنگی یکدیگر می توانند موقعیت دقیق سوژه یا ماشین را تعیین کنند.

علاوه بر این، شما عزیزان می توانید، از ردیاب خودرو در وسایل نقلیه مختلف از جمله: دوچرخه، موتور، تراکتور و به عنوان ردیاب حیوانات و غیره استفاده کنید تا از امنیت وسایل ارزشمند مورد نظر خود اطمینان حاصل فرمائید.

آیا ردیاب باید با مدل ماشین شما سازگار باشد؟

جالب است بدانید که، این یک ایده کاملا اشتباه است، ردیاب خودرو محدودیتی برای استفاده و نصب بر روی مدل های مختلف خودرو ندارد. در واقع، این ابزار می تواند در هر وسیله نقلیه ای در حال حرکت استفاده شود.

همچنین مرتبط ساختن یک مدل خاص از ردجو با یک مدل خاص خودرو کاملاً اشتباه است. در ادامه متن می خواهیم دو مدل دستگاه جی پی اس پرفروش را برای استفاده در خودروهای ایرانی معرفی کنیم.

در این مقایسه عوامل زیادی از جمله قیمت، امکانات متعدد و مسائل مربوط به تحریم نرم افزار در نظر گرفته شده است.

چند نوع ردیاب وجود دارد؟

با ظهور دستگاه های جستجوگر و استفاده روزافزون از آن ها در صنایع و زمینه های مختلف، شرکت های زیادی اقدام به ساخت مدل های مختلف ردجو کرده اند تا استفاده از این دستگاه ها را در کارهای مختلف گسترش دهند.

ردیاب خودرو در دو مدل موجود می باشد:

  • ردیاب های ثابت ( نیاز به سیم کشی)

  • ردیاب های غیر ثابت ( قابل شارژ و استفاده بی سیم)

ردیاب ثابت یا سیمی

این مدل دستگاه برای استفاده خودرو در نظر گرفته شده اند و با سیم کشی به خودرو متصل می شوند. این ابزار ها یکی از بهترین مدل ‌های جستجوگر حرفه‌ای در جهان هستند، زیرا از سنسورهای زیادی پشتیبانی می‌کنند و از ویژگی‌ های بیشتری نسبت به سایرین برخوردار هستند.

ردیاب غیر ثابت یا شارژی

نوع دیگر جستجوگر خودرو نوع متحرک آن است، این محصول ها مجهز به باتری داخلی و آهنربای داخلی هستند که با شارژر مخصوص شارژ می شوند.

از طریق آهنربایی که در داخل آن استفاده می شود، برای اتصال دستگاه به قطعات فلزی خودرو استفاده می شود. استفاده از این ابزار آسان است و در هر نوع وسیله نقلیه حتی برای ردجویی افراد قابل استفاده است.

خرید ردیاب آهنربایی

ردیاب خودرو آهنربایی

این نوع دستگاه های متحرک در اصل مغناطیسی هستند و به دلیل داشتن آهنربای داخلی به ردیاب های مغناطیسی نیز معروف هستند. در واقع، جستجوگر بدون نصب و سیم کشی ( که به آن ردیاب آهنربایی خودکار نیز گفته می شود ) ، نوعی جی پی اس با منبع تغذیه داخلی بسیار قوی است.

باتری داخلی از جنس لیتیومی در این نوع دستگاه به گونه ای طراحی شده است که برخی از مدل ها تا پنج سال با یک بار شارژ نیازی به شارژ مجدد ندارند.

در ردیاب آهنربایی، آهنربا های قرار داده شده در محصول به قدری کیفیت و استحکام بالایی دارند که حتی با قوی ترین ضربه ها نیز جدا نمی شوند و به خوبی در برابر ضربه و ضربه عایق هستند.

انواع مختلفی از ردجو های مغناطیسی وجود دارد که برخی از آن ها برای استفاده به عنوان شارژر موبایل طراحی شده اند. نصب این ‌دستگاه بسیار راحت است. یکی دیگر از ویژگی های مثبت این ها تطبیق پذیری فوق العاده بالای آن ها می باشد.

بهترین ردیاب خودرو برای ماشین من چیست؟

همینطور که می دانید ، افراد آگاه به ایمنی همیشه به دنبال بهترین مارک های جی پی اس خودرو هستند. با توجه به آنچه تاکنون در مورد آن صحبت کردیم، یک ردیاب، بهترین GPS برای همه نیست.

به طور خلاصه، قبل از خرید باید نیازها و انتظارات خود را از محصول مورد نظر روشن کنید. برخی محصولی را ترجیح می دهند که نصب آن آسان باشد. جستجوگر های مغناطیسی و بی سیم در این مورد، بهترین هستند.

از طرفی ممکن است این پیشنهاد برای کسانی که به دنبال یک جستجوگر سیمی پیشرفته هستند مناسب نباشد. به همین دلیل توصیه می شود قبل از خرید ردیاب خودرو مشاوره بگیرید و متناسب با نیاز خود دستگاه را انتخاب کنید.

بهترین مدل های ردیاب خودرو

خرید ردیاب خودرو تلتونیکا FMB920

Auto Tracker Teltonika FMB920، نسل جدید ردیاب Teltonika یکی از آخرین نتایج برای خودروها، ردیاب Teletronica FMB9 است که با شعار «ردیابی خودروهای کوچک و نصب آسان» در بازار جهانی عرضه شد.
Teletonica با سابقه 20 ساله خود بزرگترین شرکت طراحی و تولید ردیابی در جهان است که هر ساله طیف جدیدی از فناوری های منحصر به فرد را در قالب دستگاه های ردیابی و کنترل ناوگان تولید می کند. این سری از ردیاب ها که یکی از بهترین ردیاب های خودرو در بازار نامیده می شود شامل دو مدل FMB900 و FMB920 می باشد.
ردیاب خودرو FMB900 و ردیاب خودرو Teletonica FMB 920 شباهت ها و عملکرد مشابهی دارند.
تفاوت این دو مدل ردیاب خودرو باتری داخلی آنهاست، مدل FMB900 باتری داخلی ندارد و مدل FMB920 باتری داخلی دارد.

  • ردیاب خودرو تلتونیکا FMB202

Teletonica FMB202 یک ردیاب نسبتا کوچک است که می تواند وسیله نقلیه شما را به صورت آنلاین و از راه دور با آنتن های داخلی GPS و GSM ردیابی کند.

بنابراین، شما می توانید به سرعت وسایل نقلیه در حال حرکت خود (ماشین، کامیون، موتور سیکلت و غیره) را با استفاده از یک برنامه ردیابی ردیابی کنید. اگر اتصال شبکه به هر دلیلی قطع شود، GPS خودرو FMB202 می تواند تا 10 میلیون موقعیت را در حافظه داخلی خود ذخیره کند تا اطلاعات ذخیره شده را از طریق GPRS در هنگام اتصال مجدد به شبکه ارسال کند.

بنابراین اطلاعات خود را از دست نخواهید داد. FMB202 می تواند از راه دور وضعیت موتور، درهای خودرو و غیره را کنترل کند.

  • زدکا مدل X103

این مدل یکی از معروف ترین و پرفروش ترین مدل های ردیاب خودرو در جهان است. ساخت کشور چین و با کیفیت بسیار بالا، بدنه آن از فلز با کربن بالاساخته شده و بسیار مقاوم و محکم است.

دستگاه زدکا مدل X103 مجهز به یک کنترل از راه دور است که می تواند به سیستم های هشدار متصل شود. این جی پی اس از چندین سنسور پشتیبانی می کند و ویژگی های زیادی دارد.

علاوه بر این، با خودروهای ایرانی بسیار سازگار است و خریداران این نوع جی پی اس، بسیار راضی هستند.

  • زدکا مدل X101

محصول X101 نیز یکی از پرطرفدارترین مدل های جستجوگر ثابت است و اندازه کوچک آن باعث می شود که به راحتی بر روی موتور سیکلت یا ماشین شما نصب شود.

این مدل مجهز به ریموت کنترل است، روکش بسیار با کیفیتی دارد و همچنین کاملا ضد آب و گرد و غبار است. این دستگاه از چندین سنسور نیز پشتیبانی می کند و ویژگی های پیشرفته بسیاری دارد.

وزن دستگاه تنها 100 گرم است و دقت ردجویی بسیار بالایی دارد. اگر به دنبال یک ردیاب خودرو عالی و بدون دردسر هستید، این دستگاه را به شما پیشنهاد می کنیم.

  • ردیاب بی سیم خودرو مارک زدکا مدل X506

این نوع مدل زدکا X506; یکی از بهترین محصول ها از نظر عملکرد باتری، قدرت مغناطیسی و دقت جستجوی بالا می باشد و علاوه بر این، باتری این دستگاه بسیار قدرتمند است و با یک بار شارژ می تواند ماه ها دوام بیاورد. همچنین آهنربا های قرار داده شده بر روی این دستگاه از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردار بوده و به راحتی قابل نصب و خیلی راحت به خودروی شما متصل می شود. و این مدل یکی از پرفروش ترین مدل ها در کشور های اروپایی است.

خرید ردیاب خودرو

هنگام خرید این ابزار، حتما توجه کنید که ضد آب باشد تا قابلیت نصب در فضای خارجی ماشین را داشته باشد. نکته مهم دیگری که هنگام خرید ردیاب خودرو باید در نظر بگیرید، ظرفیت باطری است، زیرا در بازار محصولات مشابه تقلبی بسیار وجود دارند که از کیفیت بسیار پایینی برخوردار هستند و کارای زیادی ندارند.

علاوه بر این، وب سایت مجموعه ما یکی از بزرگترین و قدیمی ترین شرکت های فعال در زمینه ردیاب و جی پی اس در ایران می باشد. شرکت ما با فروش ردیاب هایی با برندهای معروف دنیا توانسته نظر مشتریان و خریداران عزیز را جلب کند، تمامی محصول های ارائه شده توسط ما دارای گارانتی معتبر و آموزش رایگان می باشد. برای جزئیات بیشتر با شماره های درج شده در سایت مجموعه ما تماس بگیرید.

قیمت انواع ردیاب و ردیاب آهنربایی

قیمت این دستگاه بسته به امکانات و تجهیزات نصب شده روی آن ، برند تولید کننده ، نوسانات ارز و بازار داخلی متفاوت است.

برخی از دستگاه ها ویژگی ها و قابلیت پیشرفته ای را نسبت به انواع دیگر، در اختیار کاربران قرار می دهند. علاوه بر این، قیمت ردیاب آهنربایی از بقیه جی پی اس ها گران تر است چون از قابلیت های بسیار زیادی برخوردار است.

جمع بندی

همانطور که مستحضر هستید، معیار های انتخاب بهترین ردیاب موجود در بازار به شدت به دیدگاه کاربر بستگی دارد. این شما هستید که بر اساس نیازها و اولویت های خود بهترین گزینه را برای خرید ردیاب خودرو انتخاب می کنید. در این مقاله سعی کردیم این موضوع را به ساده ترین شکل ممکن توضیح دهیم تا بهترین محصول را انتخاب کنید.

ممنون که تا انتهای این مطلب با مجموعه فاتحان یکی از تخصصی ترین تولید کننده ردیاب و جی پی اس در اصفهان همراه بودید.در قسمت نظرات تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید