امروزه، انتخاب نوع درست بستهبندی برای محصولات میتواند تاثیر بسیار زیادی در فروش شما بگذارد. به همین دلیل اگه بتونید بسته بندی مناسبی رو برای خودتون پیدا کنید، میتونید فروش خودتون رو چند برابر کنید. بسته بندی های زیادی هستند که شما میتونید از اونا استفاده کنید. اما، باید به یک سری از نکات دقت کنید. قیمت، کیفیت، کاربرد و خیلی چیزای دیگه. پاکت های بسته بندی روز به روز درحال پیشرفت و توسعه هستند و شما میتونید از اونها به عنوان یک بسته بندی مناسب برای محصولاتتون استفاده کنید. پاکت باکس پوچ، به علت اینکه هم قیمت مناسبی داره و هم چاپ خوری بسیار بالایی داره، میتونه بهترین گزینه برای شما باشه. در ادامه با من همراه باشید تا در مورد این پاکت اطلاعاتمون رو بالا ببریم و بعدش یه فروشگاه بسیار خوب برای خرید این محصول رو به شما معرفی کنم.باکس پوچ به علت مزایایی که دارد، نسبت به دیگر پاکت های بسته بندی، یک برتری خاصی دارد. به همین دلیل انتخاب اول همه افرادی است که نیازمند یک بسته‌بندی پاکتی بسیار خوب همراه با قیمت مناسب هستند.پاکت باکس پوچ نوعی پاکت است که به علت ویژگی ها و کاربرد هایی که دارد میتواند انواع وسایل را درون خود جای دهد. این پاکت میتواند در صنایع مختلف کاربرد داشته باشد، برخی از این صنایع عبارتند از: صنایع داروسازی، غذایی، شیمیایی، کشاورزی و دیگر صنایع که نیازمند یک بسته‌بندی خوب و مقاوم برای محصولات خود هستند.از پاکت باکس پوچ به عنوان یک حامل برای وسایل مختلف مانند: داروها، کارهای شارژ، لوازم آرایشی و بهداشتی و … استفاده میشود. پوشش مقاوم اطراف پاکت باعث میشود تا محصولات درون آن از رطوبت، هوا و نور در امان بماند. این لایه محافظ همچنین باعث میشود تا مواد ناخالص و عوامل آلودگی نیز وارد پاکت نشوند تا محصول درون آنرا خراب کنند.پاکت باکس پوچ نوعی پاکت است که به صورت یک کیف یا کیسه کوچک طراحی شده است و دارای قابلیت انعطاف‌پذیری بیشتری نسبت به پاکت معمولی می باشد. این نوع پاکت باکس به دلیل وزن کمتر و حجم کمتر، برای ارسال محصولاتی که نیاز به حمل آسان دارند، مانند داروها، کارت‌های شارژ، لوازم آرایشی و بهداشتی و … استفاده می‌شود. باکس پوچ از موادی ساخته شده است که قابل بازیافت هستند و با محیط زیست بسیار سازگار هستند.

باکس پوچ یا کف صاف چیه

باکس پوچ یا کف صاف یک روش پاکت سازی است که ظاهر جذاب و ایستاده به شکل بسته‌بندی می دهد و سطح و حجم بیشتری برای جلب توجه مشتری به خصوص در قفسه فروشگاه‌ها در دسترس شما قرار می دهد.

پاکت باکس پوچ نوعی‌ بسته‌بندی است که از محتویات درون خود به خوبی نگه‌داری میکند و از پرکاربردترین پاکت‌های بسته‌بندی در صنعت حمل و نقل محصولات است. پاکت باکس پوچ از پلاستیک‌های مختلف و کاغذ تهیه میشود که هرکدام از آنها دارای ویژگی‌ها و کاربردهای خاص خود هستند .

پاکت باکس پوچ جدیدترین نوع پاکت در بسته بندی انعطاف پذیر می باشد که خواص پاکت بغل گاست و پاکت ته گاست را همزمان دارا می باشد.

پاکت باکس پوچ دارای کفه‌ی صاف بوده و قابلیت ایستایی بالایی دارد. همچنین پر کردن محصول داخل پاکت باکس پوچ بسیار راحت‌تر از سایر پاکت‌های انعطاف‌پذیر می‌باشد.

پاکت های باکس پوچ بدلیل تنوع در کاربرد و صرفه‌جویی در هزینه، روز به روز محبوب‌تر می‌شوند.

همانطور که از نام این نوع پاکت پیداست، پاکت باکس پوچ جایگزین مناسبی برای جعبه‌های کارتن تاشو می‌باشد. لبه‌های عمودی پاکت باکس پوچ، به آن ساختار می‌دهند. کفه‌ی صاف پاکت باکس پوچ، امکان ایستایی بالا روی قفسه فروشگاه را به پاکت می‌دهد و برای تولیدکنندگان، امکان نمایش برند تجاریشان را در هر چهار طرف عمودی پاکت باکس پوچ و همچنین قسمت پایین پاکت فراهم می‌کند.

با توجه به کاهش هزینه مواد اولیه پاکت باکس پوچ در مقایسه با مواد اولیه بسته بندی هایی همچون بطری و قوطی، پاکت باکس پوچ با مزایای بیشتر مانند افزایش ظرفیت بسته‌بندی باعث صرفه جویی در مواد اولیه و کاهش آسیب به محیط زیست شده‌ است.

در اینجا برخی از مزایای استفاده از باکس پوچ آورده شده است:

  • سبک وزن و قابل حمل: باکس پوچ از ورقه های کاغذی ساخته شده است که بسیار سبک وزن هستند. این امر آنها را به گزینه ای عالی برای محصولاتی تبدیل می کند که باید به راحتی حمل و نقل شوند، مانند مواد غذایی و لوازم آرایشی.
  • انعطاف پذیر و قابل بازیافت: باکس پوچ از مواد قابل بازیافت ساخته شده است که به کاهش آلودگی کمک می کند. آنها همچنین بسیار انعطاف پذیر هستند، که به آنها اجازه می دهد تا به راحتی در اشکال مختلف ساخته شوند.
  • قابلیت چاپ با طرح های مختلف: باکس پوچ را می توان با طرح های مختلف چاپ کرد که به آنها ظاهری جذاب می دهد. این امر آنها را به گزینه ای محبوب برای تولیدکنندگانی تبدیل می کند که می خواهند محصولات خود را به گونه ای بسته بندی کنند که توجه مشتریان را جلب کند.

باکس پوچ یک گزینه بسته‌بندی عالی برای طیف گسترده‌ای از محصولات است. آنها سبک وزن، قابل حمل، انعطاف پذیر و قابل بازیافت هستند. آنها همچنین قابلیت چاپ با طرح های مختلف را دارند که به آنها ظاهری جذاب می دهد.

ویژگی های پاکت باکس پوچ

اولین ویژگی پاکت های باکس پوچ که میتوان به آنها اشاره کرد ، زیپ جیبی این پاکت ها است. نحوه کار و استفاده از این محصول اینگونه است که بعد از پر کردن محصولات درون پاکت ، بالای پاکت را با دستگاه های مخصوص دوخت میزنند و مصرف کننده زیپ پلمپ شده را باز میکند و بعد از آن از محتویات داخل پاکت استفاده میکند .باکس پوچ همانگونه که از اسمش پیداست ، دارای کفه صاف است. به همین دلیل قابلیت ایستایی بالایی دارد. این پاکت میتواند بسیار راحت پر شود و نسبت به پاکت های انعطاف پذیر هم راحت تر است.باکس پوچ بهترین جایگزین برای کارتن های تاشو و بسته بندی های پلاستیکی است.شما همچنین میتوانید لوگو و برند خود را روی این پاکت نشان دهید تا بتوانید از پاکت، استفاده تبلیغاتی هم داشته باشید.علاوه بر موارد بالا وکمتر بودن هزینه تولید باکس پوچ نسبت به تمامی بسته بندی های پلاستیکی و فلزی، پاکت باکس پوچ دارای مزایای دیگری نیز هست. برخی از آن مزایای عبارتند از:

حجم پدیری مناسب

دارای جذابیت بصری چشم نواز

موجود در رنگ بندی های متفاوت

قابلیت استفاده چندین باره از پاکت
پاکت باکس پوچ به آسانی باز و بسته میشود. به همین دلیل خیلی از افراد این پاکت را به عنوان بسته بندی محصولات خود انتخاب میکنند.

موارد مصرف باکس پوچ

باکس پوچ به علت ویژگی های بیشماری که دارد، در بسته بندی بسیاری از مواد استفاده میشود که سعی کردیم در بالا به برخی از آنها اشاره کنیم. در ادامه میخواهیم بقیه موارد استفاده باکس پوچ را نام ببریم. برخی از آن موارد عبارتند از :

  • خشکبار
  • حبوبات
  • گیاهان داروئی
  • چای
  • قهوه
  • ناگت
  • فلافل
  • غذای منجمد
  • غذای نیمه آماده
  • برنج
  • غلات
  • گرانولا
  • شیرینی
  • شکلات
  • بذر
  • کودهای شیمیایی
  • غذای حیوانات خانگی

اهمیت پاکت بسته بندی

بسته‌بندی مهمترین بخش برای حمل و نقل و رساندن یک محصول به مشتری است. علاوه بر آن ، پاکت بسته بندی مناسب میتواند منجر به افزایش فروش شما شود.

مطالعات اخیر نشان داده اند که بیش از ۷۰ درصد مردم بر این باورند که بسته بندی در تصمیم گیری خریدشون تاثیر بسیار زیادی میگذارد. اگر شما به بسته بندی محصول خود توجه نکنید، فرصت های تبلیغاتی خود را از دست داده اید و فروش خود را از دست میدهید .پاکت بسته بندی نقش بسیار مهمی را برای مغازه ها ، فروشگاه ها و مشتریان ایفا میکند و درکنار کارکرد های مرتبط با بازاریابی، نقش های مختلفی را ایفا میکند. یکی از این نقش ها، محافظت از محصولات شما در حین حمل و نقل تا زمانی که محصول به دست مشتری برسد. اگر محصول هنگام رسیدن به مشتری آسیب ببیند، تصور آن مشتری نسبت به شما و فروشگاهتان خراب میشود. علاوه بر آن شما باید یک محصول دیگر برای مشتری خود بفرستید یا پول آنها را پرداخت کنید.باز و بسته کردن بسته بندی نیز باید آسان باشد. به همین دلیل هنگام طراحی پاکت باید بسته بندی باید به این نکته توجه کرد. اینکار تجربه بهتری را برای مشتری فراهم میکند. نقش دیگری که بسته بندی دارد، کمک به مشتریان برای شناسایی محصولات است. برای اینکار شما فقط باید اطلاعات کافی را تولید کننده پاکت ارائه دهید تا او آن اطلاعات که اعم از متن و یکسری از توضیخات درمورد محصول است را روی پاکت چاپ کند. البته برای این ویژگی، پاکت باید چاپ خور باشد. پاکت باکس پوچ بهترین گزینه برای اینکار است. تفاوت در نوع بسته‌بندی مانند رنگ پاکت و … هم میتوانند در نشان دادن مدل های مختلف یک محصول بسیار مفید عمل کنند. استفاده از برند، لوگو، رنگ سازمانی مخصوص و حتی فونت مخصوص شما میتواند مشتریان شما را در شناسایی شما کمک کنند. بسته‌بندی یک فرصت بسیار عالی برای آگاهی از برند شما است. البته نوع بسته بندی و لوگوی چاپ شده روی آن هم باید با فروشگاه یا شرکتی که محصولی را ارائه میدهد هم یکی باشد تا بتواند منجر به شناسایی شما شود. پیشنهاد من به شما، استفاده از پاکت های باکس پوچ است. باکس پوچ از توانایی چاپ پذیری بسیار بالایی برخوردار است. و شما میتوانید از آن به عنوان یک پاکت بسته‌بندی بسیار خوب استفاده کنید.

انواع پاکت باکس پوچ

پاکت‌های باکس پوچ به دسته‌بندی‌های مختلفی تقسیم می‌شوند. ما قصد معرفی 5 مورد از معروف ترین آنهارا داریم که در بازار امروز، سهم بسیار زیادی را بدست آورده اند.

  • باکس پوچ رنگی
  • باکس پوچ سوپاپ دار
  • باکس پوچ پنجره دار
  • باکس پوچ کرافت
  • باکس پوچ شفاف مات

باکس پوچ رنگی

پاکت باکس پوچ رنگی یک نوع بسته‌بندی است که در طراحی آن از رنگ ها به صورت خلاقانه استفاده میشود. این نوع از پاکت‌های باکس پوچ دارای رنگ های جذاب و متنوع است و میتواند به صورت گسترده در بسته‌بندی انواع محصولات فروشگاهی، خشکبار، شیرینی، نان و … استفاده میشود.
پاکتهای باکس پوچ رنگی دارای یک جنبه دیداری و جذابیت برای بسته بندی انواع محصولات شما دارد. با استفاده از این پاکت میتوانید به راحتی توجه مشتریان را به خوبی جلب کند و تجربه متفاوتی را در ارائه محصولات خود ایجاد کند.
باکس پوچ رنگی میتواند به طراحی به جذابیت و زیبایی بسته بندی محصولات شما کمک شایانی کند و حس بسیار خاصی را به شما منتقل میکند.
همچنین انتخاب رنگ صحیح برای باکس پوچ میتواند به شناخت برند شما کمک کند و آن را برجسته سازد.

مزایای باکس پوچ رنگی

باکس پوچ رنگی مزایای زیادی دارد، برخی از مزایای آن عبارتند از:

جذابیت بصری: باکس پوچ رنگی می تواند توجه مشتریان را به خود جلب کند و باعث شود محصول شما از محصولات رقبا متمایز شود.

سهولت در شناسایی: باکس پوچ رنگی می تواند به مشتریان کمک کند تا محصولات شما را به راحتی در قفسه فروشگاه پیدا کنند.

قابلیت چاپ با طرح های مختلف: باکس پوچ رنگی را می توان با طرح های مختلف چاپ کرد که به آنها ظاهری جذاب می دهد. این امر آنها را به گزینه ای محبوب برای تولیدکنندگانی تبدیل می کند که می خواهند محصولات خود را به گونه ای بسته بندی کنند که توجه مشتریان را جلب کند.

باکس پوچ سوپاپ دار

پاکت باکس پوچ سوپاپ دار یک نوع بسته‌بندی است که استفاده می‌شود تا محصولات را درون آن نگهداری و حفاظت کند. این نوع بسته‌بندی معمولاً از جنس کاغذ یا پلاستیک ساخته می‌شود و دارای یک سوپاپ و یک سیستم باز شدن و بسته شدن مجدد است.

از پاکت باکس پوچ سوپاپ دار در صنایع مختلف استفاده می‌شود، از جمله صنایع غذایی، صنعت داروسازی، صنعت کشاورزی و صنایع خدماتی. این بسته‌بندی به عنوان یک راه موثر برای حفظ تازگی و کیفیت محصولات، جلوگیری از نفوذ هوا، حفظ رطوبت و جلوگیری از نشت و ریزش مواد استفاده می‌شود.

پاکت سوپاپ دار از یک تکنولوژی برای بسته‌بندی محصول هایی است که تولید گاز می کنند (مانند قهوه). با قرارگیری سوپاپ‌هایی که در تصاویر مشخص هستند بر روی انواع پاکت بسته‌بندی که محبوبترین آن ها پاکت باکس پوچ است، امکان تخلیه گاز محبوس شده درون بسته را بدون اینکه هوایی وارد آن شود فراهم می کند.
این سوپاپ ها یکطرفه می باشند. و با قرار گیری یک لایه کاغذ فیلتر، می توانند اطمینان بیشتری در حفظ کیفیت محصولات بسته‌بندی شده در این پاکت ها را بدهند.

موارد مصرف باکس پوچ سوپاپ دار

باکس پوچ سوپاپ دار برای بسته بندی طیف گسترده ای از محصولات استفاده می شود، از جمله:

  • قهوه
  • چای
  • ادویه جات
  • غلات
  • آجیل
  • خشکبار
  • مواد غذایی خشک
  • لوازم آرایشی
  • محصولات بهداشتی
  • داروها

حفظ کیفیت محصولات با پاکت باکس پوچنمونه باکس پوچ سوپاپ دار

مزایای باکس پوچ سوپاپ دار

باکس پوچ سوپاپ دار مزایای مختلفی نسبت به سایر انواع بسته بندی دارد، از جمله:

  • محافظت از محصولات در برابر آسیب های فیزیکی و شیمیایی
  • جلوگیری از فساد محصولات
  • افزایش عمر مفید محصولات
  • سهولت در حمل و نقل
  • قابلیت چاپ با طرح های مختلف

باکس پوچ پنجره دار

پاکت باکس پوچ پنجره دار یک نوع بسته‌بندی است ایستاده از جنس کاغذ کرافت ، پلاستیک و… است که دارای یک پنجره شفاف در بخشی از جلوی پاکت است. این پنجره شفاف به شما امکان می‌دهد محتوای داخل بسته را ببینید بدون اینکه نیاز به باز کردن کامل بسته داشته باشید.استفاده از پاکت باکس پوچ پنجره دار در بسیاری از صنایع رایج است، از جمله : صنایع غذایی، صنعت شیرینی‌پزی، صنعت خوراکی‌های حیوانی، صنعت آرایشی و بهداشتی و صنایع خدماتی.این نوع بسته‌بندی مناسب استفاده برای محصولاتی که نیاز به نمایش بصری داشته باشند، مانند شیرینی‌ها، کیک‌ها، نان‌ها، محصولات آرایشی و بهداشتی، وسایل نوشیدنی و …شایان به ذکر است که پاکت باکس پوچ پنجره ای یک پاکت زیپ دار است و خارج کردن محتویات پاکت از طریق زیپ انجام میگیرد.

مدل‌های باکس پوچ پنجره دار

باکس پوچ پنجره دار به طور کلی به سه دسته تقسیم می‌شوند و هرکدام از آنها ویژگی‌های مخصوص خود را دارند.

مدل‌های باکس پوچ پنجره دار: 

  1. پاکت باکس پوچ پنجره دار پلاستیکی: این نوع پاکت از جنس پلاستیک است و دارای پنجره ای شفاف است که از پلاستیک و نایلون ساخته شده است. این مدل پاکت باکس معمولاً برای نمایش محصولاتی مانند بستنی، ساندویچ، سالاد و غیره استفاده می شود.
  2. پاکت باکس پوچ پنجره دار کارتنی: این نوع پاکت از جنس کارتن ساخته شده است و پنجره آن معمولا از طلق یا پلاستیک شفاف. این مدل پاکت باکس معمولاً برای نمایش محصولاتی مانند تنقلات، نان، شیرینی و غیره استفاده می شود.
  3. پاکت باکس پوچ پنجره دار کاغذی: این نوع باکس پوچ از جنس کاغذ است و  دارای پنجره ای شفاف که معمولا از پلاستیک شفاف ساخته شده است. این مدل پاکت باکس معمولاً برای نمایش کالاهایی مانند شیرینی، کیک، قهوه و غیره استفاده می شود.

تمامی مدل‌های باکس پوچ پنجره دار می‌توانند در اندازه‌های مختلف همراه با شخصی سازی های متنوع تولید و طراحی شوند.

کاربرد باکس پوچ پنجره دار

باکس پوچ پنجره دار برای بسته بندی طیف گسترده ای از محصولات استفاده می شود، از جمله:

  • مواد غذایی
  • لوازم آرایشی
  • محصولات بهداشتی
  • داروها
  • پوشاک
  • کفش
  • لوازم جانبی

مزایای باکس پوچ پنجره دار

  • افزایش فروش: باکس پوچ پنجره دار می تواند به افزایش فروش کمک کند، زیرا مشتریان می توانند مطمئن شوند که محصولی را که می خواهند خریداری می کنند. این امر به ویژه برای محصولاتی که در قفسه فروشگاه با محصولات دیگر رقابت می کنند، مهم است.
  • افزایش رضایت مشتری: باکس پوچ پنجره دار می تواند به افزایش رضایت مشتری کمک کند، زیرا مشتریان می توانند مطمئن شوند که محصولی را که خریداری می کنند، همان چیزی است که انتظار داشتند. این امر می تواند به کاهش تعداد بازپرداخت ها و شکایات کمک کند.
  • سهولت در حمل و نقل: باکس پوچ پنجره دار می تواند به سهولت حمل و نقل کمک کند، زیرا آنها سبک وزن و قابل انعطاف هستند. این امر میتواند هزینه های حمل و نقل را کاهش دهد.
  • قابلیت چاپ با طرح های مختلف: باکس پوچ پنجره دار را می توان با طرح های مختلف چاپ کرد که به آنها ظاهری جذاب می دهد. این امر آنها را به گزینه ای محبوب برای تولیدکنندگانی تبدیل می کند که می خواهند محصولات خود را به گونه ای بسته بندی کنند که توجه مشتریان را جلب کند.

باکس پوچ کرافت

پاکت باکس پوچ کرافت یک پاکت بسته‌بندی است که از کاغذ کرافت تهیه میشود. این پاکت دارای ظاهری مات و طبیعی است و به دلیل ساختار طراحی آن، دهانه پاکت قابل تنظیم اندازه است. این پاکت بسته‌بندی از پرکاربردترین پاکت های بسته‌بندی است. و به دلیل قیمت مناسب و کاربری آسانی که دارد در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار میگیرد.از جمله صنعت هایی که پاکت باکس پوچ کرافت در آنها حضور دارد میتوان به صنایع غذایی، صنعت خوراکی های حیوانی، صنایع بهداشتی و آرایشی و صنایع خدماتی اشاره کرد. همچنین از این پاکت برای بسته‌بندی محصولات خشک و نیمه خشک مانند خرما، خشکبار، آرد، میوه خشک، اسنک، نان، تنقلات، نمکین ها، شکلات و محصولاتی مانند آنها استفاده میشود.با استفاده از این پاکت، محصولات به صورت ایمن تری نگه داری میشوند و از رطوبت، نور، آلودگی و هوا به خوبی محافظت میشوند.

کاربرد باکس پوچ کرافت

باکس پوچ کرافت به علت مقاوم بودن در برابر خیلی از آسیب‌های فیزیکی، کاربرد زیادی دارد. برخی از کاربردهای این پاکت بسته‌بندی عبارتند از:

  • مواد غذایی
  • لوازم آرایشی
  • محصولات بهداشتی
  • داروها
  • پوشاک
  • لوازم جانبی
  • بسته‌بندی قهوه
  • بسته‌بندی چای
  • محصولات پودری
  • میوه خشک
  • گیاهان داروئی
  • غذای حیوانات خانگی

مزایای باکس پوچ کرافت

  • قابلیت چاپ با طرح های مختلف: باکس پوچ شفاف مات را می توان با طرح های مختلف چاپ کرد که به آنها ظاهری جذاب می دهد. این امر آنها را به گزینه ای محبوب برای تولیدکنندگانی تبدیل می کند که می خواهند محصولات خود را به گونه ای بسته بندی کنند که توجه مشتریان را جلب کند.
  • جذابیت بصری: باکس پوچ شفاف مات می تواند توجه مشتریان را به خود جلب کند و باعث شود محصول شما از محصولات رقبا متمایز شود.
  • سهولت در حمل و نقل: باکس پوچ شفاف مات سبک وزن و قابل حمل است. این امر آنها را به گزینه ای عالی برای محصولاتی تبدیل می کند که باید به راحتی حمل و نقل شوند، مانند مواد غذایی و لوازم آرایشی.

باکس پوچ شفاف مات

‌پاکت باکس پوچ شفاف مات، یک نوع پاکت با سطح شفاف و مات است. این نوع پاکت باکس اغلب از جنس پلاستیک تولید می‌شود و دارای قابلیت نمایش محتویات داخلی به صورت شفاف، اما با پوششی مات است که تأثیری از برخی از اثرات نوری و براقیت نداشته باشد.پاکت باکس پوچ شفاف مات نوعی از بسته‌بندی است. که ترکیبی از ویژگی‌های مات و شفاف را در خود دارد. این پاکت از مواد پلاستیکی ساخته‌شده است و دارای یک پنجره شفاف در قسمت جلویی است که به مشتری امکان مشاهده آسان محتوای درون آن را به شما میدهد .از این پاکت در صنایع مختلفی از جمله صنعت بسته‌بندی محصولات غذایی ، بسته‌بندی محصولات آرایشی بهداشتی و بسته‌بندی محصولات محصولات الکترونیکی استفاده میشود .

مزایای باکس پوچ شفاف مات

باکس پوچ شفاف مات نسبت به سایر انواع بسته بندی مقرون به صرفه تر است. این امر آن را به گزینه ای محبوب برای تولیدکنندگان و مصرف کنندگان تبدیل کرده است.در اینجا برخی از مزایای استفاده از باکس پوچ شفاف مات آورده شده است:قابلیت چاپ با طرح های مختلف: باکس پوچ شفاف مات را می توان با طرح های مختلف چاپ کرد که به آنها ظاهری جذاب می دهد. این امر آنها را به گزینه ای محبوب برای تولیدکنندگانی تبدیل می کند که می خواهند محصولات خود را به گونه ای بسته بندی کنند که توجه مشتریان را جلب کند.جذابیت بصری: باکس پوچ شفاف مات می تواند توجه مشتریان را به خود جلب کند و باعث شود محصول شما از محصولات رقبا متمایز شود.سهولت در حمل و نقل: باکس پوچ شفاف مات سبک وزن و قابل حمل است. این امر آنها را به گزینه ای عالی برای محصولاتی تبدیل می کند که باید به راحتی حمل و نقل شوند، مانند مواد غذایی و لوازم آرایشی.نمایش محصول: پاکت باکس پوچ شفاف امکان نمایش آسان و واضح محتوای درون بسته‌بندی را می‌دهد. این امر می‌تواند بسیار مهم و مفید باشد زیرا مشتریان می‌توانند محصول را از بیرون پاکت مشاهده کنند و اطمینان حاصل کنند که آنچه که خرید کرده اند را تحویل میگیرند .حفظت تازگی و کیفیت پاکت: مواد پاکت باکس پوچ شفاف عمدتا از پلاستیک ترانسپرنت ساخته‌شده اند . این پلاستیک آب و محافظت از محتوای درون خود را به خوبی انجام میدهد و مانع ورود رطوبت ، هوا و آلودگی به درون پاکت میشود. در نتیجه باعث تازگی و حفظ کیفیت محصول میشود.ارائه اطلاعات: شما با استفاده از این پاکت میتوانید به کسب و کار خود کمک شایانی کنید تا اطلاعات مرتبط با محصول را به شکلی واضح نمایش دهید . شما اطلاعاتی از قبیل برند، نام محصول، محتوا و جزئیات مربوط به مصحول را روی پاکت چاپ کنید.

سفارشی سازی باکس پوچ

برای سفارشی سازی پاکت باکس پوچ، باید به دنبال تولید کنندگان این پاکت باشید تا بتوانید هنگام خرید، ویژگی مخصوص خود را روی پاکت اعمال کنید.

برخی از این سفارشی سازی‌ها عبارتند از:

  • چاپ
  • زیپ جیبی

چاپ پاکت باکس پوچ

پاکت های باکس پوچ، از حساسیت بالایی برخوردار هستند. به همین دلیل، هنگام چاپ پاکت باکس پوچ، به منظور جلوگیری از اتلاف هزینه و وقت، بهتر است اینکار توسط دستگاه و چاپگرهای حرفه ای انجام شود. البته باید افراد متخصص و وارد به اینکار هم اینکار را انجام دهند، زیرا ممکن است افراد تازه کار، دستگاه را خراب کنند.

نکات مهم پیش از چاپ

قبل از شروع چاپ روی پاکت باید این را در نظر داشته باشید که مشتریان به سایت شما جذب شوند. همچنین شما باید مطمئن شوید که اطلاعات مهم مربوط به محصول شما روی پاکت قرار داده شود.از جمله اطلاعات مهم که شما میتوانید روی پاکت خود چاپ کنید، نام محصول درون آن، ترکیبات، تاریخ انقضا و هر اطلاعات دیگری که مربوط به محصول شما است.در نهایت، چاپ روی پاکت باکس پوچ یک راه جذاب است تا محصولات شما به نمایش در بیایند. اینکار به شما کمک میکند تا توجه بیشتری از مشتریان را جلب کنید.

زیپ جیبی باکس پوچ

یکی از ویژگی‌هایی که پاکت‌های باکس پوچ می‌توانند داشته باشند، زیپ جیبی است. کاربرد زیپ جیبی یا زیپر به این گونه است که شما زیپ را کشیده و از محصول درون پاکت استفاده میکنید.برای داشتن یک پاکت باکس پوچ با زیپ جیبی باید به دنبال تولید کننده این محصول باشید.

قیمت پاکت باکس پوچ

قیمت پاکت باکس پوچ بستگی به اندازه و جنس آن دارد. همچنین اینکه این پاکت را از چه نوع فروشگاهی می خرید نیز می‌تواند قیمت را تحت تاثیر قرار دهد. بدیهی است تولیدکنندگان اصلی قیمت بسیار پایین‌تری از فروشندگان خرد ارائه می دهند. به طور کلی، این پاکت به دلیل تنوع زیاد قیمت های متفاوتی دارد و معمولا به صورت کیلویی محاسبه و خرید و فروش می شود.

همچنین، اگه شما این محصول را از تولید کننده اصلی این محصول خرید کنید نیز میتواند قیمت آنرا تا حد زیادی پایین بیاورد. تولید کننده های این پاکت معمولا به دلیل حذف واسطه ها، قیمت را تا حد بسیار زیادی از فروشگاه های خرده فروش، پایین تر میآوردند.

خرید پاکت باکس پوچ

همانطور که بالاتر گفتیم، یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار در قیمت پاکت باکس پوچ، فروشنده آن است. این یک امر بدیهی است که تولید کنندگان این پاکت، قیمت پایین تری را به شما ارائه کنند.

فروشگاه شاهان پک، یکی از تولید کنندگان پاکت باکس پوچ است. شما میتوانید انواع پاکت های بسته بندی و باکس پوچ را از آنها با بهترین قیمت ممکن خرید کنید. با توجه به رقابت بسیار بالای تولید کنندگان این پاکت، فروشگاه شاهان پک، به عنوان یکی از تولید کنندگان اصلی باکس پوچ، با احترام بیشتر به مشتریان خود، سعی در تولید پاکت بسیار با کیفیتی دارد و به سراسر ایران ارسال دارد.

شما میتوانید انواع مختلف پاکت باکس پوچ را در اندازه های مختلف همراه با چاپ اختصاصی خود بدون هیچ واسطه ای را از فروشگاه شاهان پک داشته باشید.

درباره شاهان پک

بسته بندی همیشه کلاف گمشده محصولات ایرانی برای حضور در بازار های بزرگ ایران و جهان بوده است. فروشگاه شاهان پک با کادری مجرب با سابقه بیش از ۱۰ سال در بازار های بسته بندی ایران یاری رسان شما در این رقابت بزرگ خواهد بود تا در کنار شما برتری محصولات شما را در بازار های هدف اثبات کند. بسته بندی زیبا باکیفیت و هدفمند حضور شما در بازارهای بزرگ تضمین خواهد کرد.

شاهان پک با سالها کار و تجربه در زمینه تولید پاکت های بسته بندی و تلاش برای دریافت اطلاعات و علائق مشتریان، توانسته در هر حوزه تجربه خوبی از مشورت با مشتریان با ارزش و محترم بدست بیاورد. با استفاده از این اطلاعات سعی در تولید انواع پاکت بسته بندی، بسته به هر نوع سبک و علائقی را دارد.

در مقاله بالا سعی کردیم مدل های مختلف پاکت باکس پوچ را به شما معرفی کنیم. در ادامه در رابطه با کارایی، قیمت، چاپ و خرید آن به شما توضیح دادیم. در آخر هم یکی از فروشگاه های با تجربه در این زمینه را به شما معرفی کردیم تا شما بتوانید برای خرید پاکت باکس پوچ به آنها مراجعه کنید.

آدرس سایت: shahanpack.com

تلفن: ۰۹۱۲۲۷۲۰۰۸۴ & ۰۹۳۹۲۷۲۸۴۸۴

 

برچسب ها : باکس پوچ,باکس پوچ سوپاپ دار,باکس پوچ کرافت,فروشگاه پاکت بسته بندی,پاکت بسته بندی,باکس پوچ رنگی

دیدگاهتان را بنویسید