هر نوع کسب و کاری که دارید، داشتن یک وب سایت حرفه ای مهم است.به گزارش از سایت ایسنا به نقل از متاوبز، وقتی یک سایتی برای کسب و کارتان طراحی می‌شود، بازدیدکنندگان سایت شما در ابتدا دیزاین و طراحی سایت شما را می بینند و ممکن است کیفیت خدمات شما را بر اساس آنچه در صفحه نمایش خود می بینند قضاوت کنند. اگر سایت شما غیرحرفه ای به نظر برسد ، به احتمال کمتری از محصولات شما خرید کنند و یا از خدمات سایتتان استفاده کنند. با دانستن ویژگی های یک سایت حرفه ای ، سایت خود را به صورت حرفه ای طراحی کنید و یا از طراح خود یک سایت حرفه ای درخواست کنید.

ویژگی های مهم طراحی سایت حرفه‌ای از نظر متاوبز

ویژگی سایت حرفه ای

حال به چند ویژگی های مهم یک سایت حرفه ای میپردازیم :

بهینه سازی برای موبایل

امروزه، کاربران دو برابر بیشتر از زمان اینترنت خود را روی تلفن همراه صرف می کنند. در واقع، با توجه به اینکه تقریباً همه افراد گوشی هوشمند دارند، پیش‌بینی می‌شود که تا سال 2024، خرید از طریق تلفن همراه 40 درصد از کل هزینه‌های اینترنت را به خود اختصاص دهد. این رشد در سطح جهانی اتفاق می‌افتد، پس ایجاد سایت در موبایل مهم است. در صورتی که سایت ریسپانسیو (سازگار با موبایل) نشده باشد خطر از دست رفتن مشتریان شما را تهدید میکند.

ظاهر عمومی وب سایت شما

داشتن ظاهر خوب لزوماً به معنای جلوه های ویژه چندگانه نیست. در حالی که برخی افکت‌ها هنوز توجه را به خود جلب می‌کنند، داشتن طراحی تمیز و منطقی، دارای تعادل رنگ خوب، گرافیک معنادار، به علاوه خوانایی آسان، کلید موفقیت است..

تجربه کاربر پسند

یافتن یا انجام هیچ چیز در وب سایت شما نباید دشوار باشد. هرچه موانع بیشتری بر سر راه مشتریان قرار دهید، قبل از اینکه کالا یا خدمات شما را بخرند، تعداد بیشتری از آنها از سایتتان خارج می شوند.

پیشنهاد می کنیم که ناوبری سایت خود را ساده کنید.

ابتدا باید مطمئن شوید که محتوای شما در صفحات مناسب قرار دارد و صفحات و پست ها در بخش ها یا دسته بندی های مربوطه قرار دارند. سپس مطمئن شوید که راه های آسانی برای یافتن آن وجود دارد. داشتن یک منوی ساده و قابل مشخص در صفحات سایت اهمیت بالایی دارد.

اگر سایت بزرگی دارید، به نوار جستجو نیز نیاز دارید.

فروشگاه‌های تجارتی باید از ابزارهای جستجوی فیلتر شده استفاده کنند که به مشتریان امکان می‌دهد موارد را جستجو کنند و سپس نتایج را با فیلتر کردن مواردی مانند قیمت، رنگ، اندازه و غیره محدود کنند. همچنین می‌توان با قرار دادن پیوندهای داخلی در صفحات و در قسمت پاورقی صفحه، پیمایش را بهبود بخشید.

هر اقدامی که مشتری باید انجام دهد ساده باشد.

مواردی مانند پر کردن آسان فرم‌ها، اشتراک و لغو اشتراک، افزودن و مشاهده سبد خرید، و مهمتر از همه تماس گرفتن است.

آسان بودن به معنای قرار دادن آن ها در مکان های واضح ، کاهش تعداد مراحلی است که یک مشتری باید انجام دهد و شفاف سازی برای مشتری که باید انجام گیرد.

سرعت سایت خود را بالا ببرید.

سرعت بارگذاری آهسته برای یک سایت مورد خطرناکی است و می تواند کاربر را ناامید کرده و کاربر از سایت شما به سمت سایت رقیب برود. مردم از وب‌سایت‌هایی با بارگیری آهسته خوششان نمی‌آید و اگر صفحه به اندازه کافی سریع بارگیری نشود، این احتمال وجود دارد که ظرف چند ثانیه آن را ترک کنند.

توصیه می شود انیمیشن های غیر ضروری یا هر چیز دیگری که پهنای باند بیش از حد مصرف می کند را حذف کنید.

محتوای مناسب

“محتوا پادشاه است” . محتوایی که در سایت خود ارائه می کنید باید مناسب باشد. امروزه کاربران به سرعت محتوا را مطالعه می کنند و می توانند فوراً متوجه شوند که منسوخ شده یا خواندن آن بسیار چالش برانگیز است. ارائه محتوا در پاراگراف‌های کوتاه یا حتی ویدیوها بهترین راه برای ارائه اطلاعات بدون درگیر کردن آن در متن طولانی با فونت‌های غیرجذاب است.

اهمیت همیشگی سئو  https://metawebz.org/seo/

سئو همیشه مهم بوده است و در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

مورد اول : سئوی تصاویر در چنین فرهنگ بصری مهم است.

مورد دوم: از سئو کلاه سیاه اجتناب کنید.

مورد سوم: اگر برای سئو سایتتان از متخصص کمک میگیرید از او بخواهید تا به شیوه های سئو کلاه سفید پایبند باشد.

طراحی سایت فروشگاهی در متاوبز

نتیجه گیری : 

جهت راهنمایی و مشاوره برای فروشگاه خود، می‌توانید به وب سایت طراحی سایت فروشگاهی متاوبز https://metawebz.org/store-site-design/ مراجعه کنید تا متخصصان طراحی سایت بتوانند با معیارهای مورد انتظار و ویژگی‌های حرفه‌ای بودن سایت شما را در طول مسیر راهنمایی کنند.

 منبع : ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید