در این مقاله راهنمایی شیک پوشی و ست کردن اصولی لباس‌ها را خواهیم گفت و به این پرسش پاسخ خواهیم داد که چطور جذاب‌تر لباس بپوشیم.

 

گاهی اوقات صرفا از مدل یا رنگ لباسی خوشمان می‌آید و آن را می‌خریم. اما موقع ست کردن دچار مشکل می‌شویم. کلافگی موقع هماهنگ کردن، این احساس را به ما القا می‌کند که هیچ لباسی نداریم. اما مشکل در نداشتن لباس نیست، بلکه هماهنگ نبودن آیتم‌ها با یکدیگر ما را دچار حس نارضایتی و خرید مجدد می‌کند. بر همین اساس تصمیم گرفتیم که با ارائه راهنمای شیک پوشی به پرسش چطور جذاب‌تر لباس بپوشیم، پاسخ دهیم. با ما همراه باشید تا با راهنمای جامع خرید لباس برند آشنا شوید.

خرید اصولی لباس زنانه

برای یک خرید اصولی نباید از هر ترندی که به سرعت برق و باد می‌آید و بعد ناپدید می‌شود؛ پیروی کرد. کفش‌های مختلف اما به درد نخور، مانتوهای ارزان قیمت با رنگ‌های جیغ، شلوارهای عجیب وغریب و کیف‌هایی با اندازه‌های متفاوت، نشانه‌های خرید اصولی نیستند. بلکه با کمی درایت و دوراندیشی می‌توان از آیتم‌هایی استفاده کرد که راحت‌تر با یکدیگر هماهنگ شده و ست‌های متفاوتی به وجود می‌آوردند.

اولین گام خرید اصولی

دورریختن لباس‌های کهنه و به درد نخور و بخشیدن لباس‌های قابل پوشیدن به دیگران، اولین گام برای داشتن یک کمد همه فن حریف است. اگر بتوانید از لباس‌هایی که برای روز مبادا نگه داشته‌اید، دل بکنید، به راحتی می‌توانید جا برای لباس‌های تازه باز کنید و با فراغ بال و آرامش خیال، خرید کنید. برای خرید بهتر است یک برند معتبر و فروشگاه اینترنتی باسابقه را انتخاب کنید تا خیالتان بابت کیفیت و دوام لباس‌هایتان راحت باشد.

خرید دقیقه نودی ممنوع

خرید دقیقه نودی به خریدی گفته می‌شود که برای یک مهمانی یا عروسی دقیقا روز قبل انجام شود. اگر سلیقه‌تان خوب است که مشکلی ندارد. اما اگر سخت پسند هستید و یا هنگام خرید نمی‌توانید به سرعت انتخاب کنید؛ بهتر است خریدتان را در زمان مناسب انجام دهید و دقیقه نودی نباشید. خرید با حوصله چند وقت قبل از شروع مراسم و مهمانی می‌تواند به آرامش شما کمک کند.

چرا کیفیت پارچه مهم است؟

توجه به کیفیت و بادوام بودن لباس یکی از اصول حرفه‌ای دوستداران استایل مینیمال است. در خرید برخی از لباس‌ها نظیر لباس فرم مانند مانتو شلوار اداری و لباس‌های مجلسی، به جز ظاهر، کیفیت پارچه‌ها هم اهمیت فراوانی دارد. پارچه‌ای خوب است که زود چروک نشود و از رنگ و رو نیفتد. از طرفی خرید این دو آیتم به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت محسوب می‌شود. پس بهتر است حسابی روی خرید اصولی آن‌ها وقت بگذارید. پس به خاطر داشته باشید که بعضی خریدها مانند خرید مانتو اداری به دلیل کاربرد هرروزه‌اش و خرید لباس مجلسی به دلیل قیمت بالایش، از جمله خریدهایی هستند که باید با توجه ویژه به کیفیت پارچه انجام شوند.

با خودتان درست رفتار کنید

رفتار شما با خودتان به راحتی بر روی ناخودآگاه و کودک درونتان تاثیر می‌گذارد. لطفا موقع پوشیدن لباس اگر خوشتان نیامد از برچسب زدن منفی و واگویه‌های مخرب دوری کنید. خودتان را به خاطر خرید معذب و ناراحت نکنید. بلکه با روی باز و دل خوش لباس‌هایی انتخاب کنید که حداقل با سه لباس دیگر در کمدتان هماهنگ باشد. اگر بر این اساس انتخاب کنید، هرگز پشیمان نمی‌شوید و به راحتی می‌توانید تیپ‌های متفاوتی بزنید.

لباس با اندازه مناسب بخرید

موقع خرید لباس لطفا به سایز خود توجه ویژه‌ای داشته باشید. اگر موقع خرید به اندازه کافی وقت صرف انتخاب سایز لباس کنید، دیگر بعد ازخرید دچار پشیمانی نمی‌شوید و بی جهت اندام و فرم بدنتان را سرزنش نمی‌کنید.

راهنمای شیک پوشی. چطور جذاب‌تر لباس بپوشیم؟

شلوار جین یار جدا نشدنی

شلوار جین یار جدانشدنی کمد لباس‌های زنانه است. می‌توان با کمی خلاقیت انواع مختلفی از ترکیب تیپ‌ها را با استفاده از شلوار جین به وجود آورد. با شلوار جین خیالتان از بابت یک خرید خوب و اصولی راحت است. شلوار جین با تمامی استایل‌ها کاربرد دارد و می‌توانید آن را با لباس‌های زیادی ست کنید.

اکسسوری‌های به اندازه، راز تمایز استایل‌ها

اکسسوری‌ها راز تمایز استایل‌ها هستند. یعنی با کمی خلاقیت و توجه می‌توانید یک تیپ ساده را به یک تیپ خاص تبدیل کنید. اما باید به اندازه و با کیفیت باشند. جواهرات و کمربند از جمله اکسسوری‌هایی هستند که برای یک تیپ فوق العاده به آن‌ها نیاز خواهید داشت.

مراقبت اصولی از لباس‌ها

لکه‌های آرایشی و بهداشتی و یا حتی ریختن یک قطره شربت بر روی لباس‌ها از کیفیت و درخشش آن‌ها می‌کاهد. پس بهتر است حسابی حواستان به لباس‌هایتان باشد. گاهی شست و شوی غیر اصولی نیز می‌تواند به بافت پارچه و شکل کلی لباس آسیب وارد کند.

images_1688912278_64aac1962f5ad.jpg

خرید لباس از تولیدی

یکی از کارهایی که می‌توانید در حق خودتان انجام دهید این است که خریدی با صرفه و اصولی از تولیدی‌های معتبر داشته باشید. مثلا به جای اینکه یک لباس غیر برند و بی‌کیفیت را به خاطر قیمت ارزانش بخرید و بعد چون لباس سریع خراب می‌شود، به اجبار دوباره خرید کنید و در واقع  هزینه خیلی بیشتری در نهایت پرداخت کنید؛ یک لباس برند و باکیفیت از یک تولیدی معتبر بخرید. فروشگاه اینترنتی ماهپار محصولات این برند را بدون واسطه عرضه می‌کند و به همین دلیل می‌توانید لباسی باکیفیت را با قیمتی بسیار مناسب تهیه کنید.

 کلام آخر

در این مقاله به پرسش چطور جذاب‌تر لباس بپوشیم، پاسخ دادیم. راهنمای شیک پوشی به ما می‌گوید که چگونه یک خرید اصولی داشته باشیم. از خریدهای هیجانی و ترندها دوری کنیم و بیشتر از ظاهر به کیفیت لباسمان توجه کنیم. مراقبت از لباس‌ها و خرید از تولیدی‌ها و برندهای معتبر این کمک را به ما می‌کند که با توجه به اوضاع اقتصادی، خریدی مقرون به صرفه داشته و شیک پوش باشیم. اگر از بین تولیدی‌ها مرکزی را انتخاب کنید که در کنار کیفیت بالا و قیمت مناسب، به طراحی شیک و جذاب لباس‌هایش هم اهمیت بدهد، آنگاه بهترین خرید را خواهید داشت. برای خرید مانتو شلوار اداری، مانتو شلوار اسپرت، ست شومیز و شلوار، کت تک، پالتو، بارانی و انواع دیگر لباس‌های زنانه می‌‌توانید به فروشگاه اینترنتی ماهپار مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید