تحلیل و بررسی امکانات صرافی ارز دیجیتال نیپوتو

نیپوتو با ارائه خدمات متفاوت و منحصر به فرد نظیر سرویس های امنیتی اختصاصی، صرافی ارز دیجیتال ایرانی با بیش ترین عمق و کمترین گپ قیمتی، کمترین کارمزد برداشت در بین صرافی های ایرانی، احراز هویت اتوماتیک در 2 دقیقه، پشتیبانی بیش از 150 بازار معاملاتی مختلف و رابط کاربری آسان و کاربرپسند سعی کرده تا خدماتی در سطح صرافی های خارجی برای کاربران ایرانی فراهم کند. صرافی ارز دیجیتال نیپوتو یک صرافی معتبر ایرانی در زمینه معاملات رمزارزها است که در سال 1398 با هدف ارائه خدمات نوین معاملات ارزهای دیجیتال در سطح جهانی تاسیس شد. با وجود آنکه نزدیک به 10 سال است که صرافی های داخلی فعالیت خود را آغاز کرده اند، اما هنوز نتوانسته اند از نظر کیفیت و قیمت در سطح صرافی های خارجی هم تراز شوند. قیمت ارزهای دیجیتال را از لینک روبرو میتوانید مشاهده نمایید : https://nipoto.com/markets

 تعیین سرنوشت دارایی های دیجیتال با استفاده از سرویس “پس از من”

ماهیت غیر متمرکز بودن دارایی های دیجیتال همیشه این نگرانی و این دغدغه‌ی مهم را برای فعالان این حوزه بوجود آورده که اگر آن‌ها به دلیل فوت یا هر اتفاق بد و بحرانی دیگری امکان ارائه‌ی اطلاعات به اطرافیان خود را نداشته باشند، اطرافیان و وارثان فرد چگونه می توانند مالکیت این دارایی‌های دیجیتال را اثبات کنند. منبع این خبر مقاله اقتصاد نیوز می باشد.

با توجه به اینکه ارزهای دیجیتال و به طور کلی دارایی هایی که امروزه به صورت دیجیتالی در حال داد و ستد هستند بر خلاف ارزهای فیات توسط هیچ دولت و نهاد خاصی پشتیبانی نمی شوند. به همین دلیل اطلاعات آن‌ها نیز توسط هیچ نهاد رسمی بررسی و ثبت نشده است. با توجه به این شرایط در صورتی که مالک اصلی در قید حیات نباشد یا به هر دلیل دیگری دسترسی به این دارایی های دیجیتال برایش غیر ممکن شده باشد، اثبات مالکیت این دارایی ها با چالشی جدی رو به رو خواهد شد.

صرافی ارز دیجیتال نیپوتو به عنوان یکی از صرافی های پیشگام برای حل این مشکل، سرویس امنیتی “پس از من” را طراحی کرده تا دیگر هیچ نگرانی برای انتقال دارایی های شخص به وارثان وجود نداشته باشد.

سرویس امنیتی ETS: راهی برای حفاظت از دارایی های دیجیتال در برابر سرقت گوشی

با توجه به استفاده‌ی روز افزون مردم از تکنلوژی‌های نوین مثل استفاده از گوشی‌های هوشمند و وابستگی شدید زندگی بشری به برنامه‌های کاربردی این گوشی‌های موبایل، موضوع امنیت اطلاعات و داده‌های دیجیتال به یکی از چالشی‌ترین نگرانی های بشر امروز تبدیل شده است.

این چالش زمانی حساس‌تر می‌شود که این هوشمند‌سازی و استفاده از اپلیکیشن‌های کاربردی به سمت مدیریت دارایی های مالی افراد حرکت کند. صرافی آنلاین نیپوتو در حوزه ی کاری خود یعنی بازار ارزهای دیجیتال و ذخیره سازی این دارایی‌های مالی تلاش کرده تا با استفاده از سرویس امنیتی ETS یکی از مهمترین نگرانی های کاربران و فعالان بازار ارزهای دیجیتال را رفع کند.

در واقع استفاده از کیف پول‌های دیجیتال و امکان آن‌ها برای ذخیره سازی دارای‌های دیجیتال که معمولا بر مبنای ارزهای رمزنگاری شده یا کریپتوکارنسی است، باعث شد تا صرافی ارز دیجیتال نیپوتو برای رفع این نگرانی و تضمین امنیت دارایی‌های دیجیتال در کیف پول‌های نیپوتو از سرویس امنیتی ETS استفاده کند.

صرافی ارز دیجیتال نیپوتو با استفاده از سرویس امنیتی ETS این امکان را برای کاربران فراهم میکند تا با وارد کردن یک شماره موبایل دوم در پنل حساب کاربریشان و تعیین یک کد اضطراری در صورت به سرقت رفتن گوشی هوشمندشان از دارایی های خود محافظت کنند. در واقع اگر بخواهیم سرویس بسیار مهم و پیچیده‌ای مثل ETS را در یک جمله توصیف کنیم دقیقا باید بگوییم که ETS: راهی برای حفاظت از دارایی های دیجیتال در برابر سرقت گوشی و یا استفاده های غیر مجاز است.

کاربرد استفاده از  “رمز اضطراری” صرافی نیپوتو مارکت

پذیرش ارزهای دیجیتال به عنوان پول و روش پرداخت با توجه به ماهیت غیر متمرکز بودن آن‌ها همانطور که مزیت‌های بسیار زیادی داشته، مشکلات متفاوتی را نیز بوجود آورده است. غیر متمرکز بودن ارزهای دیجیتال باعث شده تا ناشناس ماندن تراکنش های مالی فرصت سوء استفاده و باج خواهی را نیز برای سودجویان و خلافکاران محیا کند.

طبیعی است که در چنین شرایطی بسیاری از کاربران علاوه بر ریسک های طبیعی موجود در مورد معامله در بازارهای مالی باید با استرس و نگرانی مشکلات امنیتی نیز مواجه باشند. همین امر می تواند باعث شود تا بسیاری از کاربران با فاصله گرفتن از دارایی های دیجیتال امکان استفاده از ویژگی های منحصر به فرد این فناوری جدید را نیز از دست بدهند.

ارزهای دیجیتال با آن ماهیت غیرمتمرکزشان مثل هر فناوری نوظهور دیگری چالش های خاص خودشان را دارند. صرافی ارز دیجیتال نیپوتو با استفاده از سیستم “رمز اضطراری”  سعی کرده تا برای این چالش مهم، راهکاری کاربردی ارائه کند.

images_1705166344_65a2c6084cf06.jpg

کاربرد “رمز اضطراری” در صرافی نیپوتو چیست؟

در صورتی که در موقعیت و شرایط امنیتی قرار گرفته اید که فرصت طلبان با تهدید شما قصد دارند تا دارایی دیجیتال شما را از طریق انتقال از کیف پولتان سرقت کنند، می توانید با استفاده از سیستم “رمز اضطراری” از دارایی های خودتان به بهترین شکل ممکن محافظت کنید.

در صورتی که از حساب‌های امن و کیف پول‌های نیپوتو استفاده می کنید، می توانید با وارد کردن رمز اضطراری خود ضمن مسدود کردن حساب کاربریتان به صورت خودکار لوکیشن محل اقامت خود را نیز برای واحد حقوقی صرافی نیپوتو ارسال کنید. همکاران ما در صرافی نیپوتو با دریافت این پیام از موقعیت اضطراری شما با خبر شده و ضمن تماس با نیروی انتظامی لوکیشن و موقعیت شما را نیز در اختیار نیروهای انتظامی قرار می‌دهند.

نسل جدید کیف پول های همتا به همتا در نیپوتو

با توجه به ماهیت غیر متمرکز بودن دارایی های دیجیتال و بازار کریپتوکارنسی انتخاب یک صرافی و کیف پول مناسب همیشه به عنوان یکی از اصلی ترین دغدغه‌های کاربران و فعالان این حوزه به حساب آمده است. معامله کردن در بازارهای مالی استرس و نگرانی های خاص خودش را دارد و هرگز نباید استرس و نگرانی دیگری به آن اضافه کرد. با توجه به ریسک استفاده از صرافی های خارجی بسیار مهم است که بدون نگرانی از احتمال فریز شدن پول و یا احتمال عدم دسترسی به صرافی های خارجی از یک صرافی معتبر ایرانی استفاده کنید.

اگر شما هم از آن دسته از معامله‌گرانی هستید که قصد نگهداری دارایی های دیجیتال خود، خصوصا برای بازه‌های بلند مدت را دارید قطعا بهتر است به دنبال یک کیف پول امن و البته به دور از حاشیه‌های کیف پول های خارجی، باشید.

معرفی نسل جدید کیف پول های دیجیتال

نیپوتو در کنار بسیاری از دیگر صرافی‌های معتبر ایرانی با ارائه خدمات اختصاصی خود با نام “نیپوتو ولت” این امکان را برای شما فراهم میکند تا با استفاده از کیف پول‌های امن و کاربردی صرافی ارز دیجیتال نیپوتو بدون هیچ نگرانی، تمام عملیات های واریز و برداشت به حساب خودتان را مدیریت کنید.

ماهیت غیر متمرکز بودن دارایی‌های دیجیتال همیشه این نگرانی و این دغدغه‌ی مهم را برای فعالان این حوزه به وجود آورده که اگر آن‌ها به دلیل فوت یا هر اتفاق بد و بحرانی دیگری امکان ارائه‌ی اطلاعات به اطرافیان خود را نداشته باشند، اطرافیان و وارثان فرد چگونه می‌توانند مالکیت این دارایی‌های دیجیتال را اثبات کنند.

با توجه به اینکه ارزهای دیجیتال و به طور کلی دارایی‌هایی که امروزه به صورت دیجیتالی در حال داد و ستد هستند بر خلاف ارزهای فیات توسط هیچ دولت و نهاد خاصی پشتیبانی نمی‌شوند. به همین دلیل اطلاعات آن‌ها نیز توسط هیچ نهاد رسمی بررسی و ثبت نشده است. با توجه به این شرایط در صورتی که مالک اصلی در قید حیات نباشد یا به هر دلیل دیگری دسترسی به این دارایی‌های دیجیتال برایش غیر ممکن شده باشد، اثبات مالکیت این دارایی‌ها با چالشی جدی روبه‌رو خواهد شد.

صرافی ارز دیجیتال نیپوتو به عنوان یکی از صرافی‌های پیش‌گام برای حل این مشکل، سرویس امنیتی “پس از من” را طراحی کرده تا دیگر هیچ نگرانی برای انتقال دارایی‌های شخص به وارثان وجود نداشته باشد.

فعال‌کردن سرویس پس از من

برای استفاده از “سرویس پس از من” شما می‌توانید در حساب کاربری خودتان نام وارث و یا فرد مورد اطمینان خود را وارد کنید. در مرحله‌ی بعد شما باید مدت زمان احتمالی غیبت خود را تعیین کنید. در صورتی که در این بازه‌ی زمانی فعالیتی در حساب کاربری خود نداشته باشید. کارشناسان صرافی نیپوتو بعد از طی شدن مدت زمان تعیین شده با ایشان تماس گرفته و آن‌ها را در جریان دارایی‌های شما قرار می‌دهند. سپس وارث و یا فرد مورد اطمینان شما می‌تواند فقط با ارائه مدارک قانونی مربوط به هویتتان، مثل مدرک انحصار وراثت، نسبت به برداشت موجودی حساب شما اقدام کنند.

چرا باید از نیپوتو والت استفاده کنیم؟

در  واقع سیستم امنیتی ما  در نیپوتو مارکت با طراحی نسل جدید کیف پول های همتا به همتا برای  هر اکانت، پس از واریز مقدار مشخصی رمز ارز به صورت خودکار، چندین کیف پول با آدرس های متفاوت ایجاد می‌کند. در اصل هر بار عملیات واریز و یا برداشت از کیف پول، متفاوتی انجام می‌شود.

اطلاعات تماس نیپوتو :

وبسایت : https://nipoto.com

تلفن تماس : 02191035528

آدرس : تهران – منطقه صادقیه – بالاتر از فلکه دوم صادقیه – بلوار شهدای کسرایی – خیابان کسرایی پلاک ۱۲۴

شبکه های اجتماعی نیپوتو : تلگرام : nipotomag / اینستاگرام : nipotomag / توییتر : nipotomarket / ایتا: nipotomarket / سروش پلاس : nipotomag / بله : nipotomag / گپ : nipotomag

دیدگاهتان را بنویسید