خرید بک لینک دائمی قوی و طبیعی از سئو طلوع یکی از بهترین روش ها و کم هزینه ترین روش ها برای کسب رتبه های برتر در نتایج جستجو می باشد.

تاثیر خرید بک لینک بر روی افزایش رتبه در نتایج جستجو

از آنجایی که ایجاد بک لینک یکی از مهم ترین موارد تاثیرگذار در سئو وب سایت می باشد در این بخش میخواهیم به تاثیر خرید بک لینک بر روی افزایش رتبه در نتایج جستجو بپردازیم و ببینیم که آیا واقعا با خرید بک لینک می توانیم سایت خود را بهینه تر کنیم و در نتایج و رتبه های اول گوگل قرار بگیریم یا خیر. پس تا آخر این بخش با ما همراه باشید.

بک لینک چیست؟

قبل از هر  چیزی بیایید به تعریف بک لینک بپردازیم و ببینیم که بک لینک چیست؟ بک لینک که به آن inbonund link نیز گفته می شود و به معنای لینک ورودی می باشد یعنی از سایت های دیگر وارد سایت شما خواهند شد. معمولا بک لینک ها یا بصورت یک متن قابل کلیک قرار می گیرند و یا بصورت لینک لخت می باشند.

آیا بک‌ لینک در افزایش رتبه تاثیر دارد؟

سئو سایت خود به دو بخش سئو داخلی و خارجی تقسیم می شود. سئو داخلی آن کارها و بهینه سازی هایی می باشد که در درون خود سایت انجام می دهیم که شامل: تولید محتوا، استفاده صحیح از تگ های اچ، بهینه کردن تگ عنوان، بهینه کردن توضیحات، بهینه سازی عکس ها و ویدئو و … می باشد. و سئو خارجی که بخش عمده و اصلی آن را بک لینک ها تشکیل می دهند، یعنی شما برای بهینه کردن سئو خارجی خود باید بک لینک ایجاد کنید.

از آنجا که بدست آوردن بک لینک یک کار  بسیار زمانبری است بسیاری از متخصصان و سئوکاران خرید بک لینک باکیفیت و دائمی را به صاحبان وب سایت پیشنهاد می کنند. ایجاد بک لینک به عنوان یک امتیاز مثبت نزد موتورهای جستجو می باشد و هر چه تعداد بک لینک های قوی و باکیفیت شما بیشتر باشد موتورهای جستجو به شما امتیاز بیشتری خواهد داد و به همین دلیل بهبود رتبه پیدا خواهید کرد و در صفحات اول قرار خواهید گرفت.

چرا بک‌ لینک‌ ها مهم هستند؟

اهمیت بک لینک

دلیل اهمیت بک لینک ها بسیار واضح می باشد، زیرا الگوریتم های موتورهای جستجو از جمله گوگل طوری است که به این بک لینک های دائمی، قوی و باکیفیت امتیاز مثبت می دهد و باعث بهبود سایت شما خواهد شد. در این بخش می خواهیم به چند مورد دیگر از دلایل اهمیت خرید بک لینک اشاره نماییم:

بهبود رتبه در نتایج جستجو

هر چه تعداد بیشتری بک لینک باکیفیت و دائمی از سایت هایی با دامین آتوریتی بالا داشته باشید گوگل آن را در نظر خواهد گرفت و نسبت به رقیبانتان که هیچ بک لینکی ندارند و یا دارای بک لینک های بی کیفیتی می باشند رتبه ی بهتری دریافت خواهید کرد.

بازدید و ترافیک بیشتر سایت

اگر شما در سایتهایی که بازدید زیادی دارند بک لینک ایجاد کنید باعث این می شود که هم خزنده هم کاربران آن سایت وقتی لینک شما را در آن سایت مشاهده می کنند وارد سایت شما خواهند شد و این گونه آمار بازدید و ترافیک سایت شما افزایش پیدا خواهد کرد. پس زمانی که می خواهید لینکسازی انجام دهید به این نکته دقت داشته باشید و سعی کنید در سایت های پربازدید و معتبر لینک ایجاد کنید.

افزایش دامین آتوریتی سایت

دامین آتوریتی یا همان اعتبار دامنه یک فاکتور مهم در رتبه بندی سایت ها در نتایج جستجو می باشد، هر چه دامین آتوریتی سایتتان بیشتر باشد موتورهای جستجو بیشتر به آن سایت توجه خواهند کرد، زمانی که شما در سایت های مختلفی که دارای دامین آتوریتی بالایی می باشند لینک ایجاد کنید خزنده ها آن را بررسی می کنند سپس از اعتبار آن به سایت شما نیز انتقال می دهند به همین دلیل است که زمانی که خرید بک لینک سئوطلوع باعث افزایش دامین آتوریتی سایت شما می شود.

ایندکس سریع سایت

خرید بک لینک دائمی یکی از روش های موثر برای بهبود رتبه سایت شما در موتورهای جستجو هستند. با خرید بک لینک های دائمی، به سرعت صفحات جدیدتان ایندکس خواهد شد. زیرا بک لینک ها موتورهای جستجو را به سمت صفحات سایت شما هدایت می کنند و با این کار، سرعت ایندکس صفحات شما افزایش می یابد. در واقع، با ایجاد بک لینک های دائمی، شما به موتورهای جستجوی اطلاعات بیشتری در مورد صفحات سایت خود ارائه می دهید و این امر می تواند به بهبود رتبه سایت شما در نتایج جستجو کمک کند.

تفاوت لینک سازی داخلی و خارجی چیست؟

لینک سازی یکی از روش‌های مهم بهینه ‌سازی سایت برای بهبود رتبه در نتایج موتورهای جستجو است. لینک سازی داخلی و خارجی دو نوع از لینک‌هایی هستند که می‌توان به کمک آن‌ها، رتبه سایت را بهبود داد.

لینک سازی داخلی به معنای ایجاد لینک برای صفحات دیگر درون سایت می‌باشد. به عبارت دیگر، لینک‌هایی که از یک صفحه به صفحات دیگر همان سایت ارجاع می‌دهند، لینک‌های داخلی هستند. لینک‌های داخلی به کاربران کمک می‌کنند تا به راحتی بین صفحات سایت حرکت کنند و به سایت کمک می‌کنند تا ساختار داخلی بهینه‌تری داشته باشد. به علاوه، لینک‌های داخلی به موتورهای جستجو کمک می‌کنند تا به سرعت به صفحات دیگر سایت دسترسی پیدا کنند و تمام صفحات را به درستی ایندکس کنند.

لینک سازی خارجی به معنای ایجاد لینک برای صفحات سایت شما در دیگر سایت‌ها می‌باشد. یعنی، لینک‌هایی که از سایت‌های دیگر به صفحات سایت شما لینک داده می شود، لینک‌ خارجی می باشد. لینک‌های خارجی به سایت شما کمک می‌کنند تا اعتبار بیشتری در مقابل موتورهای جستجو کسب کند و رتبه آن در نتایج جستجو بهبود یابد. با ایجاد لینک‌های خارجی، سایت شما می‌تواند به عنوان یک مرجع مهم و قابل اعتماد در حوزه خود شناخته شود و به همین دلیل، لینک سازی خارجی به عنوان یکی از روش‌های اصلی بهینه‌سازی سایت در جهت بهبود رتبه آن در نتایج جستجو بسیار مهم است.

ویژگی‌ های بک لینک سئو طلوع چیست؟

ویژگی های خرید بک لینک از سئو طلوع

برای خرید بک لینک باید دقت کافی و لازم را داشته باشید و از سایت هایی بک لینک خریداری نمایید که مورد اعتماد باشد، در این بخش می خواهیم به ویژگی هایی که بک لینک های سئوطلوع دارد بپردازیم و ببینیم چه ویژگی ها و مزایایی نسبت به دیگر سایت ها دارد.

۱. مرتبط بودن: بک لینک های سئوطلوع از سایت‌هایی می باشد که مرتبط با حوزه سایت شما هستند. به عنوان مثال، اگر سایت شما در مورد آموزش آشپزی است، لینک‌هایی که از سایت‌های مرتبط با آشپزی، غذا و رستوران‌ها به سایت شما لینک داده می شود، و محتواهایی استفاده خواهد شد که مربوط به حوزه کاری و کلمات کلیدی هدف شما باشد.

۲. ساخت لینک در سایت هایی با دامین آتوریتی بالا: سایت‌هایی که در آن بک لینک ایجاد می کنید باید دارای دامین آتوریتی بالایی باشند تا نتیجه مثبت بر روی سئو سایت شما داشته باشند. تمامی لینک هایی که در سئوطلوع برای مشتریان ایجاد می شود در سایت هایی می باشد که اعتبار دامنه ی آنها بالای 70 می باشند.

۳. قابلیت جذب ترافیک و بازدیدکنندگان: بک لینک‌ها باید به سایت شما کمک کنند تا ترافیک و بازدیدکنندگان بیشتری به دست آورید. این به این معنی است که لینک‌هایی که به سایت شما لینک داده می شوند، باید به گونه‌ای باشند که کاربران را به سمت سایت شما جذب کنند. این ویژگی را نیز در پکیج های بک لینک سئوطلوع دریافت خواهید کرد.

4- ایندکس سریع سایت: با خرید بک لینک ایندکس سایت شما به طور چشمگیری افزایش خواهد یافت.

۵. تنوع: بک لینک‌هایی که برای سایت شما ایجاد می‌شوند، باید از نظر محتوا، متن، صفحه مورد نظر و موقعیت متنوع باشند. این به عنوان یکی از روش‌های بهبود رتبه سایت در نتایج جستجو مورد توصیه است.

6- استفاده صحیح از انکرتکست ها: سئوطلوع با داشتن تیمی از متخصصان سئو برای شما بهترین استراتژی بک لینک را پیاده خواهند کرد همچنین مناسب ترین انکرتکست ها برای لینک های سایتتان انتخاب خواهند کرد تا بهترین نتیجه را از بک لینک ها دریافت کنید.

جمع بندی

در این بخش به تاثیر خرید بک لینک بر روی افزایش رتبه در نتایج جستجو پرداختیم و گفتیم که چرا بک لینک ها مهم هستند. برای اینکه بتوانید بهترین نتیجه از ساخت بک لینک بگیرید بهتر از با کارشناسان سئو مشورت بگیرید و بهترین راهکار را برای سایت خود پیاده سازی نمایید تا بتوانید بهترین رتبه در نتایج جستجو را بگیرید.

 

برچسب ها : بکلینک,بک لینک,خرید بک لینک,سئو

دیدگاهتان را بنویسید