این روزها دیدن فیلم و سریال­‌های مختلف به یکی از تفریحات افراد تبدیل شده‌است. دیدن یک فیلم خارجی خوب علاوه‌بر این‌که جنبهٔ سرگرمی دارد، می‌­تواند نکات آموزنده‌­ای را هم به بیننده منتقل کرده و پیام‌­های مفیدی داشته باشد. اگر شما هم از طرفداران پروپا قرص فیلم‌­­های خارجی هستید، پیشنهاد می‌­کنیم این مطلب را از دست ندهید، چراکه در این مطلب تصمیم داریم شما را با جدیدترین فیلم‌­های روز دنیا آشنا کنیم.

معرفی جدیدترین فیلم‌­های خارجی

انتخاب و دانلود فیلم خارجی خوب کار راحتی نیست و شما باید از لیست بلندبالای فیلم‌­های خارجی، پربیننده‌­ترین‌­ها را انتخاب کنید. ما در اینجا کمی کار را برای شما ساده‌­تر کرده و چند مورد از فیلم‌­های خارجی جدید و پرفروش را به شما معرفی می­‌کنیم. ضمن این‌که شما می‌­توانید برای دانلود هر فیلم خارجی معرفی‌شده که توجه‌تان را جلب کرده‌است، به سایت تی وی نما مراجعه کنید.

  • فیلم مگان

مگان یک فیلم خارجی پربیننده است که از همان اولین اکران، با استقبال عجیبی روبه‌رو شد. این فیلم در ژانر وحشت ساخته شده‌است و کارگرانی آن را جرارد جانستون به عهده دارد. جالب است بدانید در این فیلم برخلاف سایر فیلم‌­های ترسناک، به جای موجودات ماورایی یا بیماری و ویروس‌­های مختلف، به هوش مصنوعی پرداخته که یکی از نگرانی‌­ها و دغدغه­‌های جدید بشر به‌شمار می‌­رود. درواقع می­‌توان گفت فیلم مگان، صنعت فیلم­‌های وحشت را از آن حالت تک‌بعدی خارج کرده و حرف‌­های تازه­ایی برای گفتن دارد.

در فیلم مگان، به‌خوبی درمورد آینده و تمام جوانب هوش مصنوعی صحبت می‌­شود. این فیلم یک خط داستانی جذاب و متفاوت دارد که می‌­تواند شما را مقابل نمایشگر میخکوب کرده و تمام توجه‌تان را جلب کند. اگر به‌دنبال دانلود فیلم ترسناک و هیجان‌انگیز در یک شکل کاملاً جدید و متفاوت هستید، ما این فیلم را به شما توصیه می‌­کنیم.

جدیدترین فیلم های روز دنیا

  • فیلم قفل گشوده

قفل گشوده یک فیلم خارجی هیجان‌انگیز، جنایی و درام است که توسط کشور کرهٔ جنوبی ساخته شده‌است. سینمای کرهٔ جنوبی در چند سال اخیر به‌خوبی توانسته است جایگاه خود را در میان برترین فیلم‌های خارجی در دنیا حفظ کند و توانایی خود در ساخت فیلم و سریال‌­های جذاب را اثبات کرده‌است.

قفل گشوده هم یکی از بهترین ساخته‌­های این کشور به‌شمار می‌­رود که توسط ته جون کیم، کارگردان معروف کره­ای ساخته شده‌است. در خلاصهٔ این فیلم آمده‌است که شخصیت اصلی گوشی همراه خود را گم می­‌کند. این گوشی حاوی اطلاعات مهمی بوده و به‌دست مردی خطرناک می‌­افتد. در این فیلم، بازیگرانی همچون چون وو هی، کیم هی وون، پارک هو سان، جئون جین اوه، کیم یه وون و لی جائه وو بازی می‌­کنند. خط داستانی جذاب و دلهره‌آور فیلم، به‌خوبی می­‌تواند بیننده را مجذوب خود کند، به همین دلیل این فیلم توانسته است در لیست بهترین فیلم‌­های روز دنیا قرار بگیرد و تماشای آن به هرکسی که قصد دانلود فیلم خارجی جدید را دارد توصیه خواهد شد.

  • فیلم فیل

فیل یکی از بهترین ساخته‌­های گاس ون سنت به‌شمار می‌­­رود که توانست جایزهٔ نخل طلای جشنوارهٔ کن را از آن خود کند. این فیلم با توجه به یک داستان واقعی ساخته شده‌است و یک فیلم خارجی تأمل‌برانگیز به‌شمار می‌­رود. این فیلم را می‌­توان یکی از بهترین فیلم‌­های جامعه‌شناسانه به‌شمار آورد که سعی دارد بدون این‌که به‌دنبال راه‌­حل یا نتیجه‌­گیری باشد، ماجرای کشتار در دبیرستان کلمباین که در سال 1999 اتفاق افتاد را یادآوری کند.

اگر روی محتوای فیلم­‌هایی که می­‌بینید حساس هستید و نمی­‌خواهید وقت خود را پای تماشای یک فیلم پوچ و بی‌تأثیر هدر دهید، می­‌توانید فیل را در لیست دانلود فیلم خود بگذارید.

  • فیلم زیرک تر

این فیلم یکی از بهترین فیلم‌­های آمریکایی به‌شمار می‌­رود که در ژانر درام – جنایی ساخته شده‌است. کارگردان این فیلم بنجامین کارون بوده و بازیگران مشهوری همچون جاستیس اسمیث، جولین مور و جان لیسگو در آن به ایفای نقش پرداخته‌­اند.

داستان فیلم زیرک تر درمورد یک کلاهبردار است که ضربهٔ بزرگی به میلیاردرهای منهتن وارد کرده و باعث ایجاد مشکلاتی برای آن‌­ها خواهد شد. این فیلم خط داستانی هیجان‌انگیزی دارد و توانسته است توجهٔ بینندگان زیادی را از سراسر دنیا به خود جلب کند، ازهمین‌رو بی‌انصافی است که این فیلم را در لیست دانلود فیلم خارجی خود قرار ندهید!

  • فیلم ثورعشق و تندر

اگر به دانلود فیلم­‌ های ابرقهرمانی علاقه دارید، این فیلم خارجی می‌­تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. این فیلم در ژانر تخیلی و عاشقانه‌­های ابرقهرمانی بوده و کمی کمدی و طنز هم چاشنی آن شده‌است. همچنین شما در این فیلم، صحنه‌­های اکشن مختلفی را هم مشاهده خواهید کرد.

ثور در این فیلم به‌دنبال آرامش است و می‌­خواهد تجربهٔ جدیدی کسب کند. اما این آرامش و بازنشستگی ثور، با پیدا شدن یک قاتل کهکشانی به اسم گور قصاب خدایان به‌هم می‌­خورد. ثور از خدایان و پادشاهان قدرتمند درخواست کمک کرده تا بتواند این قاتل را شکست دهد.

تماشای این فیلم را به تمام دوستانی که علاقه‌مند به فیلم‌­های ابرقهرمانی و سری فیلم­‌های ثور هستند توصیه می­‌کنیم.

  • فیلم مروارید

این فیلم یکی از جدیدترین فیلم‌­های خارجی است که توسط تی وست کارگردانی شده و در مدت کوتاهی توانسته است به یک فیلم پرفروش تبدیل شود. در این فیلم، بازیگران معروفی مثل میا گاث، دیوید کورنسوت و تندی رایت به ایفای نقش پرداخته‌­اند. این فیلم را می‌­توان یکی از بهترین فیلم‌­ها در ژانر ترسناک و هیجان‌انگیز به‌شمار آورد.

در فیلم مروارید، ماجرای زندگی یک دختر جوان به نام پرل که در یک مزرعه زندگی می­‌کند به تصویر کشیده شده‌است. پرل (مروارید) هر روز باید از پدر مریضش مراقبت کرده و سخت‌گیری‌­های مادرش را تحمل کند. اما این دختر رؤیای یک زندگی باشکوه و پرزرق‌وبرق را در سر می‌­پروراند، رؤیایی که به‌همراه جاه­‌طلبی‌­های پرل، به تدریج شخصیت او را شرور تر کرده و خط داستانی فیلم را به‌وجود می‌­آورد. دانلود فیلم خارجی جدید در تی وی نما ….

 

جمع‌­بندی

در این مطلب سعی کردیم یک لیست کامل از جدیدترین و جذاب­‌ترین فیلم‌­های خارجی را برای شما آماده کنیم. به کمک این لیست، دیگر نیازی نیست برای دانلود فیلم خارجی جدید، در سایت‌­های مختلف جستجو کنید. شما به‌راحتی می‌­توانید به سایت تی وی نما مراجعه کرده و بعد از دانلود هرکدام از این فیلم‌­ها، از تماشای یک فیلم خارجی جذاب لذت ببرید!

دیدگاهتان را بنویسید