طراحان وب ایده های شما را می گیرند و آنها را به یک ماکت تبدیل می کنند که نشان می دهد وب سایت آینده شما چگونه خواهد بود. طراحان وب بخش خلاقانه طراحی یک وب سایت را انجام می دهند.

توسعه دهندگان وب  در شرکت مهراکت که مهندسان یا کدنویس ها نیز نامیده می شوند ماکتی را که طراح وب شما ساخته است برمی دارند و آن را به یک زبان برنامه نویسی ترجمه می کنند تا در وب نمایش داده شود. آنها وب سایت ها را کاربردی می کنند، که اغلب به معنای ویجت های کدگذاری سفارشی و ابزارهای دیگر است

طراحی سایت فروشگاهی شیراز با مهراکت

یک توسعه دهنده تجربه کاربری که به عنوان توسعه دهنده UX نیز شناخته می شود، کسی است که وب سایت شما را کاربر پسند می کند. آنها مهارت های فنی و همچنین مهارت های طراحی دارند و آنها را به کار می اندازند تا وب سایت هایی را ایجاد کنند که بازدیدکنندگان را جذب و نگه می دارد.

 

 

قبل از اینکه بخواهیم ویژگی های یک طراح وب را بگوییم به این نکته توجه کنید که سئو و طراحی وب دست به دست هم می دهند و در کنار هم معنا پیدا می کنند. طراحی وب بر نحوه درک بازدیدکنندگان از برند شما اثرمی گذارد. طراحی جذاب، تصویر و پیام تجاری شما را منتقل می کند وکاربران اینترنتی را ترغیب به خرید یا استفاده ازخدمات وب سایت شما می کند.اما شما باید برای افزایش میزان نمایش سایت خود از سئو سایت استفاده کنید،در واقع با بهینه کردن سایت خود با ورد پرس  سایت شما این امکان را پیدا می کند که در صفحه اول گوگل قراربگیرد.

ویژگی های یک طراح وب موثر

حتی طراحی وب یک زمینه بزرگ است، بهترین طراحان وب تمایل دارند تا چیزهای مشترکی را فراتر از مجموعه مهارت های خود به اشتراک بگذارند. در اینجا مهمترین ویژگی های یک طراح موثر است:

1. آنها مشتاق پرتفوی خود هستند

ممکن است متوجه شوید که هر طراح وب خوب، زمان، انرژی و تلاش زیادی را برای ایجاد یک وب سایت نمونه کار عالی صرف می کند.

برای موفقیت به‌عنوان یک طراح وب، باید یک نمونه کار حرفه‌ای، حرفه‌ای و چشم‌نواز داشته باشید تا پروژه‌های گذشته‌ای را که به آنها افتخار می‌کنید به نمایش بگذارد و به هر مشتری یا کارفرمای احتمالی نشان دهد که می‌توانید همان جادو را برای آنها بچرخانید.

این نمونه کار طراحی وب باید متنوع باشد و تطبیق پذیری شما را به عنوان یک طراح وب نشان دهد. و چربی را کوتاه کنید – قطعاً رویکرد کیفیت بر کمیت ترجیح داده می شود.

2. حس تجاری خوب

طراحان وب، به ویژه زمانی که در حال شروع کار خود هستند و بنابراین احتمال بیشتری برای زنده ماندن در کنسرت های مستقل دارند، باید در مورد تجارت، سر مناسبی بر روی شانه های خود داشته باشند.

هنگام مذاکره با یک شرکت بر سر قیمت گذاری، طراحان وب باید بدانند که قیمت رقابتی چیست و خدمات خود را به روشی رقابتی نسبت به سطح تجربه و موقعیت خود به بازار عرضه کنند. یک طراح وب خوب همچنین می داند که چگونه برای خدماتی که پیشنهاد می کند، بودجه، قیمت و برنامه واقعی ارائه دهد، عنصر دیگری که نیاز به کمی دقت در اعداد دارد.

طراحان وب فریلنسر نیز باید با قراردادها سر و کار داشته باشند، چیزی که بهترین طراحان آن را بی اهمیت نمی دانند. فقط به قیمت نگاه نکنید و هر چیزی را بدون روشن بودن شرایط امضا کنید.

3. آنها منظم هستند و به برنامه پایبند هستند

بهترین طراحان وب در طول یک دوره حرفه ای تعداد وب سایت هایی که طراحی کرده اند را از دست داده اند. با گذشت زمان، آنها فرآیندهای واضحی را توسعه دادند که بارها و بارها اصلاح شده است. در نتیجه، آنها می توانند به راحتی هر گونه دام یا اشتباه را زودتر شناسایی کنند – و از آن اجتناب کنند.

این مهم است زیرا زمان یک جنبه حیاتی از هر پروژه وب سایت است. یک طراح وب خوب باید سندی از روند توسعه وب سایت خود را به مشتریان ارائه دهد تا نشان دهد که آنها چگونه قصد ساختن یک وب سایت را دارند.

طراحان وب مؤثر همچنین هر زمان که با مشکلی مواجه شوند که می تواند ضرب الاجل ها را به خطر بیندازد، از قبل به ذینفعان اطلاع می دهند. اگرچه هرگز نباید ضرب الاجل را از دست داد، اما اگر این اتفاق نیفتد، طراحان وب خوب باید توضیح دهند که چرا نتوانستند به برنامه خود عمل کنند.

4. آنها انعطاف پذیر هستند

حتی با توجه به اهمیت رعایت ضرب‌الاجل‌ها، باید اذعان کرد که گاهی اوقات چیزهایی پیش می‌آیند که هیچ‌کس نمی‌توانست پیش‌بینی کند. چه مشتریانی که نظر خود را در مورد یک ویژگی طراحی تغییر می دهند و چه تیم توسعه وب به مشکلی در قسمت پشتی وب سایت پیشنهادی برخورد می کنند، یک طراح وب باید با ضربه های وارد شده به آن دست به کار شود و محدوده یا محتوای یک پروژه طراحی وب را تغییر دهد. پرواز.

طراحان وب باید آماده، مایل و مشتاق سازگاری و مقابله با مشکلات باشند.

همچنین برای طراحان وب بهتر است که در انواع وظایفی که انجام می دهند انعطاف پذیر باشند. کار طراحی وب روی یک وب‌سایت در نهایت می‌تواند وظایفی را که طراحان وب معمولاً انجام نمی‌دهند – مثلاً ایجاد محتوا یا سئو – را در بر بگیرد، اما اگر کسی با اشتیاق با این چالش‌ها روبرو شود، به نفع همه است.

5. مهارت های ارتباطی قوی دارند

طراحان وب خبره به روشی ساده و بدون اصطلاحات تخصصی با مشتریان صحبت خواهند کرد تا فناوری های وب و ایده های طراحی مورد نظرشان را توضیح دهند.

اگر طراحان وب نتوانند مفاهیم و اصطلاحات پیچیده را به مشتریان منتقل کنند – چه به صورت شفاهی یا کتبی از طریق ایمیل – به آنها برای برقراری ارتباط پیام شرکت از طریق طراحی خود اعتماد نخواهند داشت.

کار در طراحی وب به معنای تعامل با بسیاری از مشاغل مختلف است که اکثر آنها نقش های کاملاً متفاوتی دارند. مدیریت همه این روابط به صورت روان کاری است که همه طراحان وب بزرگ باید انجام دهند.

6. آنها پذیرای ایده هستند

به ناچار، مشتریان یا ذینفعان ایده هایی در مورد اینکه چگونه فکر می کنند وب سایت شرکتشان باید به نظر برسد، خواهند داشت. گاهی اوقات این ایده‌ها عالی خواهند بود و گاهی اوقات نمی‌شوند – اما وظیفه طراحان وب این است که به این ایده‌ها گوش دهند و در ادامه به وب‌سایت توجه کنند.

شما هرگز نمی دانید که ایده طراحی عالی بعدی از کجا می تواند بیاید. طراحان وب خوب همچنین وب را برای الهام گرفتن و کشف آخرین روندهای طراحی جستجو می کنند.

7. با جدیدترین ابزار طراحی آشنا هستند

ابزارهای جدید به طور مداوم در حال ایجاد، بهبود یا معرفی هستند تا به سهولت طراحی وب کمک کنند.

طراحان وب خوب متعهد هستند که دائماً استفاده از این ابزارها را بررسی کنند تا کارآمدتر و مؤثرتر شوند. این می‌تواند به معنای افزایش مهارت در دوره‌های آنلاین، کارگاه‌های آموزشی یا دوره‌های بوت‌کمپ باشد، یا صرفاً در وبینارها، آموزش‌های یوتیوب و وبلاگ‌هایی طراحی شود که می‌توانند آخرین نوآوری‌ها را پوشش دهند.

دیدگاهتان را بنویسید