فنس یا توری حصاری یکی از مواردی است که کاربرد فراوانی در تامین امنیت دارد. ایجاد حفاظت و برقراری امنیت در اطراف محیط زندگی از مواردی است که در تمام نقاط جهان از سال های دور تاکنون اهمیت فراوانی داشته است. میزان اهمیت حفاظت به قدری است که از گذشته تا به امروز وسایل و امکانات زیادی در جهت حفظ امنیت محیط زندگی توسط انسان ها تولید شده است. فنس که با نام دیگر توری حصاری نیز شناخته می شود یکی از مواردی است که کاربرد فراوانی در برقراری امنیت دارد. در واقع می توان گفت فنس نوعی توری حفظ بافته شده به وسیله مفتول است که این محصول کاربرد های گستره ای داشته و به همین دلیل از پر فروش ترین محصولات مفتولی می باشد. به منظور تولید فنس می توان از مفتول هایی در جنس و قطرهای مختلف به کار برد. همانطور که در بازار شاهدخرید و فروش انواع فنس فلزی به صورت رولی هستیم. متناسب با نیاز بازار هر یک از انواع فنس در قطر مفتول و سایز چشمه متفاوت تولید می گردند. این محصول همانند توری مرغی به دلیل مقاومت بالایی که دارد در تمامی مناطق با شرایط آب و هوایی مختلف قابل استفاده می باشد، به عنوان مثال در آب و هوای مرطوب، تابش مستقیم نور خورشید و حتی در نتیجه حمله حیوانات وحشی مقاومت خود را حفظ خواهد کرد.

خرید و فروشا انواع محصولات مفتولی (فنس و پایه فنس و …) در حصارآنلاین

همچنین به دلیل مقاومت بسیار بالایی که خوردگی، زنگ زدگی و فرسودگی از خود نشان می دهد طول عمر زیادی خواهد داشت. همین ویژگی های توری حصاری سبب شده است دارای کاربرد های بسیار متنوعی باشد و به عنوان پر کاربردترین نوع توری ها شناخته شود. از پر اهمیت ترین کاربرد های آن می توان به مواردی نظیر ایجاد امنیت در محیط خانه، باغ، مزارع کشاورزی و دیگر فضا ها اشاره داشت.

توری حصاری

 

بیشترین کاربرد فنس در حصار کشی زمین ها و باغ های کشاورزی می باشد به همین دلیل در به طور معمول به آن فنس باغی نیز گفته می شود. عملیات نصب فنس به کمک پایه فنس انجام می شود. نصب فنس ، ممکن است با هدف جلوگیری از ورود افراد به زمین های زراعی یا باغی یا برای مشخص کردن مرز بین همسایگی­ با سایرین انجام گیرد. به طور کلی، به منظور مرزبندی مکان‌هایی که در آن ها امکان دیوارکشی وجود ندارد و یا ما تمایلی به دیوارکشی آن نداریم از توری حصاری یا همان فنس استفاده می‌کنیم.

در حال حاضر تولید این محصول در کارخانه های متنوعی در انجام می شود، همچنین مراکز گوناگون بسیاری برای فروش آن ها وجود دارد. از این رو توصیه می شود در هنگام خرید این محصول ابتدا از اعتبار فروشگاه مورد نظر اطمینان حاصل نمایید و سپس با بررسی قیمت و کیفیت نسبت به خرید اقدام نمایید. چرا که به واسطه کاربرد این محصول بایستی در هنگام خرید نسبت به کیفیت آن دقت بسیاری شود. شما می توانید برای خرید فنس مورد نیاز خود از یکی از روش های خرید حضوری و اینترنتی اقدام نمایید.

در حال حاضر فروشگاه‌ های اینترنتی تخصصی بسیاری در زمینه فروش محصولات و لوازم صنعتی و ساختمانی مانند انواع توری (توری گابیون، توری پرسی، توری مرغی و …) ، یونولیت ، پشم شیشه و … وجود دارند.که خرید از آن ها برای خریداران و مصرف کنندگان به صرفه تر و با شرایط بهتری انجام می‌شود.

توری پرسی

 

با مراجعه به فروشگاه‌های اینترنتی تخصصی می‌توانید پیش از اقدام به خرید هر محصولی، توضیحات و مشخصات و راهنمایی‌هایی خرید آن را به خوبی مطالعه نمایید و همچنین قیمت‌ها را با محصولات مشابه مقایسه کنید، این موضوع را می توان به عنوان مهم ترین مزایای خرید اینترنتی بر شمرد. مجموعه حصارآنلاین یکی از فروشگاه های اینترنتی معتبر در زمینه فروش انواع محصولات مفتولی و ساختمانی است. قیمت تمامی محصولات این وب سایت به طور روزانه به روز رسانی می شود از این جهت با مراجعه به وب سایت حصارآنلاین به آدرس https://hesaronline.com/ می توانید قیمت روز انواع محصولات مفتولی و ساختمانی را مشاهده نمایید. چنانچه تمایل دارید پیش از اقدام به خرید اطلاعات بیشتری در خصوص انواع محصولات این مجموعه کسب نمایید می توانید با شماره گیری 55449400-021 از مشاوره رایگان کارشناسان فروش این مجموعه نیز بهره مند شوید. توصیه می شود پیش از اقدام به خرید هر محصولی ابتدا به هدف و نیازی که داریم توجه کنیم و براساس آن ها مناسب ترین محصول را برای خرید انتخاب نماییم. به عنوان مثال برای خرید انواع محصولات مفتولی و ساختمانی توجه به نوع و ویژگی های آب و هوایی منطقه مورد نظر از اهمیت بسیاری برخوردار است. چرا که شرایط آب و هوایی از اصلی ترین نکات انتخاب درست محصولات این چنینی است.

پایه فنس

 

 

برچسب ها : توری پرسی,توری حصاری,پایه فنس,فنس

دیدگاهتان را بنویسید