فستیوال‌ها و جشنواره‌های تابستانی شهر اورسیایی استانبول، بهترین زمان برای تجربه سفر و ساخت خاطراتی شگفت انگیز را از دست ندهید. تابستان امسال بهترین زمان برای تجربه هیجان و شور شوق وصف ناپذیر فستیوال های استانبول است. لحظه آخر همواره به فکر ساخت خاطراتی بیاد ماندنی برای گردشگران بوده و در همین جهت با ارائه تور لحظه آخری استانبول این شرایط را برای تمامی مسافرین (با شرایط مال مختلف) فراهم نموده تا بتوانند استانبول شهر زیبای ترکیه سفر کنند.

 

معروف ترین جشنواره های تابستانی استانبول

 

جشنواره بین المللی موسیقی استانبول (ماه ژوئن)

جشنواره بین المللی موسیقی استانبول یک جشنواره موسیقی حدوداً 3 هفته‌ای است که، توسط IKSV برگزار می شود. در این جشنواره موسیقی برتر در استانبول در ماه ژوئن، می‌توانید از اجراهای قابل توجه هنرمندان برجسته بین‌المللی و محلی و همچنین اجرای موسیقی کلاسیک لذت ببرید.

جشنواره Chill-Out استانبول ( ماه ژوئن)

جشنواره Chill-Out استانبول یک جشنواره رقص، الکترونیک و پاپ دو روزه است که در Garden Fiesta واقع در منطقه Sariyer استانبول برگزار می‌شود. جشنواره Chill-Out جشنواره موسیقی پیشرو در ترکیه است، شما می توانید از سبک Lounge FM 96 با فضای دوست داشتنی، انتخاب موسیقی از هنرمندان مخلف و با ژانرهای گوناگون، فعالیت های شاد و پذیرایی مفصل لذت ببرید.

 

 

جشنواره بین المللی جاز استانبول (ماه جولای)

همانطور که پیش تر اشاره کردیم جشنواره بین المللی جاز استانبول یک جشنواره موسیقی 3 هفته ای است که توسط IKSV برگزار می‌شود. در این جشنواره موسیقی استانبول در ماه ژوئیه، می‌توانید از نمایشگاهی از هنرمندان برجسته بین‌المللی جاز، سول و بلوز در در استانبول را مشاهده کرده از برگذاری این جشنواره در چندین مکان بزرگ و زیبای استانبول لذت ببرید. سایر نکات برجسته این جشنواره: شامل برگذاری مهمانی‌های جاز، قایق سواری و کنسرت‌های جاز رایگان در پارک است که برخی در محل بهترین جاذبه‌های شهر استانبول را ارائه می‌شوند.

مسابقه شنای قاره‌ای بسفر (ماه جولای)

این فستیوال، یک مسابقه شنای بین المللی و مسابقه‌ای بسیار خارق العاده و یکی از رویدادهای منحصر به فرد در جهان است که شامل عبور از تنگه بسفر از سمت آسیایی به سمت اروپایی توسط شناست که توسط کمیته المپیک ترکیه برگزار می‌شود.

این رویداد در 6.5 کیلومتر. از مسیر ساحل Kanlica در سمت آسیایی شروع می شود و در ساحل Kurucesme (نزدیک Ortakoy) در سمت اروپایی شر استانبول به پایان می رسد. هزاران شناگر ترکیه‌ای و خارجی در این مسابقات شرکت می‌کنند. اگر در این تاریخ در استانبول هستید، می توانید این رویداد فوق العاده را با جشن‌های مختلف در سواحل تماشا کنید.

 

 

تور استانبول از مقصد های مختلفی مثل تور استانبول از شیراز، اهواز، اصفهان، مشهد و ارومیه برگزار می‌شود. گردشگرانی که قصد سفر به این شهر زیبای ترکیه را دارند می‌توانند بدون سفر به تهران از مبدا شهر خود به استانبول سر کنند.

کلام آخر

هر ساله در فصل تابستان جشنواره‌های مهیجی در شهر استانبول برگذار می‌شود که شرکت در این جشنواره‌ها می‌تواند خاطرات ماندگار و مهیجی را برای گردشگران استانبول رقم بزند. تفریحات آبی و ساحلی شهر استانبول در فصل تابستان می‌تواند گرمای طاقت فرسای این فصل را به فرصتی مناسب برای گذراندن تعطیلات تبدیل کند. آژانس‌های عضو خانواده لحظه آخر با توجه به قدمت و تجربه خود در زمینه برگذاری تور استانبول همواره بر این تلاشند تا شرایط سفر به استانبول را برای تمامی مسافرین با شرایط مالی مختلف به‌وجود آورند.

دیدگاهتان را بنویسید