قیمت پمپ آب پنتاکس دو پروانه

اگر به دنبال خرید و لیست قیمت پمپ آب پنتاکس دو پروانه هستید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. به دنبال قیمت پمپ آب پنتاکس دو پروانه دیجی کالا نباِشید مت بهترین قیمت را به شما عرضه می کنیم.

پیشنهاد ویژه : برای پمپ آب پنتاکس ایرانی و خارجی حتما از مشاوره رایگان گروه مستر استفاده کنید. ۰۲۱۳۳۹۹۷۵۲۲ | ۰۲۱۳۳۹۹۷۶۶۱ | ۰۹۱۲۱۸۸۲۱۴۰

معرفی پمپ آب پنتاکس ایتالیا

پمپ پنتاکس فعالیت خود را در زمینه تولید انواع پمپ از سال 1990 آغاز نمود و با توسعه و پیشرفت این شرکت در بازار ایتالیا بدون شک جایگاه ویژه ای در میان مصرف کنندگان پیدا نمود و در حال حاضر به عنوان یکی از برترین ها در زمینه تولید پمپ مطرح بوده و گردش مالی بسیار بالایی را در این زمینه ایجاد کرده است. از جمله ویژگی های بارز پمپ پنتکس می توان به بالا بودن کیفیت و قیمت مقرون به صرفه آن اشاره نمود. مشتری مداری جزء لاینفک برنامه های این مجموعه می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید وارد صفحه شوید.

پمپ پنتاکس ساخت کجاست ؟

پمپ پنتاکس ایتالیایی

سازنده اصلی پمپ پنتاکس ایتالیا می باشد. اما این برنده تحت لیسانس ایتالیا در کشورهای دیگری مثل ایران مونتاژ نیز می شود.

پیشنهاد ویژه: اگر به خرید پمپ های ایتالیایی علاقمند هستید، پیشنهاد می کنیم حتما مشخصات پمپ آب ابارا را نیز بررسی کنید.

پمپ پنتاکس ایرانی

این مدل تحت لیسانس پنتاکس ایتالیا تولید شده، کلیه قطعات ایتالیایی بوده و در ایران مونتاژ می گردد.

پیشنهاد ویژه: اگر به خرید پمپ های ایرانی علاقمند هستید، پیشنهاد می کنیم حتما مشخصات پمپ آب پمپیران را نیز بررسی کنید. این برند یک برند معتبر ایرانی و با کیفیت است.

پمپ پنتاکس مونتاژ ایران

با عنایت به کیفیت بالا و در دسترس بودن قطعات جانبی و محصولات، در بسیاری از کشورها همواره محصولات ایتالیایی مورد توجه بوده است. شرکت پنتاکس ایتالیا، تولید کننده پمپ صنعتی، نیمه صنعتی و خانگی، و تجهیزات جانبی آنس‌ها از این قاعده مستثنی نیست.

در سال‌های اخیر با رشد چشم‌گیر حمایت از محصولات ایرانی، با واردات قطعات پنتاکس ایتالیا و مونتاژ آن در داخل کشور گامی موثر در ساخت پمپ شکل گرفته است. در شکل بعد تفاوت پنتاکس ایتالیایی اصل و پنتاکس ایرانی از دیدگاه بسته بندی این دو محصول نشان داده شده است.

برای خرید پنتاکس ایتالیایی اصل و پنتاکس ایرانی به فروشگاه اینترنتی مستر (www.masterico.com) مراجعه کنید.

همچنین می‌توانید برای دریافت کاتالوگ پنتاکس ایتالیایی اصل و پنتاکس ایرانی و لیست قیمت پمپ پنتاکس ایتالیایی اصل و پنتاکس ایرانی با کارشناسان بخش پمپ کالا صنعتی در ارتباط باشید. ۰۲۱۳۳۹۹۷۵۲۲ | ۰۲۱۳۳۹۹۷۶۶۱ | ۰۹۱۲۱۸۸۲۱۴۰

در ابتدا پنتاکس ایرانی تنها شامل تعداد محدودی از پمپ‌های خانگی بود، به مرور زمان پمپ‌های صنعتی و سیرکولاتورها نیز در ایران مونتاژ شد و در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفت.

مزیت‌های پمپ پنتاکس ایرانی نسبت به پنتاکس ایتالیا در زیر ذکر شده است. می‌توانید برای بررسی و مطالعه تاریخچه و محصولات پنتاکس ایتالیایی اصل، به صفحه این محصولات در سایت کالا صنعتی مراجعه کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله پمپ پنتاکس مونتاژ ایران را مطالعه کنید.

انواع پمپ آب خانگی پنتاکس

بی شک می توان پمپ آب خانگی پنتاکس را به دلیل مقرون به صرفه بودن، بهترین پمپ آب خانگی ایتالیایی و همچنین یکی از ارزان ترین پمپ آب خانگی که دارای کیفیت بسیار بالایی است، نام گذاری کرد، با این وجود دیگر برندها مانند داب نیز دارای محاسن فراوانی بوده که مقایسه این پمپ آب خانگی ایتالیایی را دشوار می نماید.

در زیر انواع پمپ آب Pentax که دارای مصارف خانگی هستند را به شما معرفی می نماییم، پیشنهاد می گردد جهت انتخاب بهترین پمپ آب خانگی مناسب با نیاز شما، با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید. نحوه انتخاب پمپ آب در بخش مقالات به صورت کامل شرح داده شده و همچنین جهت رفاه حال شما عزیزان، فیلم های آموزشی متعددی مانند معرفی پمپ آب خانگی با مخزن انبساط نیز در بخش گالری ویدیو موجود می باشد.

  • پمپ آب خانگی پنتاکس مدل PM
  • پمپ آب خانگی پنتاکس مدل CAM
  • پمپ آب خانگی پنتاکس مدل CB
  • پمپ آب خانگی پنتاکس مدل AP
  • پمپ آب خانگی پنتاکس مدل CM
  • پمپ آب خانگی پنتاکس مدل CAB
  • پمپ آب خانگی پنتاکس مدل MD
  • پمپ آب خانگی پنتاکس مدل INOX
  • پمپ کف کش پنتاکس پروپیلن مدل DP
  • پمپ کف کش بدنه استیل پنتاکس 5PES
  • پمپ لجن کش بدنه استیل پنتاکس DX
  • پمپ لجن کش بدنه استیل پنتاکس DX
  • پمپ لجن کش پنتاکس مدل DH
  • پمپ لجن کش پنتاکس مدل DV
  • پمپ لجن کش پنتاکس مدل DV4
  • پمپ لجن کش Pentax مدل DM
  • پمپ لجن کش Pentax مدل DM4
  • پمپ لجن کش پنتاکس مدل DC160-310
  • پمپ لجن کش پنتاکس مدل DC410-1000
  • پمپ لجن کش پنتاکس مدل DTR150-300
  • پمپ لجن کش پنتاکس مدل DTR400-1000
  • پمپ لجن کش پنتاکس مدل DG
  • پمپ شناور پنتاکس مدل 4S
  • بوستر پمپ پنتاکس مدل 2CB
  • بوستر پمپ پنتاکس مدل 2CM
  • پمپ آب جتی پنتاکس مدل CAM
  • پمپ آب جتی پنتاکس مدل INOX
  • پمپ آب جتی پنتاکس مدل CAB
  • پمپ آب جتی پنتاکس مدل AP
  • پمپ طبقاتی افقی پنتاکس مدل ULTRA-S
  • پمپ طبقاتی عمودی پنتاکس مدل ULTRA-VL
  • ست کنترل پنتاکس مدل HIDROMATIC H1
  • ست کنترل پنتاکس مدل HIDROTANK H1
  • منبع تحت فشار پنتاکس

d595e1f9-e746-4b31-8216-30dee283aa21.jpg (900×700)

پمپ آب دو پروانه پنتاکس

پمپ دو پروانه به دلیل تامین فشار مناسب برای ساختمان‌های دارای طبقات زیاد توانایی آبدهی بالایی دارد که به همین دلیل جز پر مصرف ترین سری پمپ خانگی محسوب می شود. پروانه های پمپ دو پروانه معمولا از جنس برنج و یا استیل و یا باکالیت تولید می‌شود، که بر اساس شوری و یا غلظت نوع سیال مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پمپ آب دو پروانه پنتاکس از پمپ های سری CB و MB بوده و ساخت کارخانه پنتاکس ایتالیا میباشد. این پمپ های آب از نوع سانتریفیوژ و دارای دو پروانه میباشند. در پمپ های سری CB ، پروانه ها از نوع بسته و از جنس برنج یا نوریل (نوعی پلیمر) بوده و بدنه پمپ از جنس چدن می باشد. فشار تولیدی پمپ دو پروانه پنتاکس سری CB از حدود 40 متر برای CB100 تا حدود 98 متر ستون آب برای CBT1500 و دبی خروجی از حدود 4/5 تا 36 مترمکعب در ساعت متغیر است. در پمپ های آب سری MB ، پروانه ها از نوع بسته و از جنس پلیمر بوده و بدنه پمپ نیز از چدن میباشد. فشار تولیدی پمپ آب دو پروانه پنتاکس در سری MB از 39 تا 49 متر ستون آب و آبدهی از 9 تا 12 مترمکعب در ساعت تغییر میکند.

محدوده دمای آب مجاز برای پمپ دو پروانه پنتاکس از صفر تا 50 درجه سانتیگراد برای پمپ های دارای پروانه پلیمری و از صفر تا 90 درجه سانتیگراد برای پمپ دو پروانه دارای پروانه برنجی می باشد. الکتروموتور های بکار برده شده در این پمپ ها دارای محافظ حرارتی بوده و دارای کلاس عایق بندی F و درجه حفاظت IP44 میباشند. همچنین دور موتور آنها 2900 دور در دقیقه است. پمپ های دو پروانه سری MB و CB در دو نوع تک فاز و سه فاز تولید میگردند. دهانه خروجی پمپ های سری MB در اندازه 1/4-1 اینچ و دهانه خروجی پمپ های سری CB در دو اندازه 1 اینچ برای قدرت های موتور تا 3 اسب و 1/4-1 اینچ برای قدرت های بالاتر از 3 اسب میباشد. پمپ دو پروانه پنتاکس در قدرت های بالاتر از 4 اسب بخار صرفا بصورت سه فاز تولید میشوند. فشار عملکرد مجاز پمپ حداکثر تا 6 بار برای مدل CB100 و حداکثر تا 11 بار برای مدل های CB160 تا CB1500 و ماکزیمم تا 8 بار برای سری MB میباشد. مکانیکال سیل در پمپ آب دو پروانه پنتاکس از جنس سرامیک – گرافیت است. موارد استفاده معمول پمپ آب دو پروانه پنتاکس در آبرسانی ساختمان ها و مجتمع های مسکونی و تجاری و تامین فشار آب لازم در واحد های صنعتی میباشد.

پمپ بشقابی دو پروانه پنتاکس CB

الکتروپمپ سانتریفیوژ سری CB، دو پروانه بوده و به همین دلیل دارای هد بالایی می باشد و در ساختمان ها کاربرد وسیعی دارند. در اصطلاح رایج این نوع پمپ بشقابی دو پروانه نامیده می شود.

مشخصات فنی پمپ Pentax CB بشقابی دو پروانه

پمپ پنتاکس مدل CB، پمپ سانتریفیوژی بشقابی و دارای دو پروانه می باشد. از این پمپ بشقابی جهت سیستم های پر فشار خانگی، مجتمع ها و صنایع عمومی استفاده می شود. در این پمپ دو پروانه در مقابل هم (جهت عکس) یکدیگر قرار دارند که عملکرد بهتر و راندمان بالای پمپ را تضمین می کنند.

ما نمایندگی فروش انواع پمپ پنتاکس CB بشقابی دو پروانه هستیم. لطفا جهت استعلام قیمت خرید، دریافت مشخصات فنی و دانلود کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید.

پمپ آب پنتاکس دو پروانه مدل CB100/01

پمپ آب پنتاکس مدل CBT100/01 از خانواده پمپ های سانترفیوژی دو پروانه با قدرت 3 اسب و سه فاز بوده، این پمپ آب مناسب استفاده در سامانه فشار ساختمان، کارخانه های صنعتی و باغبانی می باشد، دو پروانه مقابل هم تامین فشار بالا و دبی مناسب را تضمین می کند.

پمپ آب پنتاکس CBT100/01 بسیار کم حجم و کارآمد بوده و پروانه های آن که از جنس نوریل و شفت استیل هستند که در مقابل رسوبات مقاومت خوبی دارند. الکتروموتور پمپ Pentax با دور موتور 2900RPM کار می کند که همین امر باعث گردیده از این پمپ آب به صورت متناوب استفاده گردد. طراحی نوع سرپمپ، در پمپ آب پنتاکس موجب گردیده که هواگیری این پمپ آب بسیار آسان و راحت با حداقل نیاز به آن صورت گیرد. نکته مهم در نصب پمپ آب پنتاکس این است که حتماً باید سایز شیر آلات مکش و دهش نصب شده روی پمپ با سایز ورودی و خروجی آن یکسان باشد.

پمپ آب خانگی پنتاکس ایرانی مدل CB210/00

پمپ آب پنتاکس CB210 که از نوع پمپ‌های سانترفیوژی دو پروانه با توان 2 اسب می باشد، این پمپ مناسب برای سامانه فشار ساختمان بوده و همچنین برای مصارف خانگی، کشاورزی، کارخانه‌های صنعتی و باغبانی مورد استفاده قرار میگیرد. دو پروانه مقابل هم تامین فشار بالا و دبی مناسب را تضمین می کند.

پمپ آب پنتاکس CB210 بسیار کم حجم و کارآمد می باشد، این پمپ با دو پروانه از جنس برنز و شفت استیل در مقابل رسوبات مقاوم می‌باشد. الکتروموتور پمپ Pentax با دور موتور 2900 RPM کار می کند که باعث گردیده از این پمپ آب به صورت متناوب استفاده گردد. نکته مهم در نصب پمپ آب پنتاکس این است که حتماً باید سایز شیر آلات مکش و دهش نصب شده روی پمپ با سایز ورودی و خروجی آن یکسان باشد.

پمپ آب پنتاکس دو پروانه مدل CBT100/00

پمپ آب پنتاکس مدل CBT100/00 از خانواده پمپ های سانترفیوژی دو پروانه با قدرت 1 اسب و سه فاز بوده، این پمپ آب مناسب استفاده در سامانه فشار ساختمان، کارخانه های صنعتی و باغبانی می باشد، دو پروانه مقابل هم تامین فشار بالا و دبی مناسب را تضمین می کند.

پمپ آب پنتاکس CBT100/00 بسیار کم حجم و کارآمد بوده و پروانه های آن که از جنس نوریل و شفت استیل هستند که در مقابل رسوبات مقاومت خوبی دارند. الکتروموتور پمپ Pentax با دور موتور 2900RPM کار می کند که همین امر باعث گردیده از این پمپ آب به صورت متناوب استفاده گردد. طراحی نوع سرپمپ، در پمپ آب پنتاکس موجب گردیده که هواگیری این پمپ آب بسیار آسان و راحت با حداقل نیاز به آن صورت گیرد. نکته مهم در نصب پمپ آب پنتاکس این است که حتماً باید سایز شیر آلات مکش و دهش نصب شده روی پمپ با سایز ورودی و خروجی آن یکسان باشد.

پمپ پنتاکس دو پروانه ایرانی مدل CB310/00

پمپ آب پنتاکس مدل CBT100/01 از خانواده پمپ های سانترفیوژی دو پروانه با قدرت 1 اسب و سه فاز بوده، این پمپ آب مناسب استفاده در سامانه فشار ساختمان، کارخانه های صنعتی و باغبانی می باشد، دو پروانه مقابل هم تامین فشار بالا و دبی مناسب را تضمین می کند.

پمپ آب پنتاکس CBT100/01 بسیار کم حجم و کارآمد بوده و پروانه های آن که از جنس برنز و شفت استیل هستند که در مقابل رسوبات مقاومت خوبی دارند. الکتروموتور پمپ Pentax با دور موتور 2900RPM کار می کند که همین امر باعث گردیده از این پمپ آب به صورت متناوب استفاده گردد. طراحی نوع سرپمپ، در پمپ آب پنتاکس موجب گردیده که هواگیری این پمپ آب بسیار آسان و راحت با حداقل نیاز به آن صورت گیرد. نکته مهم در نصب پمپ آب پنتاکس این است که حتماً باید سایز شیر آلات مکش و دهش نصب شده روی پمپ با سایز ورودی و خروجی آن یکسان باشد.

 

پمپ فشار آب پنتاکس مدل CB210-00

پمپ آب پنتاکس CB210/00 از خانواده پمپ های سانترفیوژی دو پروانه با قدرت 2 اسب می باشد. این پمپ آب مناسب برای مصارف آبرسانی مجتمع های مسکونی ، تجاری ، صنعتی و کشاورزی می باشد. دو پروانه ی مقابل هم تامین فشار بالا و دبی مناسب را تضمین می کند. پمپ آب پنتاکس CB210/00 بسیار کم حجم و کارآمد می باشد، این پمپ با دو پروانه از جنس باکالیت و شفت استیل در مقابل رسوبات مقام می باشد . الکتروموتور پمپ Pentax با دور موتور 2900 RPM کار می کند که استفاده متناوب از این پمپ را میسر می گرداند. هواگیری پمپ به سادگی توسط پیچ های تعبیه شده امکان پذیر است. نکته مهم در نصب پمپ آب پنتاکس این است که حتماً باید سایز شیر آلات مکش و دهش نصب شده روی پمپ با سایز ورودی و خروجی آن یکسان باشد. از این پمپ به منظور پمپاژ آب تمیز، مایعات غیر خورنده و بدون ذرات ریز جامد استفاده می شود. آبدهی این پمپ با در نظر گرفتن حداکثر ارتفاع 55 متری برابر 30 لیتر بر دقیقه می باشد . در ضمن حداکثر آبدهی 140 لیتر بر دقیقه در ارتفاع 34 متری و کمتر انجام پذیر می باشد.

پمپ دو اسب دو پروانه پنتاکس اصلی ایتالیا CB 210

پمپ پنتاکس CB 210 دارای بدنه و براکت موتور از جنس چدن، پروانه‌ از جنس برنز و یا نوریل، آب‌بندهای مکانیکی از جنس سرامیک گرافیت و شافت موتور از جنس استیل 303 است.

این پمپ توانایی پمپاژ آب با دمای بین 0 الی 90 درجه سانتی‌گراد را دارد اما اگر دمای آب پمپ شده بیش از 50 درجه سانتی‌گراد خواهد شد باید حتما از پروانه‌های با جنس برنزی استفاده شود.

پمپ پنتاکس CB 210 دارای توان 2 اسب بخار (1.5 کیلووات) بوده و برای کارکرد با این توان نیاز به مصرف جریان 11.5 آمپر دارد. همچنین این پمپ تا فشار کاری 11 بار می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

کاربرد پمپ پنتاکس CB 210

پمپ پنتاکس 2 اسب گزینه مناسبی برای مصارف و کاربردهایی است که در آنها به افزایش فشار سریع نیاز است؛ از این پمپ می‌توان برای سیستم آب‌رسانی ساختمان‌های 5 طبقه و حتی بالاتر (نیاز به محاسبه هد با توجه به مصرف‌کننده‌های موجود در ساختمان است)، زمین‌های کشاورزی، بوستر پمپ ها و همچنین آتش‌نشانی بهره جست.

پمپ آب پنتاکس دو پروانه ایرانی مدل CB400/01

پمپ آب پنتاکس مدل CB 400/01 یک پمپ سانتریفیوژ دو پروانه با قدرت 4 اسب می باشد که در آن دو پروانه در مقابل هم قرار دارند، در نتیجه باعث عملکرد بهتر و بهره‌‌‌وری بالای پمپ می شود. این پمپ آب برای سیستم‌های آب ساختمان، خانگی، شهری و صنعتی گزینه‌‌ مناسبی است. نکته ی مهم در ارتباط با این پمپ قدرت 4 اسب و تکفاز بودن آن است.

در این پمپ آب بدنه از جنس چدن است و پروانه‌ آن در مدل‌های 00 از نوریل و در مدل‌های 01 از برنج است. محدوده دمای مایع مورد استفاده برای پمپ آب پنتاکس مدل CB 400/01 با پروانه‌‌ی نوریل از 0 تا 50 درجه سانتی گراد و با پروانه ی برنج از 0 تا 90 درجه سانتی گراد می تواند باشد. حداکثر فشار کاری این پمپ 6 بار است. این پمپ آب در نسخه سه فاز و تک فاز موجود است. درجه حفاظت موتور آن IP 44 می باشد و کلاس عایق بندی آن F می باشد.

پمپ آب پنتاکس دو پروانه مدل CBT160/00

پمپ آب پنتاکس CBT160/00 از خانواده پمپ های سانترفیوژی دو پروانه با قدرت 1.5 اسب و سه فاز بوده، مناسب برای استفاده در سامانه فشار ساختمان، مصارف خانگی و کارخانه های صنعتی و باغبانی مناسب می باشد، دو پروانه مقابل هم تامین فشار بالا و دبی مناسب را تضمین می کند.

پمپ آب پنتاکس CBT160/00 بسیار کم حجم و کارآمد بوده و پروانه های آن که از جنس نوریل و شفت استیل هستند، در مقابل رسوبات مقاومت خوبی دارد. الکتروموتور پمپ Pentax با دور موتور 2900RPM کار می کند که همین امر باعث شده از این پمپ آب به صورت متناوب استفاده گردد. طراحی نوع سرپمپ، در پمپ آب پنتاکس موجب گردیده که هواگیری این پمپ آب بسیار آسان و راحت با حداقل نیاز به آن صورت گیرد. نکته مهم در نصب پمپ آب پنتاکس این است که حتماً باید سایز شیر آلات مکش و دهش نصب شده روی پمپ با سایز ورودی و خروجی آن یکسان باشد.

پمپ آب پنتاکس دو پروانه ایرانی مدل CBT160/01

پمپ آب پنتاکس CBT160/01 از خانواده پمپ های سانترفیوژی دو پروانه با قدرت 1.5 اسب و سه فاز بوده، این پمپ مناسب برای استفاده در سامانه فشار ساختمان، کارخانه های صنعتی و باغبانی می باشد، دو پروانه مقابل هم تامین فشار بالا و دبی مناسب را تضمین می کند.

پمپ آب پنتاکس CBT160/01 بسیار کم حجم و کاربردی بوده و پروانه های آن که از جنس برنز و شفت استیل هستند، در مقابل رسوبات مقاومت خوبی دارد. الکتروموتور پمپ Pentax با دور موتور 2900RPM کار می کند که همین امر باعث شده از این پمپ آب به صورت متناوب استفاده گردد. طراحی نوع سرپمپ، در پمپ آب پنتاکس موجب گردیده که هواگیری این پمپ آب بسیار آسان و راحت با حداقل نیاز به آن صورت گیرد. نکته مهم در نصب پمپ آب پنتاکس این است که حتماً باید سایز شیر آلات مکش و دهش نصب شده روی پمپ با سایز ورودی و خروجی آن یکسان باشد.

پمپ آب پنتاکس دو پروانه مدل CBT160/01

پمپ آب پنتاکس CBT160/01 از خانواده پمپ های سانترفیوژی دو پروانه با قدرت 1.5 اسب و سه فاز بوده، این پمپ مناسب برای استفاده در سامانه فشار ساختمان، کارخانه های صنعتی و باغبانی می باشد، دو پروانه مقابل هم تامین فشار بالا و دبی مناسب را تضمین می کند.

پمپ آب پنتاکس CBT160/01 بسیار کم حجم و کاربردی بوده و پروانه های آن که از جنس برنز و شفت استیل هستند، در مقابل رسوبات مقاومت خوبی دارد. الکتروموتور پمپ Pentax با دور موتور 2900RPM کار می کند که همین امر باعث شده از این پمپ آب به صورت متناوب استفاده گردد. طراحی نوع سرپمپ، در پمپ آب پنتاکس موجب گردیده که هواگیری این پمپ آب بسیار آسان و راحت با حداقل نیاز به آن صورت گیرد. نکته مهم در نصب پمپ آب پنتاکس این است که حتماً باید سایز شیر آلات مکش و دهش نصب شده روی پمپ با سایز ورودی و خروجی آن یکسان باشد.

687b94db-ad8a-4792-84ff-c976cee29b7e.jpg (900×700)

قیمت پمپ آب پنتاکس

به دنبال قیمت پمپ آب پنتاکس دیجی کالا نباشید. ما بهترین قیمت پمپ پنتاکس را به شما عرضه می کنیم.

با عرض پوزش به دلیل نوسان قیمت ارز قیمت محصولات تغییر کرده است لطفا جهت اطلاع از موجودی و همچنین قیمت پمپ آب پنتاکس با واحد پمپ شرکت رادوکو تماس بگیرید. ۰۲۱۳۳۹۹۷۵۲۲ | ۰۲۱۳۳۹۹۷۶۶۱ | ۰۹۱۲۱۸۸۲۱۴۰

رنج قیمت پمپ آب پنتاکس بین 1.700.000 الی 23 میلیون است.

نمایندگی فروش انواع پمپ آب پنتاکس از جمله پمپ خانگی پنتاکس، پمپ بشقابی پنتاکس، پمپ شناور پنتاکس، پمپ کفکش پنتاکس و پمپ لجن کش پنتاکس در انواع سه فاز و تک فاز و مشاوره خرید، راهنمایی، مشخصات فنی، قطعات، خدمات پس از فروش و جهت استعلام قیمت پمپ آب پنتاکس و یا خرید، با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

قیمت پمپ آب پنتاکس دو پروانه

رنج کلی قیمت پمپ 2 پروانه پنتاکس بین 3.5 الی 21 میلیون است. اما در ادامه به تفکیک در مورد آنها صحبت خواهیم کرد. برای دریافت لیست قیمت پمپ دو پروانه پنتاکس PENTAX ساخت ایتالیا همین حالا با ما تماس بگیرید.

قیمت پمپ بشقابی دو پروانه پنتاکس CB

قیمت پمپ بشقابی دو پروانه پنتاکس CB بین 4 الی 6 میلیون تومان است.

قیمت پمپ آب دو پروانه 2 اسب پنتاکس مدل CB210/00

پمپ پنتاکس مدل 01/CBT210 ا پمپ تحت فشار خانگی دو پروانه برنجی 2 اسب پنتاکس 01/CBT210 جهت انتقال آب و سیالات مشابه است. قیمت پمپ آب دو پروانه 2 اسب پنتاکس مدل CB210/00 بین 5.7 الی 19 میلیون است.

قیمت مپ آب پنتاکس دو اسب اصل ایتالیا 2 پروانه مدل CB210 تک فاز بین 8 الی 23 میلیون است

قیمت پمپ آب پنتاکس دو پروانه مدل CB100/01

قیمت پمپ آب پنتاکس دو پروانه مدل CB100/01 بین 5.5 الی 7 میلیون است.

قیمت پمپ آب پنتاکس دو پروانه مدل CBT100/00

قیمت پمپ آب پنتاکس دو پروانه مدل CBT100/00 بین 6 الی 7 میلیون است.

قیمت پمپ پنتاکس دو پروانه ایرانی مدل CB310/00

قیمت پمپ پنتاکس دو پروانه ایرانی مدل CB310/00 بین 12 الی 13.5 میلیون است.

قیمت پمپ پنتاکس دو پروانه ایرانی مدل CB310/01

قیمت پمپ پنتاکس دو پروانه ایرانی مدل CB310/01 بین 13.5 الی 14.5 میلیون است.

قیمت پمپ آب پنتاکس دو پروانه مدل CBT100/01

قیمت پمپ آب پنتاکس دو پروانه مدل CBT100/01 بین 6.5 الی 7.5 میلیون است.

قیمت پمپ پنتاکس دو پروانه ایرانی مدل CB400/00

قیمت پمپ پنتاکس دو پروانه ایرانی مدل CB400/00 بین 17 الی 18 میلیون است.

قیمت پمپ آب پنتاکس دو پروانه ایرانی مدل CB160/01

قیمت پمپ آب پنتاکس دو پروانه ایرانی مدل CB160/01 بین 8 الی 9 میلیون است.

قیمت پمپ آب پنتاکس دو پروانه ایرانی مدل CB400/01

قیمت پمپ آب پنتاکس دو پروانه ایرانی مدل CB400/01 بین 20 الی 21.5 میلیون است.

قیمت پمپ آب پنتاکس دو پروانه مدل CBT160/00

قیمت پمپ آب پنتاکس دو پروانه مدل CBT160/00 بین 7.5 الی 8.5 میلیون می باشد.

قیمت پمپ آب پنتاکس دو پروانه ایرانی مدل CBT160/01

قیمت پمپ آب پنتاکس دو پروانه ایرانی مدل CBT160/01 بین 8 الی 9 میلیون می باشد.

قیمت پمپ آب پنتاکس دو پروانه مدل CBT160/01

قیمت پمپ آب پنتاکس دو پروانه مدل CBT160/01 بین 8 الی 9.5 میلیون است.

فروش پمپ آب پنتاکس ایتالیا

فروشگاه پمپ آب مستر نمایندگی فروش پمپ آب پنتاکس در انواع متعددی اعم از خانگی، کفکش، لجن کش، شناور و غیره در توان های متنوع اعم از نیم اسب، یک اسب، دو اسب و توان های بالاتر، با جنس بدنه های مختلف مانند چدن و استیل می باشد، با ما در ادامه همراه باشید تا کلیه این مدل های به شما معرفی گردد.

فروشگاه پمپ آب مستر به عنوان نماینده فروش پمپ پنتاکس آمادگی خود را جهت ارائه هر گرونه پیشنهاد مالی (Financial Proposal) شامل لیست قیمت پمپ و همچنین جهت ارائه پیشنهاد فنی (Technical Proposal) اعم از کاتالوگ و مشخصات فنی پمپ پنتاکس و همچنین خرید اینترنتی پمپ آب پنتاکس، برای کلیه محصولات این شرکت اعم از پمپ کفکش پنتاکس، پمپ لجن کش پنتاکس، پمپ شناور پنتاکس، پمپ خانگی، بوستر پمپ پنتاکس، استخری، محیطی، طبقاتی و دیگر انواع پمپ ها اعلام می نماید.

نمایندگی رسمی فروش پمپ پنتاکس

شرکت مستر وارد کننده تجهیزات صنعتی با واردات و تامین کردن تجهیزات صنعتی ( پمپ پنتاکس ) یکی از معتبرترین برندهای روز دنیا همواره این اطمینان خاطر را به مشتریان خود می دهد که با خیال آسوده می توانند پمپ آب پنتاکس را خریداری نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر وارد صفحه نمایندگی پمپ پنتاکس در سعدی شوید.

دیدگاهتان را بنویسید