یخچال های سامسونگ از معروف ترین و بهترین برند های یخچال در جهان هستند که به دلیل کیفیت ساخت بسیار بالا، توجه خریدارن بسیاری را به خود جلب کرده اند. اصفهان به عنوان یکی از کلانشهر های بزرگ ایران، یکی از مصرف کنندگان بزرگ  سامسونگ است. به جهت قیمت بالای یخچال فریزر های سامسونگ، نگهداری صحیح، رفع عیب و سرویس دوره ای این محصولات از اهمیت بالایی برخوردار است. گروه تبرید سرویس با دارا بودن تیمی متخصص، یکی از شرکت های معتبر تعمیرات یخچال سامسونگ اصفهان با سابقه‌ای طولانی است.

تعمیر یخچال سامسونگ در اصفهان

تعمیر یخچال‌فریزر سامسونگ در اصفهان

اغلب وسایل برقی دارای یک دفترچه راهنما برای حل مشکلات متداول و احتمالی هستند. هر شخص باتوجه‌به کد خطای نمایش‌داده‌شده روی نمایشگر یخچال به‌راحتی می‌تواند مشکلات ایجاد شده را رفع کند. چنانچه در این مرحله موفق به رفع مشکل ایجاد شده نشدید، به‌هیچ‌عنوان سعی در اقدام به تعمیرات بدون تخصص نکنید. توجه داشته باشید که قطعات اصلی یخچال‌های سامسونگ به‌سختی پیدا می‌شوند؛ بنابراین حتماً نیاز است که به مراجع معتبر مراجعه شود.

نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ

تبرید سرویس با بیش از یک دهه فعالیت، بلافاصله بعد از تماس شما، جهت رفع مشکل و تعمیر یخچال‌فریزر سامسونگ در اصفهان، شروع به انجام مشاوره تلفنی جهت کمک به رفع خطا می‌کند.

چنانچه در این مرحله مشکل رفع نشد، باتوجه‌به سطح و نوع خطا، افراد تیم جهت بازدید و تعمیر به محل اعزام می‌شوند. بعد از بررسی دقیق مشکلات، نوع خطا و ابزار و تجهیزات موردنیاز برای تعمیر به کارفرما اطلاع داده می‌شود و در صورت رضایت، نیروهای تبرید سرویس با استفاده از بهترین و کیفیت ترین ابزار و تجهیزات اقدام به رفع مشکلات کرده و در نهایت نکات و مراقبت‌های لازم به کارفرما آموزش‌داده‌شده و فاکتور دقیق هزینه‌ها به همراه تخفیفات لازم تحویل کارفرما می‌شود.

گروه تبرید سرویس

تبرید سرویس، بهترین تعمیرات یخچال سامسونگ در اصفهان

  1.  ارائه مشاوره تلفنی و پاسخگویی سریع
  2. اعزام فوری تیم متخصص و حرفه‌ای جهت بازدید و تعمیر در محل
  3. استفاده از بهترین ابزار و تجهیزات اصل و درجه یک
  4. ارائه فاکتور معتبر و توضیح کامل درباره ریز و جزئیات هزینه‌ها
  5. ارائه هزینه‌های منصفانه و مطابق با نهادهای نظارتی
  6. پیگیری خدمات و میزان رضایت مشتری بعد از تعمیر

تعمیر یخچال در اصفهان

آشنایی با متداول‌ترین مشکلات یخچال‌های سامسونگ

بعد از گذشت مدتی که از استفاده لوازم‌خانگی می‌گذرد، چنانچه استانداردهای لازم به‌خصوص سرویس‌های دوره‌ای برای استفاده سالم از لوازم رعایت نشود، به‌مرور مشکلات و خرابی‌هایی به وجود می‌آید. برخی از رایج‌ترین مشکلات یخچال‌های سامسونگ عبارتند از:

  • برفک یخچال: عدم کارکرد درست سیستم یخ‌زدایی یخچال به دلیل مشکل در سنسور، هیتر، برد الکتریکی یا لاستیک در
  • صدای ناهنجار یخچال: اختلال در قطعات مکانیکی مانند فن کندانسور، پروانه فن، لرزه‌گیر موتور، روغن کمپرسور و یا…
  • داغ‌شدن موتور: این مشکل به دلیل خرابی برخی از قطعات مانند ترمیستور، خازن، کنترل دما، برد و… اتفاق افتاده و باعث مصرف بیش از حد برق می‌شود.

سخن پایانی

هیچ‌گاه به‌صورت خودسرانه اقدام به بازکردن و تعمیر یخچال‌های سامسونگ نکنید. این کار نیازمند دانش و مهارت‌های لازم است. شما می‌توانید همیشه برای تمامی لوازم‌خانگی و تعمیر یخچال‌های سامسونگ در اصفهان از گروه تبرید سرویس مشاوره گرفته و تمامی تعمیرات خود را به این گروه متخصص بسپارید. جهت ارتباط با این گروه به سایت tabridco2200.com  مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید