37 آمار لینکدین که باید در سال 2022 بدانید
اگر می خواهید برای حرفه ای ها بازاریابی کنید، جایی بهتر از لینکدین وجود ندارد. کاربران پلتفرم برای ارتباط با افراد تجاری همفکر، درخواست و استخدام برای مشاغل، و دنبال کردن آخرین اخبار از سازمان ها و افراد با نفوذ از سراسر جهان هستند.
وقتی بدانید که چگونه اعضای و برندهای لینکدین از کانال استفاده می کنند، بینش ارزشمندی در مورد اینکه چگونه می توانید لینکدین را در استراتژی رسانه های اجتماعی خود بگنجانید، به دست خواهید آورد.
در اینجا بهروزترین آمار لینکدین در سال 2022 وجود دارد تا به شما در ایجاد کمپینهای هیجانانگیز کمک کند.
جایزه: دانلود راهنمای رایگان این 11 تاکتیک را نشان می دهد که تیم رسانه های اجتماعی Hootsuite برای افزایش مخاطبان لینکدین خود از 0 به 278000 دنبال کننده استفاده می کند.
آمار عمومی لینکدین
1. لینکدین در سال 2022 19 ساله می شود
این شبکه به طور رسمی در 5 می 2003 راه اندازی شد، درست نه ماه قبل از راه اندازی فیس بوک در هاروارد. لینکدین قدیمی ترین شبکه اجتماعی بزرگی است که هنوز هم استفاده می شود.
2. لینکدین 35 دفتر و 18000 کارمند دارد
این دفاتر در بیش از 30 شهر در سراسر جهان از جمله 10 شهر در ایالات متحده مستقر هستند.
3. لینکدین به 25 زبان موجود است
این به بسیاری از کاربران جهانی اجازه می دهد تا به زبان مادری خود به شبکه دسترسی داشته باشند.
4. بیش از 12 میلیون عضو لینکدین در دسترس بودن خود برای کار را اعلام می کنند
با استفاده از قاب عکس #OpenToWork LinkedIn، بیش از 12 میلیون کاربر به طور فعال واجد شرایط بودن خود را برای استخدام کنندگان احتمالی نشان می دهند.
آمار کاربران لینکدین
5. لینکدین 810 میلیون عضو دارد
اگر بخواهیم این تعداد را در چارچوب قرار دهیم، اینستاگرام در حال حاضر بیش از 1.2 میلیارد کاربر دارد و فیس بوک تقریباً 3 میلیارد کاربر دارد. بنابراین ممکن است لینکدین بزرگترین شبکه اجتماعی نباشد، اما با تمرکز تجاری خاص، مخاطبی است که ارزش توجه به آن را دارد.
منبع: لینکدین
6. 57 درصد از کاربران لینکدین خود را مرد و 43 درصد آنها را زن معرفی می کنند
تعداد مردان در لینکدین بطور قابل توجهی از زنان بیشتر است، اما برای درک آرایش مخاطبان خاص لینکدین خود باید کمی تحقیق کنید. توجه داشته باشید که لینکدین هیچ جنسیتی غیر از مرد یا زن را گزارش نمی کند.
7. بیش از 77 درصد از کاربران لینکدین از خارج از ایالات متحده هستند
در حالی که ایالات متحده بزرگترین بازار لینکدین با بیش از 185 میلیون کاربر است، این شبکه در سراسر جهان مورد توجه قرار گرفته است.
8. لینکدین در 200 کشور و منطقه در سراسر جهان اعضای دارد
کاربران لینکدین در بیش از 200 صد کشور و منطقه در سراسر جهان زندگی می کنند. این شامل بیش از 211 میلیون در اروپا، خاورمیانه و آفریقا، 224 میلیون در آسیا و اقیانوسیه و 124 میلیون در آمریکای لاتین است.
9. تقریبا 60 درصد از کاربران لینکدین بین 25 تا 34 سال سن دارند
جای تعجب نیست که بیش از نیمی از کاربران لینکدین در گروه سنی هستند که در حال شروع و رشد حرفه خود هستند. بالاخره یک شبکه حرفه ای است.
منبع: Hootsuite Digital Trends Report 2022
10. گوگل با 23.38 میلیون دنبال کننده، بیشترین دنبال کننده ترین سازمان در لینکدین است
غول فناوری گوگل با شکست دادن خود آمازون، کنفرانس های TED و لینکدین، به عنوان پرطرفدارترین حساب شرکت در این پلتفرم رتبه بندی می شود.
11. بیل گیتس با بیش از 35 میلیون کاربر دنبال شده، بیشترین فالوور را در لینکدین دارد
بنیانگذار مایکروسافت به تنهایی به عنوان بیشترین فالوئر اکانت شخصی در این پلتفرم معرفی شده است و تقریباً دو برابر تعداد فالوورهای ریچارد برانسون پشت سر او در رتبه دوم قرار دارد. خنده دار است که مایکروسافت مالک لینکدین است، اما ما در اینجا فقط حدس می زنیم!
12. #India با 67.6 میلیون فالوور بیشترین دنبالکنندهترین هشتگ در لینکدین است.
سایر هشتگ های محبوب عبارتند از #نوآوری (38.8 میلیون)، #مدیریت (36 میلیون) و #منابع انسانی (33.2 میلیون). تسلط هشتگ #هند به بازاریابان نشان میدهد که این کشور به عنوان بخشی از استراتژی کمپین جهانی شما نباید نادیده گرفته شود.
منبع: Hootsuite Digital Trends Report 2022
آمار استفاده از لینکدین
13. 49 میلیون نفر هر هفته از لینکدین برای جستجوی شغل استفاده می کنند
اگر شرکت شما استخدام می کند، صفحه لینکدین شما می تواند منبع کلیدی کارمندان جدید بالقوه باشد.
وقتی مدیران استخدام نمیتوانند شخصاً استخدامهای جدید بالقوه را بررسی کنند، ابزارهایی مانند لینکدین از اهمیت بیشتری برخوردار هستند. و 81 درصد از متخصصان استعداد می گویند که استخدام مجازی تا مدت ها پس از همه گیری ادامه خواهد داشت.
14. در هر دقیقه 6 نفر از طریق لینکدین استخدام می شوند
اگر آخرین آمار لینکدین شما را متقاعد نکرد که ارزش حضور قوی در این شبکه را دارد، این یکی باید. هر شرکتی که قصد استخدام کارمندان جدید در سال 2022 را دارد، به یک صفحه لینکدین صیقلی نیاز دارد تا به جذب استعدادهای برتر کمک کند و از کانال برای جذب نامزدها استفاده کند.
15. هر ثانیه 77 درخواست شغل در لینکدین ارسال می شود
برای نشان دادن این رقم قابل توجه، باید گفت که 4620 درخواست در هر دقیقه، 277200 درخواست در هر ساعت و 6.65 میلیون درخواست شغلی در هر روز ارسال می شود.
16. 16.2% از کاربران لینکدین ایالات متحده هر روز وارد سیستم می شوند
از 185 میلیون عضو آن، کاربران فعال روزانه لینکدین (DAU) 16.2 درصد از آنها را تشکیل می دهند که حدود 29.97 میلیون کاربر روزانه وارد این پلتفرم می شوند.
17. 48.5 درصد از کاربران در ایالات متحده حداقل یک بار در ماه از LinkedIn استفاده می کنند
تقریباً در 89.73 میلیون کاربر فعال ماهانه (MAU)، این نشان دهنده فرصتی برای بازاریابان برای دسترسی به مجموعه گسترده ای از تصمیم گیرندگان در سراسر کشور است.
18. لینکدین در سه ماهه دوم سال مالی 22 شاهد 15.4 میلیارد جلسه بود
لینکدین از «فقط» یک پلت فرم استخدام به یک شبکه حرفهای تبدیل شده است که در آن افراد خود را آموزش میدهند و درباره شرکتها و فرصتهای دیگر در صنعت خود میآموزند.
19. 30 درصد از مشارکت یک شرکت در لینکدین از کارمندان است
این بسیار منطقی است: کارمندان شرکت شما افرادی هستند که بیشتر به دیدن موفقیت برند شما اهمیت می دهند.
تقویت شهرت برند از طریق حمایت از کارکنان یک استراتژی برنده برای شرکت هایی است که یک برنامه جامع را توسعه می دهند.
20. احتمال اینکه کارمندان 14 برابر بیشتر از سایر انواع محتوا در لینکدین محتوا را از کارفرمایان خود به اشتراک بگذارند.
این آمار لینکدین بالا را تقویت می کند. کارمندان شما بخش مهمی از استراتژی بازاریابی لینکدین شما هستند.
اگر مطمئن نیستید که در حمایت از کارکنان از کجا شروع کنید، Hootsuite Amplify را بررسی کنید.
21. پست های لینکدین با تصاویر دو برابر بیشتر درگیر می شوند
تصاویر بزرگتر حتی بهتر عمل می کنند، با 38٪ نرخ کلیک بالاتر از سایر تصاویر. لینکدین 1200 در 627 پیکسل را توصیه می کند.
مطمئن نیستید چه نوع تصاویری را با به روز رسانی لینکدین خود پست کنید؟ این سایت های عکس استوک رایگان را بررسی کنید.
آمار تبلیغات لینکدین
22. یک تبلیغ در لینکدین می تواند به 14.6 درصد از جمعیت جهان برسد
یعنی 14.6 درصد افراد بالای هجده سال. در حالی که این بالاترین میزان دسترسی در میان شبکههای اجتماعی نیست، لینکدین دارای مزیت یک پایگاه کاربر خود انتخابی است که به کار آنها اهمیت میدهد.
23. دسترسی به تبلیغات لینکدین در سه ماهه چهارم 2022 22 میلیون نفر افزایش یافت
این افزایش 2.8 درصدی نسبت به سه ماهه سوم است.
منبع: Hootsuite Digital Trends Report 2022
24. برندها 33 درصد افزایش در قصد خرید داشته اند که ناشی از قرار گرفتن در معرض تبلیغات در لینکدین است.
بازاریابان می توانند از توانایی لینکدین برای ارتباط با اعضا در همان ابتدای قیف بازاریابی از طریق کاربرانی که با پست های برند درگیر می شوند و آنها را در فید خود به اشتراک می گذارند، بهره مند شوند.
25. بازاریابان تا 2 برابر نرخ تبدیل بالاتری را در لینکدین مشاهده می کنند
طیف وسیعی از ابزارهای لینکدین برای هدفگیری مخاطب به این معنی است که بازدیدهای وبسایتی که از این پلتفرم نشأت میگیرند بیشتر باعث افزایش تبدیل در سایتهای B2B میشوند.
آمار کسب و کار لینکدین
26. 4 نفر از 5 نفر در لینکدین “تصمیمات تجاری را هدایت می کنند”
نقطه فروش اصلی این پلتفرم برای بازاریابان، توانایی آن در هدف قرار دادن مخاطب بر اساس شغلشان است، نه فقط جمعیت شناسی آنها.
این امر به ویژه به بازاریابان B2B اجازه می دهد تا به افرادی که تصمیمات خرید را می گیرند دسترسی پیدا کنند.
27. 58 میلیون شرکت در لینکدین وجود دارد
جای تعجب نیست، زیرا این شبکه قدرتمند به برندها اجازه می دهد هم به مصرف کنندگان و هم مشتریان بالقوه B2B و هم به استخدام های جدید دسترسی پیدا کنند.
28. لینکدین در سه ماهه دوم سال مالی 22 شاهد رشد 37 درصدی درآمد نسبت به سال گذشته بود.
با افزایش محبوبیت این پلتفرم، خدمات پولی آن نیز از همین روند پیروی کرده است. علاوه بر این، کاربران می توانند از چندین طرح عضویت ممتاز برای دسترسی به معیارهای بهبود یافته برای افزایش تعامل خود انتخاب کنند.
29. لینکدین در سه ماهه دوم سال مالی 22 شاهد افزایش 43 درصدی درآمد راه حل های بازاریابی نسبت به سال گذشته بود.
از آنجایی که بازاریابان برای تقویت رشد خود به سمت راه حل های لینکدین گرایش پیدا کرده اند، به لینکدین نیز دامن زده اند. رشد درآمد این پلتفرم که برای اولین بار در سه ماهه سوم سال مالی 21 از 1 میلیارد دلار فراتر رفت، با توجه به رشد تعداد کاربران آن تعجب آور نیست.
30. 40 درصد از بازاریابان B2B مورد بررسی، لینکدین را موثرترین کانال برای هدایت مشتریان با کیفیت بالا معرفی کردند.
کاربران لینکدین می توانند از داده های جمعیت شناختی حرفه ای برای هدف قرار دادن افراد مناسب بر اساس عنوان شغلی، شرکت، صنعت و سابقه کارشان استفاده کنند.
31. 93 درصد از بازاریابان محتوای B2B از LinkedIn برای بازاریابی اجتماعی ارگانیک استفاده می کنند
این آمار لینکدین را به شبکه برتر برای بازاریابان محتوای B2B تبدیل می کند و پس از آن فیس بوک و توییتر (به ترتیب 80 و 71 درصد) قرار دارند. این تعجب آور نیست، زیرا لینکدین زمینه ای را ارائه می دهد که در آن مردم انتظار دارند و به دنبال محتوای مرتبط با تجارت هستند.
32. 77 درصد از بازاریابان محتوا می گویند لینکدین بهترین نتایج ارگانیک را ایجاد می کند
LinkedIn علاوه بر داشتن پرکاربردترین پلتفرم برای بازاریابان ارگانیک، به عنوان بهترین شبکه برای تولید نتایج ارگانیک رتبه بندی می شود.
تا حدودی پس از لینکدین، فیسبوک با 37 درصد در رتبه دوم قرار دارد، پس از آن اینستاگرام با 27 درصد و یوتیوب با 21 درصد در رده دوم قرار دارند.
33. 75 درصد از بازاریابان محتوای B2B از تبلیغات لینکدین استفاده می کنند
این که برترین شبکه اجتماعی ارگانیک برای بازاریابان B2B نیز پردرآمدترین شبکه اجتماعی است، شوکه کننده نیست. فیس بوک با 69 درصد در رتبه بعدی قرار دارد و پس از آن توییتر با 30 درصد قرار دارد.
اگر در استفاده از ویژگیهای پولی در لینکدین تازه کار هستید، برای شروع شما یک راهنمای کامل برای تبلیغات لینکدین داریم.
34. 79 درصد از بازاریابان محتوا می گویند تبلیغات لینکدین بهترین نتایج را ایجاد می کند
تبلیغات لینکدین که قوی ترین پلتفرم شبکه اجتماعی برای نتایج ارگانیک است راضی نیست، اما در رتبه بندی بهترین ها برای نتایج پولی قرار می گیرد.
پس از لینکدین فیسبوک (54%)، یوتیوب (36%) و اینستاگرام (33%) قرار گرفتند.
35. برندها 7 برابر بیشتر واکنشها و 24 برابر نظرات بیشتر در جریانهای زنده LinkedIn نسبت به ویدیوهای معمولی دریافت میکنند.
قبلاً دیدیم که پستهای ویدیویی لینکدین نسبت به پستهای معمولی تعامل بیشتری دارند. اما ویدیوی زنده با سطوح تعامل بسیار بالا، به خصوص برای نظرات، کارها را به مراتب بالاتر می برد.
این نرخ نظرات بالا نشان می دهد که مردم در جریان پخش زنده ویدیویی درگیر هستند و منتظر تعامل با شرکت کنندگان هستند.
36. شرکت هایی که به صورت هفتگی در لینکدین پست می گذارند، نرخ تعامل 2 برابری بالاتری دارند
فکر نکنید که فقط می توانید اجازه دهید صفحه شرکت لینکدین شما بیکار بماند. برای حفظ نرخ تعامل بالا در لینکدین، باید مرتباً بهروزرسانیها را به اشتراک بگذارید. خبر خوب این است که شما فقط یک بار در هفته نیاز دارید تا به سطح تعامل بالاتری برسید.
تحقیقات ما نشان میدهد که بهترین روز برای ارسال پست در لینکدین، چهارشنبه برای مارکهای B2B یا دوشنبه و چهارشنبه برای مارکهای B2C است.
جایزه: دانلود راهنمای رایگان این 11 تاکتیک را نشان می دهد که تیم رسانه های اجتماعی Hootsuite برای افزایش مخاطبان لینکدین خود از 0 به 278000 دنبال کننده استفاده می کند.
همین حالا راهنمای رایگان را دریافت کنید!
37. شرکتهایی که دارای صفحه لینکدین کامل و فعال هستند، 5 برابر بیشتر از صفحه بازدید میکنند
همچنین به ازای هر فالوور ۷ برابر بیشتر و به ازای هر فالوور ۱۱ برابر کلیک بیشتر دریافت میکنند. مانند آمار صفحه شرکت لینکدین در بالا، این نشان دهنده ارزش به روز و فعال نگه داشتن صفحه لینکدین شما است.
اگر به کمک نیاز دارید تا اطمینان حاصل کنید که نام تجاری شما بهترین استفاده را از حضور خود در لینکدین می کند، به راهنمای ما برای بهینه سازی صفحه شرکت لینکدین خود نگاهی بیندازید.
با استفاده از Hootsuite به راحتی صفحه LinkedIn خود را در کنار سایر کانال های اجتماعی خود مدیریت کنید. از یک پلتفرم واحد، میتوانید محتوا را برنامهریزی کرده و به اشتراک بگذارید – از جمله ویدئو – شبکه خود را درگیر کرده و محتوای با عملکرد بالا را تقویت کنید. آزمایشی 30 روزه خود را از امروز شروع کنید.
شروع کنید
بهتر انجامش بده با هوت سوئیت، مجموعه ابزار رسانه های اجتماعی همه در یک در بالای همه چیز بمانید، رشد کنید و رقبا را شکست دهید.
Hootsuite را امتحان کنید (بدون ریسک!)