گاهی ممکن است ما در خرید کردن اشتباه کنیم چون قبلش اطلاعات کافی نداشتیم و درباره آن تحقیق نکردیم اصلاً پرس و جو نکردیم که آیا این محصول فیک است.

یا اورجینال این مشکل خیلی از ماها قبل از خرید ایکس باکس سری اس یا حتی مشکل کسایی که خرید کردن اما نمیدونند که آیا محصولی که به دستشان رسیده اصل است یا نه از کنسول های تقلبی متاسفانه بسیار در بازار زیاد شدن و سوء استفاده گران با استفاده از این کار جنس تقبلی یا کارکرده را به ما می‌دهند.

در اینجا ما به صورت کامل به شما آموزش می دهیم که چگونه تشخیص دهید و در تشخیص اصل بودن ایکس باکس سری اس به شما کمک میکنیم زیرا این موضوع به حدی مهم است که اگر ان را رعایت نکنید انگار پول خود را در سطل اشغال ریختید و بعد از مدتی کوتاه نه کنسول به درد بخوری دارید نه پولی برایتان باقی مانده پس در ادامه با ما همراه باشید

کنسول ایکس باکس سری اس در آغاز ورود

حدوداً آخر های قرن بیستم بود که دو شرکت سونی و مایکروسافت در حال رقابت و کسب برتری بین دیگری بودن مایکروسافت و ایکس باکس ها در کشور ژاپن تولید و عرضه بازار می‌شدند.

شرکت مایکروسافت بسیار برای کنسول های خود تلاش کرد و تمام نیروهای خود را به کار گرفت تا از سونی برتری داشته باشد و یک کنسول خوب به ما عرضه کند مثلا بعد از مدت ها و بعد از گذشت اتفاقاتی از جمله همکاری سونی و مایکروسافت برای استفاده از قطعه ای به اسم directx که به هر دو کنسول برای پیشرفشتشان کمک بزرگی کرد.

ایکس باکس ها قابلیت های فوق العاده و زیبایی داشتند مثلا قابلیت ایکس باکس لایو که برای اولین بار مردم آن را دیدند و بسیار خوششان آمده بود بعد از آن کنسول ایکس باکس ۳۶۰ تولید شد.

و تقریباً محصولی همه چی تمام بود طراحی خوب عملکرد قوی و سرعتی بالا نظر خیلی ها را به خود جلب کرد هرچند بعد از مدت ها این کنسول دارای مشکلات سخت افزاری میشد و ایراداتی داشت.

اما نسبتا دنیای تازه ای را برای ما به اشتراک گذاشت این کنسول رقیب سرسخت کنسول ps۳ بود نسل سوم این کنسول ایکس باکس وان بود با فروش جهانی بالا این دستگاه به تعداد ۵۱ میلیون به فروش رفت چهارمین سری ایکس باکس سری ایکس و سری اس است که ما کامل می خواهیم درباره این دو صحبت کنیم.

این دو در سال ۲۰۲۰ به بازار آمده و سر و صدای زیادی به پا کردند این دو از نظر گرافیکی خیلی دقیق و با جزئیات طراحی شدن مخاطبین آنها عاشقی این کنسول اند و خیلی از بازی با آن لذت می‌برند.

تشخیص اصل بودن ایکس باکس سری اس

در همه ی کنسول های بازی یکسری توضیحات و مشخصات در جعبه و خود کنسول نوشته شده اند و این بزرگترین نشانه برای پیدا کردن اصل بودن است.

اول برچسبی روی خود کنسول بازی درج شده در آن برچسب ویژگی هایی مثل مدل ،تاریخ ساخت ،سریال و غیره می باشد و قبل از خرید چک کردن آن مشخصات یکی از مهمترین کارهایی که باید انجام بدهیم.

مشخصاتی که در آن نوشته شده را وارد وب سایت مایکروسافت می کنیم و از آن کار نکرده بودن در واقع همان نو بودن مطمئن شویم ایکس باکس های خود از مواد با کیفیت بالایی برخوردارند و بهترین مواد ساخته شده اند پس اگر کنسول انتخابی شما اینگونه نبود.

و کمی حالت بی کیفیت بودن دارد مطمئن شوید که ان ساخته خود شرکت مایکروسافت نیست و فیک آن به دست شما رسیده محصول اصلی میدرخشد و دقیقاً مشابه نمونه های اینترنتی ان است.

و اگر حتی کمی با چیزی که دست شماست مغایرت داشت بدانید اصل نیست چاپ لیبل xbox خیلی دقیق و با کیفیت است مرتب نوشته شده و پف کرده و خط خوردگی و پاشیدن رنگ ندارد.

 

نحوه تشخیص اصل بودن ایکس باکس سری اس از فیک یا کارکرده

 

ایکس باکس های اصل دسته ها و هدست و آداپتوری که همراهش است شکلی دقیق و شبیه به هم طراحی شده اند هولوگرام بیضی شکل روی ان است و وقتی روی محصول هولوگرام نباشد یا هولوگرام حالت دایره مربع یا هر چیز دیگری به جز بیضی باشد محصول صد درصد فیک است.

نکات ریز دیگر هم می تواند نشانه تشخیص اصل بودن ایکس باکس سری اس باشد مثلاً نوشته های روی آرم .روی جعبه کنسول بازی نوشته هایی است قبل از خرید آن را دقیق بخوانید این نوشته نباید شامل هیچ غلط املایی باشد.

زیرا کمپانی بزرگی مانند مایکروسافت هیچ وقت چنین اشتباهی را مرتکب نمی شود و گول صحبت های فروشنده را نخورید این غلط ها به دلیل کپی کردن و بی دقتی شرکت های فیک و سودجو هست.

این شرکتها هر روز سعی میکنند این مشکلات را حل کند و محصولات بی کیفیت خود را به محصول اصلی نزدیکتر کند پس ما قبل از خرید حتما باید تحقیق کنیم و بعد اقدام به خرید کنیم شما می توانید خریدتان را نیز از فروشگاه های معتبر انجام دهید و و محصولات با ضمانت داشته باشید.

 


 

تشخیص کار کرده بودن ایکس باکس سری اس

اگر شما می خواهید کنسول دست دوم بخرید که هم اصل است و هم خوب کار می‌کند و قیمتش پایین تر است به چند نکته باید توجه کنید اول این است که شما این محصول را از چه کسی می خرید خیلی از خانواده ها ترجیح می دهند.

فیک بخرند چون خیلی ارزان تر است پس از خرید کردن از همچین آدمایی دوری کنید قبلش دقت کنید که مسئول در چه جایی و در چه مکانی نگهداری می‌شده آیا فروشنده فقط میخواهد از دست محصولاتش خلاص شود.

یا واقعا قصد فروش دارد. مدت زمانی که این محصول پیش آنها بوده اصلا ملاک برای خرید نیست زیرا ممکن است در همین مدت کوتاه آن را درب و داغون کرده باشند یا صاحب دستگاه شخصی بسیار بازیگوش و خرابکار باشد.

قیمت دسته دوم ان ها بین ۲۰ تا ۳۰ درصد کمتر از محصول نو است اگر فروشنده بسیار زیر قیمت با شما حساب کرد بدونید کاسه ای زیر نیم کاسه اش است و حتماً ایکس باکس مشکلی دارد حتماً حتماً حتماً قبل از خرید کردن یک بار آن را روشن کنید.

و با آن بازی کنید تست کردن قبل از خرید یکی از مهمترین و ضروری ترین کارهایی است که باید انجام دهید در کل پیشنهاد ما این است که اگر می‌خواهید ایکس باکس کارکرده بخرید حتما از آشنایان و دوستان تان یا فروشگاههای مورد اعتماد شما خرید کنید.

زیرا در غیر این صورت ممکن است محصول مشکلی داشته باشد و قطعا بعد از خرید فروشنده ی سودجو به هیچ وجه زیر بار مشکل دار بودن محصول نمی رود اگر فروشنده آشنای شما نوجوانی فهمیده و بالا ۱۸ سال باشد که چه بهتر چون میداند باید چگونه ایکس باکس را نگهداری کند.

گول تعداد بازی هایی که میگوید دارد را هم نخورید اگر بازی ها بر روی DVD بود به هیچ وجه خوب نیست و اکثرا خط و خش دارد و اگر بازی ها روی هارد باشد شما سود کردید.

در کل این انتخاب شماست که چه کنید زیرا شما از بودجه خود و مصلحت خود بیشتر آگاهید مواردی که نام بردم در خرید و تشخیص اصل بودن ایکس باکس سری اس به شما کمک می‌کند و به چشم شما را برای خرید به صرفه باز میکند.

در صفحه اصلی سایت‌ ما محصولات اصل با کیفیت عالی و ضمانت موجود داریم و شما می توانید محصول مورد نظر خودتان را انتخاب و خرید کنید امیدوارم خرید به سود شما باشد و تجربه لذت بردن از یک بازی خوب را داشته باشید.

منبع : سایت https://psxconsole.ir

دیدگاهتان را بنویسید