GBWhatsApp یک واتس اپ مود شده پیشرفته با کلی امکانات عالی است که برای موبایل و گوشی های هوشمند عرضه شده است. جی بی واتساپ یکی از بهترین واتساپ های موجود در سطح وب و اینترنت با کلی امکانات و ویژگی های جذاب است. در واقع می توان گفت محبوب ترین و پرطرفدار ترین نسخه غیر رسمی عرضه شده برای پیام رسان واتساپ است.

این برنامه امکانات و ویژگی های عالی دارد که در کل باعث خواهد شد تا تجربه متفاوتی را از واتساپ در این برنامه داشته باشید. علاوه بر این می تواند امکانات و ویژگی ها که ارائه می دهد بسیار جذاب و مفید و کاربردی باشد. امکانات و ویژگی های جی بی واتساپ در حالت عادی کاملا قابل استفاده به صورت رایگان می باشد. محیط کاربری برنامه همانند نسخه ورژن اصلی است بعلاوه سری بهینه سازی و بهبود هایی که صورت گرفته و باعث شده است تا گزینه های بیشترتر از واتساپ به وجود بیاد.

بهترین واتساپ پیشرفته و مود شده

 

واتساپ مود شده با کلی امکانات جذاب !

برای مثال با استفاده از این برنامه می توانید وضعیت آنلاین بودن خود را پنهان کنید و کسی نداند که شما آنلاین شده اید یا آنلاین هستید. از این رو نیز میتوانید بفهمید که مخاطبان تان ، کی آنلاین شدن یا به موقع آنلاین شدن آنها به شما اعلام شود. واتساپ جی بی حریم خصوصی قوی دارد و بسیار قدرتمند است به طوری که حتی امکان رمز گذاری روی این پیام رسان را فراهم کرده. برای مثال شما می توانید برای ورود به برنامه رمز عبور وارد کنید تا کسی نتواند وارد برنامه شما شود و اطلاعات آن را ببیند و از چت و گفتگو هایتان باخبر شود.

 

اگر دوست دارید یک روز را بدون استفاده از موبایل گوشی همراه خود بگذرانید و یا نه می خواهید امروز در WhatsApp پیامی را دریافت نکنید. می توانید حالت پرواز و موجود در برنامه را فعال نمایید. در این حالت شما هیچ پیغام و تماسی از طرف مخاطبانتان در این مسنجر دریافت نخواهید کرد. حتی درخواست هایی برای تماس صوتی تصویری نیز نخواهید داشت. البته برنامه این امکان را می دهد به صورت دلخواه هر کسی را که خواستید از تماس تصویری و صوتی با شما منع کنید. این ویژگی ها به صورت رایگان با دانلود پیام رسان قابل دسترسی هستند.

یعنی کسانی که قادر باشد که به شما تماس صوتی و تصویری ارسال می‌کند که حالت نامبرده شده در بالا بر روی آنها غیر فعال باشد. تمام ویژگی هایی که در پاراگراف قبلی اشاره شد بخشی از امکانات و قابلیت های برنامه جی بی واتساپ هستند که باعث شده است تا یک پیام رسان محبوب تبدیل شود. همچنین امکانات و ویژگی های دیگر برنامه را به صورت خلاصه در ادامه خواهیم گفت.

 

ویژگی های جی بی واتساپ به طور خلاصه :

کم حجم و رایگان برای استفاده

متصل به سرورهای WhatsApp اصلی

نحوه راه اندازی آسان همانند برنامه اصلی

محیط کاربری بهینه سازی شده با گزینه های بیشتر

قابلیت نوشتن بیو طولانی

پیام دادن به شماره مد نظر بدون سیو بودن آن بین مخاطب ها

و …

 

 

دومین واتس اپ یا پیام رسان غیر رسمی که قصد معرفی آن را داریم Fouad WhatsApp واتساپ فود است. این منسجر نیز یک واتساپ پیشرفته و مود شده است که آپدیت آخر آن مربوط به سال 2022 می شود. از طریق فواد واتساپ می توانید تم آیفون برنامه را بر روی اندروید اجرا کنید. یعنی با نصب آن ، واتساپ آیفون برای اندروید را خواهید داشت. این برنامه ها را می توانید با لینک مستقیم از لینک های موجود در این صفحه دریافت و نصب نمایید. همچنین دیگر واتساپ های پیشرفته مود شده از جمله اف ام واتساپ فارسی و بسیاری دیگر وجود دارند. برای آشنایی با آن ها می توانید به وبسایت Androidparsi.ir  مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید