مسلمانان ایام سوگواری مختلفی در طول سال دارند که در صورت برگزاری کمپین در این ایام، می‌توانید کمپین تبلیغاتی موفقی داشته باشید. ارائه هدایای تبلیغاتی ایام سوگواری یکی از راه‌هایی است که می‌توانید با کمک آن افراد بیشتری را با خدمات خود آشنا سازید. از وسیله‌ای می‌تواند به عنوان هدیه تبلیغاتی مورد استفاده قار بگیرد اما هنگام انتخاب باید به کاربرد آن توجه زیادی داشته باشید. اگر هدیه در زندگی روزمره استفاده نشود، نام برند در معرض دید قرار نخواهد گرفت و بدین شکل کمپین شما بازدهی پایینی دارد.

علاوه بر کاربردی بودن هدیه تبلیغاتی، توجه به مناسبت‌های خاص مانند ایام سوگواری هم می‌تواند کلید موفقیت باشد. در برخی از ماه‌های سال عزاداری‌ها بیشتر بوده و باید هدایای انتخاب کنید که مناسب این دوران هستند. به طور مثال با ارائه هدایای تبلیغاتی ایام سوگواری در ماه محرم می‌توانید برند خود را به افراد بیشتری معرفی کنید. در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین هدایای تبلیغاتی ایام سوگواری بپردازیم.

معرفی بهترین هدایای تبلیغاتی ایام سوگواری

در ایام سوگواری بهتر است از هدایای مذهبی استفاده کنید تا اثر بخشی بهتری داشته باشند. در ادامه به هدایای می‌پردازیم که توسط بیشتر سازمان‌ها در ایام مذهبی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

کتاب‌های مذهبی تبلیغاتی

یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی، کتاب‌های مذهبی هستند که اثر تبلیغاتی طولانی مدتی داشته و کاربرد زیادی هم در زندگی مسلمانان دارند. این کتاب می‌تواند یک قرآن جیبی کوچک یا یک مفاتیح الجنان باشد. انتخاب کتاب مذهبی به سلیقه خود شما بستگی دارد. کتاب هدیه‌ای نیست که پس از چند روز استفاده خراب نشود، در نتیجه ممکن کتاب مذهبی ارائه شده توسط برند شما تا ده سال دست مشتریان باقی بماند که این خود نشان دهنده بازدهی بالای هدایایی مثل کتاب است. هر چه نام برند بیشتر در معرض دید قرار بگیرد، اعتماد افراد به برند افزایش یافته و در صورت نیاز از خدمات یا محصولات آن شرکت استفاده می‌کنند.

لیوان یا ماگ تبلیغاتی مذهبی

لیوان تبلیغاتی هدیه‌ای است که توسط همه مردم مورد استفاده قرار می‌گیرد و شما بسته به هدف کمپین یا مناسبت خاص، می‌توانید طرح دلخواهتان را بر روی آن چاپ کنید. در ایام سوگواری می‌توان با چاپ یک پیام مذهبی، این هدیه را در اختیار عزاداران قرار داد. لیوان و ماگ تبلیغاتی دارای طرح‌های مختلفی بوده و بسته به سلیقه خود می‌توانید گزینه‌ای ایده آل را سفارش دهید. توجه به جنس ماگ و لیوان اهمیت زیادی دارد زیرا چنانچه آن هدیه همان روز اول بشکند، کمپین تبلیغاتی شما بازدهی کمی خواهد داشت.

 

خودکار تبلیغاتی

بر روی خودکار می‌توان در کنار نام برند و لوگو، هر پیامی را چاپ کرد. اگر نمی‌توانید هزینه زیادی صرف کمپین تبلیغاتی خود کنید، ارائه خودکار تبلیغاتی با پیام مذهبی گزینه خوبی خواهد بود. خودکار در طول روز دائما مورد استفاده قرار گرفته و باعث دیده شدن بیشتر لوگو و نام شرکت می‌شود. علاوه بر آن هزینه پایینی داشته و امکان سفارش آن توسط انواع کسب و کارها وجود دارد.

پک مذهبی تبلیغاتی

اگر قصد دارید هدیه‌ای خاص‌تر در اختیار مشتریان خود قرار دهید، پک مذهبی تبلیغاتی می‌تواند گزینه مناسبی باشد. در این پک هدایایی نظیر جانماز، مهر یا کتب مذهبی قرار می‌گیرد که بسته به بودجه برند، می‌توان آن را سفارش داد. این پک برای ارائه به مدیران یا کارمندان شرکت هم مناسب بوده و می‌تواند برای هر مناسبتی مورد استفاده قرار گیرد.

ست رومیزی تبلیغاتی

اگر جامعه هدف شما بیشتر شامل کارمندان می‌شود، ست رومیزی تبلیغاتی گزینه ایده‌آلی خواهد بود. این ست می‌تواند شامل اقلامی نظیر تقویم رومیزی، جا قلمی، هلدر گوشی موبایل، ساعت رومیزی و … باشد. با توجه به بودجه برند می‌توان تعدادی از وسایل را به این ست اضافه کرده یا آن‌ها را حذف کرد. جنس ست رومیزی تبلیغاتی می‌تواند فلز، پلاستیک، چوب یا چرم باشد. 333

در کنار این هدایا می‌توان از محصولاتی نظیر پرچم تبلیغاتی، تی شرت تبلیغاتی یا پوستر تبلیغاتی استفاده کرد که انتخاب نوع محصول، بسته به نظر خود کارفرما دارد. در صورت نیاز به مشاوره کارشناسان مجموعه راسا گیفت پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید