یک از کارهای سخت و زمان‌بر و البته لذت بخش، خرید کادو برای عزیزان است. به خصوص که کادو برای مرد ها باشد. احتمالا هنگام خرید کادو برای آقایان خیلی وقت صرف می‌کنید و بازهم به نتیجه ای نمی‌رسید، چرا؟ چون خیال می‌کنید گزینه‌های خرید کادو برای مردها خیلی کم است و سردرگم می‌شوید و نمی‌دانید چه چیزی بخرید که مطمئن باشید شوهرتان، پدر تان، دوست تان و… خوشحال می‌شود.

در این شرایط اگر طرف را می‌شناسید باز کار راحت‌تر می‌شود. چون با توجه به علایق، سلیقه‌ها، خواسته‌ها و نیازهای او، می‌توانید بهترین کادو برای مرد مورد نظر را تهیه کنید. در مورد شوهرها مشکل کمتر است چرا که عموما آنها را بهتر (حتی شاید بهتر از خودشان) می‌شناسید. در مورد پدر هم درست است که نسبتا شناخت داریم، ولی نکته کلیدی کمک گرفتن از مادر است. او بهتر از ما پدر را می‌شناسد و با کمک او، حتما خیال‌ها برای خرید بهترین کادو راحت‌تر است.

چگونه در عرض نیم ساعت بهترین کادو برای مردها تهیه کنیم

چه کادویی برای چه مناسبتی

در نظر داشته باشید که دارید برای چه مناسبتی کادو می‌خرید. چرا که بهترین کادو برای مردها در روز تولدشان با بهترین کادو برای روز پدر خیلی می‌تواند متفاوت باشد. برای تولد می‌توان از هدیه‌های فانتزی‌تر هم استفاده کرد. ولی معمول است که کادو روز مرد کمی سنگین – رنگین‌تر باشد.

چه کادویی برای چه سنی

این که کادو برای یک مرد 20 ساله می‌خرید یا یک مرد 60 ساله، خیلی مهم است. نوع هدیه، کادوپیچی، حتی نوع هدیه دادن هم بین این افراد متفاوت است. مثلا خرید کنسول بازی برای یک مرد 20 ساله، خیلی هیجان انگیز است ولی برای آقای 60 ساله بسیار کسل کننده.

فاکتورهایی که باید به آنها توجه کنیم برای خرید بهترین کادو برای مرد زیاد است. به مناسبت و سن اشاره کردیم، علاوه بر آن نسبت آن آقا با شما و از همه مهم‌تر بودجه شما هم باید در نظر گرفته شود. پس برای اینکه یک انتخاب خوب داشته باشیم، باید به این موارد یک به یک توجه کنیم و طبعا زمان زیادی را بین انبوهی از کادوها بگذرانیم. در این بین موتور جستجوی کادو تحفه چین ، کار را برای ما راحت کرده‌ است. چون با وارد کردن تمام این ویژگی‌ها داخل سایت، بهترین و مناسب‌ترین کادوها را در یک چشم به هم زدن، به ما معرفی می‌کند.

به کمک این سایت ما برای مناسبت‌ها ، سن، نسبت و بودجه‌های مختلف جستجو کردیم و بهترین کادو را برای مرد مورد نظرمان پیدا کردیم. بیایید به چند مثال از این بهترین کادوها نگاهی بیندازیم.

موتور جستجوی کادو

کادو برای تولد شوهر

پیشنهادات کادو از تحفه چین به مناسبت تولد برای شوهر در محدوده  سنی 30 تا 40 سال و با بودجه تا یک میلیون تومان، از ماگ و هدفون گرفته تا گل و خرس عروسکی (البته به عنوان هدیه مکمل) را شامل می‌شود و گزینه‌های دیگر مثل دفترخاطرات و کیف پول را نیز پیشنهاد می‌دهد. که شما با توجه به روحیات شوهرخود، بهترین کادو برای مرد را انتخاب کرده و از معتبرترین فروشگاه‌های آنلاین تهیه می‌کنید. حالا اگر بودجه تان را افزایش دهید، گزینه‌هایی مثل تلفن همراه، هندزفری بلوتوثی‌های سامسونگ و اپل و… نیز در لیست پیشنهادی سایت قرار می‌گیرد. دیدید خرید کادو تولد برای یک مرد به آسانی خرید کادو تولد برای خانم است.

کادو روز پدر برای پدر مهربان

همیشه خرید کادو روز پدر مخصوصا برای پدرهای سن بالاتر، سخت است. گزینه‌ها برای این سن خیلی محدود می‌شود و همیشه با خود می‌گوییم چه کادویی بخریم. به گزینه‌هایی روتین مثل کیف و کفش و کمربند، پیراهن، شلوار و جوراب اغلب فکر کنید. ولی با جستجو در تحفه چین با گزینه‌های جدید و متنوع مثل انواع ست‌های چرمی، هندزفری بلوتوثی، هارد اکسترنال و فلش، پاوربانک و تبلت، ملزومات کوهنوردی و خیلی مواردی که در حالت عادی به ذهنمان نمی‌رسید، رو به رو می‌شویم.

کادو روز معلم برای آقا معلم

همیشه که روز پدر یا تولد همسر نیست که فقط بخواهیم به کادو برای مرد فکر کنیم. معلم عزیزمان، استاد دانشگاه و هر کسی که چیزی به ما آموخته را در روز معلم اگر می توانیم باید خوشحال کنیم. بیاید فرض کنیم آقا معلم ما 30 تا 40 سالش هست. دوباره می‌خواهید کادوهای کلیشه‌ای مثل خودکار و روان نویس و کتاب را بخرید یا پیشنهادهای جذاب یک موتور جستجو از فروشگاه‌های آنلاین معتبر؟ از انواع موبایل‌های خوش قیمت از سایت تکنولایف که می‌توانید دنگی با دوستانتان تهیه کنید گرفته تا پاوربانک، اسپیکر همراه، حتی قاب موبایل شیک و خرید عطر و ادکلن‌های خوشبو از سایت خانومی، از پیشنهادهای تحفه چین این موتورجستجوی دوست داشتنی هستند.

آقای دکتر را فراموش نکنید

روز پزشک را خیلی وقت‌ها فراموش می‌کنیم و یادمان می‌رود دکتری که ما را از حال بد و حتی از مرگ نجات داده است. خب وقتی آنها را فراموش می‌کنیم، طبیعی است ایده خاصی در ابتدا برای خرید کادو نداشته باشیم. پس به سراغ موتور جستجوی تحفه چین می‌رویم. آقای دکتر ما 40 تا 50 سال سن دارد و ما تا 2 میلیون تومان می‌توانیم برای او کادو تهیه کنیم. ست‌های چرمی، هندزفری بلوتوثی، کیف دستی، ماگ برای نوشیدن چای و قهوه بین معاینه مریض‌ها، دفتر خاطرات و… گزینه‌هایی است که تحفه چین از بهترین و معتبرترین فروشگاه‌های آنلاین مانند دیجی کالا به ما پیشنهاد می‌دهد.

در آخر

شاید رسیدن به بهترین کادو برای مرد‌ها سخت و زمان بر باشد. ولی فناوری کار ما را راحت کرده است و در کمتر از نیم ساعت می‌توانیم یک هدیه زیبا پیدا کرده و از یک فروشگاه آنلاین معتبر سفارش دهیم. فقط کافی است در خانه یا محل کار خود بنشینیم، لیوان چای در دست بگیریم، گوشی موبایل را روشن و سایت تحفه چین را باز کنیم .

دیدگاهتان را بنویسید