تعمیر صندلی ماساژ در منزل

مبل ماساژ از دستگاه های پزشکی/ ورزشی است که افراد زیادی از آن استفاده می کنند. این وسیله متشکل از اجزای مختلف بوده که هر یک باید به خوبی عمل کنند تا در نهایت بتوانیم عملکرد مناسبی را از این دستگاه داشته باشیم. وجود سر و صدا هایی مثل جیر جیر کردن در هنگام ماساژ عادی نبوده و همچنین هرگونه سر و صدای دیگر وجود مشکلات و خرابی را به ما اعلام می کند، به همین جهت ممکن است در اجزای مختلف صندلی ماساژ از جمله بررد الکترونیکی، مکانیکال هند، کنترل پنل و… خرابی اتفاق بیفتد. در اینگونه موارد باید صندلی ماساژ را به فرد تعمیر کار بسپارید تا دستگاه عیب یابی و مشکل آن برطرف شود. تعمیرات مبل ماساژ در تهران  از خدماتی است که MCS  به شما ارائه می کند تا در زمان بروز هر نوع ایرادی با تماس بتوانید از این خدمات عالی بهره مند شوید.

 

 

تعمیر قطعات صندلی ماساژ

مشکلات می تواند مربوط به هر یک از قطعات این وسیله باشد که در ادامه به برخی از مهمترین آن اشاره می کنیم:

 

مشکلات مربوط به برد صندلی ماساژ

برد الکتررونیکی صندلی ماساژ یکی از قسمت های مهم در آن است که بروز کوچکترین مشکل باعث اختلال در دستگاه و یا هم در مواردی از کار افتادن صندلی ماساژ می شود.

روشن نشدن صنندلی ،نمایش ارور روی نمایشگر، و.. می توانند به برد صندلی ماساژ مربوط شوند.

مشکلات مکانیکال هندال

مکانیکال هند یکی از بخش های اصلی را تشکیل می دهد که وظیفه ماساژ قسمت پشت و کمر را دارد.

شیدن صدا های اضافه مثل جیر جیر ،تق،ششکستگی و..

 

در زمان خرابی و مشکل در مبل ماساژ بهتر است فوراً اقدام به تعمیر این دستگاه نمایید تا با مشکلات دیگری روبه ‌رو نشوید. بسیار مهم است که مرکز مورد نظر شما بتواند تعمیرات را به شکل تخصصی ارائه کند. برای عیب یابی صندلی ماساژ، فرد تعمیر کار باید مهارت و تجربه بالایی را در این زمینه داشته باشد.

تعمیرات صندلی ماساژ در تهران

 تعمیرات مبل ماساژ در کرج 

معرفی مرکز تعمیرات صندلی ماساژ در تهران و کرج

MCS مرکز خدمات پس از فروش مبل ماساژ

منبع: sandalimassage.ir

mcs_co.ir

 

 

دیدگاهتان را بنویسید