امداد خودرو رستمی یکی از بهترین امدادگران خودرو در شرق تهران می‌باشد، در ادامه به بررسی خدمات و مزایای تیم امداد رستمی خواهیم پرداخت، تا انتهای این مقاله از سایت همیار سوشیال همراه باشید تا به بررسی مناطق تحت پوشش امداد رستمی بپردازیم.

مناطق تحت پوشش امداد خودرو رستمی

خدمات امداد خودرو رستمی

امداد خودرو رستمی متشکل از یک تیم جوان و کار آزموده است که در زمینه های امدادرسانی و خدمات مکانیکی خودرو فعالیت می‌کند، امداد خودرو رستمی با تجربه ده ساله توانسته مشتریان بسیاری را خدمات دهی کند. خدمات گروه امداد رستمی به شرح زیر می‌باشد:

  • اعزام خودرو برای حمل خودرو (ارسال یدک کش، جرثقیل، خودروبر به تهران بصورت فوری)
  • اعزام نیروی مکانیک سیار برای خدمات سیار امدادرسانی
  • تعمیرگاه مجهز به دستگاه دیاگ و جک هیدرولیک
  • سرویس و مکانیکی انواع خودرو داخلی و خارجی

برای درخواست خدمات با ما در تماس باشید:

تلفن: 09122046270 رستمی 77591761

(برای مشاهده لوکیشن و اطلاعات بیشتر وارد وبسایت امداد رستمی به نشانی emdadrostami.com بشوید.)

مناطق تحت پوشش امداد رستمی

امداد خودرو رستمی جزو بهترین امداد خودرو شرق تهران می‌باشد که البته به سایر مناطق تهران نیز امدادرسانی دارد. حضور تعمیرگاه و تیم امدادی آن باعث شده تا بهترین امداد شرق تهران در اختیار امداد رستمی باشد.

امداد خودرو تهران امداد رستمی

امداد خودرو نارمک امداد رستمی

یکی از مناطق تحت پوشش امداد رستمی ، منطقه نارمک تهران می‌باشد که منطقه سرسبز، هفت حوض و خیابان آیت را در بر می‌گیرد. که با حضور سریع در محل خدمات حمل خودرو در نارمک، ارسال یدک کش، مکانیک سیار و… را انجام می‌دهد. برای مشاهده جزویات بیشتر وارد صفحه امداد خودرو نارمک امداد خودرو رستمی بشوید.

و بهترین یدک کش نارمک تهران نزد امداد رستمی است چون در نزدیکی همین محل تعمیرگاه دارد و می‌تواند به بهترین نحو به مشتریاتن خود خدمات ارائه کند.

امداد خودرو امام علی امداد رستمی

اتوبان امام علی از مراکز اصلی شهر می‌باشد که جنبو تهران را به شما آن وصل می‌کند، امداد خودرو رستمی با وجود امدادگران مستقر در اتوبان توانسته جزو سریع ترین امدادگران این منطقه باشد و بهترین یدک کش امام علی تهران را در اختیار خود داشته باشد.

سایر خدمات امداد رستمی در اتوبان امام علی شامل مکانیک سیار امام علی، ارسال یدک کش فوری، امداد باتری و… می‌شود. این مزایا باعث شده تا امداد رستمی به بهترین امداد خودرو امام علی تهران تبدیل بشود.

امداد خودرو صیاد شیرازی امداد رستمی

همانطور که گفته شد، امداد خودرو رستمی بهترین امداد شرق تهران می‌باشد و یکی از مناطق تحت پوشش آن بزرگراه صیاد شیرازی می‌باشد. امداد خودرو صیاد شیرازی امداد رستمی انواع خدمات امداد رسانی را در بر می‌گیرد و هنگام تصادف خودرو و بروز مشکل می‌توانید از خدمات این تیم بهره ببرید.

امداد خودرو نارمک امداد رستمی

امداد خودرو تهرانپارس امداد خودرو رستمی

یکی دیگر از مناطق تحت پوشش امداد رستمی ، تهرانپارس است که با دریافت امداد خودرو تهرانپارس امداد رستمی می‌توانید در این منطقه یک یدک کش تهرانپارس درخواست کنید، تا هم خودرویتان را به منطقه دلخواه حمل کنیم و هم آن را به تعمیرگاه رستمی منتقل کنیم.

منطقه پر ترافیک و شلوغ تهرانپارس سبب شده تا افراد نیازمند به حمل خودرو خود در این منطقه داشته باشند، و با بروز خرابی و تصادف ماشین شخصی خود نیازمند حمل آن هستند.

همچنین تهرانپارس به دلیل حضور نمایندگان انواع خودرو داخلی و خارجی باعث شده که افراد نیازمند حمل خودرو صفر کیلومتر خود باشند تا بدون هیچ گونه آسیبی آن را به منطقه دلخواه حمل کنند.

و سایر مناطق که شامل موارد زیر می‌شود:

  1. امداد خودرو سبلان امداد رستمی
  2. امداد خودرو فدک امداد رستمی
  3. امداد خودرو انقلاب امداد رستمی
  4. امداد خودرو خیابان دماوند امداد رستمی
  5. امداد خودرو شیخ صفی امداد رستمی
  6. امداد خودرو فدک امداد رستمی
  7. امداد خودرو پیروزی امداد رستمی
  8. امداد خودرو خواجه نظام امداد رستمی
  9. و سایر مناطق تهران که عمده آن در شرق تهران می‌باشد.

مزایای استفاده از خدمات امداد رستمی شامل موارد زیر می‌شود:

  • امدادرسانی در کوتاه ترین زمان
  • امداد خودرو مجهز به تعمیرگاه
  • استفاده از بروز ترین تجهزات امدادگری خودرو
  • دریافت تخفیف ویژه مشتریان وبسایت امداد رستمی

جمع بندی

در این محتوا از سایت همیار سوشیال به بررسی مناطق تحت پوشش امداد رستمی که عمده آند شامل امداد خودرو شرق تهران، امداد خودرو امام علی، امداد خودرو نارمک، امداد خودرو صیاد شیرازی و… می‌شود، صحبت کردیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر به وبسایت رسمی امداد رستمی مراجعه کنید.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید