خرید فالوور تردز در فالووریاب

برنامه threads چیست؟

تردز Threads علاوه‌ بر همگام سازی اطلاعات کاربران با اینستاگرام تمام دنبال‌کنندگان اینستاگرامی‌ کاربران را به این پلتفرم منتقل می‌کند؛ به‌ این‌ ترتیب کاربران می‌توانند به فالوورهای اینستاگرام خود در این اپلیکیشن دسترسی داشته باشند.

کارایی تردز این برنامه با اپلیکیشن توییتر شباهت زیادی دارد و یکی از امتیازهای تردز کاهش محدودیت‌های فعالیت کاربران توییتر است. فضای تردز کاملا مبتنی بر متن پیش می‌رود و کاربران با قابلیت‌های شبیه به شبکه توییتر قادر به تولید محتوا، ارتباط با محتوای کاربران و حتی ارسال مجدد پست‌های دیگران در پروفایل خود هستند. (مثل ویژگی Retweet در توئیتر)

اگر بخواهیم مزیت‌های این برنامه را نسبت به توییتر بررسی کنیم؛ آزادی کاربر به نوشتن پست‌هایی با ظرفیت دو برابری از نظر تعداد کاراکترهاست. در واقع ظرفیت کاراکترهای تردذ دوبرابر کاراکترهای مجاز در یک توییت است.

برخی از افراد تصور می‌کنند که برنامه تردز و اینستاگرام هر دو یک اپلیکیشن محسوب می‌شوند، اما لازم است توجه داشته باشید Threads با دریافت اطلاعات‌ کاربران از اینستاگرام؛ می‌تواند تمام فالوورهای کاربران را به‌عنوان اطلاعات اویله در نظر بگیرد و از آن‌ها استفاده کند.

فراموش نکنید که برای استفاده از تردز لازم است اول برنامه threads اینستاگرام را به‌صورت جداگانه دانلود و نصب کنید و پس از ثبت اطلاعات مورد نیاز  و افتتاح حساب کاربری، فعالیت در این اپلیکیشن را شروع کنید.

مزایای تردز

  • در تردز می توانید تا 500 کاراکتر در هر مطلب پست کنید.
  • اضافه‌کردن تصویر و ویدئو تا 5 دقیقه به متن امکانپذیر است.
  • می‌توانید فالویینگ‌های اینستاگرام را به‌طور خودکار دنبال کنید.
  • با تردز می‌توانید کاربران بیشتری را با اینستاگرام خود آشنا کنید.
  • امکان منشن کردن افراد وجود دارد.

رقابت تردز و توییتر

همان‌طور که می‌دانید اینستاگرام دوست دارد در تمام حوزه‌ها حرفی برای گفتن داشته باشد. قبل از این ریلز برای رقابت با تیک تاک به اینستا اضافه شد و حالا هم تردز برای مقابله با توییتر عرضه شده است. تردز اینستاگرام در بدترین شرایط توییتر رونمایی شد. ایلان ماسک از زمانی که توییتر را خرید محدودیت‌های زیادی را در آن اعمال کرد که باعث نارضایتی کاربران زیادی شد، اما هیچ رقیبی برای توییتر وجود نداشت تا اینکه تردز عرضه شد.با وجود امکانات پایین تردز در حال حاضر، پبش‌بینی می‌شود ترشد کاربران و فالوورها در آن بسیار زیاد باشد. با توجه به هماهنگ بودن تردز با اینستاکرام و امکان ساخت آسان حساب کاربری از طریق حساب اینستاگرام، امکان موفقیت این شبکه اجتماعی بسیار بالاست.

چگونه می توان در تردز افزایش فالوور انجام داد؟

روش‌های مختلفی وجود دارد که می‌ توانید از طریق آنها برای خود در شبکه اجتماعی تردز فالوور جمع آوری کنید. مانند بقیه شبکه های اجتماعی، در این شبکه نیز باید همواره تلاش خود را برای ایجاد محتواهای جذاب و کاربر پسند انجام دهید و از این طریق تعداد فالوور خود را بالا ببرید.

علاوه بر این، خرید فالوور تردز نیز روش آسان و سریعی برای افزایش تعداد فالوور در تردز است. بهترین و ساده‌ ترین روش موجود برای جمع آوری فالوور با سرعت بالا در این شبکه اجتماعی جدید، خرید فالوور تردز است.

ناگفته نماند که در حال حاضر در معدود سایت های فعال در زمینه عرضه خدمات مرتبط با شبکه‌ های اجتماعی امکان خرید فالوور واقعی تردز برای شما فراهم است. برای آنکه بتوانید در این شبکه اجتماعی رشد خوبی داشته باشید و همواره از طریق خرید فالوور میزان تعامل و اعتبار پیج خود را ارتقا دهید، خرید فالوور ایرانی تردز انتخاب مناسب تری است.

images_1689618992_64b58a30ba57a.jpg

مزیت خرید فالوور ایرانی تردز

همانطور که مستحضر هستید، فالوورهای شبکه‌های اجتماعی در یک دسته بندی دیگر از نظر آیدی، شامل فالوورهای خارجی و ایرانی می باشد. فالوورهای خارجی شامل آن دسته از مواردی هستند که آیدی اکانت آنها مربوط به کشورهای دیگر است. اما آیدی فالوورهای داخلی ایرانی بوده و با خرید فالوور داخلی شرایط بهتر و مناسب ‌تری جهت افزایش تعامل اعتبار پیج خود خواهید داشت.

به عبارت دیگر با خرید فالوور ایرانی تردز شرایط بسیار مناسب‌ تری برای تبلیغات و رشد سریعتر برای شما فراهم می‌ شود. در واقع تبلیغات تردز زمانی می ‌تواند موثر و ارزشمند باشد، که بتوانید از هزینه و انرژی که برای این منظور صرف می‌ کنید به نتیجه مورد انتظار برسید. بنابراین زمانی که فالوورهای خریداری شده داخلی و ایرانی باشند، راحت‌ تر می ‌توانید با عرضه تبلیغات مرتبط با کسب و کار خود آنها را به مشتریان واقعی تبدیل کنید.

شاید تصور کنید که تبلیغات در تردز و خرید فالوور تردز به دلیل نوظهور بودن این برنامه آنچنان که انتظار دارید، نمی ‌تواند برای کسب و کار شما موثر و سودآور باشد. اما واقعیت این چنین نیست. زیرا تردز کاملا شبیه به با توییتر است و به شدت مورد استقبال کاربران قرار گرفته است. تردز تنها در کمتر از یک هفته به 100 میلیون کاربر رسید!

به همین دلیل اگر از همین ابتدای فعالیت شبکه تردز تبلیغات خود را به صورت هدفمند و برنامه ‌ریزی شده در آن دنبال کنید، مسلماً در آینده‌ ای نه چندان دور می‌ توانید جایگاه بسیار خوبی را در آن برای خود به دست آورید.

خرید فالور تردز در فالووریاب

فالووریاب ارایه دهنده خدمات شبکه های اجتماعی با 7 سال سابقه فعالیت هم اکنون امکان خرید فالوور تردز را به سرعت و تنها چند روز پس از شروع فعالیت این شبکه اجتماعی فراهم کرده است. فالووریاب با پیشینه طولانی در زمینه خدمات شبکه های اجتماعی و با لطف کاربران همیشه انتخاب بسیاری از فعالین شبکه های اجتماعی بوده است. به همین جهت پیوسته در راستای جلب رضایت کاربران و به روزرسانی خدمات مورد نیاز آنان قدم برداشته است. اکنون امکان خرید خدمات تردز در فالووریاب وجود دارد. برای خرید فالوور تردز ایران و خدمات تردز می توانید به وب سایت و اپلیکیشن فالووریاب مراجعه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید