باربری و حمل و نقل بار و کالا از تمام نقاط ایران

اگر قصد دارید از خدمات حمل و نقل بین شهری و باربری در نقاط مختلف کشور استفاده نمایید با ما همراه باشید تا معتبرین شرکت حمل و نقل و باربری ایران را به شما عزیزان معرفی نمایید.

انتقال محموله و کالاهای مختلف و باربری در نقاط مختلف ایران توسط شرکت ها متعددی انجام می شود اما اعتماد به خدمات آنها کار بسیار سخیت است به ویژه اینکه در چندین سال گذشته خبرهای زیادی در خصوص شرکت های حمل و نقل و باربری در سراسر کشور مخابره شده است.

برای خدمات باربری و حمل و نقل ، بهترین خدمات را می توانید از شرکت حمل و نقل آنی بار دریافت نمایید که با بیش از 35 سال سابقه امکان انتقال محموله های شما را با بهترین کیفیت از همه شهر ها و شهرستان های کشور را برای شما عزیزان فراهم می نماید.

سابقه طولانی و مشخص آنی بار و انتقال محموله های مختلف در کمترین زمان ممکن سبب شده است که به عنوان یک شرکت باربری سراسری مورد اعتماد بسیاری از صنایع و افراد مختلف باشد.

 

باربری با چه خودروهایی انجام میشود ؟

 

برای خدمات باربری و حمل و نقل کالا انواع خودروهای باری توسط تیم متخصص آنی بار در اختیار شما قرار میگیرد تا در اسرع وقت محموله های خود را در تناژ و ابعاد مختلف بارگیری و ارسال کنید.

در مجموعه آنی بار انواع خودروی باری در همه نقاط کشور آماده بارگیری و انتقال محموله های شما می باشند. برای انتقال محموله های خود می توانید از خودروهای زیر استفاده نمایید.

 

  • کامیون ( 10 تن / 15 تن /911 )
  • خاور ( روباز / مسقف )
  • تریلی ( کفی / بغلدار / کمرشکن / یخچالدار )

 

با توجه به گستردگی خدمات مجموعه آنی بار ، امکان بارگیری و انتقال محموله های شما از همه نقاط کشور با خودروهای نام برده شده فراهم است. پیشنهاد می شود برای ثبت سفارش خودروهای باری ابتدا با کارشناسان آنی بار در تماس باشید و پس از مشاوره با ایشان بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

معرفی بهترین باربری ایران و انتقال کالا با کمترین هزینه

باربری با انواع تریلی

 

یکی از خودروهای مخصوص حمل و نقل بار و کالا در تناژ و وزن بالا ، تریلی است . حمل بار با تریلی یک از خدمات مجموعه آنی بار است که برای انواع مختلفی از بار و کالا تریلی های مختلف را ارائه می نماییم.

 

معمولا انواع تریلی ها برای حمل و نقل همه روزه بار شما تا 23-24 تن وزن آماده بارگیری میباشند اما اگر وزن محموله بیش از این باشد ، باید از تریلی کمرشکن استفاده شود که امکان بار گیری تا 65 تن را دارد.

 

تریلی ها آنی بار عبارتند از تریلی کفی ، تریلی بغلدار ، تریلی چادری که بر اساس نوع بار و شرایط آن باید یکی از این تریلی ها انتخاب گردد تا محموله شما به سلامت حمل شود.

 

برای باربری اصفهان با استفاده از انواع تریلی ها از بهترین بیمه نامه نیز استفاده میشود که امنیت محموله های شما را به صورت کامل تامین می نماید. قبل از ثبت سفارش باربری با تریلی بهترین راه تماس با شماره های آنی بار و ثبت سفارش باربری است.

images_1687333488_6492aa70c20a9.jpg

حمل بار با کامیون

 

کامیون ها یکی دیگر از خودروهای باربری هستند که برای حمل بار با حداکثر وزن 15 تن استفاده می شوند . کامیون تک و جفت از قدیمی ترین خودرو های باربری هستند که به نام کامیون بنز 10 چرخ و 6 چرخ شناخته می شوند .

 

کامیون تک دارای اتاق باری به طول 5 متر و 80 سانتی متر می باشد و توان حمل 10 تن بار را دارد و کامیون جفت دارای اتاق باری به طول 6 متر و 80 سانتی متر و توان باربری 15 تن بار می باشد.

 

برای حمل و نقل محموله های مختلف اعم از محموله های تجاری ، صنعتی و شخصی می توانید از کامیون ها استفاده نمایید. برای حمل بار با کامیون باید به موارد زیادی توجه داشت که می توانید از طریق تماس با کارشناسان آنی بار از طریق شماره 57669-021 اطلاعات کافی و استعلام قیمت را انجام دهید.

 

برای باربری شیراز تمامی خدمات آنی بار تا 100 میلیون تومان شامل بیمه رایگان می باشد.

 

 

حمل و نقل و باربری با خاور

 

خاور و کامیونت ها نیز خودروهای مناسبی برای انتقال محموله های مختلف در ابعاد و تناژ نیمه سنگین هستند. توان حمل بار خاور و کامیونت نهایتا 4 تن است و به دلیل ابعاد نسبتا کوچکی که دارند برای تردد در معابر شهری بسیار مناسب هستند.

در مجموعه آنی بار حمل بار با خاور از همه نقاط کشور انجام میشود و با بهترین کیفیت می توانید محموله های تجاری و صنعتی و خصوصا اثاثیه و لوازم منزل خود را منتقل نمایید.

برای خدمات باربری تبریز ، همه روزه انواع خاور و کامیونت مسقف و روباز آماده بارگیری و انتقال محموله های شما هستند.

 

 

 

بیمه نامه کامل برای خدمات باربری

 

برای انتقال انواع بار و کالا به نقاط مختلف کشور ، استفاده از بیمه نامه مهمترین موضوعی است که باید در نظر گرفته شود . بیمه نامه آنی بار برای حمل و نقل انواع بار و کالا مورد استفاده قرار میگیرد و بر اساس میزان ارزش محموله شما روی بارنامه خودروی باربری اعمال میشود.

 

 

در صورت بروز هرگونه حادثه که سبب بروز خسارت به محموله های شما شود ، بیمه نامه مسئولیت جبران خسارات را بصورت کامل بر عهده خواهد داشت.

 

 

بیمه نامه آنی بار کاملترین بیمه نامه برای ارسال بار و کالا به شهرستان های مختلف است که فارق از نوع خودروی باربری ، برای همه خدمات انی بار مورد استفاده قرار میگیرد. به عنوان مثال برای باربری بندرعباس تا 100 میلیون تومان بیمه به صورت رایگان برای انتقال محموله های شما در نظر گرفته خواهد شد.

 

 

مشاوره و ثبت سفارش باربری

 

برای مشاوره با کارشناسان و متخصصین آنی بار و انتقال فوری و ارزان محموله های خود می توانید از طریق شماره 57669-021 در تماس باشید و با کمترین صرف وقت محموله های خود را منتقل نمایید.

 

در زمان خدمات باربری ، مشاوره تخصصی سبب کاهش هزینه های حمل و نقل و انتقال فوری محموله خواهد شد. همین ویژگی آنی بار سبب شده است که بسیاری از افراد که خدمات باربری مناسب با کمترین هزینه نیاز دارند به این شرکت مراجعه نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص حمل و نقل بار و کالا و باربری فقط کافیست به وبسایت آنی بار مراجعه کنید.

 

باربری برای پایانه های مرزی کشور

 

پایانه های مرزی یا گمرکات مرزی یکی از نقاط بسیار حساس کشور هستند و دریچه ای برای مبادله و تجارت مابین تجار ایرانی و خارجی در کشور های همسایه میباشد

 

روزانه حجم زیادی از انواع کالاهای تجاری و صنعتی در ضمینه های مختلف بصورت ترانزیت یا کمتر به پایانه های مرزی کشور ارسال میشوند و برای صادرات به سایر نقاط جهان از این مناطق ارسال میشوند

 

کشور ما دارای پایانه های مرزی بسیار زیادی است که برای که برای مبادله کالا با کشور های ترکیه ، عراق ، افغانستان ، ارمنستان ، پاکستان و . . . مورد استفاده قرار میگیرند

 

به عنوان مثال ، برای ارسال بار به ترکیه میبایست با استفاده از خودروهای باربری متناسب با شرایط محموله ، کالای شما به گمرک مرزی بازرگان ، سرو یا مرز رازی ارسال شود

 

 

مشاوره تخصصی برای باربری شهری و بین شهری

 

یکی از مهمترین ویژگی های مجموعه آنی بار ، ارائه خدمات مشاوره ای برای انتقال محموله های مختلف می باشد . اگر قصد ارسال شهری و بین شهری محموله های مختلف را دارید فقط کافیست با شماره های آنی بار در تماس باشید. مشاوران و کارشناسان برای انتقال محموله های شما بهترین خودروی باری و کمترین هزینه را در نظر خواهند گرفت .

تیم متخصص انی بار با شعار جلب رضایت مشتری در خدمات باربری شهری و بین شهری به صورت همه روزه از همه نقاط کشور آماده همکاری با شما عزیزان هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت آنی بار anibar.net مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن 57669-021 در تماس باشید .

 

 

 

 

برچسب ها : باربری,حمل و نقل,تبریز,اصفهان,بندرعباس,شیراز

دیدگاهتان را بنویسید