خرید نبشی با بهترین قیمت از فولادرادمهر

یکی از مواردی که در ساختمان‌سازی‌ها می توان به آن اشاره کرد،  که از جمله می‌توان به خرید نبشی از فولادرادمهر با قیمت مناسب  اشاره کرد. گفتنی است که نبشی‌ها به شکل‌ها منفرد و مرکب وجود دارند که بسته به نوع سازه و کاربرد آن‌ها انتخاب و استفاده می‌شوند. حال اینکه این نوع محصولات ساختمانی از چه مراکز معتبری خریداری شود، دغدغه‌ی بسیاری از افراد است که ما در این مقاله قصد داریم درباره‌ی خرید نبشی از فولادرادمهر صحبت کنیم. پر واضح است که هر فروشگاه عرضه‌کننده نبشی باید دارای بهترین ویژگی‌ها باشد تا بتوان این نوع از محصولات کاربردی ساختمان‌ها را در شرایط مناسب‌تری خریداری کرد. حال اگر در حال حاضر قصد خرید نبشی دارید، توصیه می‌کنیم تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید تا به بهترین مزیت‌های خرید نبشی از فولادرادمهر اشاره کنیم.

خرید نبشی

 

معرفی انواع نبشی

همانطور که احتمالاً می‌دانید نبشی‌ها از نظر ظاهر به دو دسته تقسیم‌بندی می‌شوند که نبشی بال مساوی و بال نامساوی نام دارند. تعریف و مشخصه‌ی این نوع نبشی‌ها عبارتند از:
– نبشی بال مساوی. این نوع پروفیل دارای بال قائم یکسان هستند که با حرف L نمایش داده می‌شوند. بعنوان مثال نبشی L۳۰۰ یک پروفیل با بال مساوی و اندازه ۳۰۰ میلی‌متر است.
– نبشی بال نامساوی. گاهاً ممکن است در ساختمان‌سازی امکان بکارگیری از نبشی با بال مساوی وجود نداشته باشد که به همین دلیل باید به نوع نامساوی خرید نبشی از فولادرادمهر اقدام شود. گفتنی است که این محصول با استاندارد‌های ST۳۷، ST۴۴، ST۵۲ و… در بازار عرضه می‌شود. برای نمونه L۳۰۰*۲۰۰ نشان دهنده‌ی پروفیل بال نامساوی در سایز ۲۰۰ و ۳۰۰ میلی‌متر است.
البته ناگفته نماند که نبشی‌ها بر اساس جنس بر موارد مختلفی دسته‌بندی می‌شوند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
– نبشی جنس فولاد. این نوع نبشی از ویژگی‌های جوش‌کاری، خم‌کاری و همچنین ماشین‌کاری برخوردار است. از نمونه‌های ان نوع نبشی نیز می‌توان به نبشی فولادی A۳۶ اشاره کرد.
– نبشی فولادی گالوانیزه. وقتی از یک فلز روی بر روی نبشی فولاد استفاده شود، به نبشی گالوانیزه تبدیل خواهد شد. گفتنی است که این نوع نبشی به جهت افزایش طول عمر ساختمان‌ها بکارگیری می‌شوند.
– نبشی استیل. این نوع نبشی در آلیاژ مختلفی تهیه و عرضه می‌شود و نسبت به سایر نبشی‌ها از مقاومت بیشتری در مقابل خوردگی برخوردار است.

کاربرد‌های مختلف نبشی

وقتی خرید نبشی از فولادرادمهر انجام می‌شود حتماً برای استفاده در موقعیت‌های مختلف برنامه‌ریزی شده است. اما به طور کلی نبشی‌ها در موارد زیر استفاده می‌شوند:
– چال آسانسور. بخشی از ساختمان‌سازی‌ها در بخش چال آسانسور است. در واقع برای حرکت کابین آسانسور نیاز به ساخت سازه‌ای است که با نبشی جوشکاری می‌شود تا بدین صورت تمام بار آسانسور به آن وارد شود.
– ساخت طاق و تکیه‌گاه. از لبه‌های نبشی به عنوان تکیه‌گاه در ساخت سقف و همچنین طاق بکارگیری می‌شود. این کار به منظور افزایش مقاومت انجام می‌شود. گفتنی است که در گذشته برای حل این مشکل از گچ‌کاری استفاده می‌شده است.
– تقویت سازه‌ها. به طور کلی خرید نبشی از فولادرادمهر به منظور تقویت انواع سازه‌ها بکارگیری می‌شود که برای این منظور این مقاطع را با استفاده از جوش اتصال می‌دهند. به طور کلی با تحمل بار سازه و افزایش مقاومت به طول عمر ساختمان‌ها نیز افزوده می‌شود.
گفتنی است که استفاده از نبشی فقط به موارد عنوان شده ختم نمی‌شود و بکارگیری از انواع نبشی در دیگر موقعیت‌ها نیز وجود دارد که از جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
– ساخت ستون و خرپا.
– مهار دیوار‌های سفالی.
– استفاده در دکل انتقال نیرو.
– بکارگیری در سازه‌های LSF.

تاثیر قیمت ارز بر خرید نبشی

از جمله مواردی که می تواند بر قیمت نبشی اثر بگذارد، همین قیمت ارز است که با نوسان آن تغییرات بسیاری در قیمت نبشی اتفاق می افتد، ما سعی کرده ایم تا این مساله را با قوت پردازش کنیم، تا بهترین اثر را در این خصوص داشته باشیم.

 

راهنمای خرید نبشی

وقتی قرار است محصولاتی مانند نبشی، ناودانی، داربست و… تهیه شود، پر واضح است که در ابتدا به انتخاب یک مرکز معتبر اقدام می‌شود. در حال حاضر فروشگاه‌های زیادی در این زمینه فعالیت می‌کنند که هر کدام خدمات ویژه‌ای را برای مشتریان در نظر گرفته‌اند. خرید نبشی از فولادرادمهر پیشنهاد ویژه‌ی ماست که در ادامه به بررسی این موضوع می‌پردازیم:

  • قیمت نبشی

هر استفاده‌ای که قرار است از نبشی و دیگر مقاطع شود، موضوع بررسی قیمت از مهم‌ترین مواردی است که در نظر گرفته خواهد شد. برای این منظور بکارگیری از یک مرکز معتبر فوق‌العاده دارای اهمیت است که شرکت فولادرادمهر با یک شرایط‌ایده‌آل، بهترین قیمت را برای خرید نبشی برای مشتریان فراهم کرده است.

  • کیفیت تولید

کیفیت تولیدی نبشی از دیگر موارد با اهمیتی است که قبل از خرید این محصول در نظر گرفته می‌شود. در حال حاضر فروشگاه‌های عرضه‌کننده این نوع محصولات، انواع و اقسام نبشی در کیفیت‌های مختلف عرضه کرده‌اند که بررسی هر کدام به جهت خرید مطمئن حائز اهمیت است.

  • برند نبشی

گفتنی است که نبشی‌ها در برند و مدل‌های مختلف عرضه می‌شوند که باید قبل از انتخاب نهایی مورد بررسی قرار بگیرند. البته این موضوع نه تنها برای خرید نبشی بلکه برای خرید ناودانی و دیگر مقاطع مانند داربست نیز صادق است. به طور کلی خرید نبشی از فولادرادمهر با توجه به اینکه از برند‌های معتبر است، بدون دردسر خواهد بود.

  • سایز و اندازه نبشی

همانطور که می‌دانید در موقعیت‌های مختلف امکان استفاده از نبشی وجود دارد که برای این منظور بررسی سایز و اندازه این نوع مقاطع ضروری است. در واقع برای اینکه بتوانید از یک محصول مناسب برای ساختمان‌ها یا دیگر موارد بهره‌مند شوید، حتماً باید اندازه‌ی این نوع محصول را در نظر داشته باشید.

  • خدمات پس از فروش

یکی از مهم‌ترین مواردی که باید قبل از خرید نبشی، داربست، ناودانی و… در نظر گرفت، خدمات پس از فروش شرکت‌هایی است که در این زمینه فعالیت می‌کنند. این موضوع می‌تواند خیال متقاضیان را از خرید بدون دغدغه این مقاطع راحت کند.

خرید نبشی

جمع‌بندی

امروزه خرید داربست، نادوانی و یا نبشی از جمله موارد بااهمیتی است که بوسیله‌ی مدیران پروژه‌ها انجام می‌شود. اما موضوع جدی‌تر اینجاست که باید خرید این نوع محصولات را از بهترین مراکز انجام داد که توصیه‌ی ما بکارگیری از مجموعه فولادرادمهر است. در واقع از مزیت‌هایی خرید نبشی از فولادرادمهر می‌توان به کیفیت عالی محصولات، قیمت فوق‌العاده بصرفه و خدمات پس از فروش اشاره کرد. بنابراین برای اینکه بتوانید از خدمات‌ایده‌آل این مجموعه بهره‌مند شوید، کافی است که از طریق راه‌های ارتباطی قرار داده شده در انتهای مقاله با مدیران یا مشاوران شرکت فولادرادمهر در ارتباط باشید.این مطلب را می توانید در این منبع نیز بخوانید.

 

برچسب ها : نبشی,آهن آلات,ساختمان

دیدگاهتان را بنویسید