یکی از درخواست های افرادی که بازی کالاف انجام می دهند تقویت اسلحه کالاف دیوتی موبایل است زیرا وقتی اسلحه تقویت می شود باعث افزایش قدرت فرد در بازی نیز می گردد و پیروزی فرد در رقابت را نیز به دنبال خواهد داشت. در این بازی علاوه بر قدرت بالای اسلحه نیازمند مهارت هم خواهید بود اما چگونه مهارت کسب کنیم تا اسلحه کالاف را تقویت کرد؟ تکنیک های تقویت اسلحه کالاف دیوتی موبايل چیست؟ خرید اکانت کالاف گان لجند چقدر در پیشرفت بازی تاثیر دارد؟

با چه تکنیک هایی اسلحه کالاف دیوتی موبایل را تقویت کنیم؟

همیشه یکی از راه های پیشرفت و بازی در بازی کالاف دیوتی موبایل تقویت اسلحه است؛ زیرا افرادی که اسلحه های قوی دارند، در نبرد ها و بازی مانند مولتی پلیر یا بتل رویال، می توانند تعداد بیشتری را از بین ببرند. این امر نشان دهنده قدرت مندی اسلحه شما است و می توانید با این اسلحه از رقبای خود پیشی گیرید. همچنین زمانی که شما در بازی مانند مولتی پلیر درجه MVP را کسب کنید، تعداد جوایز شما افزایش می یابد و لول شما به مراتب بالا ارتقا پیدا خواهد کرد. همین علتی برای دریافت کارت های تقویت اسلحه است که ویجی استور کالاف به شما پیشنهاد می کند و در نهایت با افزایش سطح شما، اکانت نیز بالا تر می رود. یکی دیگر از مواردی که باعث تقویت اسلحه خواهد شد، تعویض اسکین سلاح است که جزو موارد موثر به حساب می آید‌.

چه راه هایی برای تقویت اسلحه در بازی کالاف دیوتی موبایل وجود دارد؟

راه های مختلفی‌‌ برای تقویت اسلحه در این بازی وجود دارد که لازمه اصلی آن اجرای مرحله به مرحله مواردی است که در زیر برای شما بیان می کنیم. البته راه دیگری که برای تقویت شما در این بازی وجود دارد، خرید اکانت کالاف گان لجند از ویجی استور کالاف است. مراحل مورد نظر عبارتند از:

ارتقا دادن اسلحه با کمک کارت XP

از همگانی ترین راه های ارتقا سطح سلاح کالاف استفاده از کارت XP است که علت اصلی آن ارتقا لول اسلحه خواهد بود. شما با داشتن این چنین کارت هایی می توانید به مقدار موجودی که دارید لول آپ کنید. برای ارتقا دادن اسلحه با کمک کارت XP کافی است مراحل زیر را پیش روید:

  • بر روی LOADOUT در صفحه اصلی کلیک کنید.

  • اسلحه اصلی‌ خود را انتخاب کنید.
  • سلاحی که قصد تقویت آن را دارید برگزینید و دکمه UPGRADE را انتخاب کنید.
  • سه کارت در صفحه برای شما نمایش داده می شود که رنگ های بنفش، سبز و آبی دارند. به هر تعداد کارت که دارید انتخاب کنید و کلمه USE را بزنید.
  • با پایان این کار اسلحه شما ارتقا پیدا خواهد کرد و امکانات شما افزوده می گردد.

کمک از اسکین برای تقویت اسلحه

این قابلیت ظاهر اسلحه را نیز تغییر می دهد و بیشتر از قوی شدن سلاح عملکرد و ظاهر آن را دچار تغییر می کند. همچنین قدرت کنترل اسلحه را نیز بالا می برد و مواردی چون انیمیشن های تیراندازی و… را برای کاربر فعال می کند. اسکین مهم در بازی کالاف دیوتی موبایل متیک ها و دسته لجند ها هستند که در گردونه بازی مورد استفاده قرار می گیرند. خرید اکانت کالاف گان لجند نیز بسایر موثر است. البته ناگفته نماند که اسکین های خفن این بازی بیشتر به صورت خریداری بوده و باید شما سی دی آن را تهیه کنید و به صورت رایگان قابل دسترس نیست. زمانی که از اسکین ها استفاده می کنید، به وضوح تغییر ایجاد شده در ظاهر و عملکرد بازی را خواهید دید.

چطور کارت های Weapon XP بیشتری تهیه کنیم؟

برای آنکه هنگامی که کارت Weapon XP شما پایان یافت ولی باید اسلحه را آپدیت کنید، لازم است از طریق ارز بازی یا پول واقعی برای خرید COD Points استفاده کنید.

  • ۱۰۰CP برای کارت های XP سبز است.
  • ۲۰۰CP برای کارت های Blue XP است.
  • ۴۰۰CP برای کارت های XP بنفش است.

تقویت اسلحه در بتل رویال کالاف موبایل

تمامی بازیکنان بازی کالاف با بتل رویال آشنایی دارند. در بتل رویال شما زمانی که در یک نقشه فرود می آیید، در آغاز اسلحه ندارید و باید خود را مجهز کنید. بتل رویال به این صورت کار می کند که بازیکنان هر کدام هر سلاحی که بردارند، قدرت آن با مابقی سلاح های بازیکنان تفاوت دارد و تفنگ ها توی این بازی با یکدیگر فرق می کنند.

کلام پایانی

تقویت اسلحه در کالاف دیوتی موبایل از سری روش های رایجی است که تمامی گیمرهای بازی کالاف با آن آشنایی دارند و می دانند هنگامی که اسلحه در بازی کالاف ارتقا پیدا کند، قدرت فرد نیز افرایش می یابد و می تواند نسبت به رقیبان خود پیشی گیرد. همان طور که بیان شد از سری روش های کمک، کارت XP و استفاده از اسکین است که روش استفاده از آن ها را به طور کامل بیان کردیم.

دیدگاهتان را بنویسید