راه اندازی کسب و کارهای کوچک پرسود در خانه (هنر آموز)

کسب و کارهای کوچک پرسود راهی برای درآمد زایی مطلوب برای افرادی است که سرمایه ندارند و یا اگر دارند نمی خواهند ریسک کنند و اندوخته خود را به سادگی از دست بدهند. ما در این جا کسب و کارهای کوچک پرسود را معرفی می کنیم که تمامی موارد توسط سایت هنر آموز بررسی شده و افراد زیادی هم اکنون در سرتاسر ایران هستند که از این طریق درآمد بسیار مطلوبی دارند. پس مطمئنا شما هم می توانید درآمد خوبی برای خود ایجاد کنید. تا انتهای مقاله با ما باشید تا شگفت زده شوید.

دوخت نمگیر کسب و کاری کوچک و پرسود

سرویس آشپزخانه یکی از پرفروش ترین محصولاتی است که هم اکنون به صورت مجازی و حضوری به فروش می رسد. خانم ها نسبت به این موضوع درک بهتری دارند و می دانند که سرویس آشپزخانه یکی از پرفروش ترین محصولاتی است که خانم ها از آن استفاده می کنند. ما قبلا در مورد روش دوخت سرویس آشپزخانه و فروش آن در سایت هنر آموز مفصل صحبت کرده ایم.

یکی از محصولات سرویس آشپزخانه نمگیرها می باشد. کسانی که در زمینه فروش این محصول مجازی و حضوری فعالیت دارند می دانند که نمگیرها مورد توجه خانم های خانه دار می باشد و فروش بسیار بالایی دارد.

نکته جالب این جا است که بسیاری از خانم ها نمگیرهای بازاری را دوست ندارند چون یا با سایزی که مد نظر دارند یکی نیست و یا این که جنس و کیفیت مناسبی ندارد. به همین دلیل تمایل دارند که نمگیر را از کسی بخرند که کارش دوخت نمگیر است تا بتوانند با توجه به ویژگی هایی که می خواهند آن را سفارش دهند.
ویژگی های مد نظر خانم ها در زمان دوخت نمگیر

معمولا بانوان به هنگام سفارش دوخت نمگیر موارد زیر را مد نظر می گیرند:

  1. ابعاد نمگیر؛
  2. جنس و رنگ پارچه نمگیر؛
  3. دو رو بودن و یا تک رو بودن نمگیر؛
  4. میزان استفاده از لایکو و پشم شیشه کوبیده شده در نمگیر؛
  5. نحوه دوخت و مطلسه دوزی؛
  6. و… .

در نظر داشته باشید که نمگیرها معمولا در بازار در یک ابعاد به فروش می رسد و جنس آن ها نیز در بیشتر موارد مورد رضایت خانم ها نیست. پس بهترین فرصت برای درآمد زایی از دوخت نمگیر است.

ما قبلا در سایت هنر آموز به طور کامل و تصویری آموزش دوخت نمگیر را قرار داده ایم (داخل گوگل سرچ کنید دوخت نمگیر هنرآموز) ما ساده ترین روش دوخت را آموزش داده ایم که هر کسی به راحتی می تواند دوخت نمگیر را انجام دهد.

میزان سرمایه و سود دوخت نمگیر

با توجه به تخصصی که در این زمینه داریم و قیمت وسایل مورد نیاز در بازار شما می توانید با سرمایه 150 هزار تومان تمامی وسایل مورد نیاز دوخت نمگیر را خریداری کنید و نمگیری را تولید کنید که خیلی از نمگیرهای موجود در بازار زیباتر و با کیفیت تر باشد.

حالا نوبت به بررسی سود دوخت نمگیر است که به شرح زیر می باشد:

فروش نمگیر با کیفیت در بازار بین 300 تا 500 هزار تومان است که به ابعاد نمگیر نیز بستگی دارد. شما با سرمایه 150 هزار تومان می توانید یک نمگیر زیبا در خانه بدوزید و آن را با مبلغی بین 300 تا 500 هزار تومان به فروش برسانید که در فرض فروش حداقل مبلغ که 300 هزار تومان می باشد شما 150 هزار تومان سود کرده اید.

روش فروش دوخت نمگیر

مطمئنا بعد از دوخت نمگیر زیبا و با کیفیت، محصول شما خواهان زیادی پیدا می کند اما ما در این جا روش های فروش این محصول را آموزش می دهیم که به سادگی می توانید آن را بفروشید. روش های فروش نمگیر آشپزخانه به شرح زیر می باشد:

  1. استفاده از نمگیر دوخته شده برای خود: اگر شما از این محصول در خانه استفاده کنید، زمانی که مهمان شما که می تواند خواهر، برادر، عمه، همسایه و… باشد آن را ببیند متوجه تفاوت آن با نمگیر بازاری می شود و اگر متوجه شود که این محصول تولید شما است حتما یکی از آن ها را به شما سفارش می دهد؛
  2. فروش محصول به مغازه دارها: شما می توانید یک نمونه از محصول باکیفیت خود را به فروشگاه های مرتبط ببرید و به عنوان بازاریاب عمل کنید مطمئنا با مشاهده محصول با کیفیت شما سفارش زیادی به شما می دهند. فقط کافی است با چند تا فروشگاه هماهنگ شوید آن وقت باید چند تا همکار برای تکمیل سفارشات خود بگیرید؛
  3. فروش نمگیر خود در سایت های آنلاین از جمله دیوار، شیپور،هنر آموز، با سلام، دیجیکالا و… . شما می توانید به سادگی محصول خود را در سایت های معرفی شده به فروش بگذارید فقط کافی است یک تصویر زیبا از محصول خود داشته باشید. این روش می تواند فروش زیادی برای شما ایجاد کند. البته سایت هنر آموز مانند سایت های فرانش، فرادرس و… فعلا در زمینه آموزش فعالیت دارد اما به زودی هنر آموز صفحه ای برای فروش محصولات شما ایجاد می کند.
  4. برای خود در شبکه های اجتماعی از جمله تلگرام، اینستاگرام، روبیکا، ایتا و… کانال و پیج بزنید و فروش محصول خود را ایجاد کنید. پیشنهاد می شود یکی از شبکه ها را انتخاب کنید و تمرکز خود را روی آن بگذارید مطمئنا جواب می دهد.
  5. فروش محصول در شب بازار، جمعه بازار و هر شنبه بازار: در بسیاری از شهرها بازارهایی وجود دارد که در روزهای مختلف و زمان های مختلف مردم می توانند محصولات خود را به صورت غرفه و بساط به فروش برسانند. شاید به نظر جالب نرسد ولی می توانید فروش خوبی در آن جا برای نمگیر آشپزخانه تجربه کنید.

 

به همین سادگی می توانید فروش نمگیر آشپزخانه را ایجاد کنید و از درآمد آن بهره ببرید امروزه کمتر کسب و کاری پیدا می شود که هم فروش بالایی و هم سود بالایی داشته باشد. اگر به دنبال کسب و کارهای کوچک پرسود هستید دوخت نگیر می تواند درآمد مطلوبی برای شما ایجاد کند.

دوخت سرویس آشپزخانه دومین کسب و کار کوچک پرسود

اگر سرمایه بیشتری دارید می توانید با مشاهده آموزش دوخت سرویس آشپزخانه در سایت هنر آموز کسب و کار دیگری برای خود راه اندازی کنید. سرمایه بیشتری که ما در این جا گفتیم به یک میلیون هم نمی رسد و شما می توانید با 600 هزار تومان تمامی وسایل مورد نیاز سرویس آشپزخانه را خریداری کنید. دوخت سرویس آشپزخانه نیز فروش مطلوبی دارد و بسیاری از افراد برای جهیزیه عروس خریداری می کنند.

در آمد این کسب و کار خانگی به این صورت است که شما یک سرویس آشپزخانه کامل با سرمایه 600 هزار تومان تولید می کنید و این محصول را حداقل به یک میلیون و دویست هزار تومان می فروشید یعنی 600 هزار تومان سود در فروش این محصول.

البته نوع پارچه و شهری که در آن هستید ممکن است در میزان سرمایه شما تاثیر گذار باشد. ممکن است با مبلغ کمتر یا بیشتری دوخت کامل سرویس آشپزخانه را انجام دهید.

روش فروش سرویس آشپزخانه در هر جای ایران که باشید به همان صورتی است که برای دوخت نمگیر توضیح دادیم. اگر زمان برای آموزش دارید می توانید کسب و کار کوچک پرسود خود را با دوخت سرویس آشپزخانه استارت بزنید.

آموزش خیاطی سومین کسب و کار کوچک پرسود

یکی دیگر از کسب و کارهای کوچک پرسود مشاهده آموزش خیاطی در هنر آموز و انجام خیاطی در خانه است. این روش خیاطی می تواند درآمد خوبی برای شما ایجاد کند که روش درآمد زایی از آن به شرح زیر می باشد:

  1. دوخت انواع لباس بچگانه؛ (فروش بسیار بالایی دارد)
  2. دوخت لباس تو خونه ای بانوان؛ (فروش بالا)
  3. دوخت زیر شلواری آقایان؛ (دوخت راحت و فروش بالا)
  4. دوخت لباس زیر خانم ها و آقایان؛ (فروش بالا)
  5. دوخت پیراهن مردانه؛ (فروش بالا)
  6. دوخت شلوار مردانه؛ (فروش بالا)
  7. دوخت لباس مجلسی زنانه؛ (فروش بالا + سود زیاد)
  8. تعمیرات لباس در خانه؛ (سود بالا و بدون سرمایه)
  9. و… .

با مبلغ زیر یک میلیون تومان می توانید کسب و کار خانگی خود را به راحتی ایجاد کنید. اگر تعمیرات لباس را انتخاب کنید، می توانید بدون سرمایه و فقط با داشتن یک چرخ خیاطی و مشاهده آموزش خیاطی، کسب و کار خود را شروع کنید و سفارش بگیرید.

امروزه کسب و کارهای کوچک پرسود بسیار زیاد هستند زیرا تعامل با افراد در تمام ایران به خاطر فضای مجازی بسیار راحت شده است. شما هم اگر تجربه درآمد زایی از کسب و کارهای مختلف خانگی دارید خوشحال می شویم در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

معرفی سایت آموزش هنر آموز

سایت هنر آموز یک وب سایت آموزشی است که در زمینه آموزش خیاطی و دوخت سرویس آشپزخانه فعالیت می کند و تمامی آموزش های لازم را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می دهد ضمن این که هنرجویان هر گونه سوالی هم داشته باشند می توانند بپرسند تا در روند کار مشکلی نداشته باشند.

هنر آموز علاوه بر آموزش به کاربران خود کمک می کند که درآمد زایی هم داشته باشند به همین دلیل به روش های مختلف می توان از طریق سایت هنر آموز به در آمد رسید که به شرح زیر می باشد:

  1. مشاهده آموزش و تولید محصول و فروش آن ها: هنر آموز با آموزش های خود به شما کمک می کند که محصول با کیفیت خود را به سادگی بفروشید؛
  2. ایجاد ویدیو آموزشی: در صورتی که در زمینه ای تخصص دارید و می توانید ویدیو با کیفیت ضبط کنید، سایت هنر آموز ویدیو آموزشی شما را در سایت خود به فروش می رساند و می توانید منبع درآمد مطلوبی از فروش ویدیوی خود داشته باشید.
  3. می توانید به عنوان نماینده هنر آموز محصولات ویدیویی را به فروش برسانید و از این طریق در صد قابل توجهی را از آن خود کنید زیرا هدف ما کمک به اقتصاد خانواده ها است.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر کلمه (دوخت نمگیر هنر آموز) را در گوگل سرچ کنید.

امیدواریم مقاله کسب و کارهای کوچک پرسود برای شما مفید بوده باشد اگر شما هم در زمینه ایجاد کسب و کار کوچک و فروش تجربه ای دارید خوشحال می شویم در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید