شرکت های پیمانکاری ساختمان در هر زمینه ای، برای جذب مشتریان بیشتر نیاز به تبلیغات دارند تا مخاطبان بیشتری آنها را شناخته و سپس از خدماتشان استفاده کنند. امروزه تبلیغات ایننترنتی جزو کم‌هزینه‌ترین و در عین حال پربازده‌ترین نوع تبلیغات است که البته شرکت های پیمانکاری نیز برای معرفی و گسترش بازار خود از این تبلیغات به خوبی استفاده می کنند.

یکی از این روش های تبلیغات اینترنتی، انتشار رپورتاژ آگهی در سایت های ساختمانی است؛ زیرا مخاطبان این سایت ها افرادی هستند که خودشان با ساخت و ساز سروکار دارند و در نتیجه نمایش آگهی در این سایت ها به افزایش مشتری برای پیمانکاران ساختمانی منجر می شود.

نقش تبلیغات پیمانکاری ساختمان در سازه برتر بر جذب مشتری

 

رپورتاژ آگهی چیست؟

قبل از اینکه در خصوص مزایای انتشار تبلیغات ساختمانی در سایت سازه برتر بپردازیم، توضیح کوتاهی در خصوص رپورتاژ آگهی ارائه می کنیم.

با توجه به اینکه وجود تبلیغات زیاد باعث شده که بسیاری از افراد دیگر به تبلیغات توجه نکنند و بلافاصله با دیدن تبلیغ، بدون آنکه توجهی به آن داشته باشند، از آن عبور کنند؛ استفاده از رپورتاژ آگهی برای معرفی یک برند یا یک محصول و یا یک خدمت خاص، می تواند بسیار موثر باشد. زیرا رپورتاژ آگهی مانند گزارشی است که در خصوص آن برند یا محصول، توضیحاتی را ارائه می کند و مخاطب نیز تصور می کند که یک گزارش بی‌طرف در آن سایت منتشر شده. که این موضوع باعث جلب توجه مخاطبین شده و باعث بیشتر دیده شدن آگهی می شود و بدین ترتیب تبلیغات ضمنی و نامحسوس آگهی نیز توسط مخاطبان دیده می شود.

پس در واقع رپورتاژ آگهی یک گزارش در خصوص معرفی و تبلیغِ نامحسوس یک محصول یا یک خدمت است که آن را در سایت هایی منتشر می کنیم که مخاطبان ما در آنجا حضور دارند و به احتمال زیاد به موضوع محصول ما علاقمند هستند. در ادامه در خصوص اینکه چرا پیمانکاران ساختمان و فروشندگان مصالح ساختمانی، سایت سازه برتر را برای انتشار آگهی های خود انتخاب می کنند، نکاتی را ذکر کرده ایم.

images_1667689064.jpg

 

مزایای انتشار آگهی پیمانکاری ساختمان در سازه برتر

انتشار تبلیغات ساختمانی در سازه برتر بصورت آگهی محتوایی شامل متن، تصویر و فیلم انجام می شود و می توانید یک ارائه کامل از محصول یا خدمات خود را با فرمت های ذکر شده داشته باشید و همین موضوع یکی از مزایای تبلیغ در سایت سازه برتر به شمار می رود که البته در ادامه 6 مورد از مهمترین مزایای انتشار آگهی در این سایت را معرفی خواهیم کرد.

 

آگهی دائمی

آگهی شما در سایت سازه برتر برای همیشه در دسترس مخاطبان خواهد بود و نیازی به پرداخت هزینه برای تمدید آن نخواهید داشت.

دائمی بودن آگهی باعث می شود که به مرور زمان اعتبار آن در نزد گوگل افزایش یافته و گوگل جایگاه بهتری را برای آن آگهی در نظر بگیرد و افراد بیشتری را به آن صفحه هدایت کند و این مزیت بدون هزینه اضافه در دسترس شما خواهد بود.

 

بدون محدودیت در محتوا

یکی دیگر از مزیت های انتشار آگهی ساختمانی در سازه برتر این است که محدودیتی برای تعداد کلمات یا تعداد تصاویر و حتی فیلم های آگهی ندارید و می توانید تمام محتوای مورد نظرتان را در این آگهی منتشر نمایید و توضیحات کاملی در خصوص خدمات پیمانکاری خود ارائه دهید.

احتمالا در بسیاری از سایت های دیگر با محدودیت در میزان محتوا و حتی محدودیت در زمان اعتبار آگهی مواجه شده اید، اما هیچکدام از این محدودیتها را در سایت سازه برتر نخواهید داشت و حتی می توانید از این آگهی برای ارائه اطلاعات کامل به مخاطبان ارائه کنید و روی سئوی آن کار کنید تا مشتریان بیشتری برای شما به همراه داشته باشد.

 

تولید محتوای حرفه ای

موضوع دیگر این است که اگر برای آگهی و تبلیغ خود نیاز به تولید محتوای حرفه ای و هدفمند داشته باشید، می توانید موضوع مورد نظر خود را اعلام کرده و درخواست تولید محتوا برای آن را ثبت کنید.

پس از بررسی خواسته های شما، محتوای مورد نظرتان توسط مجموعه تولید محتوای سازه برتر نوشته شده و تصاویر آن نیز آماده می شود و پس از تایید شما، در سایت منتشر می شود.

اینکه تولید محتوای آگهی ساختمانی شما توسط این مجموعه انجام شود، یک مزیت جانبی نیز دارد که این محتوا مطابق با سلیقه مخاطبان و سبک خودِ سایت تولید شده و به گونه ای است که مخاطب آن را به دیدِ تبلیغ نمی بیند و بعنوان مطلب آموزشی یا خبری، به آن توجه بیشتری کرده و باعث اثربخشی بیشترِ آن می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید صفحه تولید محتوای ساختمانی را مشاهده نمایید.

 

بهبود رتبه سایت

با توجه به اینکه شما می توانید در محتوای آگهی خود به صفحات مهم سایتتان لینک بدهید و مخاطبان را به سایتتان هدایت کنید، در نتیجه این آگهی می تواند در بهبود سئو سایت شما تاثیر مستقیم داشته باشد و بدین ترتیب سایت شما در نتایج جستجوی گوگل به رتبه های بالاتر صعود کرده و افراد بیشتری از این طریق با سایت شما آشنا شوند.

در حقیقت یکی از بهترین روش های لینک سازی برای سایت، استفاده از لینک های درون آگهی ها است که درون محتوای یک صفحه، با عبارت مرتبط، به صفحه هدف لینک داده می شود و به این ترتیب لینکی که از این روش برای سایت شما ثبت می شود، دارای ارزش بالایی در نزد گوگل است و باعث بهبود سئو سایتتان می شود.

 

افزایش فروش

با توجه به اینکه مخاطبان سایت سازه برتر افرادی هستند که در زمینه های مرتبط با پیمانکاری ساختمان به دنبال کسب اطلاعات و حتی دریافت خدمات مورد نظرشان هستند، این یک فرصت مناسب برای شرکت های پیمانکاری ساختمان است که با انتشار آگهی در این سایت، خدمات خود را در معرض دید مخاطبان قرار دهند و تا مخاطبان بتوانند از این طریق با پیمانکاران مورد نظر خود در ارتباط بوده و خدمات مورد نظرشان را دریافت کنند.

همچنین با توجه به بهبود سایت شما در گوگل، این امکان را خواهید داشت که مخاطبان و مشتریان شما بصورت مستقیم از گوگل به سایت شما مراجعه کنند و خدمات مورد نیازشان را از شما دریافت کنند که این موضوع نیز بصورت مستقیم بر روی جذب مشتریان جدید و افزایش درآمد شما تاثیرگذار خواهد بود.

 

هزینه کم

البته هزینه تبلیغات پیمانکاری ساختمان در مقایسه با میزان درآمدی که از این کار کسب می شود، بسیار ناچیز است اما همین هزینه نیز در سایت سازه برتر بسیار کمتر از سایر سایتهاست. این کم بودن هزینه تبلیغ دلایلی دارد که مهمترینِ آن ایجاد فضایی تعاملی بین پیمانکاران ساختمانی با افرادی است که به دنبال خدمات آنها هستند.

در واقع با توجه به اینکه اکثر مطالب و محتوایی که در سایت سازه برتر منتشر می شود، مرتبط با پیمانکاری ساختمان است و مخاطبان نیز این سایت را در زمینه پیمانکاری می شناسند؛ برای دریافت خدمات در این زمینه، تماس های متعددی با مجموعه سازه برتر برقرار می کنند و با توجه به اینکه در مجموعه سازه برتر این خدمات ارائه نمی شود، تصمیم مجموعه بر این شده که پیمانکاران ساختمانی در این سایت محتوای تبلیغاتی خودشان را منتشر کنند تا مخاطبان بتوانند بصورت مستقیم با آنها در ارتباط باشند و بدین ترتیب هم مخاطبان سایت و هم پیمانکاران به خواسته مورد نظرشان برسند.

 

images_1667688894.jpg

نحوه سفارش آگهی ساختمانی در سازه برتر

بسیاری از پیمانکاران ساختمانی و فعالان صنعت ساختمان سایت سازه برتر را برای انتشار آگهی های خود انتخاب می کنند و خوشبختانه میزان رضایت از این همکاری نیز بالا بوده است. شما نیز می توانید با مجموعه سازه برتر همکاری داشته باشید و تولید محتوا برای آگهی های تبلیغاتی و همچنین انتشار آگهی تبلیغاتی خود را به این مجموعه بسپارید.

برای شروع این همکاری یا درخواست مشاوره می توانید به سایت سازه برتر به نشانی (https://saze20.ir) مراجعه کنید و از طریق فرم تماس با ما و یا شماره 09192682620 با ما در ارتباط باشید و سفارش خود را ثبت کنید.

 

 

برچسب ها : تبلیغ,آگهی,ساختمان,معماری,پیمانکاری

دیدگاهتان را بنویسید