با وجودی که گوشی های سامسونگ از بهترین و با دوام ترین گوشی های هوشمند در بازار هستند، اما این به معنی مقاومت کامل این گوشی ها در برابر خرابی نیست. عوامل زیادی می توانند باعث خراب شدن گوشی سامسونگ شوند و شما را مجبور کنند که به یک مرکز تعمیر گوشی سامسونگ جهت تعمیر گوشی مراجعه کنید.

تعمیر گوشی سامسونگ در محل

با وجودی که گوشی های سامسونگ از بهترین و با دوام ترین گوشی های هوشمند در بازار هستند، اما این به معنی مقاومت کامل این گوشی ها در برابر خرابی نیست. عوامل زیادی می توانند باعث خراب شدن گوشی سامسونگ شوند و شما را مجبور کنند که به یک مرکز تعمیر گوشی سامسونگ جهت تعمیر گوشی مراجعه کنید.

در سطح شهر مغازه های تعمیراتی زیادی وجود دارند که گوشی های سامسونگ را هم قبول می کنند، اما چطور یک مرکز معتبر و دارای مجوز پیدا کنیم که علاوه بر خدمات حضوری، خدمات تعمیر گوشی سامسونگ در محل نیز ارائه دهد؟

اگر شما هم به دنبال پیدا کردن  بهترین مرکز تعمیر گوشی سامسونگ  با خدمات حضوری و غیرحضوری هستید، تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

چرا تعمیر گوشی سامسونگ در محل ؟

بسیاری از ما ترجیح می دهیم تا جای ممکن برای دریافت خدمات به جایی مراجعه حضوری نداشته باشیم. این روز ها حتی برای سفارش دادن غذا یا خرید لباس یا حتی کار های بزرگتری مثل خرید یخچال و تلویزیون هم ترجیح می دهیم از روش های آنلاین و غیر حضوری استفاده کنیم. علاوه بر راحتی، گاهی اوقات اصلا امکان مراجعه به مراکز تعمیراتی را نداریم و ترجیح می دهیم از خدمات تعمیر گوشی در محل استفاده کنیم.

سایت allsamsung.ir با در نظر گرفتن کلیه دغدغه های مشتریان، امکان دریافت خدمات تعمیر گوشی سامسونگ در محل به شکل پذیرش در محل را فراهم آورده است.

چرا پذیرش در محل گوشی سامسونگ؟

خدمات تعمیر در محل گوشی سامسونگ در نمایندگی سامسونگ به شکل پذیرش و تحویل در محل انجام می شود. با وجودی که برخی مراکز تعمیراتی تعمیرکار را برای تعمیر گوشی به محل اعزام می کنند، سیاست آلسامسونگ تحویل گرفتن گوشی خراب و ارسال آن به کارگاه های تجهیز شده نمایندگی تعمیرات گوشی سامسونگ جهت عیب یابی و تعمیر تخصصی است.

با وجودی که شاید فکر کنید اگر تعمیرکار به محل اعزام شود کار تعمیر گوشی سریع تر و بهتر انجام می شود، اما باید این نکته را در نظر داشته باشید که مراکز تعمیراتی تجهیزات بهتری برای عیب یابی و تعمیر درست گوشی دارند. علاوه بر این، روش پذیرش در محل هم راحتی شما را تضمین می کند، هم سرعت تعمیرات را بالا می برد.

چرا که برای مراجعه حضوری شاید زمان مراجعه به مرکز تعمیراتی را به دلایل مختلف به تعویق بیندازید اما روش پذیرش در محل کاملا فوری است. همچنین مراحل دریافت، پذیرش، عیب یابی و تعمیر گوشی در این روش در اسرع وقت انجام می شوند.

تعمیر گوشی سامسونگ آنلاین

یکی از روش های دریافت خدمات تعمیر گوشی از نمایندگی سامسونگ تهران، ثبت درخواست آنلاین در وب سایت آلسامسونگ است. شما با مراجعه به صفحه خدمات تعمیرات گوشی و تبلت سامسونگ می توانید فرم پذیرش در محل گوشی را به صورت آنلاین پر کنید تا همکاران ما در زمان هماهنگ شده با شما، در محل حاضر شده و دستگاه تعمیری را از شما تحویل بگیرند.

همانطور که گفته شد پس از تحویل گرفتن، گوشی برای عیب یابی و تعمیرات به مراکز تخصصی تعمیر گوشی سامسونگ ارسال می شود تا تحت نظر برترین تعمیرکاران موبایل ایران و با به روز ترین و برترین تجهیزات، تعمیر شود.

شماره تلفن تعمیرات موبایل سامسونگ در تهران

علاوه بر ثبت درخواست آنلاین، می توانید برای تسریع کار از طریق شماره تلفن 02141706 با مرکز تعمیر گوشی سامسونگ در تهران تماس بگیرید و درخواست پذیرش در محل دهید.

آیا مرکز تعمیر گوشی سامسونگ مجوز دارد ؟

بله مرکز تعمیر گوشی سامسونگ (نمایندگی آلسامسونگ) با کسب مجوز از وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین مجوز اتحادیه مخابرات در حوزه تعمیرات انواع گوشی و تبلت فعالیت دارد. بنابراین شما می توانید با خیال راحت تعمیرات گوشی موبایل خود را به متخصصین ما بسپارید.

نمایندگی تعمیر گوشی سامسونگ در تهران چه خدماتی ارائه می دهد؟

انواع خدمات عیب یابی، تعمیر و تعویض قطعات در نمایندگی تعمیر موبایل سامسونگ ارائه می شود. مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری انواع مدل های گوشی سامسونگ قدیمی تا جدید در این مرکز زیر نظر تعمیرکاران با تجربه و برتر شهر تهران انجام می شود. از جمله خدماتی که در نمایندگی تعمیر موبایل سامسونگ ارائه می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تعویض تاچ و ال سی دی گوشی سامسونگ
  • تعمیر یا تعویض هارد گوشی سامسونگ
  • تعویض باتری گوشی سامسونگ
  • تعمیر و تعویض سوکت شارژ گوشی سامسونگ
  • تعمیر برد گوشی سامسونگ
  • حل مشکلات آنتن دهی، وای فای، دوربین، تاچ اسکرین، ویبره، صدا و …. در همه مدل های گوشی سامسونگ
  • انواع خدمات نرم افزاری گوشی سامسونگ شامل فلش کردن گوشی و … .

مراجعه حضوری به شعب مرکز تعمیرات گوشی سامسونگ

علاوه بر دریافت خدمات تعمیر گوشی سامسونگ در محل، می توانید به صورت حضوری نیز به مراکز تعمیرات گوشی سامسونگ در شهر تهران مراجعه کنید. در حال حاضر سه شعبه فعال نمایندگی آلسامسونگ، خدمات تعمیر موبایل سامسونگ را ارائه می دهند. شما می توانید به هر یک از شعبه ها که به شما نزدیک تر است مراجعه کنید:

نمایندگی تعمیرات گوشی سامسونگ شمال تهران

مگا استور ونک: تهران – ولیعصر – بالاتر از میدان ونک – برج نگار طبقه همکف واحد 6 و 8 | تلفن : 88641707

نمایندگی تعمیرات گوشی سامسونگ غرب تهران

مگا استور سعادت آباد: تهران – سعادت آباد – بلوار دریا – تقاطع مطهری (سردار دریا شمالی) – جنب بانک ایران زمین- پلاک 165 | تلفن : 88697020

تعمیر گوشی سامسونگ تهران شعبه شرق

مگا استور هروی: تهران – میدان هروی- ابتدای خیابان وفامنش- جنب بانک سرمایه- پلاک 10 | تلفن : 26752500

کدام مدل های گوشی سامسونگ برای تعمیرات پذیرفته می شوند؟

همه مدل های گوشی سامسونگ از مدل های قدیمی تا جدید برای تعمیرات در مرکز تعمیر موبایل سامسونگ پذیرفته می شوند:

  • تعمیر گوشی های سری a سامسونگ
  • تعمیر گوشی های سری z سامسونگ
  • تعمیر گوشی های سری s سامسونگ
  • تعمیر گوشی های سری m و f سامسونگ
  • تعمیر انواع تبلت سامسونگ

برای چه مشکلاتی می توانیم از تعمیر گوشی سامسونگ در محل استفاده کنیم؟

با توجه به این که تعمیر گوشی سامسونگ در محل به صورت پذیرش در محل انجام می شود و گوشی تعمیری برای اقدامات بعدی به مراکز تعمیراتی تخصصی سامسونگ ارسال می شود، هیچ محدودیتی برای پذیرش گوشی خراب وجود ندارد. برای انواع مشکلات گوشی می توانید از خدمات تعمیر گوشی سامسونگ در محل استفاده کنید.

آیا تعمیر گوشی سامسونگ در محل شامل ال سی دی شکسته سامسونگ می شود؟

بله ال سی دی شکسته گوشی سامسونگ یکی از خرابی های متداولی است که مشتریان برای حل آن به این مرکز تعمیرات مراجعه می کنند. در صورتی که ال سی دی گوشی سامسونگ شما شکسته، می توانید با ثبت درخواست پذیرش، گوشی را جهت تعویض تاچ ال سی دی به متخصصین ما تحویل دهید.

تعمیر گوشی سامسونگ در نمایندگی چقدر طول می کشد؟

یکی از دغدغه های همه ما این است که تعمیر گوشی ما چقدر طول میکشد. با توجه به این که بخش اعظم زندگی ما به گوشی هوشمندمان وابسته است، این نگرانی کاملا موجه است. به همین دلیل در نمایندگی تعمیر موبایل سامسونگ سعی می شود که کلیه مراحل تعمیر گوشی از تحویل گرفتن گوشی در محل تا تحویل دادن گوشی تعمیر شده، در اسرع وقت و سریع ترین زمان ممکن انجام شود. البته این زمان بسته به نوع تعمیر و میزان همکاری مشتری می تواند متفاوت باشد.

ثبت درخواست فوری تعمیر در محل گوشی سامسونگ

همانطور که دیدیم یکی از معتبر ترین و بهترین مراکز تعمیرات گوشی سامسونگ در تهران، نمایندگی آلسامسونگ است که با مجوز وزارت صمت و اتحادیه مخابرات و با همکاری برترین تعمیرکاران گوشی سامسونگ، انواع خدمات تعمیر سخت افزاری و نرم افزاری گوشی را ارائه می دهد.

برای ثبت درخواست فوری تعمیر در محل گوشی سامسونگ با شماره 02141706 تماس بگیرید. توجه داشته باشید که این خدمت تنها برای افرادی که ساکن تهران هستند در دسترس است.

دیدگاهتان را بنویسید