انواع فلش برای کمپین هدایای تبلیغاتی

همانطور که می‌دانید همه انسان‌ها هدیه گرفتن‌ها را دوست دارند؛ خصوصا اگر آن هدیه کاربردی باشد. از این علاقه به دریافت هدیه می‌توانید برای معرفی بیشتر برند خود استفاده کنید. هدایای تبلیغاتی با افزایش تعداد فروش و حفظ مشتریان وفادار، بازگشت سرمایه را تضمین می‌کند. گنجاندن یک هدیه در هر سفارش یا در طول برگزاری نمایشگاه به شما این امکان را می‌دهد تا قدردانی خود را به مشتریان نشان داده، مشتریان جدیدی را به دست آورید و مشتریان فعلی خود را حفظ کنید. به طور خلاصه ارائه هدایای تبلیغاتی یک حرکت کوچک با تأثیر بزرگ است اما برای اینکه هدیه تأثیر مطلوبی داشته باشد، باید بدانید که کدام نوع هدیه انتخاب خوبی برای مشتریان خواهد بود.

چرا هدایای تبلیغاتی می‌توانند انتخاب خوبی برای تبلیغات برند باشند؟

احتمالا یک خودکار تبلیغاتی بر روی میز کار یا میز مطالعه خود دارید، که توسط یک شرکت در نمایشگاه به شما داده شده است. بسیاری از شرکت‌ها برای تبلیغات خود بر روی وسایلی مانند خودکار، جاکلیدی، دفترچه خاطرات، دفترچه یادداشت، تی‌شرت تبلیغاتی و… تمرکز می‌کنند که انتخاب آن‌ها به سلیقه کارفرما و میزان بودجه برند بستگی خواهد داشت.

اگر شما محصولی دارید که قیمت آن مشابه رقبای شماست، افزودن یک هدیه پیشنهاد شما را وسوسه انگیزتر می‌کند. اما این همه ماجرا نیست زیرا می‌توانید از یک هدیه برای ساخت جامعه مشتریان بیشتر استفاده کنید. به طور مثال می‌توانید کتاب الکترونیکی را در سایت خود تبلیغ کنید، در ازای دریافت آدرس ایمیل کاربر، کتاب الکترونیکی را به صورت رایگان ارائه دهید تا کاربران بتوانند از آن استفاده کنند. با توجه به این راه حل علاوه بر افزایش تعداد فروش و آشنایی بیشتر با برند، بر شمار کاربران سایت شما اضافه خواهد شد. به این ترتیب با استفاده از یک هدیه تبلیغاتی می‌توانید لیستی از آدرس ایمیل مشتریان بالقوه ایجاد کنید و پس از آن خبرنامه خود را برای آن‌ها ارسال کرده و پیشنهادات جدید را ارسال کنید.

ارائه هدایای تبلیغاتی به مشتریان شما مزایای متعددی دارد. به دست آوردن قلب مشتریان به شما این امکان را می‌دهد که:

  • احساس خوبی نسبت به برند خود ایجاد کنید.
  • مشتریان وفادار خود را حفظ کنید.
  • مشتریان جدید بدست آورید.
  • میزان فروش خدمات و محصولات خود را به شکلی قابل توجه افزایش دهید.
  • نسبت به رقبا شانس بیشتری برای دیده شدن در فضای پر رقابت بازار پیدا کنید.

علاوه بر این موارد ارائه هدایای تبلیغاتی تنها روشی است که در طولانی مدت به تبلیغات برند می‌پردازد. به طور مثال شرایطی را تصور کنید که یک برند تصمیم می‌گیرد از روش تبلیغات فضای مجازی استفاده کند. این تبلیغات احتمالا فقط برای 24 ساعت در استوری اکانت‌های مختلف باقی مانده و پس از آن پاک می‌شود اما هدایای تبلیغاتی اینگونه نیستند. یک هدیه تبلیغاتی می‌تواند تا ماه‌ها و حتی سال‌ها به معرفی برند بپرداخته و افراد بیشتری را جذب شرکت شما کند. چنانچه کیفیت هدیه تبلیغاتی بالا بوده و در زندگی روزمره هم کاربردی باشد، آن هدیه دائما مورد استفاده قرار خواهد گرفت و هر فردی که آن را ببیند، نام برند شما را به خاطر خواهد سپرد.

انواع فلش برای کمپین هدایای تبلیغاتی کدامند؟

فلش تبلیغاتی از جمله محبوب‌ترین انواع هدایای تبلیغاتی به خصوص در بین جوانان و نوجوانان است که قیمت آن به نسبت هدایایی مانند خودکار یا دفترچه یادداشت بالاتر است. چنانچه قصد دارید افراد زیادی را تحت تاثیر قرار داده و بودجه کافی هم دارید، فلش تبلیغاتی انتخاب خوبی خواهد بود زیرا فلش برای ذخیره فایل‌ها مورد استفاده قرار گرفته و در صورت نگهداری صحیح تا مدت زمان طولانی وظیفه تبلیغاتی خود را انجام خواهد داد.

فلش‌های تبلیغاتی در انواع مختلفی تولید شده و بسته به ظرفیت خود قیمت‌های متنوعی دارند. رایج‌ترین ظرفیت فلش‌ها، ظرفیت ۴ ،۸ ، ۱۶ ، ۳۲ است که شرکت‌ها باید با توجه به قیمت فلش و مشخصات آن مدل مناسب را انتخاب نماید. علاوه بر ظرفیت خود فلش، برند تولید کننده آن هم بر قیمت فلش تاثیر می‌گذارد. محصولات تولید شده توسط برندهای مطرح به دلیل دارا بودن کیفیت بالا، هزینه‌ای بیشتر می طلبند.

علاوه بر دسته بندی فلش‌ها بر حسب ظرفیت، می‌توان یک دسته بندی دیگر با توجه به نوع USB آن‌ها ارائه داد:

  • فلش مموری 2 : این دسته از فلش‌ها توانایی انتقال اطلاعات با سرعت 480 مگابیت در ثانیه را دارند.
  • فلش مموری 3 : این مدل نسبت به نوع قبلی پیشرفت زیادی کرده و سرعت انتقال آن به 4.5 مگابایت بر ثانیه می‌رسد.
  • فلش مموری USB C : سرعت انتقال داده 10 مگابایت بر ثانیه
  • فلش مموری OTG : برای اتصال به گوشی‌های موبایل

دیدگاهتان را بنویسید