مرکز ساندویچ پانل ایران | مرکز پانل

 

استفاده از مصالح ساختمانی مدرن روز به روز در حال پیشرفت و شکل گیری در ایران است، نوعی از مصالح مدرن ساختمانی که می‌توانیم به آن اشاره کنیم ساندویچ پانل است که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد ساندویچ پانل دارای انواع مختلف است که در ادامه به معرفی برترین تولید کنندگان ساندویچ پانل و کاربرد این متریال ساختمانی اشاره خواهیم کرد.

ساندویچ پانل چیست؟

ساندویچ پانل

ساندویچ پانل (Sandwich Panel) نوعی دیگر از مصالح ساختمان است که متشکل از دو لایه ورق و یک لایه فوم عایق است، از ساندویچ پانل برای ساخت انواع دیوار پیش ساخته و ساختمان های پیش ساخته استفاده می‌شود.

ساندویچ پانل به صورت کلی بر دونوع است ساندویچ پانل دیوار و ساندویچ پانل سقف.

ساندویچ پانل دیواری

استفاده از دو لایه ورق از جنس آلوزینک و گالوانیزه، یک لایه هسته از جنس فوم عایق پلی اورتان یا اکس پی اس متداول ترین مدل در نوع پنل دیواری است. ساندویچ پانل دیواری کاربرد بسیاری دارد که ساخت سردخانه ، اتاق تمیز و انواع سوله از پرکاربرد ترین موارد آن است.

برای مشاوره و خرید ساندویچ پانل دیواری می‌توانید با تیم فروش مرکز پانل در ارتباط باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

چرا مرکز پانل

ساندویچ پانل سقفی

پنل سقفی همانند پانل دیواری دارای انواع مختلف است که می‌تواند در صنایع مورد استفاده قرار گیرد، ساندویچ پانل سقفی برخلاف نوع دیواری دارای گام های متقارن است که می‌تواند در شرایط جوی مختلف از سقف سازه شما به خوبی محافظت کند.

پنل در نوع سقفی می‌تواند شامل فوم پلی اورتان یا XPS باشد و ورق استفاده شده برای محافظت از فوم عایق آن هم می‌تواند از جنس آلوزینک یا گالوانیزه باشد.

تولیدکنندگان ساندویچ پانل

تولیدی های بسیاری در صنعت پانل ساندویچی فعالیت دارند، از جمله تولید کنندگان می‌توان به آسیا پانل، کیان پانل، ماموت اشاره کرد. در مرکز پانل انواع این نوع مصالح ساختمانی موجود است و می‌توانید در سریع ترین زمان ممکن سفارش خود را ثبت کنید.

همچنین در مرکز پانل ایران تولید کننده ساندویچ پانل به صورت مستقیم با شما عزیزان در ارتباط خواهد بود تا بتوانید در سریع ترین زمان سفارش خود را ثبت و پس از پرداخت در کم ترین زمان ممکن سفارش خود را دریافت کنید. برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین مرکز پانل در ارتباط باشید.02173824

ساندویچ پانل مرکز

کاربرد ساندویچ پانل در صنعت

صنایع مختلفی با ظهور ساندویچ پانل متحول شده و در سرعت خدمات ارائه شده تاثیر مستقیم گذاشته است برای مثال در صنعت تولید دارو و اتاق های ایزوله ساندویچ پانل توانسته است به سرعت رشد کند و اتاق های پزشکی ایزوله به همراه ساندویچ پانل کلین روم را با جدید ترین تکنولوژی روز دنیا و استاندارد مورد نیاز اجرا و پیاده سازی کند.

صنعت ساخت و ساز با ظهور پانل ساندویچی متحول و دستخوش تغییر شده است که توانسته است کیفیت و سرعت ساخت را تا حد بسیاری افزایش دهد. استفاده از ساندویچ پانل در این صنعت سبب ایجاد استاندارد های جدیدی شده است.

اتاق های حمل بار و سردخانه های صنعتی

از دیگر صنایع که دستخوش تغییر شده است صنعت سردخانه سازی و تولید اتاق حمل بار است، اتاق حمل بار یخچالی با ساندویچ پنل کیفیت بیشتری دارد و می‌تواند به خوبی در مقابل برودت هوا مقاومت کند، سردخانه های بزرگ پس از ظهور ساندویچ پانل شکل گرفت و توانست در این بخش هم تحولی عظیم شکل گیرد.

نصب ساندویچ پانل

نصب ساندویچ پانل پس از انتخاب نوع ساندویچ پنل یکی از مراحل مهمی است که باید با دقت و تسوط نیروهای متخصص انجام شود تیم نصب مرکز پانل با در نظر داشتن تمام پروتکل‌های جدید به شما کمک خواهد کرد که یک سازه کامل و ایزوله را داشته باشید.

معرفی مرکز پانل ایران

مرکز پانل به عنوان اولین و بزرگ ترین مرجع خرید و فروش ساندویچ پانل در ایران فعالیت خود را از سال 1390 آغاز کرد این شرکت با گرد آوری مهندسین خبره در زمینه پانل ساندویچی توانسته است امروزه به بسیاری از دستاورد های مهم از جمله جایزه رضایت مشتری و شرکت در جشنواره وب و موبایل کسب رتبه نماید.

اصل فعالیت مرکز پانل ایران بر این پایه است که بتواند در خواست های موجود در بازار داخلی را در اسراع وقت برآورده کند و بتواند ساندویچ پانل را بیشتر در بازار داخلی ایران مطرح سازد.

قیمت ساندویچ پانل دیواری و سقفی

قیمت پانل

قیمت اصلی ترین موضوعی است که قبل از خرید و پس از کیفیت سنجی محصول انجام می‌شود، قیمت ساندویچ پانل متغیر است و بستگی به موارد خاصی دارد. به همین جهت برای استعلام قیمت روز پنل می‌توانید با مشاوران فروش مرکز پانل در ارتباط باشید تا بهترین متریال را در زمان مناسب خریداری کنید و از خرید خود رضایت کامل داشته باشید.

برای مشاوره واطلاع از قیمت روز ساندویچ پانل دیواری و سقفی با مرکز ساندویچ پانل ایران تماس بگیرید 02173824

 

 

برچسب ها : ساندویچ پانل,کلین روم,ساندویچ پنل,کیان پانل,آسیا پانل

دیدگاهتان را بنویسید