آیا بهترین هولدر موبایل متناسب با شرایط و نیاز خود را پیدا کرده‌اید؟ احتمالا شما هم جزء آن دسته از افرادی باشید که تا به حال چندین بار هولدر موبایل خریده‌اید، اما همچنان از انتخاب خود راضی نیستید و هولدر خریداری شده نه تنها مشکلتان را برطرف نکرده است بلکه باعث بروز مشکلات جدیدی هم برای شما شده است.از آسیب فیزیکی به گوشی موبایل گرفته تا ایجاد خط و خش در قسمتهای مختلفی که هولدر موبایل به آن متصل شده است.به منظور حل مشکلات این چنینی و انتخاب بهترین پایه نگهدارنده گوشی موبایل در راهنمای خرید هولدر موبایل قصد داریم به نکات مهمی از قبیل ویژگی‌ها، قابلیت‌ها و مزایا هولدر موبایل بپردازیم.

راهنمای خرید بهترین هولدر موبایل و پایه نگهدارنده گوشی+ معرفی 5 مدل برتر  هولدر ماشین

قبل از هرچیزی نیاز است که ابتدا شما مشخص کنید هولدر را در چه محیطی استفاده میکنید، تا بهترین نگهدارنده گوشی موبایل را انتخاب کنید.کیفیت هولدر تا چه اندازه برای شما اهمیت دارد، ابعاد و وزن گوشی شما چقدر است و هولدر باید چه نیاز و ویژگی ای را برآورده کند؟

ویژگی اصلی هولدر‌های موبایل

همه نگهدارنده‌های موبایل یک ویژگی مشترک دارند و آن هم ثابت نگه داشتن ایمن گوشی موبایل در یک مکان خاص است.  امروزه گوشی موبایل کاربردهای بسیار زیادی دارد و در هر مکانی به آن نیاز پیدا خواهید کرد اما نمی‌توانید همیشه گوشی موبایل را در دستتان بگیرید و باید آن را در یک جای خاص ثابت نگه دارید. هنگام رانندگی، دوچرخه سواری، موتور سواری، ویدیو، کنفرانس، کوهنوردی، پیاده روی، کلاس‌های آنلاین و … همگی از جمله شرایطی هستند که شما نیاز دارید گوشی موبایل خود را در یک جای ثابت نگه دارید. بنابراین برای خرید هولدر گوشی موبایل باید بدانید که در شرایط و مکان‌های مختلف بهترین هولدر موبایل برای شما کدام است.

اهمیت و مزایا استفاده از بهترین نگهدارنده گوشی

استفاده از هولدر و پایه نگهدارنده علاوه بر ثابت نگه داشتن گوشی موبایل مزیت‌های دیگری هم دارد.با هزینه نه چندان زیاد شما میتوانید بهترین هولدر موبایل را برای خود تهیه کنید و از مزایای آن بهره مند شوید

استفاده از گوشی در شرایط مختلف

استفاده از گوشی موبایل در شرایط مختلف بوسیله نگهدارنده‌ها کار ما را ساده تر کرده است.با قرار دادن گوشی در یک مکان ثابت بدون لرزش دست می‌توانید تماس تصویری گرفته و یا عکس مورد نظر خود را بگیرید.

استفاده از گوشی در شرایط مختلف با بهترین هولدر موبایل

بدون استفاده از هولدر در انجام فعالیت‌های مختلف ممکن است ناخداگاه گوشی موبایل از دست ما سقوط کند و گوشی‌های هوشمند گران قیمت ما دچار آسیب شود.تصور کنید در هنگام رانندگی هستید و گوشی خود را به روی داشبورد قرار داده‌اید، پس از عبور از اولین دست انداز گوشی شما از روی داشبورد می‌افتد. علاوه بر این در شرایط مختلفی نظیر دوچرخه سواری، پیاده روی، کوهنوردی اهمیت استفاده از هولدر‌های موبایل حس می‌شود.

کار با موبایل در شرایط سخت

استفاده از هولدر موبایل به قرار گیری در یک مکان ثابت محدود نمی‌شود دیگر مثل گذشته نیست که هولدر موبایل فقط برای خودرو و میز کار طراحی شده باشد. فرض کنید قصد دارید همزمان با نقاشی کردن از آثار هنری خود فیلمبرداری کنید در این حالت نمیتوان با یک دست فیلمبرداری کرد و با دست دیگر نقاشی کشید.پایه نگهدارنده موبایل برای فیلمبرداری از بالا به کمک شما می‌آید و به راحتی میتوانید فیلم خود را ضبط کنید.

بسیاری از دوستداران طبیعت در هنگام کوهنوری، پیاده رو در ارتفاعات قصد فیلمبردای از مناطق مختلف را دارند گرفتن و نگه داشتن گوشی برای فیلمبرداری در این شرایط خسته کننده است. به راحتی میتوان با یک هولدر کمری یا کلاهی بدون نیاز به دستان از مناظر مورد نظر و حتی در هنگام کوهنوری فیلمبردای کرد.

دسترسی آسان و سریع

تکنولوژی‌های جدید در گوشی‌های موبایل به خصوص باتری‌هایی که در آنها به کار رفته، باعث شده که گوشی‌های موبایل با ابعاد بزرگتری تولید شوند، به همین دلیل هولدرهای با ابعاد کوچک طراحی شدند تا به سادگی بتوان با یک دست گوشی موبایل را درون آنها قرار داد و به سادگی در کوتاه ترین زمان از گوشی خود استفاده نمایید.

اگر به فکر حفظ سلامت جان و مال خود نیستید، هولدر موبایل نخرید!

اهمیت استفاده از هولدر موبایل زمانی بیشتر از قبل حس می‌شود که شما بدانید هزینه‌هایی ناشی از افتادن گوشی موبایل می‌تواند به اندازه‌ای باشد که شما برای تعویض ال سی دی گوشی خود مجاب به پرداخت مبلغ قابل توجهی شوید و حتی ممکن است در برخی مواقع بخاطر هزینه های زیاد مجبور به تعویض گوشی شوید.

importance and benefits of using the best phone holder

علاوه بر این زمانی که در حال رانندگی هستید، عدم توجه به مسیر جاده بخاطر پاسخ به یک پیام یا تماس تلفنی میتواند خسارات جانی و مالی جبران ناپذیری به شما وارد کند.

معرفی بهترین نوع هولدر موبایل در بازار

همانطور که گفت شد تنوع این محصولات با توجه به تقاضای زیادی که دارد بسیار زیاد است، و در مکان‌ها و محیطهای گوناگون کاربردهای متفاوتی دارد بنابراین یک راهنمای جامع برای خرید بهترین هولدر موبایل به شما کاربران کمک شایانی خواهد کرد تا ضمن آشنایی با انواع نگهدارنده گوشی، یک نوع هولدر را متناسب با نیاز خود انتخاب کنید. در ادامه به صورت کلی به معرفی بهترین پایه‌های نگهدارنده گوشی موبایل می‌پردازیم.

هولدر رومیزی موبایل و تبلت:

پایه نگهدارنده رومیزی موبایل و تبلت یک  وسیله بسیار پر کاربرد برای افرادیست که مدام پشت میز کار یا مطالعه هستند و می‌خواهند از موبایل یا تبلت خود استفاده کنند.استفاده از هولدرهای رومیزی از زمان همه گیری و شیوع ویروس کرونا به بالاترین میزان خود رسید تا جایی که به دلیل رایج شدن کلاس‌های آنلاین مجازی، سمینارها و حتی ضبط ویدیوهای تبلیغاتی بسیاری از افراد به خرید هولدر موبایل و تبلت رومیزی روی آوردند.

کاربردها و استفاده از هولدرهای رومیزی موبایل رفته رفته به دلیل استقبالی که از آنها شد با تحولات و تنوع زیادی روبرو شد.

بهترین هولدر رومیزی موبایل

پایه نگهدارنده رو میزی موبایل در طرح‌ها و جنس‌های مختلف (چوبی، پلاستیکی و فلزی) تولید می‌شوند. با داشتن یک هولدر یا استند موبایل چوبی می‌توان ظاهری بسیار زیبا به میز کار یا مطالعه خود دهید. همچنین می‌توان با یک استند موبایل فانتزی یک میز منظم و جذاب داشته باشیم.

بهترین هولدر موبایل و تبلت رومیزی

برای اینکه بهترین نگهدارنده گوشی و استند رومیزی را انتخاب کنید باید به ویژگی‌ها و قابلیت‌های مختلفی توجه کرد که متناسب با نیاز خود آنها را بررسی و در نهایت اقدام به خرید کنید.

  • جابه جایی و حمل آسان: قابلیت حمل استند رومیزی برای کاربرانی که در حال تغییر مکان از دفتر کار به منزل هستند ویژگی مهمی است .شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که بخواهید از استند رومیزی خود در چند جای مختلف استفاده کنید، در این مواقع وزن سبک، ابعاد کوچک و قابلیت تا شدن هولدر به شما کمک می‌کند تا به سادگی هولدر خود را حمل کنید.
  • تحمل پذیری وزن: یکی از ویژگی‌هایی که باید قبل از خرید به آن توجه کرد این است که آیا هولدر رومیزی تحمل وزن دستگاه شما را دارد؟ گوشی‌های هوشمندی که جدیدا وارد بازار شده‌اند باطری‌های قدرتمند و صفحه نمایش بزرگی دارند در نتیجه وزن بیشتری هم دارند، پس برای نگهداری گوشی باید از استندی متناسب با وزن دستگاه خود انتخاب کنید.از طرفی شاید یک هولدر رومیزی را بخواهید به صورت ترکیبی برای موبایل و تبلت استفاده کنید که این موارد اهمیت تحمل وزن هولدر را بیشتر می‌کند.
  • قابلیت‌های ویژه: در هنگام استفاده از نگهدارنده رومیزی شاید لازم باشد صفحه نمایش گوشی، تبلت و یا لپ تاپ را در راستای دید خود قرار دهید در این مواقع قابلیت تنظیم ارتفاع به شما کمک میکند تا زاویه دید دلخواه خود را تنظیم نمایید.در بسیاری از موارد برای تماشای فیلم با گوشی و موبایل لازم است گوشی خود را در حالت عمودی قرار داده تا با حداکثر اندازه، از تماشای فیلم لذت ببرید، علاوه بر این قابلیت چرخش 360 درجه به دید بهتر شما در زوایای مختلف کمک خواهد کرد

هولدر دوچرخه و موتور:

اگر به دوچرخه سواری و موتور سواری علاقه دارید، شاید به فکر خرید هولدر موبایل دوچرخه افتاده باشید .در دست داشتن گوشی در حین دوچرخه سواری و موتورسواری خطرناک است و ممکن است باعث وقوع حوادث ناخوشایندی شود.علاوه بر این افتادن گوشی موبایل در حین حرکت ممکن است منجر به پرداخت هزینه‌های زیادی شود. هولدر موبایل دوچرخه و موتور بوسیله گیره‌ای که دارد بر روی فرمان نصب می‌شود.انواع مختلفی، مانند گیره‌ای، سیلیکونی، ضد ضربه و . . . از هولدر دوچرخه‌ای در بازار موجود است

بهترین هولدر موبایل برای دوچرخه و موتور

بهترین هولدر موبایل دوچرخه و موتور

اگر از آن دسته افرادی هستید که زمان زیادی را با دوچرخه یا موتور خود در حال رفت و آمد هستید حتما به دنبال خرید هولدر دوچرخه‌ ای حرفه‌ای هستید. برای اینکه بهترین نگهدارنده گوشی برای دوچرخه و موتور سیکلت را انتخاب کنید به موارد زیر توجه نمایید:

  • نصب آسان و سریع
  • جنس بدنه و متریال به کار رفته
  • سایز و ابعاد متناسب با گوشی ( برای گوشی شما کوچک یا بزرگ نباشد)
  • گیره‌های سفت و محکم برای جلوگیری از لرزش و افتادن گوشی در هنگام عبور از دست اندازها با سرعت زیاد
  • ضد ضربه بودن جهت جلوگیری از آسیب‌های احتمال ناشی از افتادن گوشی
  • ضد رطوبت و ضد آب بودن جهت استفاده در محیطهای مرطوب و بارش ناگهانی باران

هولدر موبایل پاپ سوکت

پایه نگهدارنده موبایل پاپ سوکت یک نوع لوازم جانبی فانتزی موبایل جهت نگهداری گوشی است که بسیار پر کاربرد است و به پشت گوشی می‌چسبد. هنگامی که گوشی را در دست می‌گیرید، پاپ سوکت بین انگشتان دستتان قرار می‌گیرد و باعث می‌شود گوشی در دستانتان لرزش نداشته باشد .در این شرایط میتوانید با تسلط کافی با گوشی خود کار کنید و عکس سلفی بگیرید. یکی دیگر از مزایای پاپ سوکت وجود طرح‌های مختلف آن است و می‌توانید پاپ سوکت دخترانه و پسرانه برای خود تهیه کنید.اگر به دنبال یک هولدر کوچک برای نگهداری گوشی در دستانتانتان هستید، پاپ سوکت بهترین هولدر موبایل برای شماست.

اگر به دنبال یک هولدر پاپ سوکت برای تبلت هستید می‌توانید دو عدد پاپ سوکت را پشت تبلت بچسبانید و از آن استفاده کنید

Pop socket mobile phone holder

هولدر موبایل برای ماشین

عدم تمرکز در هنگام رانندگی یکی از شایع ترین عوامل در وقوع تصادفات رانندگی است. عمده دلایل این عدم تمرکز و وقوع تصادفات استفاده از گوشی های هوشمند در حین رانندگی برای پاسخ به تماس تلفنی ، مسیریابی و موارد این چنینی است. بنابراین خرید هولدر موبایل برای ماشین از اهمیت ویژه ای برخوردار است.هولدر موبایل برای ماشین با هدف دسترسی راحت راننده و سرنشینان به گوشی های هوشمند طراحی شده است و همین امر تا حد زیادی مانع از حواس پرتی و وقوع حوادث می شود.

بهترین نوع هولدر موبایل برای ماشین

هولدر‌های موبایل برای ماشین هر روز به شکل خارق العاده در حال بهتر شدن و با کیفیت تر شدن هستند . چرا که یکی از پرکاربردترین نگهدارنده‌های گوشی هستند که مهمترین آنها به ترتیب زیر است

هولدر دریچه کولر ماشین

محل اتصال هولدر به دریچه کولر به صورت گیره‌ای است تا هولدر در جای خود ثابت باشد و دیگر دغدغه شل شدن چسب هولدر را نخواهید داشت.هر چند بار که بخواهید می‌توانید آن را از یک دریچه کولر جدا و بر روی یکی دیگر از دریچه‌ها نصب کنید. هولدر موبایل روی دریچه کولر در دو نوع مگنتی (هولدر مغناطیسی دریچه کولر) و گیره‌ای (هولدر گیره‌ای دریچه کولر) در بازار موجود است

هولدر مکنده ای

هولدرهای مکنده‌ای را میتون به دو ۲ صورت، درون خودرو نصب نمود.

  • هولدر موبایل شیشه‌ای مکنده‌ای: این نوع از هولدرهای مکنده قابلیت نصب روی شیشه ماشین را دارند و به هولدر شیشه‌ای موبایل نیز نامیده می‌شوند.هولدرهای شیشه دارای طراحی‌های مختلفی دارند بعضی از مدلهای آن دارای لوله‌ها یا بدنه‌های کشیده است که پس از اتصال به شیشه می‌توان بدنه کشیده آن را روی داشبورد تکیه داد.
  • هولدر موبایل داشبوردی مکنده‌ای: این نوع از هولدر‌های مکنده قابلیت نصب روی داشبورد خودرو را دارند و در مدل‌های مختلف و متنوعی وارد بازار می‌شوند.اتصال هولدر به داشبورد و شیشه از طریق مکنده‌ای که در زیر پایه هولدر قرار دارد صورت میگیرد .محل اتصال گوشی به هولدر نیز می‌تواند آهنربایی یا گیره‌ای باشد. هنگام خرید هولدر موبایل رو داشبوردی یا پایه نگهدارنده مکنده‌ای حتما از کیفیت مکنده‌ها اطمینان حاصل کنید.

هولدر موبایل مگنتی ( مغناطیسی)

هولدر موبایل مغناطیسی همانطور که از نامش پیداست از طریق نیروی مغناطیسی ( آهنربایی) به گوشی موبایل متصل می‌شود. در هنگام خرید هولدر مگنتی از کیفیت آهنربا و مگنت آن اطمینان حاصل کنید چرا که استفاده از این نوع هولدر نیازمند این است که یک صفحه فلزی به پشت گوشی موبایل بچسبانید و یا از گارد فلزی استفاده کنید و آنرا به قسمت آهنربایی هولدر متصل کنید.

بهترین هولدر موبایل مغناطیسی قابلیت تحمل وزن‌های سنگین تر را دارد و به سادگی می‌توان گوشی خود را به هولدر متصل کرد و یا سریعا آنرا جدا نمود.قابلیت‌هایی مانند شارژ بی سیم، چرخش 180 و 360 درجه، اتصال محکم و ساده، از قابلیت‌های دیگری است که یک هولدر مغناطیسی باید داشته باشد. شاید برای شما هم سوال پیش آمده باشد که آیا هولدر مغناطیسی برای گوشی موبایل ضررر دارد؟

در پاسخ به این سوال میتوان گفت که آهنربای استفاده شده در هولدر موبایل مگنتی به اندازه‌ای نیست که بتوان گفت باعث ایجاد میدان مغناطیسی شدید و مضر برای گوشی شود.

هولدر موبایل چسبی:

هولدر موبایل چسبی به دلیل چسب قوی و محکمی که دارد پس از اتصال به سطح مورد نظر دیگر قابل جدا شدن نیستند.بدان معنی که اگر چسب آنرا پس از مدتی جدا کنید دیگر خاصیت چسبندگی قبل را ندارد و نمیتوان به محل دیگری آنرا نصب کرد.

هولدر گیره‌ای:

این نوع هولدر‌ها به وسیله‌ی گیره‌ای که دارند به کانال کولر، داشبورد، بالای صفحه کیلومتر و . . . نصب می‌شوند. در این نوع هولدرها قسمت متصل شده به ماشین به صورت گیره‌ای طراحی شده است.بعضی از آنها به صورت گیره‌ای به دریچه کولر متصل می‌شوند و بعضی دیگر که به هولدر داشبورد گیره‌ای شناخته می‌شوند قابلیت نصب روی داشبوردخودرو را دارند. هولدرهایی که محل نصب آنها روی ماشین به صورت گیره‌ای هست را به سادگی میتوان از ماشین جدا و جابجا کرد

این نوع هولدر‌ها به وسیله‌ی گیره‌ای که دارند به کانال کولر، داشبورد، بالای صفحه کیلومتر و . . . نصب می‌شوند. در این نوع هولدرها قسمت متصل شده به ماشین به صورت گیره‌ای طراحی شده است. بعضی از آنها به صورت گیره‌ای به دریچه کولر متصل می‌شوند و بعضی دیگر که به هولدر داشبورد گیره‌ای شناخته می‌شوند قابلیت نصب روی داشبورد خودرو را دارند. هولدرهایی که محل نصب آنها روی ماشین به صورت گیره‌ای هست را به سادگی میتوان از ماشین جدا و جابجا کرد.

هولدر داشبورد گیره ای

اما هولد داشبوردی موبایل که محل نصب آن به صورت چسبی به روی داشبورد خودرو می‌باشد پس از اتصال دیگر نمیتوان جای آن را تغییر داد، هولدرهای مکنده داشبوردی یا هولدر داشبوردی گیره‌ای که محل نصب آنها به صورت مکنده به روی داشبورد است پس از اتصال قابلیت تغییر مکان به جای دیگری را برای تعداد دفعات محدود، دارند، قبل از خرید هولدر داشبوردی گیره‌ای از کیفیت چسب و مکنده هولدر مورد نظر اطمینان کنید.

هولدر موبایل آینه ماشین

هولدر موبایل آینه‌ای با یک گیره مخصوص به آینه وصل می‌شود یا دور آن قرار میگیرد و گوشی موبایل را در یک موقعیتی قرار می‌دهد که تمام سرنشینان بتوانند ببینند. این نوع از هولدرها بیشتر برای ماشین‌هایی کاربرد دارد که جای مناسبی برای نصب سایر هولدرها ندارند و همینطور دید خوبی برای سرنشینان عقب دارد.

هولدر موبایل با قابلیت شارژ

هولدر شارژر دار وایرلس یک نوع هولدر با قابلیت شارژ برای ماشین است که علاوه بر ثابت نگه داشتن گوشی، با پشتیبانی از فناوری بی سیم موبایل را شارژ می‌کند. البته توجه داشته باشید که گوشی شما از قابلیت شارژ بی سیم برخوردار باشد. این نگهدارنده‌ها بهترین نوع هولدر موبایل برای افردای است که دائما در سفر هستند و میخواهند در حین رانندگی علاوه بر مسیریابی گوشی خود را شارژ کنند

هولدر موبایل و تبلت پشت صندلی خودرو:

هولدر موبایل پشت صندلی برای خانواده‌هایی که اغلب در سفر هستند و دارای فرزند هستند بسیار مفید است. فرزندان می‌توانند با نصب این هولدر پشت صندلی، موبایل خود را به یک تلویزیون کوچک تبدیل کنند و از تماشای فیلم لذت ببرند.این هولدر بهترین نوع هولدر موبایل برای سرنشیان عقب ماشین است

بهترین هولدر موبایل برای ماشین:

انتخاب بهترین هولدر برای ماشین نیازمند شناخت مشخصات و وِیژگی‌های هولدر موبایل و محل مناسب برای نصب آآنها است.ممکن است بعضی از افراد فکر کنند که پایه نگهدارنده گوشی هوشمند، به عنوان یکی از لوازم جانبی گوشی موبایل، یک وسیله غیرضروری است و با خرید آن فقط پول خود را هدر داده‌اند.این طرز فکر می‌تواند ناشی از عدم شناخت کافی به نگهدارنده‌های گوشی موبایل باشد.مشخص است که اگر بهترین هولدر موبایل را هم داشته باشیم ولی جای مناسبی را برای نصب آن انتخاب نکنیم این ابزار به درد نخور است در مقاله ای جداگانه به بررسی هولدرهای مناسب برای ماشین های ایرانی پرداختیم  که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله بهترین هولدر موبایل برای ماشین مراجعه کنید.

راهنمای خرید بهترین پایه نگهدارنده گوشی برای ماشین

هنگام خرید هولدر موبایل برای ماشین توجه به مشخصات هولدر و همچنین فضایی که در اختیار دارید از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که مهمترین آنها به ترتیب زیر است:

  • طراحی کابین و فضای داخلی خودرو:

طراحی فضای داخلی خودروها با یکدیگر متفاوت است، اتاقک و جلوی ماشین در بعضی از خودروها بزرگ و پیچیده در مدل‌های دیگر به صورت کوچک و ساده طراحی شده است. هولدر‌های بزرگ برای ماشین‌هایی که فضای کم و کوچکی دارند دید راننده را مختل می‌کند .

قسمت داشبورد و شیشها در بعضی از خودروها به صورت صاف و هموار و در بعضی مدل‌های جدید به صورت منحنی شکل و شیبدار طراحی شده است دریچه‌های کولر نیز در خودرو‌های مختلف متفاوت است.بنابراین باید متناسب با فضای داخلی ماشین، و متناسب با سایز و ابعاد گوشی خود بهترین هولدر موبایل برای ماشین را انتخاب کنید.

  • نوع هولدر موبایل برای ماشین

نوع هولدر موبایل برای خودرو خود را سلیقه‌ای انتخاب نکنید، با توجه به موقعیتی که قصد اتصال هولدر را دارید نوع آنرا مشخص کنید، به طور مثال اگر قصد نصب هولدر در دریچه‌های کولر را دارید از هولدر دریچه کولر استفاده کنید.البته مکان ثابت می‌تواند راننده را دچار مشکل کند.

به طور مثال در زمان تابش نورآفتاب و انعکاس نور در صفحه نمایش موبایل، عملا کار با گوشی موبایل ناممکن خواهد شد هرچند که در این مواقع با استفاده از سایه بان گوشی برای هولدر موبایل میتوان از انعکاس نور جلوگیری کرد، اما با استفاده از هولدر‌های موبایل چندکاره که از قابلیت اتصال به چند موقعیت متفاوت بهره می‌برند نیز میتوانید جای هولدر خود را تغییر دهید: به طور مثال از دریچه‌های کولر جدا کنید و به شیشه یا داشبورد متصل نمایید.

بهترین هولدر برای ماشین اسنپ

خرید هولدر موبایل برای اسنپ و تپسی از اهمیت ویژه‌ای برای رانندگان برخوردار است چون زمانی زیادی به گوشی موبایل نیاز دارند. از پیدا کردن مبدا مسافر گرفته تا رسیدن به مقصد مورد نظر، همه با استفاده از گوشی و اپلیکیشن‌های مسیریابی انجام می‌شود .

برای انتخاب پایه نگهدارنده گوشی مناسب برای تپ سی، اسنپ و تاکسیهای آنلاین، طیف گسترده‌ای از هولدرهای موبایل وجود دارد که با توجه به نیاز هر راننده یک مدل مناسب است. شما میتوانید با مطالعه مقاله بهترین هولدر موبایل برای اسنپ، تپ سی و تاکسی‌های اینترنتی به سادگی مسیرهای مبدا و مقصد خود را دنبال کنید و به راحتی بهترین هولدر موبایل برای ماشین خود را انتخاب کنید.اگر مداوم در حال سفر و مسیریابی هستید هولدر‌های با قابلیت شارژ بی سیم برای شما مناسب است.

ویژگی‌های که بهترین هولدر موبایل برای ماشین باید داشته باشد

با بهترین هولدرهای موبایل برای ماشین‌های مختلف آشنا شدیم و محل نصب هرکدام را معرفی کردیم .اما نکات مهم دیگری وجود دارند که به شما کمک می‌کند.

برای خرید و انتخاب یک نگهدارنده خوب پس از اینکه  نیاز خود را سنجیدید به این نکات توجه کنید:

  • جنس بدنه هولدر موبایل و متریال به کار رفته در آن از نکات مهمی است که باید به آن توجه کرد، اکثر هولدرهایی که با کیفیت پایین هستند بعد از مدتی از ناحیه گیره‌ها دچار شکستگی می‌شوند و یا چسبندگی خود را از دست می‌دهند
  • هولدر موبایل را متناسب با گوشی موبایل و فضای کابین خودرو تهیه کنید.بسیار از هولدرهای موبایل توانایی تحمل گوشی‌های سنگین را ندارند همینطور ممکن است فضای زیادی از خودرو شما را اشغال کنند.
  • به قابلیت‌های ویژه هولدر که به شما کمک می‌کند توجه کنید: استفاده از هولدر به عنوان شارژر، قابلیت جابجایی و نصب در مکان‌های مختلف ماشین، چرخش 360 درجه، استفاده یک دست از قابلیت‌هایی است که کمک میکند تا در حین رانندگی ضمن دسترسی آسان به گوشی زاویه دید وسیع تری داشت و در مسیریابی‌ها با دید بهتری رانندگی کرد
  • اتصال دو نقطه‌ای: زمانی که صحبت از بهترین هولدر موبایل برای ماشین می‌کنیم صرفه نظر از این که چه نوع هولدری را استفاده می‌کنیم این قابلیت منجر به محافظت بیشتر از گوشی موبایل می‌شود، به طور مثال هولدر شیشه‌ای با بازوی بلند و گیره‌ای که دارد هم به شیشه ماشین (از طریق کاپ مکنده(Cup Suction) و هم از طریق بازوی بلند به روی داشبورد می‌چسبد و این کار باعث می‌شود که هولدر و گوشی محکم در جای خود قرار بگیرد.
  • قابلیت شارژ بی سیم: نگهداری از گوشی موبایل در دیدرس همزمان با شارژ گوشی موبایل دیگر نگرانی‌های خالی شدن شارژ گوشی، استفاده از پاوربانک و یا سیم‌های دست و پا گیر را برطرف می‌کند.

معرفی 5 مدل از بهترین هولدرهای موبایل برای ماشین در بازار ایران

در ادامه قصد داریم به معرفی 5 مدل از بهترین هولدرهای موبایل که کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسبی دارند بپردازیم. این هولدر‌ها برای مدل‌های مختلف ماشین‌های ایرانی و خارجی مناسب می‌باشند، همچنین می‌توان از آنها به عنوان هولدر رومیزی نیز استفاده کرد.

1- هولدر موبایل Earldom ET-EH153

1-هولدر موبایل Earldom ET-EH153

برند ارلدام در زمینه تولید انواع هولدر موبایل بسیار پرقدرت ظاهر شده است و هولدرهای باکیفیتی با قیمت ارزان را به بازار عرضه کرده است. هولدر موبایل Earldom ET-EH153 یک نوع هولدر چسبی گیره‌ای می‌باشد که مکنده بسیار پر قدرتی دارد. ویزگی‌های این هولدر موبایل عبارتند از:

  • براکت (قسمتی که موبایل در آن قرار می‌گیرد) دارای دو گیره در طرفین و یک گیره در قسمت زیرین است و هنگام باز شدن گوش‌های تا سایز 6.7 اینچ را در خود نگه می‌دارد.
  • قابلیت چرخش 360 درجه براکت به منظور تنظیم زاویه قرارگیری موبایل و دسترسی آسان به موبایل
  • دارای شیار بین گیره پایینی براکت به منظور عبور کابل شارژ، هندزفری یا کابل AUX
  • پایه مکنده بسیار قدرتمند و مناسب برای نصب بر روی شیشه و داشبورد و تمامی سطوح صاف. دارای کلید چرخشی بر روی پایه مکنده به منظور تنظیم زاویه و ارتفاع هولدر.
  • جنس بدنه هولدر بسیار با کیفیت و ترکیبی از پلاستیک PP، ABS، و PVC می‌باشد.

2- هولدر موبایل ارلدام مدل EH-ET93

یکی دیگر از هولدر‌های باکیفیت برند ارلدام که بسیار مقرون به صرفه و با کیفیت و ظاهری زیبا می‌باشد هولدر مویابل ارلدام مدل ET93 است که ویژگی‌های آن را بررسی می‌کنیم.2- هولدر موبایل ارلدام مدل EH-ET93

  • براکت دارای دو گیره در طرفین و یک گیره در قسمت زیرین است وبرای گوشی‌های تا سایز 6.7 اینچ مناسب می‌باشد.
  • براکت قابلیت چرخش 360 درجه دارد
  • گیره زیرین دارای شیار می‌باشد.
  • پایه مکنده قدرتمند و مناسب برای نصب بر روی شیشه، داشبورد و سطوح صاف.
  • جنس بدنه از پلاستیک با کیفیت ABS و سیلیکون می‌باشد.

 

 3- هولدر موبایل داشبوردی Enzo Eh-342

برند انزو یکی دیگراز شرکت هایست که هولدر‌های موبایل با کیفیت و قیمت بسیار مناسب به بازار عرضه است. هولدر موبایل داشبوردی Enzo Eh-342 یک هولدر مناسب برای انواع خودروهای ایرانی و خارجی است، همچنین می‌توانید به عنوان یک هولدر رومیزی از آن استفاده کنید. سایر ویژگی‌های هولدر به ترتیب زیر می‌باشد.

3-هولدر موبایل داشبوردی Enzo EH-342

  • وجود گیره‌های قدرتمند در دو طرف براکت.
  • قابلیت چرخش 360 درجه براکت.
  • دارای دکمه چرخشی جهت تنظیم بازویی هولدر.
  • پایه مکنده قدرتمند و قابل نصب بر روی شیشه داشبورد و تمامی سطوح صاف.
  • دارای دکمه چرخشی در کنار پایه به منظور تنظیم ارتفاع و زاویه هولدر.
  • جنس بدنه از پلاستیک ABS و PC ضد حرارت

 

4- هولدر موبایل شیشه‌ای Enzo Eh-343

هولدر موبایل شیشه‌ای Enzo EH-343 گزینه مناسبی برای نصب بر روی داشبورد و مخصوصا شیشه ماشین به حساب می‌آید و کیفیت بسیار بالایی دارد. سایر ویژگی‌ها را بررسی می‌کنیم:4-هولدر موبایل شیشه‌ای Enzo Eh-343

  • دارای گیره‌های قدرتمند در زیر و طرفین براکت.
  • چرخش 360 درجه براکت.
  • دارای بازویی بلند و منعطف به منوظر تنشظیم زاویه و ارتفاع هولدر.
  • دارای گیره مخصوص بازویی هولدر جهت تثبت و محکم نگه داشتن هولدر.
  • دارای مکنده قدرتمند.
  • جنس بدنه از پلاستیک باکیفیت ABS

 

5- هولدر موبایل گیره‌ای Enzo EH-344

این محصول نیز یک از هولدرهای باکیفیت برند Enzo می‌باشد که قابل نصب بر روی شیشه و داشبورد و تمامی سطوح است. دارای طراحی متفاوتی با سیار هولدر‌های داشبوردی می‌باشد که ویژگی‌های آن را بررسی می‌کنیم.5- هولدر موبایل گیره‌ای Enzo EH-344

  • براکت مثلثی شکل و دارای گیره‌های نگهدارنده موبایل در طرفین و در قسمت زیرین.
  • چرخش 270 درجه براکت هولدر جهت تنظیم زاویه دید
  • تنظیم ارتفاع بازویی هولدر بوسیله دکمه چرخشی
  • پایه مکنده سیلیکونی قدرتمند
  • دارای دکمه چرخشی بر روی پایه هولدر به منظور تغییر زاویه هولدر
  • جنس بدنه از پلاستیک باکیفیت و سیلیکون

بهترین مدل های هولدر موبایل را از کجا بخرم؟

به طور کلی برای انتخاب و خرید بهترین هولدر موبایل در وهله اول باید میزان بودجه و نیاز خود را مد نظر قرار دهیم و سپس با در نظر گرفتن نکات مهمی که در این مقاله به آن پرداختیم نسبت به خرید خود اقدام کنیم.

یکی از راه‌های خرید روش اینترنتی می‌‌‌باشد که این روزها بیشتر از قبل مورد استقبال بسیاری از مشتریان است.فروشگاه اینترنتی دیجی ایساتیس با چندین سال سابقه به عنوان یکی از فروشگاه های معتبر اینترنتی در زمینه فروش لوازم جانبی موبایل فعالیت دارد.شما میتوانید با مراجعه به وب سایت رسمی https://digisatis.com ضمن مشاهده تمامی محصولات و مشخصات بهترین هولدر موبایل ماشین با بهترین کیفیت ،بدون محدودیت زمانی و مکانی یک خرید امن در کوتاه ترین زمان را تجربه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید