انتخاب نام برای کانال یوتیوب خود بسیار شبیه انتخاب نام گروه است. گرفتن یک تصمیم ممکن است دشوار باشد، و زمانی که تازه شروع به کار می کنید ممکن است فکر نکنید که خیلی مهم نیست.

اما آخرین چیزی که می خواهید این است که مشهور شوید و به نامی که انتخاب کرده اید گیر دهید. فقط از هوباستانک بپرسید.

خوشبختانه، از سال گذشته، اکنون امکان تغییر نام کانال YouTube و تصویر نمایه شما وجود دارد. این شرکت ویژگی جدیدی را ارائه کرده است که به شما امکان می دهد زیبایی شناسی حساب خود را بدون نیاز به تغییر نام و عکس در حساب Google مرتبط خود به روز کنید.

برای یادگیری نحوه تغییر نام کانال YouTube خود به ادامه مطلب بروید. زمانی که شما اینجا هستید، ما همچنین ایده‌های خلاقانه نام کانال را گردآوری کرده‌ایم تا شما را در طرح بازاریابی YouTube خود شروع کنید.

فهرست مطالب
آیا باید نام کانال خود را تغییر دهید؟

چگونه نام کانال یوتیوب خود را تغییر دهیم

44 نام خلاق کانال YouTube

نکاتی برای ایجاد بهترین نام کانال یوتیوب

جایزه: دانلود a بسته رایگان 3 الگوی توصیف ویدیوی YouTube کاملاً قابل تنظیم. به راحتی توضیحات جذاب بسازید و همین امروز شروع به رشد کانال YouTube خود کنید.

آیا باید نام کانال خود را تغییر دهید؟

البته، قبل از اینکه تصمیم بزرگی با کانال YouTube خود بگیرید، باید مزایا و معایب آن را بسنجید. فقط به خاطر تو می توان نام کانال خود را تغییر دهید، به این معنی است که باید؟

در نهایت، احتمالاً پاسخ مثبت است.

شاید موضوع کانال YouTube شما در طول سال ها تغییر کرده باشد و دیگر استفاده از “Epic YouToobz!” اسمی که در دبیرستان انتخاب کردی شاید دیگر با بخش فوق‌العاده‌ای که قبلاً صحبت می‌کردید صحبت نکنید و بخواهید با نام خود آپلود کنید. یا شاید شما فقط از کانال خود خسته شده اید و به دنبال یک تازه سازی هستید.

همه اینها دلایل معتبری هستند، و در طرح کلی چیزها، تغییر نام کانال شما تأثیر زیادی بر عملکرد کانال شما نخواهد داشت. در واقع، اگر به سمت تغییر متمایل شوید، می تواند یک حرکت بازاریابی عالی باشد.

به‌عنوان مثال، یوتیوبر Matti Haapoja را در نظر بگیرید، که در سال 2018 از نام Travel Feels تغییر نام داد. او این تغییر را با یک وبلاگ جذاب و جلب توجه بسیاری از یوتیوبرها اعلام کرد:

در واقع، اگر قصد دارید نام کانال YouTube خود را تغییر دهید، باید آن را با یک پست اعلامیه ویدیویی و برخی تصاویر به روز شده در کانال های رسانه های اجتماعی خود زمان بندی کنید. این یک راه عالی برای ایجاد تعامل با ایجاد تغییر بزرگ است.

این تغییر بر وضعیت شما در الگوریتم YouTube تأثیری نخواهد گذاشت. با این حال، نکته اصلی که باید به آن توجه کنید این است که یوتیوب‌های تأیید شده هنگام تغییر نام تجاری، وضعیت چک مارک خود را از دست می‌دهند. در واقع، شما باید دوباره با نام جدید خود برای تایید درخواست دهید. این تنها مشکل عمده ای است که باید در نظر گرفتن یک تغییر در نظر گرفت.

چگونه نام کانال یوتیوب خود را تغییر دهیم

یوتیوب تغییر را بسیار ساده کرده است. با چند کلیک یا ضربه، کانال شما می تواند کاملاً تغییر نام تجاری داشته باشد و می توانید دوباره به پست کردن محتوای خود بازگردید.

بسته به اینکه از دستگاه تلفن همراه یا رایانه رومیزی استفاده می کنید، همه مراحل مورد نیاز شما را داریم.


تنظیمات کانال یوتیوب


ویرایش نام

نحوه تغییر نام کانال یوتیوب در موبایل

1. برنامه YouTube را باز کنید، سپس روی عکس نمایه خود ضربه بزنید.

2. ضربه بزنید کانال شما سپس ویرایش کانال.

3. نام کانال جدید خود را وارد کنید و ضربه بزنید خوب.

4. اگر می خواهید عکس نمایه خود را تغییر دهید، روی عکس خود ضربه بزنید، یک عکس موجود را انتخاب کنید یا یک عکس جدید بگیرید، سپس روی صرفه جویی.


سفارشی سازی کانال YouTube Studio


نام تجاری طرح بندی سفارشی سازی کانال و اطلاعات اولیه

نحوه تغییر نام کانال یوتیوب در دسکتاپ:

1. وارد YouTube Studio شوید.

2. از منوی سمت چپ، را انتخاب کنید سفارشی سازی سپس اطلاعات پایه. کلیک ویرایش کنید، سپس نام کانال جدید خود را وارد کنید. کلیک انتشار.

3. برای تغییر عکس نمایه خود، را انتخاب کنید سفارشی سازی سپس نام تجاری. کلیک بارگذاری و یک تصویر را انتخاب کنید. اندازه عکس خود را تنظیم کنید، سپس کلیک کنید انجام شده. کلیک انتشار.

تغییر نام صفحه واقعاً به همین سادگی است.

گفته شد، این به طور خودکار URL YouTube شما را به روز نمی کند. اگر می توانید، مطمئناً ایده خوبی است که URL خود را کوتاه کنید.

برای ایجاد این تغییر، باید 100 مشترک یا بیشتر داشته باشید و کانال شما باید حداقل 30 روز از عمر آن گذشته باشد. همچنین به عکس پروفایل و تصویر بنر نیاز دارد. با فرض اینکه این الزامات را برآورده کنید، سپس می توانید یک URL سفارشی بر اساس توصیه های YouTube انتخاب کنید.


تنظیمات کانال و اطلاعات حساب

نحوه تغییر آدرس کانال یوتیوب در دسکتاپ:

1. وارد YouTube Studio شوید.

2. از منوی سمت چپ، را انتخاب کنید سفارشی سازی سپس اطلاعات پایه.

3. زیر آدرس کانال، روی پیوند به کلیک کنید یک URL سفارشی برای کانال خود تنظیم کنید.

44 نام خلاق کانال YouTube

به دنبال یک نام کانال YouTube خوب هستید؟ چرا یکی از این موارد را امتحان نکنید:

366 روز

تسلط 4 دقیقه ای

لحظه های خانه نشینی

ماموریت های آشپزخانه

داستان های تفصیلی

مجموعه کریسمس

Upstartr

DIYaries

مخلوقات Quilty

دوخت سجاف

Thrifty 101

MrJumpscare

MsBlizzard

GenreInsider

توپوگرافی سینما

EpisodeCrunch

نوار انتخاب کنید

FeedRoll

شمارش

سیاره

بهتر شدن

کرفتی آفتاب

DIY Dares

کرانچ ابزار

شروع کننده آینده

Doodle By Design

سفر سال کبیسه

حضور در ماجراجویی

BuzzCrunch

بالا و دور

چیپس یا چیپس

شمع و کانو

کوکتل در یک کرانچ

همینگ وی

قهوه

تاثیرگذار

نکات برجسته Hygge

خانم مینیمالیسم

همسر کاغذ دیواری

اسرار دیوانه

StoryCrunch

تاریخ دلخراش

Reno 24/7

DIY را روشن کنید

نکاتی برای ایجاد بهترین نام کانال یوتیوب

اگر ترجیح می‌دهید فقط کپی و جای‌گذاری نکنید، می‌توانید استراتژی خود را برای ایجاد نام کامل YouTube برای خود انتخاب کنید.

اساساً چهار نوع مختلف نام کانال یوتیوب وجود دارد:

  • نام شخصی شما،
  • نام برند شما
  • نام دسته شما
  • توضیحاتی در مورد محتوای کانال شما

قوانین زیادی برای نام کانال وجود ندارد. تا زمانی که دستورالعمل‌های انجمن YouTube را نقض نکنید، می‌توانید فاصله‌ها را در نام خود قرار دهید یا خیر. شما همچنین می توانید آن را تا 50 کاراکتر و به ظاهر به اندازه یک حرف کوتاه کنید.

در غیر این صورت، انتخاب نام یوتیوب شما به تخیل شما محدود می شود.

در اینجا چند مرحله وجود دارد که به شما در انتخاب درست کمک می کند:

1. کانال خود را تعریف کنید

مانند هر فعالیت آنلاین دیگری، شما باید درک عمیقی از جایگاه خود داشته باشید – حتی اگر جایگاه شما چنین چیزی را نداشته باشد.

آیا قصد ارسال ویدیوهای آشپزی را دارید؟ آیا صرفاً برای جعبه گشایی خواهد بود؟ یا آیا قصد دارید مطالب بی هدف 20 دقیقه ای ولوگ ارسال کنید. اگر در موضوعی متخصص هستید، باید آن را در نام کانال خود بگنجانید (مانند پانک راک MBA یا تریلرهای فیلم صادقانه).

اگر کانال شما دامنه وسیعی دارد، چیزی خنثی تر، اما نه کمتر به یاد ماندنی را در نظر بگیرید (نام PewDiePie به ذهن می رسد).

جایزه: دانلود a بسته رایگان 3 الگوی توصیف ویدیوی YouTube کاملاً قابل تنظیم. به راحتی توضیحات جذاب بسازید و همین امروز شروع به رشد کانال YouTube خود کنید.

اکنون بارگیری کن

2. مخاطبان هدف خود را مشخص کنید

دست در دست شماره یک، باید بفهمید به چه کسی می خواهید برسید. تفاوت زیادی بین نامگذاری چیزی برای یک مخاطب بزرگ و گسترده یا تلاش برای دستیابی به یک گوشه فوق العاده متمایز از وب وجود دارد. این تفاوت بین نامیدن چیزی The Learning Academy یا Learnii یا 4C4D3MY است.

مخاطبان خود را بشناسید و نحوه برقراری ارتباط آنلاین آنها را درک کنید.

3. در مورد همراهان و رقبای خود تحقیق کنید

نکته اینجاست: تا زمانی که آنها URL یکسانی ندارند، YouTube اهمیتی نمی‌دهد که چندین کاربر نام حساب یکسانی داشته باشند. به این ترتیب دوست شما جیمز یک کانال یوتیوب دارد که فقط به نام جیمز است. اما باز هم – فقط به این دلیل که می توانید، به این معنی نیست که باید.

شما می خواهید نام کامل داشته باشید، اما همچنین می خواهید از سردرگمی برند جلوگیری کنید. پس از همه، شما نمی خواهید چندین اکانت به نام Da Gamer Guy باشید.

4. سعی کنید اصیل باشید

این جایی است که توصیه‌های دیگر ممکن است لغو شوند – اگر بتوانید نام کاربری جذاب و منحصربه‌فردی داشته باشید که هیچ‌کس قبلاً به آن فکر نکرده است، ممکن است بهترین انتخاب باشد.

حتی اگر لزوماً در جایگاه سازمان شما نقشی نداشته باشد. از این گذشته، هیچ کس قبل از اختراع نام تجاری از کلمه گوگل استفاده نمی کرد.


لوگوی سفارشی پانک راک MBA DIY یا Die

5. شبکه های اجتماعی خود را جمع آوری کنید

بهترین بخش ایجاد یک نام فوق العاده منحصر به فرد این است که می توانید دسته های رسانه های اجتماعی را نیز انتخاب کنید.

داشتن هویت یکسان در همه پلتفرم‌ها راهی مطمئن برای ایجاد یک پایه محکم برای برند شما است. این به خودی خود یک معامله شکن نیست، اما اگر می توانید نامی را بیابید که در توییتر، اینستاگرام، فیس بوک و تیک تاک انتخاب نشده باشد، برای یوتیوب نیز انتخاب خوبی است.

6. حروف بزرگ را در نظر بگیرید

ممکن است به این واقعیت توجه نکرده باشید که نام‌های یوتیوب به حروف کوچک و بزرگ حساس هستند، اما مطمئناً به این موضوع حساس هستند. و این نقش بسیار زیادی در قابلیت دسترسی و به یاد ماندنی بودن کانال شما خواهد داشت.

اگر نمی خواهید هیچ فاصله ای در نام کانال خود نداشته باشید، تفاوت زیادی بین تماس با کانال خود، مثلاً FarToHome و Fartohome وجود دارد. کلید حروف بزرگ را در نظر بگیرید و از آن عاقلانه استفاده کنید.

7. آن را به صدا درآورید

البته ویدیو رسانه پیچیده‌تری از نوشتن آنلاین است و احتمالاً نام کانال خود را با صدای بلند بیان می‌کنید. بنابراین شما قطعا باید چیزی را انتخاب کنید که به همان اندازه که به نظر می رسد خوب باشد.

و فراموش نکنید – اکثر مردم از کلمه “نم” متنفرند.

8. آن را روی کاغذ بیاورید

به همان اندازه که نام YouTube شما مهم است، نیازی به تعریف کامل هدف شما در کمتر از 50 کاراکتر نیز ندارد.

احتمالاً وقتی آن را پیدا کردید متوجه خواهید شد، اما این روند ممکن است آزمایش و خطا طول بکشد. یکی از روش هایی که ممکن است جواب دهد این است که لپ تاپ خود را ببندید، تبلت خود را بگذارید و قلم و کاغذ را بیرون بیاورید. فهرستی از کلمات مرتبط با محتوای خود بنویسید، سپس فهرست دیگری از افعالی که هدف کانال شما را مشخص می کند بنویسید. سپس، ترکیب های مختلف کلمات هر دو ستون را امتحان کنید. حتی می توانید آنها را برش دهید و آنها را جابجا کنید – یک کاردستی کامل از آن درست کنید.

9. آن را ساده نگه دارید

این فقط یک توصیه همیشه سبز است. توضیح نام کانال YouTube شما همیشه طول نمی کشد.

در واقع، املای آن باید آسان و حتی به خاطر سپردن آن آسان تر باشد. بنابراین با در نظر گرفتن تمام این توصیه‌ها، هنوز هم می‌خواهید دستگیره‌ای پیدا کنید که بتوان آن را بدون اشتباه از طریق دهان به دهان به اشتراک گذاشت. به عنوان مثال، اجتناب از کلماتی مانند “مورد علاقه” را در نظر بگیرید که در کشورهای مختلف انگلیسی زبان املای متفاوتی دارند. به این ترتیب شما موثرترین بازاریابی را خواهید داشت.

اجازه دهید Hootsuite رشد کانال YouTube شما را آسان‌تر کند. ابزارهای برنامه ریزی، تبلیغات و بازاریابی را در یک مکان برای کل تیم خود دریافت کنید. امروز رایگان ثبت نام کنید

شروع کنید

با Hootsuite کانال YouTube خود را به سرعت رشد دهید. به راحتی نظرات را تعدیل کنید، ویدیو را برنامه ریزی کنید و در فیس بوک، اینستاگرام و توییتر منتشر کنید.

آن را به صورت رایگان امتحان کنید

دیدگاهتان را بنویسید