امروزه یکی از اهداف علاقمندان به درآمدزایی از طریق اینترنت، راه اندازی فروشگاه اینترنتی است. اولین قدم برای رسیدن به این هدف خرید هاست مناسب و بعد از آن نصب وردپرس روی آن است. در مرحله بعد می بایست یک قالب فروشگاهی حرفه ای را انتخب نمود. قالب فروشگاهی وودمارت یکی از بهترین قالب هاست. خرید قالب وودمارت امکانات بسیار زیادی را برای شما به ارمغان می آورد و به کمک آن می توانید کسب و کار خود را راه اندازی کرده و آن را به بهترین شکل توسعه دهید.

خرید قالب وودمارت (قالب فروشگاهی woodmart)

خرید قالب وودمارت وردپرس (بهترین قالب فروشگاهی)

قالب وودمارت را می توان به عنوان یکی از بهترین قالب های فروشگاهی معرفی کرد. به طوری که از سال 2017 تاکنون، توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. قالب woodmart در واقع یک قالب ایده آل و پیشرفته برای فروشگاه های اینترنتی در زمینه های مختلف مانند فروش لوازم منزل، لوازم الکترونیکی (موبایل، لپ تاپ و کامپیوتر)، زیورآلات، پوشاک، اسباب بازی، لوازم سرگرمی و… می باشد. بنابراین صاحبان کسب و کارها می توانند با استفاده از قالب فروشگاهی وودمارت یک فروشگاه اینترنتی بزرگ راه اندازی نمایند.

ویژگی های خرید قالب وودمارت

ویژگی های خرید قالب وودمارت

قالب فروشگاهی وودمارت به واسطه مزایای بسیار زیادی دارد، به صورت گسترده در حال استفاده می باشد. در ادامه به برجسته ترین قابلیت های این قالب فروشگاهی اشاره خواهیم کرد:

دموهای قالب وودمارت

دموهای قالب وودمارت خرید قالب وودمارت

ممکن است برای راه اندازی فروشگاه آنلاین خود ایده های مختلفی داشته باشید. قالب وودمارت دارای بیش از 50 دموی متنوع بوده و شما می توانید به راحتی از بین دموهای قالب وودمارت گزینه مد نظر خود را انتخاب نمایید. این دموهای آماده به شما در زمینه صرفه جویی در زمان کمک بسیاری می کنند.

کدنویسی استاندارد قالب woodmart

پرفورمنس یک سایت، یکی از مهم ترین ویژگی های تاثیرگذار بر رتبه بندی گوگل است. شما می توانید با خرید قالب وودمارت مشکل کندی وب سایت خود را به طور کامل برطرف نمایید. تیم سازنده قالب پس از گذراندن صدها ساعت تحقیق در زمینه اصول بهینه سازی، موفق شده اند مکانیزم های بسیار کاربردی و خلاقانه ای را در راستای بهینه سازی کدهای js و css اجرا نمایند. به این ترتیب کدهای js و css فقط در صفحاتی که لازم باشد بارگیری می شوند.

طراحی واکنشگرا

تمام ویژگی هایی که در قالب woodmart وجود دارند کاملا واکنشگرا هستند. به این ترتیب، کاربران با استفاده از هر دستگاهی می توانند به سادگی هرچه تمام تر به برقراری ارتباط با وب سایت شما بپردازند. قالب woodmart باعث می شود که وب سایت شما (با استفاده از هر دستگاهی) بهترین حالت ممکن را به نمایش بگذارد.

امکان طراحی نسخه مخصوص موبایل

یکی از ویژگی های منحصر به فرد قالب فروشگاهی وودمارت این است که شما می توانید برای هر صفحه از سایت خود، یک نسخه برای دسکتاپ و یک نسخه برای موبایل و تبلت طراحی نمایید. به واسطه این ویژگی می توانید یک نسخه سبک ویژه موبایل را برای کاربران خود فراهم نمایید.

مناسب برای نمایشگرهای رتینا

WoodMart-responsive-wpbaran-ir.jpg

شرکت اپل برای نخستین بار از صفحه نمایشگر رتینا برای محصولات خود استفاده نمود. اما در حال حاضر تعداد زیادی از شرکت های اندرویدی هم از آن استفاده می کنند. این نوع صفحه نمایش تراکم پیکسلی بالایی داشته و تصاویر را با وضوح بسیار بالایی به نمایش می گذارد. خوشبختانه قالب فروشگاهی وودمارت برای این صفحه نمایش کاملا مناسب می باشد. با خرید قالب وودمارت دیگر لازم نیست نگران نمایش وب سایت خود در نمایشگرهای رتینا باشید.

مقاله پیشنهاد همیار سوشیال: وردپرس چیست و چگونه کار میکند

قابلیت چند فروشندگی

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که فروشگاه های اینترنتی می توانند داشته باشند، قابلیت چند فروشندگی است. این قابلیت به این معنی است که سایر فروشندگان می توانند وارد سایت شما شده و بر اساس قوانینی که شما تعیین می کنید، محصولات یا خدمات خود را به فروش برسانند. با خرید قالب وودمارت می توانید در صورت تمایل، گزینه چند فروشندگی را برای سایت خود فعال نمایید.

سازگاری با تکنولوژی AJAX

روی بعضی از قالب های فروشگاهی قابلیتی ارائه می شود که تکنولوژی AJAX نام دارد. این قابلیت باعث می شود کاربران بتوانند بدون احتیاج به بارگذاری کامل صفحه، فقط بخشی از اطلاعات آن صفحه را که قرار است تغییر کند بارگذاری نمایند. این امر موجب افزایش سرعت نمایش اطلاعات در وب سایت می شود. در واقع این ویژگی برای آن دسته از وب سایت های فروشگاهی که بعد از هر انتخاب و فیلتر، تنها قسمت مشخصی از صفحه دچار تغییر می شود بسیار مفید است. شما نیز می توانید با خرید قالب وودمارت از تکنولوژی AJAX برای وب سایت خود بهره مند شوید.

قابلیت شخصی سازی قالب وودمارت

قالب وودمارت وردپرس امکان شخصی سازی وب سایت را به کاربران می دهد. این وب سایت همان وب سایت آماده ای است که کاربران تهیه کرده اند. در نتیجه شما یک وب سایت کاملا شخصی سازی شده خواهید داشت که می توانید به وسیله آن توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب نمایید.

پاسخگوی نیازهای کسب و کارها

هسته مرکزی قالب وودمارت، توسط افزونه ووکامرس کار می کند. اما شما با دارا بودن قالب وودمارت (بدون نیاز به نصب هیچ افزونه اضافه ای) می توانید به بسیاری از قابلیت هایی که در افزونه ووکامرس دیده نمی شود، دسترسی داشته باشید. نکته قابل توجه این است که شما برای دستیابی به این ویژگی ها در قالب های دیگر، می بایست بیش از 10 افزونه نصب نمایید که این کار برای امنیت وب سایت اصلا مناسب نیست. این ویژگی ها شامل موارد زیر هستند:

  • بررسی مقایسه ها
  • مشاهده علاقه مندی ها
  • صفحه کاربری زیبا
  • برند های مختلف
  • فیلتر ایجکس کالاها
  • جستجوی ایجکس کالاها
  • محصولات متغیر پیشرفته به همراه گالری

دانلود رایگان قالب وودمارت

woodmart-download-free-features-wpbaran-ir.png

حال که درباره امکاناتی که با دانلود قالب وودمارت به دست می‌آید آشنا شدیم، بهتر است بررسی کنیم که آیا دانلود رایگان قالب وودمارت را انجام دهیم یا نسخه اورجینال آن را خریداری کنیم. اگر یک جستجوی ساده در گوگل انجام دهیم، سایت‌های بسیاری را خواهیم دید که قالب رایگان وودمارت را برای دانلود قرار داده‌اند. حال باید دید این نسخه رایگان می‌تواند چه ویژگی‌هایی داشته باشد:

  • در نسخه‌های رایگان پوسته به‌صورت خام برای دانلود قرار داده شده است. بنابراین لایسنس اصل بودن وجود ندارد.
  • زمانی که لایسنس وجود نداشته باشد بسیاری از قابلیت‌های تم که پیش‌تر بیان شد به همراه پشتیبانی آن از بین می‌رود.
  • زمانی که‌ پشتیبانی از بین برود امکان دانلود آپدیت‌ها برای شما وجود نخواهد داشت‌.
  • گاهی بعضی از افزونه‌ها نیاز به وجود لایسنس برای نصب دارند که در این‌صورت افزونه نیز نصب نخواهد شد.

تمامی این موارد به‌ علاوه سایر مشکلات فنی دیگر ممکن است برای دانلود رایگان قالب وودمارت وجود داشته باشد. اما مهم‌ترین مشکل در اینجا می‌تواند از بین رفتن سرمایه برای ساخت وب‌سایت و هم‌چنین به خطر افتادن امنیت آن است.

قالب‌های رایگان وودمارت درواقع دست کاری شده هستند. در این‌صورت ممکن است اطلاعات مهمی که در وب‌سایت وجود دارند هک شده و دچار مشکلات جبران‌ناپذیری شوید. گاهی حتی ممکن است با نصب قالب کل اطلاعات سایت نیز پاک شود. از این‌رو توصیه می‌شود که همیشه نسخه اورجینال قالب وودمارت استفاده شود.

خرید قالب وودمارت یونی وودمارت

woodmart-theme-uniwoodmart-ir.png

یکی از مهم ترین عوامل موفقیت صاحبان کسب و کارهای اینترنتی قالبی است که برای فروشگاه خود انتخاب می نمایند. از بهترین قالب های فروشگاهی می توان قالب وودمارت را نام برد. این قالب طی چند سال اخیر، نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب نموده و به طور گسترده در حال استفاده می باشد. قالب فروشگاهی وودمارت مزایای متعددی برای وب سایت های فروشگاهی داشته که موجب توسعه و ارتقای سطح کیفی آنها می شود.

✅برخی از مهمترین ویژگی های نسخه یونی وودمارت

  • ❤️همراه 144 دمو آماده فارسی – برای اولین بار در ایران و جهان
  • ❤️همراه بسته نصبی آسان با چند کلیک برای تمام دموها – برای اولین بار در ایران و جهان
  • ❤️همراه 20 افزونه هدیه پرمیوم – برای اولین بار در ایران و جهان
  • ❤️بیش از 100 فونت فارسی (اختصاصی)
  • ❤️پشتیبانی و بروزرسانی رایگان و همیشگی (اختصاصی)
  • ❤️نصب رایگان قالب بدون هزینه (اختصاصی)
  • ❤️با 30 روز ضمانت بازگشت سفارش مشروط (اختصاصی)
  • ❤️و…

برای تهیه قالب وودمارت بر روی خرید قالب وودمارت کلیک کنید. (سایت یونی وودمارت مرجع قالب وودمارت در ایران)

 

برچسب ها : قالب وردپرس,وردپرس,وردپرس باران,طراحی سایت

دیدگاهتان را بنویسید