دو همسایه در حین فیلمبرداری از اتفاقات عجیب و غریب در ساختمان آپارتمان خود در دام ماجراهای ترسناکی می افتند. این خلاصه ای کوتاه از فیلم چیزی در خاک است.

این فیلم ساخته 2022 به کارگردانی جاستین بنسون، یکی از آن سورپرایزهای کوچک عجیب و غریبی است که گاهی اوقات در گوشه و کنار اکران های سینما دیده می شود. داستان این فیلم سینمایی، لغزنده و پیچ در پیچ و معمایی است و در ژانر کمدی و وحشت طبقه بندی می شود. داستانی بلندپروازانه از یک کمدی دوستانه، با چاشنی حل پازل های ماوراء الطبیعه و معمایی. این مطلب را به معرفی پنجمین فیلم از تیم فیلم سازی جاستین بنسون و آرون مورهد، اختصاص می دهیم. اگر به دنبال فیلم های ماوراء الطبیعه، مهیج و با سکانس های طنز هستید؛ این مطلب را از دست ندهید.

فیلم چیزی درخاک با دوبله اختصاصی در فیلیمو

چیزی در خاک، فیلمی ترسناک اما خنده‌دار

فیلم سینمایی چیزی در خاک محصول سال 2022 آمریکا که توسط بنسون نوشته شده و توسط مورهد فیلمبرداری شده است، طنزی سورئال از پارانویا و تفکر توطئه‌آمیز در مورد اتفاقات ماوراء الطبیعه است. این طنز سورئال شخصیت های اصلی فیلم را به سوی اتفاقاتی هدایت می کند که در عین ترسناک بودن، خنده بر لب بیننده می آورد.

 

این فیلم محصول قرنطینه‌های دوران پاندمی کرونا در سال 2020 است که در آپارتمان خود بنسون، کارگردان این فیلم؛ فیلم‌برداری شده است. این فیلم به‌طور قابل‌توجهی متاثر از کشمکش بین درون گرایی شخصیت های داستان و میل به کشف جذابیت دنیای بیگانه است. فیلم چیزی در خاک به طرز ماهرانه‌ای بیننده را بین عجیب ‌و غریب بودن داستان اصلی، قاب‌بندی احمقانه مستند شخصیت های اصلی فیلم و رنجش‌هایی که در نهایت بین آن ها  ایجاد می ‌شود، می گرداند. فیلمی که با یک کمدی جذاب شروع شده و به آرامی به ماجرایی تاریک تر و بسیار گیج کننده تر تبدیل می شود.

images_1684577211_64689bbb40799.png

شاید فیلم سینمایی Something in the Dirt ، به اندازه کافی ترسناک نباشد، اما خلاقیت و داستان علمی تخیلی آن برگ برنده این فیلم به حساب می آید. جلوه‌های بصری و دکور فیلم یکی دیگر از نکات مثبت فیلم چیزی در خاک است، مثل نور درخشان رنگین‌کمان، کریستال های درخشان، گیاهان خون‌آلود و غیره. روایت غیرقابل اعتماد و دروغ های چند لایه فیلم، ما را به سمت هزارتویی هدایت می کند که حل آن مهیج و سرگرم کننده است. فیلم چیزی درخاک با دوبله اختصاصی در فیلیمو، برای دوستداران فیلم های ترسناک و معمایی حکم یک معجزه را دارد.

 

فیلم چیزی در خاک؛ از کشف تا ماجراجویی

داستان جذاب فیلم چیزی در خاک از این قرار است. در ساختمانی متروکه و قدیمی در هالیوود هیلز، دو همسایه زندگی می کنند. هر دوی آنها به طور مشابهی بی هدف و سرگردان به نظر می رسند. هر دو به دنبال هدفی برای ادامه حیات خود هستند. بنابراین وقتی لوی یک کریستال عجیب را در خارج از آپارتمانش پیدا کرده و جان متوجه می ‌شود که این کریستال نوری درخشان از خود ساطع می‌کند، هر دو به دنبال حل معمای آن می گردند.

جان و لوی تصمیم می‌ گیرند با هم برای فیلمبرداری و توضیح معمای این کریستال و با هدف فروش مستندشان به نتفلیکس؛ همکاری کنند. اما آیا واقعاً می توانند با هم همکاری کنند؟ آیا باید به جان و لوی اعتماد کنیم؟ آیا صحنه‌ هایی که به ما نشان داده می ‌شوند، اصل هستند یا بازسازی شده‌اند؟ آیا با تماشای این فیلم می توانیم متوجه شویم که واقعاً چیزی در خاک وجود دارد یا خیر؟! اگر منتظر پاسخ به همه این سؤالات هستید، پیشنهاد می کنیم، فیلم چیزی درخاک را با دوبله اختصاصی در فیلیمو تماشا کنید و از دیدن ماجراجویی جان و لوی لذت ببرید.

images_1684577227_64689bcb08cd9.png

در آخر

«شما تمام زندگی‌تان به این فکر می ‌کنید که برخی چیزها همیشه به صورت راز باقی می ماند». این جمله یکی از دیالوگ های فیلم چیزی در خاک به کارگردانی جاستین بنسون است. فیلمی با ژانر وحشت و کمدی با بازی آرون مورهد، جاستین بنسون، سارا آدینا اسمیت، دیوید لاوسون جونیور و عیسی لوپز که در این مطلب آن را معرفی کردیم. داستان فیلم حول دو شخصیت اصلی آن می گردد. دو همسایه که به کشف یک شیء عجیب و غریب، ایده مستندسازی به سرشان می زند و می خواهند یک شبه مشهور و ثروتمند شوند. فیلمی که با یک طنز شاید کمی تلخ شروع و با اتفاقات ماوراء الطبیعه و معمایی با چاشنی ترس و وحشت، پایان می یابد. شما می توانید این فیلم سینمایی جدید را از پلتفرم فیلیمو با دوبله فارسی دانلود و یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

 

 

برچسب ها : فیلم,چیزی در خاک,فیلیمو

دیدگاهتان را بنویسید