لباس شب، لباس مجلسی باکیفیت و انواع لباس‌های مهمانی، را می‌توانید در مزون‌های لوکس در ایران و در دنیا مشاهده کنید. این مدل لباس‌ها، قیمت‌های بالایی دارند، زیبا و مجلل نیز هستند. همچنین می‌توانیم این نمونه لباس‌ها را جزو دسته‌های پر تنوع در دنیا معرفی کنیم. به همین دلیل شما با هر نوع سلیقه‌ای می‌توانید لباس مورد نظر خود را بیابید و برای خرید اقدام کنید. در سراسر دنیا برندهای متنوعی در زمینه تولید لباس‌ مجلسی با کیفیت فعالیت می‌کنند. اما در زمان خرید این موارد باید بدانید چه نکاتی مهم و اساسی هستند؟ قیمت این نمونه محصولات برای خرید چقدر است؟ چه عواملی در زمینه تعیین قیمت آن‌ها تاثیر گذار هستند و همچنین باید در خصوص موارد متنوع دیگر مانند تنوع پارچه‌های موجود برای دوخت این نمونه لباس‌ها و … اطلاعات کسب کنید.

در زمان خرید لباس شب، باید چه نکاتی را بررسی کنید؟

خرید از بهترین برندها

در این حالت می‌توانید بهترین مدل لباس را از میان لباس شب‌های موجود در بازار تهیه نمایید. در این حالت دیگر نگران لباس مخصوص مهمانی خود نخواهید بود و در مهمانی خواهید درخشید.

معرفی لباس شب

در گذشته در اروپا لباس‌هایی برای بانوان مرسوم بود به نام لباس شب. این مدل لباس‌ها تنوع زیادی در زمان ابتدایی ابداع نداشتند. در این میان بسیاری از بانوان لباس‌های تا حدودی یک شکل را به تن می‌کردند. این نمونه لباس‌ها معمولا برای مهمانی‌های مجلل و اشرافی آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفت، به همین دلیل به آن نام لباس شب را دادند. این مدل لباس‌ها از پارچه‌های اکلیل دار و پر زرق و برق تولید می‌شود. امروزه نیز این مدل لباس‌ها با تنوع‌های بسیار زیادتری در ایران و در دنیا برای مهمانی‌های بسیار رسمی و لوکس مورد استفاده قرار می‌گیرند. شما می‌توانید تحول این نمونه لباس‌ها را در دوره‌هایی مانند رنسانس و سده ۱۶ام میلادی مشاهده نمایید.

تفاوت‌های جزئی و مهم

در میان این مدل لباس‌ها، بین لباس مجلسی و لباس مهمانی تفاوت‌های جزئی اما مهمی دیده می‌شود. لباس‌های مجلسی بیشتر شبیه به پیراهن‌های مجلل هستند که دارای طراحی و دوخته ویژه‌ای نیز می‌باشند. هزینه‌های بسیار زیادی را نیز باید برای خرید آنها بپردازید.

لباس مجلسی با کیفیت، چه لباسی است؟

این نمونه لباس یعنی لباس مجلسی باکیفیت، لباسی مجلل و در عین حال شیک است. این مدل لباس‌ها، در چندین دهه اخیر وارد صنعت مد شده‌اند. کمی از نمونه لباس‌های شب، ساده‌تر هستند و پف دامن این مدل لباس‌ها با طرح‌های جدیدتری نسبت به دوره رنسانس جابه جا و تعویض شده است. قیمت این مدل لباس‌ها، با در نظر داشتن ویژگی‌های متنوعی مانند جنس پارچه، نوع طرح، نوع دوخت و … تخمین زده می‌شود. امروزه مدل‌های متنوعی از این لباس را می‌توانیم در فشن شوهای متنوع برگزار شده مشاهده کنیم. برای خرید لباس مجلسی باکیفیت برای عروسی‌ها، تولدها و مراسم‌های دیگر می‌توانید بهترین مدلی را که مد نظر دارید، انتخاب و آن را از بهترین تولید کنندگان خریداری نمایید. همچنین می‌توانید برای دوخت این مدل لباس‌ها نیز اقدام کنید. این مدل لباس‌ها به شکل کت و دامن، پیراهن، شومیز شلوار، اورآل و … در بازار مشاهده می‌شوند.

لباس مهمانی به چه نوع لباس‌هایی گفته می‌شود؟

لباس مهمانی لباسی است که کمی از لباس‌های معرفی شده دیگر مانند لباس شب، ساده‌تر می‌باشد. تصور کنید، قصد دارید برای تولد یکی از دوستانتان به مهمانی بروید، در این زمان به فکر پوشیدن لباس مجلسی سنگ دوزی شده نخواهید بود. دلیل این مورد را می‌توانیم در نوع مهمانی و میزان صمیمیت موجود در مهمانی عنوان کنیم. این مدل لباس‌ها کمی ساده‌تر اما زیبا و شیک هستند. معمولا نیز به همین دلیل می‌توانیم قیمت‌های پایین‌تری از این محصولات را در مقایسه با لباس‌های شب و مجلسی در بازار مشاهده نماییم. در زمینه انواع این محصولات می‌توانیم به نمونه‌هایی مانند اورآل ساده، کت و شلوار، شومیز شلوار و … مشاهده نماییم. با در نظر داشتن نیاز خود و بعد از بررسی نوع مهمانی که به آن دعوت شده‌اید، می‌توانید برای خرید انواع لباس‌های مجلسی و … اقدام کنید.

انواع مدل‌های لباس مجلسی باکیفیت

دسته بندی کلی لباس‌های شب

درنظر داشته باشید که همه این موارد یعنی لباس شب، لباس مجلسی، لباس مهمانی در یک دسته قرار می‌گیرند اما به دلیل داشتن تفاوت‌های جزئی، می‌توانیم نام‌های جدیدی را برای آن‌ها مشخص کنیم. شما نیز با درنظر داشتن این موارد، می‌توانید برای خرید هر نوع از لباس عنوان شده با هر طرح و رنگی اقدام کنید.

تاریخچه تکامل و به روز شدن لباس شب

در زمینه تاریخچه لباس‌ها می‌توانیم عنوان کنیم که لباس مجلسی باکیفیت در ابتدایی‌ترین سال‌های حضور در دنیای مد و فشن در اروپا طراحی شد. لباس‌های ایرانی نیز از زمان‌های گذشته به شکل پیراهن‌های بلند و رداها طراحی شده بودند. در این حالت این محصولات نمونه‌ای از لباس‌های مجلسی ایرانی و آسیایی به شمار می‌رفتند. نمونه الگو برداری و تغییر داده شده لباس ایرانیان را می‌توانیم در انواع لباس‌های یونانی مشاهده کنیم. این مدل لباس‌ها اگر با پارچه‌های فاخر تهیه می‌شدند و دارای طراحی ساده اما گلدوزی‌های دستی بودند، به عنوان لباس شب معرفی می‌شدند.

آینده لباس شب در دنیا

رفته‌رفته لباس‌های مجلسی در اروپا شکل تازه‌ای گرفتند. کرست‌های زمخت، از بین رفتند. به همین دلیل لباس‌ها ساده‌تر شدند و اجزای آن‌ها از یکدیگر جدا شد. لباس‌ها کوتاه‌تر شدند، کلاه‌ها کوچکتر گشتند و ویژگی‌های جدیدی مانند استفاده از شومیز و بعدها شلوار به عنوان لباس مهمانی مشاهده شد. امروزه در ایران نیز نمونه‌های متنوعی از لباس‌های مجلسی را می‌توانیم مشاهده و خریداری کنیم.

جایگاه لباس شب و لباس مجلسی در دنیای مد و فشن

در دنیای مد و فشن امروزه تنوع لباس شب و لباس مجلسی به حدی رسیده است که ممکن است شما تنها تعداد بسیار کمی از آن را مشاهده نموده باشید. در سایت‌های متنوع و در شبکه‌های اجتماعی زیادی مانند اینستاگرام، می‌توانید نمونه‌های متنوع لباس‌های شب را که به تن سلبریتی‌های مختلف است، مشاهده نمایید. طراحی لباس یکی از رشته‌های پولساز و کارآمدی می‌باشد که در دنیا، مورد استقبال هنرمندان قرار گرفته است. دلیل این میزان تنوع در لباس مجلسی را می‌توانیم در تنوع این هنرمندان و دیدگاه آنها نسبت به لباس مشاهده کنیم.

مراسم‌هایی که در آن‌ها می‌توانید بهترین لباس‌های شب را مشاهده نمایید

فشن شوها، رد کارپت‌ها و مراسم‌هایی مانند گرمی و… نمونه‌هایی از مراسم‌ها هستند که امروزه در دنیا برگزار می‌شوند. در این مدل مراسم‌ها سلبریتی‌های معروف در دنیا معمولا لباس شب، لباس مهمانی یا لباسی مجلل به تن خواهند نمود. این مدل لباس‌ها نیز توسط برندهای برتر دنیا مانند دیور، ورساچه، فندی و … طراحی و دوخته شده‌اند. این مدل سلبریتی‌ها از این لباس‌ها به عنوان تبلیغات استفاده می‌کنند و شما نیز می‌توانید برای الگو گرفتن و دوخت و خرید این مدل لباس‌ها از طریق سایت‌های انتشار دهنده اقدام نمایید.

برندهای برتر تولید کننده لباس شب و لباس مجلسی

برندهای برتر تولید کننده لباس شب و لباس مجلسی باکیفیت در جهان

صنعت مد و پوشاک در دنیا دارای بازار رقابتی است. برای آنکه بتوانید برندی برتر را معرفی کنید، باید در این بازارهای رقابتی موجود فعالیتی مثبت داشته باشید. برندهای عالی و برتر پوشاک در دنیا بر اساس موارد خاص رتبه بندی و ارزش گذاری برند آن‌ها عبارتند از: نایکی، برند لویی ویتون، برند مطرح گوچی، شنل، آدیداس، برند خاص هرمس، زارا، اچ اندام و یونیکلو. این شرکت‌های معرفی شده پس از ارزیابی دقیق و صحیح در صنعت پوشاک انتخاب و معرفی شدند.

برندهای تولید کننده اختصاصی لباس شب در دنیا

برندهای طراحی کننده انواع لباس مهمانی در دنیا به قرار زیر هستند:

  • کوپرنی که توسط طراحان سابق Courrèges Sébastien Meyer و Arnaud Vaillant تأسیس شده است، یک برند لباس و لوازم جانبی پاریسی است که برخی از مطلوب‌ترین لباس مهمانی‌های جهان را ارائه می‌کند.
  • راساریو که در کمد لباس افرادی مانند جنیفر لوپز، کیتی پری و لی لی کالینز دیده می‌شود. برندی است که دوباره لباس‌های کوکتل را باز می‌سازد. از لباس‌های مجلسی بدون بند دراماتیک گرفته تا مینی لباس‌های ساتن را در این برند خواهیم دید.

سایر برندهای لباس

  • GAUGE 81 در سال ۲۰۱۹ توسط طراح لباس بافتنی کلمبیایی مونیکا سیلوا میکلسن در آمستردام تاسیس شد. این برند تولید کننده لباس‌های پر زرق و برق و یکپارچه است.

معیارهای مهم در زمان انتخاب لباس‌های مهمانی

برای آنکه بتوانید بهترین و عالی‌ترین لباس برند را از میان نمونه‌های مختلف موجود، انتخاب کنید، بهتر است معیارهایی را برای خود در نظر بگیرید. این نمونه معیارها برای لباس شب، لباس مجلسی و … یکسان خواهند بود. از مهمترین معیارها برای خرید لباس‌های شب می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • نوع دیزاین و طراحی
  • نوع اکسسوری‌های متصل شده به لباس
  • اندازه و سایز مورد نظر
  • رنگ پوست و مدل صورت
  • نوع اندام و شکل آن
  • علاقه شخصی شما
  • پارچه مورد استفاده برای دوخت لباس

با در نظر داشتن این موارد و معیارهای شخصی خود در این زمینه‌ها، می‌توانید بهترین نمونه لباس مجلسی و لباس شب را تهیه نمایید. درنظر داشته باشید در ادامه این معیارها را به صورت دقیق مورد بررسی قرار می‌دهیم.

خرید لباس مجلسی باکیفیت

طراحی لباس‌های مجلسی

امروزه شغل‌هایی مانند طراحی لباس مجلسی باکیفیت و لباس‌های شب در دنیا، به عنوان یکی از شغل‌های پردرآمد شناخته می‌شود. در این حالت اگر به طراحی علاقه مند هستید می‌توانید این رشته را نیز در نظر بگیرید. همچنین درنظر داشته باشید که طراحی لباس‌های زنانه مجلسی با نمونه‌های دیگر متفاوت است. شما برای طراحی صحیح باید بدانید که انواع پارچه‌ها چه نوع ریزشی دارند. همچنین باید آهارهای پارچه‌های مختلف را بشناسید. بدانید انواع دامن، انواع بالاتنه و … کدامند. هر کدام از انواع یقه‌ها را نیز بهتر است در این زمینه بشناسید. در این حالت و با درنظر داشتن این موارد، می‌توانید به عنوان طراح، بهترین پیراهن‌های مجلسی و مخصوص مهمانی‌های خاص مانند عروسی، تولد، نامزدی و … را طراحی نمایید.

بعد از طراحی باید لباسمان را به چه افرادی بسپاریم؟

بعد از طراحی نمودن باید این مدل طراحی‌ها را به خیاط‌های مزون دوز تحویل دهید. در این حالت بعد از دوخت لباس، می‌توانید آن را برای فروش به مغازه انتقال دهید. برندهای برتر این روش را برای تولید در پیش گرفته‌اند.

طراحی لباس شب براساس مهمانی مد نظر

برای آنکه به عنوان خریدار لباس شب بتوانید بهترین نمونه و بهترین مدل لباس را انتخاب کنید، بهتر است ابتدا بدانید، مهمانی پیش روی شما، چه تمی دارد. به عبارت دیگر، بهتر است بر اساس نوع مهمانی و بر اساس جایگاه خود در مهمانی برای خرید و طراحی اقدام نمایید. در این حالت لباسی متناسب و عالی را انتخاب می‌نمایید. لباس شب را می‌توانید برای یک مهمانی مجلل، مراسم بالماسکه، تولد دوستان، نامزدی، عقد و … خریداری نمایید. در انتخاب مدل‌های لباس برای تولد بهتر است مدل‌های شادتر، رنگی‌تر و پارچه‌های پفکی‌تر را برای دوخت یا برای خرید انتخاب نمایید. در مراسم‌هایی مانند عقد و نامزدی بهتر است از رنگ‌های ملایم‌تر، پارچه‌های شیک‌تر و دوخت تمیزتری استفاده نمایید. در این حالت طراح مدنظر با درنظر داشتن این موارد و درخواست شما، به عنوان خریدار، الگوی کلی را به شما پیشنهاد خواهد نمود.

بهترین طراحان چه کسانی هستند؟

اگر قصد دارید برای دوخت لباس شب یا لباس مهمانی اقدام نمایید، در زمان‌هایی که مدل لباس مدنظر خود را نمی‌یابید، می‌توانید از طریق طراحان برای ایجاد طرحی جدید اقدام کنید. بهترین نمونه طراحان دارای ویژگی‌های زیر هستند:

  • تیزبین هستند.
  • اطلاعات کافی در خصوص انواع پارچه و مدل‌های لباس را دارا هستند.
  • در زمینه شناسایی و نوع فرم بدن شما استاد هستند.
  • می‌دانند چه نوع لباسی به چه نوع فرم بدنی می‌آید.
  • مدل‌های روز دنیا را می‌شناسند.
  • با در نظر داشتن نوع مهمانی و مراسم‌های خاص برای شما شروع به طراحی لباس خواهند کرد.

نه تنها این موارد، بلکه هزاران مورد دیگر را می‌توانیم به عنوان ویژگی برترین طراحان عنوان کنیم. در زمینه طراحی لباس، در برترین برندها، می‌توانیم افراد مشهور و مطرحی را مثال بزنیم که طراح لباس‌های شب بسیاری از سلبریتی‌های دنیا هستند.

سبک‌های مختلف طراحی لباس شب

لباس شب را ممکن است تنها در سال یکبار استفاده کنید، اما در نظر داشته باشید که همان یک شب چقدر برای شما مهم و خاص خواهد بود. به همین دلیل به سبک طراحی و نوع دوخت در زمان خرید توجه‌ای ویژه داشته باشید. سبک‌های طراحی از سوی هر طراح با دیگری متفاوت است. به همین دلیل به دنبال طراحی باشید که سبک مورد نظر شما را به سبکی فاخر تبدیل نموده باشد. از انواع سبک‌های موجود در دنیا می‌توانیم به سبک‌های زیر برای لباس‌های مجلسی و مهمانی اشاره کنیم:

  • سبک مینیمال
  • سبک کلاسیک
  • سبک یونانی
  • سبک فرانسوی

با در نظر داشتن علاقه خود می‌توانید برای خرید انواع این لباس‌ها با سبک‌های متنوع اقدام کنید.

دلیل تنوع در سبک‌های طراحی لباس‌های مجلسی

هر طراحی برای طراحی لباس مجلسی باکیفیت، لباس شب و لباس مهمانی سبکی خاص را مد نظر دارد و بر اساس آن به تولید لباس و طراحی آن اقدام خواهد نمود. به دلیل نوع دیدگاه، نوع علاقه و ذوق خود به لباس‌ها، هر فرد می‌تواند دارای سبکی خاص باشد. این نمونه سبک‌ها در زمان طراحی به واسطه نوع طراحی در قسمت‌های متنوع لباس ایجاد خواهند شد. برای نمونه در سبک‌های اروپایی دامن‌های چین‌دار و بالاتنه‌های کرست دار در قدیم و امروزه برش‌های ساده اما شیک جایگاه خاصی دارند و سبکی نو را نیز در اروپا ایجاد نموده‌اند.

طراحان و برندهای برتر برای طراحی لباس به چه نکاتی دقت می‌کنند؟

برندهای برتر در دنیا برای طراحی لباس شب و لباس مجلسی باکیفیت، بهترین نمونه طراحان را استخدام نموده‌اند. این طراحان در زمان طراحی به موارد متنوعی دقت خواهند کرد و در نهایت بهترین لباس را طراحی خواهند نمود. از این موارد مهم می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • نوع و سبک طراحی
  • ابعاد و اندازه‌های دقیق برای طراحی
  • نیاز جامعه برای طراحی
  • پارچه‌های موجود در بازار برای طراحی
  • قیمت نهایی برآورد شده برای دوخت و خرید لباس
  • کیفیت نهایی کار ارائه شده
  • زیبایی و جلوه لباس

با این نمونه معیارها می‌توانیم عنوان کنیم که طراحان لباس بهترین طرح لباس‌ها را برای شما به صورت خصوصی نیز می‌توانند طراحی کنند.

هزینه مجزا برای طراحی لباس

هزینه لباس‌های مجلسی به دلیل خاص بودن آن‌ها کمی بیشتر و گران‌تر خواهد بود. بهترین برندها به دلیل آن که تنها یک نمونه از یک لباس را در دنیا طراحی می‌کنند، هزینه‌های هنگفتی را نیز دریافت خواهند نمود. البته تنها این موارد در زمینه قیمت لباس‌ها تاثیر گذار نیست و موارد دیگری نیز تعیین کننده قیمت و هزینه لباس خواهد بود.

بهترین برندهای لباس مجلسی

انتخاب لباس شب مناسب بر اساس سن

شما اگر قصد دارید لباس شب مناسبی تهیه کنید ابتدا باید نیاز خود را بشناسید. بعد از بررسی نیاز خود باید برای انتخاب مدل مورد نظر اقدام کنید. در این زمان سن خود را در نظر داشته باشید. برای نمونه، لباس‌های رنگ تیره مانند مشکی و ترکیب آن با طلایی سن شما را بالاتر خواهند برد. در این حالت سعی کنید در صورت امکان این نمونه لباس‌ها را تهیه نکنید. همچنین در این میان توجه کنید اگر خانمی جوان هستید، برندهای اروپایی و طرح‌های سبک اروپایی که ساده اما شیک هستند نیز می‌توانند انتخابی عالی و مناسب برای شما باشند. سعی کنید از طرح‌های پفکی و آهار دارتر استفاده نمایید که شما را جذاب‌تر و زیباتر به تصویر بکشند.

لباس مجلسی با کیفیت مخصوص افراد میانسال

میانسالان معمولا برای خرید لباس‌های مجلسی به کیفیت آن‌ها و مدل توجه می‌کنند. در این حالت اگر خانم میانسالی هستید و قصد دارید لباس مجلسی باکیفیت تهیه کنید، بهتر است ابتدا بدانید از کدام مغازه و برند خرید کنید. همچنین در زمینه انتخاب طراحی لباس باید عنوان کنیم که در این زمینه معمولا رنگ‌های سنگین‌تر مانند طوسی، سرمه‌ای، مشکی، طلایی، سبز لجنی و … مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین در نظر داشته باشید می‌توانید سنت شکنی کنید و از رنگ‌های تندتر مانند قرمز، زرشکی و … نیز استفاده نمایید. در این سن همچنین مدل‌های سنگین‌تری را انتخاب خواهید نمود و از انتخاب لباس‌های دارای آهار و دامن‌های پفکی نیز می‌پرهیزید. این موارد قوانین خرید نیستند و شما با هر سنی می‌توانید برای خرید نمونه لباسی که آن را مد نظر دارید اقدام نمایید. قطعا با ست نمودن این نمونه لباس‌ها با اکسسوری‌های مخصوص می‌توانید استایل زیبایی داشته باشید.

لباس شب بچگانه

بچه‌ها نیز در مهمانی‌ها علاقه دارند پیراهن‌های زیبای پفکی به تن کنند. معمولا برای طراحی این نمونه لباس‌ها از تورها و پارچه‌های رنگی بسیار زیادی استفاده می‌شود. این نمونه لباس‌ها قیمت‌های بالایی دارند و دلیل آن را نیز می‌توانیم در دوخت به شدت سخت و امکان دوخت تنها در صورت داشتن دقت بالا، عنوان کنیم. معمولا لباس‌هایی که شبیه به لباس عروسک‌ها، کاراکترهای انیمیشن‌ها و … است انتخاب کودکان خواهد بود. ضد حساسیت بودن لباس‌ها و پارچه‌های استفاده شده برای دوخت این نمونه لباس شب، نکته‌ای اصلی و بسیار مهم است. شما به عنوان والدین با در نظر داشتن اصول مهم برای خرید و پوشیدن لباس‌ها، می‌توانید بهترین نمونه لباس مهمانی کودکانه موجود در بازار را انتخاب و خریداری نمایید. طراحی این مدل لباس‌ها نیز با طراحی لباس‌های زنانه متفاوت خواهد بود. برندهای تولید کننده این مدل لباس‌ها نیز با نمونه‌های دیگر متفاوت هستند.

انتخاب رنگ لباس شب بر اساس رنگ پوست

رنگ پوست در افراد متنوع، مختلف است. به همین دلیل گاهی یک لباس با یک رنگ به شما خواهد آمد اما همان لباس به فرد دیگری نمی‌آید. به همین دلیل در زمان خرید به تناژ رنگ پوست خود که ممکن است سفید، گندمی، تیره، سبزه و … باشد، توجه نمایید. تناژ رنگ‌های گرم مانند قرمز، نارنجی، آجری، نخودی و … به پوست‌های تیره و سبزه‌تر می‌آید. البته افراد سفید پوست نیز می‌توانند از این نمونه رنگ‌ها استفاده کنند. با در نظر داشتن این موارد می‌توانیم عنوان کنیم که رنگ و تناژ پوستی شما هرچه که باشد، می‌توانید بهترین شکل و بهترین رنگ را انتخاب و خریداری نمایید. همچنین در زمان خرید لباس به فصل مورد نظر نیز توجه کنید و سپس برای خرید لباس شب با رنگ مناسب اقدام نمایید. در این حالت به تناسب پوست بهترین گزینه را انتخاب و خریداری خواهید نمود.

انتخاب لباس بر اساس فصل مورد نظر

تصور کنید برای خرید لباس شب برای عروسی دوستتان اقدام می‌کنید. لباس مورد نظر را تهیه نموده‌اید و شب عروسی فرا می‌رسد. در این حالت برای پوشیدن لباس و رفتن به تالار اقدام می‌کنید. زمانی که به تالار می‌رسید از شدت سرما در فصل زمستان به خود می‌لرزید. در این حالت شما لباس مناسب فصل را تهیه نکرده‌اید. در زمان خرید لباس مهمانی باید به این نکته یعنی فصل مورد استفاده نیز دقت نمایید. در این حالت می‌توانید بهترین نمونه محصول را تهیه کنید. اگر فصل مهمانی مد نظر شما، فصل زمستان است، برای دوخت از پارچه‌های گرمتر استفاده نمایید. همچنین بهتر است لباس مورد نظر دارای آستین باشد. همچنین ممکن است فصل انتخابی عروس و داماد، فصل تابستان باشد. در این حالت بهتر است لباس‌های آزادتر و پارچه‌های خنک‌تر را از میان شکل‌های موجود انتخاب نمایید.

لباس مهمانی آقایان و انواع آن

لباس‌های مهمانی و لباس مجلسی باکیفیت تنها مختص بانوان نیست. در ابتدا بعد از شنیدن نام این محصولات به این نکته خواهید اندیشید که منظور از لباس مجلسی، پیراهن‌های بلند است. در این زمینه باید عنوان کنیم که لباس مجلسی برای آقایان نیز تعریف شده است. در نمونه لباس‌های مجلسی می‌توانیم به انواع کت و شلوار، کت تک و شلوار، و کت شلوار و ژیله و … اشاره کنیم. معمولا این نمونه لباس‌ها نیازمند اکسسوری هایی مانند ساس بند، کراوات و … هستند. در این حالت این مدل لباس‌ها با توجه به کیفیت پارچه، برند تولید کننده و … نسبت به مدل‌های ساده‌تر قیمت بیشتری خواهد شد. قیمت و عوامل تاثیر گذار بر قیمت این محصولات نیز تا حدود زیادی شبیه به لباس‌های مجلسی با کیفیت زنانه است.  طراحان لباس آقایان نیز به موارد عنوان شده در زمان طراحی و انتخاب پارچه و … توجه می‌کنند.

قوانین ست نمودن اکسسوری با لباس مجلسی

ست نمودن لباس‌های مهمانی با اکسسوری ها

در نظر داشته باشید اگر قصد دارید لباس مهمانی متفاوتی تهیه نمایید و تنها خرید همین مورد برای شما کافی است، باید به ست نمودن لباس با موارد دیگر توجه کنید. تصور کنید قصد دارید برای مهمانی ویژه‌ای یک دست کت و شلوار زنانه خریداری نمایید. اگر قصد خرید این لباس را دارید، باید به ست نمودن آن با کفش، کیف، مانتو و … فکر کنید. اگر هم تنها باید برای خرید کت یا شلوار اقدام نمایید، بهتر است به ست کردن کت و شلوار با یکدیگر توجه کنید. این نکته بسیار مهم است و می‌تواند جلوه لباس انتخاب شده شما را افزایش یا کاهش دهد.

ست نمودن لباس مهمانی مجزا از یکدیگر

لباس مهمانی مانند سارافون و کت، کت و شلوار، کت و دامن و … باید با یکدیگر هارمونی در رنگ، هارمونی در طراحی و … را داشته باشند. در این حالت زیبایی استایل شما را در مهمانی موردنظر افزایش خواهند داد. این موارد شامل ست نمودن لباس‌ها با یکدیگر است. در زمان ست نمودن لباس‌های مجلسی با لباس‌هایی مانند مانتو و … نیز توجه داشته باشید که در این حالت بهتر است در صورت انتخاب پیراهن، مانتو کتی را انتخاب نمایید و یک شال ساده ولی زیبا به سر کنید.

ست نمودن لباس مجلسی با اکسسوری‌ها

اکسسوری‌های انتخابی شما باید با نوع لباس مجلسی باکیفیت شما همخوانی داشته باشد. به عبارت دیگر باید بدانید که از چه نوع اکسسوری و کدام مدل از اکسسوری‌ها برای زیبایی بیشتر استفاده نمایید. اکسسوری‌ها را می‌توانیم در دسته‌های زیر طبقه بندی کنیم:

  • ساعت
  • جواهرات
  • کیف و کفش
  • شال گردن
  • سنجاق مو
  • عینک‌ دودی

این موارد هر کدام به تنهایی به نمونه‌های متنوعی تقسیم بندی خواهند شد. برای مثال عینک‌ها دارای مدل‌های دودی، عینک تیپ، عینک شب و … خواهند بود. این موارد هر کدام برای مدلی از لباس‌های موجود انتخاب خواهند شد. شما با در نظر داشتن طرح لباس شب خود، نوع دوخت آن و موارد مختلف دیگر می‌توانید برای ست نمودن این اکسسوری ها با لباس خود اقدام کنید.

قوانین ست نمودن اکسسوری با لباس شب

ست نمودن اکسسوری با لباس مورد نظر شما باید طبق قوانینی خاص صورت پذیرد. در این حالت می‌توانید زیبایی و جلوه لباس خود را افزایش دهید. از انواع این قوانین می‌توانیم به نمونه‌های مهم و اساسی آن مانند موارد زیر اشاره کنیم:

  • بهتر است رنگ اکسسوری مورد نظر مانند کیف و کفش را متناسب با لباس یا متضاد با لباس خود انتخاب نمایید.
  • در صورت ساده بودن لباس مورد نظر می‌توانید از اکسسوری‌های تجملاتی و نگین دار استفاده کنید. در صورت استفاده از اکسسوری‌ها و جواهرات شلوغ، همراه با لباس شلوغ، هیچکدام به چشم نخواهند آمد.
  • اندازه اکسسوری‌هایی مانند کیف، کفش، صندل و … را در نظر داشته باشید.

دیگر قوانین ست نمودن لباس با اکسسوری

  • پاشنه کفش را بررسی کنید و با لباس‌های ماکسی از کفش‌های پاشنه دار و راحت استفاده نمایید.
  • در انتخاب ساعت با در نظر داشتن نوع طراحی لباس، بهترین نمونه ساعت چرم، استیل و … را انتخاب نمایید.
  • در صورت باز بودن یقه لباس مجلسی از سینه ریزها استفاده نمایید.
  • سعی کنید جواهرات ست را با یکدگر استفاده نمایید.

با در نظر داشتن این موارد، می‌توانید بهترین نمونه اکسسوری را برای ست نمودن با پیراهن و لباس مجلسی خریداری شده، انتخاب نمایید.

لباس‌های مجلسی پوشیده

یکی از مواردی که بانوان در زمان خرید لباس مجلسی به آن توجه می‌کنند، پوشیده یا باز بودن لباس مجلسی است. امروزه با پیشرفته شدن علم و تکنولوژی در زمینه طراحی لباس، طراحان نمونه‌های متنوعی از لباس شب را تولید نموده‌اند. برخی از این نمونه لباس‌ها دارای یقه‌های باز و پارچه‌های تور و دانتل هستند. برخی دیگر نیز دارای آستین و پارچه‌های پوشیده‌ای می‌باشند. در این نمونه محصولات همچنین می‌توانیم یقه‌های بسته را مشاهده کنیم. به همین دلیل با هر سلیقه‌ای که باشید و به هر نمونه لباسی که نیاز داشته باشید، می‌توانید برای خرید اقدام کنید. لباس‌های مجلسی با کیفیت عالی که دارای پارچه‌های ضخیم هستند و طرحی پوشیده نیز برای آنها ایجاد شده است را می‌توانید از برترین برندها تهیه نمایید. در زمان خرید می‌توانید نمونه‌های متنوعی از این محصولات را که در دنیا توسط برترین و بهترین برندها تولید شده است، مشاهده و خریداری نمایید.

طرح‌های جذاب لباس شب در فشن شوها

صنعت پیچیده مد و فشن و طراحانی با طرح‌های جذاب لباس شب در فشن شوها

امروزه برندهای متنوع که دارای طراحان ویژه‌ای هستند برای به نمایش گذاشتن انواع لباس شب طراحی شده خود، از فشن شو ها استفاده می‌کنند. در این نمونه مراسم‌ها انواع لباس‌های شب را می‌توانید مشاهده نمایید. شما نیز در صورت لزوم می‌توانید برای مشاهده این نمونه محصولات و مدل‌ها از طریق شبکه‌های مجازی اقدام نمایید. در این حالت مشاهده خواهید نمود که برترین طراحان روز به روز به دفتر مد و طراحی لباس مجلسی، مدل‌هایی جدید اضافه می‌کنند. در فشن شوها ممکن است دامنی زیبا ببینید، و لباس دیگری را نیز پسندیده ‌باشید.  در این حالت می‌توانید با مشاهده این نمونه مدل‌ها و ترکیب نمودن اجزای چند لباس با یکدیگر، نمونه لباس مورد نظر خود را طراحی و تولید نمایید.

در صنعت پیچیده مد، چه برندی را انتخاب کنیم؟

طراحان می‌توانند مدل لباس مورد نظر شما را تولید کنند. کافی است بدانید برندهای برتر هر کدام چه محصولاتی و با چه ویژگی به شما عرض می‌کنند.

انواع لباس شب

امروزه به دلیل پیشرفت در زمینه‌های متنوع مانند تولید لباس شب، مدل‌های متنوعی از این محصولات را مشاهده خواهید نمود. طراحان، خیاطان و برند سازان، برای ساده‌تر نمودن کار خود، نام‌های متنوعی را به عنوان نام لباس شب انتخاب نموده‌اند. در ادامه به معرفی چند مدل از این نمونه لباس‌ها خواهیم پرداخت. در این حالت می‌توانید با یک سرچ ساده، برای خرید اینترنتی لباس مورد نظر خود اقدام نمایید. همچنین می‌توانید منظور خود را به طراح، خیاط خود و یا فروشنده فروشگاه مد نظر به آسانی برسانید. این نمونه لباس‌ها تنها در زمینه طراحی با یکدیگر متفاوت هستند. از انواع این کالا می‌توانیم به نمونه‌های زیر اشاره کنیم.

لباس شب با مدل شیفت

این نمونه لباس شب مدلی جذاب و قدیمی است اما معمولا امروزه نیز طرفداران بسیار زیادی دارد. دلیل این مورد را می‌توانیم در ساده بودن لباس مشاهده کنیم. از سال‌های ۱۹۶۰ تا به امروز این مدل لباس، طراحان و خریداران را به سمت خود جذب نموده است. این لباس دارای شکلی ساده است. به عبارت دیگر پیراهن‌های کوتاه تا بالای زانو، آستین حلقه‌ای و دارای ساسون‌های جذب در قسمت کمر را به این نام می‌شناسند. این مدل پیراهن می‌تواند از پارچه‌های مختلف تهیه شود. برای راحتی استفاده کننده و خریدار، معمولا از پارچه‌هایی که دارای قدرت کشسانی مناسب هستند، استفاده می‌شود. می‌توانید بعد از خرید این نمونه لباس شب، آن را با چکمه‌های بلند، کفش‌های پاشنه بلند و صندل‌های رنگی مورد استفاده قرار دهید. همچنین اکسسوری‌های ساده اما لاکچری مانند انواع جواهرات، می‌تواند زیبایی آن را دو چندان نماید.

Bodycon Dress یا لباس‌های جذب و بدن نما

لباس‌هایی که در این دسته طبقه بندی می‌شوند، لباس‌های چسبان خواهند بود. با در نظر داشتن ساختار این مدل، می‌توانیم عنوان کنیم که تمام بدن شما در لباس مشخص خواهد شد. معمولا افرادی که قصد دارند در همه مهمانی‌ها خوش بدرخشند، برای خرید لباس‌های جذب اقدام می‌کنند. می‌توانید برای مهمانی‌های غیر رسمی خود، لباس جذب بپوشید. همچنین اگر شکل بدن شما، شکل ساعت شنی است، این لباس، مناسب شما خواهد بود. لباس‌های این چنینی را امروزه هم بلند و هم کوتاه طراحی می‌کنند. گاهی دارای آستین، یقه دیپلمات ایستاده و … نیز هست. در مزون‌های برتر در ایران این مدل و این سبک از پیراهن را با پارچه‌های لمه دار و کشی می‌دوزند. شما نیز می‌توانید با در نظر داشتن نیاز خود و بعد از پرو این سبک از لباس‌ها، برای خرید نهایی اقدام کنید.

لباس شب عروسکی، لباس مجلسی باکیفیت مد نظر شما

لباس شب عروسکی نمونه‌ای از لباس شب مجلسی باکیفیت مد نظر ماست. دلیل این مورد را می‌توانیم در مدل این لباس مشاهده کنیم. این شکل از لباس سبب می‌شود تا تولید کننده برای تولید آن از بهترین مدل پارچه‌های موجود در بازار استفاده کند. همچنین باید پارچه مورد استفاده برای تولید آن، پارچه‌ای آهار دار باشد. مدل دامن این محصولات، دارای چین، پیله، مدل کلوش، تمام کلوش، نیم کلوش و … است. همچنین در بسیاری از مدل‌ها قد این لباس کوتاه است. نه تنها این موارد، بلکه مواردی مانند تنگ و چسبان بودن بالاتنه لباس نسبت به دامن آن، ویژگی دیگر این مدل از لباس‌ها است. مدل عروسکی را معمولا با رنگ‌های روشن و پاستیلی طراحی می‌کنند. همچنین از تور، دانتل و … برای تزیین آن استفاده می‌شود. می‌توانید لباس‌ها را با کفش پاشنه بلند عروسکی، کتانی مجلسی و … ست نمایید.

لباس شب کلوش و پیچشی، A-Line Dress و Wrap Dress

این لباس‌ها را به دلیل شباهت به یکدیگر در یک دسته بررسی می‌کنیم. این دو مدل دارای دامن‌های کلوش هستند. در نمونه پیچشی دامن لباس به حالتی چرخشی به دور تا دور لباس می‌پیچد. در حالی که در نمونه دیگر، دامن به لباس متصل خواهد شد. در مدل کلوش، دامن از دور تا دور باسن و یا کمر باز خواهد شد. بالاتنه می‌تواند در هر دو مدل موجود، با توجه به علاقه خریدار و طراح متفاوت باشد. معمولا لباس شب‌هایی با این طراحی دارای پارچه‌های متفاوتی در بالاتنه و دامن هستند. این روش سبب ایجاد تنوع و زیبایی برای لباس خواهد شد. بهتر است در زمان خرید سایز خود و نوع دوخت را در نظر داشته باشید. با این شرایط می‌توانید بهترین لباس را تهیه و مورد استفاده قرار دهید.

لباس‌های ماکسی

نمونه دیگر بسیار معروف و پر طرفدار لباس مجلسی باکیفیت، لباس‌های ماکسی است. این نمونه لباس‌ها بسیار مجلسی هستند و معمولا مناسب مهمانی‌های ساده نخواهند بود. الگوی این لباس‌ها را یا سر هم طراحی می‌کنند و یا از روش طراحی جداگانه استفاده می‌کنند. به لباس‌های بلند و تا نوک پا که می‌تواند دارای سنگ دوزی، منجوق دوزی، مروارید دوزی و … باشد، ماکسی گفته می‌شود. داشتن یقه، نداشتن یقه، داشتن و یا نداشتن آستین، دکلته بودن و یا نبودن آن و … از مواردی است که باید در زمان خرید با دقت به آن‌ها با در نظر داشتن نیازتان توجه نمایید. پارچه‌های مورد استفاده برای دوخت این لباس‌ها، طراحی آن‌ها و سخت بودن دوخت این مدل لباس‌ها، سبب شده است تا قیمت آن‌ها در مقایسه با مدل‌های دیگر کمی بیشتر باشد. این لباس‌ها را می‌توانید برای مراسم‌های مهم مانند عروسی نزدیکانتان و … خریداری نمایید و مورد استفاده قرار دهید.

نمونه‌های دیگر لباس شب

لباس شب دارای مدل‌های متنوعی در دنیا است. از مهمترین و جذاب‌ترین نمونه‌های دیگر آن می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • Peplum Dress، لباس‌هایی دارای لایه‌ای کوتاه‌تر روی لایه‌ای بلندتر
  • Sheath Dress، لباس‌های با قد تا زانو و بدون آستین
  • Asymmetrical Dress، لباس‌هایی که متقارن نیستند
  • Halter Dress، لباس‌های دارای بند و متصل شونده به گردن

با در نظر داشتن این مدل‌ها و با توجه به علاقه و سلیقه خود می‌توانید برای خرید اقدام نمایید. در نظر داشته باشید که هر کدام از این لباس‌ها، قابلیت تلفیق با یکدیگر را دارند. برندهای تولید کننده برتر در دنیا و ایران، مدل‌هایی از این محصولات یعنی انواع لباس مهمانی را به مشتریان ارائه می‌دهند.

انواع لباس‌ مهمانی

طراحی با توجه به نیاز جامعه

در ایران طراحان خواست و نیاز جامعه را برای دوخت و طراحی لباس شب بررسی می‌کنند. در این حالت برای طراحی لباسی اقدام می‌کنند که نیاز عموم جامعه باشد. با این ترفند، مشتریان برند مدنظر را بیشتر می‌شناسند و برای خرید از طریق همان برند اقدام می‌کنند. شروط دیگری نیز برای خریداران مهم است که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت. به عبارت دیگر تنها طراحی عالی و مد نظر بازار، دلیل خرید از برند مد نظر نخواهد بود. شما باید به عنوان خریدار موارد مختلف، مهم و اصلی را مد نظر داشته باشید. در این حالت بهترین محصول را برای مهمانی و جشن خود خریداری خواهید نمود. در این راستا برند برتر با کیفیت عالی را انتخاب نمایید و برای پرو به مغازه و شعبه‌های آن برند سری بزنید. حتی می‌توانید با مشاهده جدول سایز بندی شده، از سایت‌های اینترنتی این برندها نیز خرید کنید.

بعد از بررسی مدل، مرحله بعدی خرید چیست؟

بعد از آنکه مدل مورد نظر خود را پیدا کردید، می‌توانید برای برای مرحله بعدی اقدام کنید. مرحله بعدی پرو لباس و انتخاب بهترین سایز است. لباس مورد نظر خود را بهتر است شب، غروب و عصر تهیه نمایید. دلیل این مورد را می‌توانیم در ورم اندام‌های بدن در زمان صبح و حین بیدار شدن از خواب عنوان کنیم. لباس شب را قصد دارید در زمان شب و در مهمانی شام مورد استفاده قرار دهید، در این حالت لباس برای شما کمی گشادتر خواهد شد. همچنین سایز لباس موجود را بررسی نمایید.

سایزبندی برندها و تولید کننده‌های مختلف لباس شب

سایزها به اسمال، مدیوم، لارج و … در لباس‌های خارجی طبقه بندی می‌شوند. همچنین سایز بندی در ایران و کشورهای مطرح در این زمینه تولید لباس مانند ترکیه، فرانسه و … به سایزهای ۳۸، ۴۰، ۳۶، ۴۲، ۴۴، ۴۸ و … طبقه بندی خواهد شد. دور کمر مهمترین سایزی است که باید آن را در نظر بگیرید. در چنین شرایطی می‌توانید بدون نگرانی لباس خود را بپوشید و لباس به راحتی به تن شما خواهد رفت.

در زمان خرید لباس شب، باید چه نکاتی را بررسی کنید؟

در زمان خرید لباس شب و لباس مجلسی باکیفیت باید موارد متعددی را بررسی نمایید. از این موارد مهم می‌توانیم به نکات مهم زیر اشاره کنیم:

  • قیمت
  • برند تولید کننده
  • سایز
  • رنگ پوست
  • نوع اندام
  • نوع مهمانی که به آن دعوت شده‌اید
  • مدل
  • راحتی لباس
  • نوع پارچه و ضد خارش و حساسیت بودن آن
  • نحوه صحیح شست و شو لباس
  • نحوه نگهداری از لباس در کمد
  • زمان صحیح به تن نمودن لباس برای انجام میکاپ
  • انتخاب اکسسوری صحیح برای لباس با در نظر داشتن مدل
  • کیفیت مواد اولیه برای دوخت لباس

نه تنها این موارد بلکه هزاران مورد دیگر وجود دارند که شما در زمان خرید لباس مجلسی باکیفیت باید بدانید و بعد از آن برای خرید نهایی لباس اقدام کنید. انتخاب صحیح و دقت به موارد عنوان شده می‌تواند استایلی زیبا و عالی را برای شما بسازد.

بهترین پارچه‌ها برای دوخت لباس شب کدامند

کیفیت پارچه انتخابی در کیفیت نهایی لباس شب شما تاثیر خواهد داشت. به همین دلیل طراحان و تولید کنندگان به این نکته توجه بسیاری دارند. در این حالت می‌توانیم عنوان کنیم که پارچه‌های زیادی در دنیا وجود دارند و با بیشتر آن‌ها لباس‌های متنوع شب را تولید می‌کنند. از میان این پارچه‌ها به موارد مهم زیر اشاره خواهیم نمود:

  • حریر ارگانزا
  • حریر لمه
  • حریر ساده
  • ژورژت
  • کریشه
  • کرپ
  • ساتن
  • ژاکارد
  • کریستال

این پارچه‌ها تنها نمونه‌هایی از هزاران مدل پارچه موجود در بازار هستند. شما با در نظر داشتن معیارهای متنوعی می‌توانید برای خرید پارچه‌ها اقدام کنید. تولید کنندگان برتر در ایران بر آن هستند تا بهترین و با کیفیت‌ترین لباس را تولید کنند، به همین دلیل به دنبال بهترین پارچه‌ها نیز خواهند بود. همچنین انتخاب نوع پارچه در زمان دوخت بسیار تاثیر گذار است.

در زمان خرید لباس مجلسی باکیفیت، پارچه لباس را چگونه بررسی کنیم؟

برای آنکه در زمان خرید لباس مجلسی بتوانید بهترین نمونه لباس و باکیفیت‌ترین نمونه آن را تهیه نمایید، باید نوع پارچه‌ها را بشناسید. بسیاری از افراد به پارچه‌های پلاستیکی حساسیت دارند و معمولا باید از پارچه‌هایی استفاده نمایند که دارای میزان زیادی نخ است. همچنین نوع کشسانی پارچه لباس و مدل آن را بررسی کنید. لباس‌هایی که از مدل تنگ هستند، باید دارا کشسانی مناسب باشند تا در زمان پوشیدن آن‌ها اذیت نشوید. به دوخت لباس نیز توجه نمایید. پارچه‌هایی مانند حریر و ساتن، به دلیل آنکه زیر چرخ خیاطی لیز می‌خورند، ممکن است در دوخت دارای نقص باشند. با در نظر داشتن این موارد نوع ایستایی لباس در تن را تخمین خواهید زد. در نظر داشته باشید آبرفت و امکان لکه گیری لباس در زمان خرید را نیز بررسی نمایید. این دو نکته را در ادامه بیشتر بررسی خواهیم نمود.

راحتی لباس انتخابی، نکته‌ای مهم

یکی از مهمترین نکاتی که باید در زمان خرید لباس مجلسی باکیفیت مورد بررسی قرار دهید، راحتی آن است. شما قصد دارید برای مهمانی و شادی این لباس را به تن کنید. در نتیجه نیاز دارید تحرک داشته باشید و راه بروید. مدل لباس مجلسی ماهی به دلیل تنگ بودن دامن، در زمان راه رفتن، کمی سخت خواهد بود. راحتی شما در این حالت با انتخاب نوع پارچه توسط تولید کننده و نوع طرح انتخابی تضمین خواهد شد. در زمان پرو لباس بهتر است چند قدم با لباس راه بروید و سایز صحیح را برای خرید انتخاب نمایید. در این حالت در زمان استفاده از این لباس راحت خواهید بود.

انتخاب لباس شب بر اساس نوع اندام

لباس شب مورد نظر خود را بر اساس شکل کلی استایل خود انتخاب نمایید. اندام‌ها دارای اشکال زیر می‌باشند:

  • گلابی شکل
  • ساعت شنی
  • سیب شکل
  • مستطیلی
  • مثلث وارونه

با در نظر داشتن این موارد می‌توانید انتخاب کنید که چه مدل لباسی به استایل شما می‌آید. برای نمونه مدل ماهی برای بدن‌های ساعت شنی، مدل ماکسی برای بدن‌های مثلث وارونه و … مناسب است. با در نظر داشتن این موارد قطعا می‌توانید بهترین لباس را انتخاب و خریداری نمایید. جذابیت استایل شما با انتخاب صحیح افزایش خواهد یافت.

قیمت کالا، مهم‌ترین شرط برای خرید

برای خرید لباس شب و لباس مجلسی باکیفیت باید موارد متنوعی مانند قیمت را در نظر داشته باشید. ممکن است مدلی از لباس را در یک مغازه مشاهده کنید و دقیقا همان را در مغازه دیگر ببینید. در این حالت تنها موردی که برای شما قابل توجه خواهد بود، قیمت آن است. در این حالت محصولی را تهیه می‌کنید که دارای قیمت عالی‌تر و مقرون به صرفه‌تری باشد. در بسیاری از موارد نیز برای خرید ابتدا به قیمت توجه خواهید نمود، بودجه‌ای را نیز برای خرید محصول در نظر خواهیم گرفت و در نهایت بر اساس میزان بودجه تعیین شده برای خرید اقدام خواهیم کرد. در این حالت خریدی مقرون به صرفه خواهید داشت.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت لباس شب

مدل‌های متنوع لباس شب موجود در بازار سبب می‌شوند که قیمت‌های متنوعی از آن‌ها را نیز مشاهده کنیم. این نمونه محصولات بر اساس شرایط متنوعی قیمت گذاری خواهند شد. امروزه می‌توانیم از ۲ میلیون تومان تا ۱۰۰ میلیون تومان لباس‌های مجلسی را در بازار مشاهده کنیم. لباس‌هایی که وارداتی هستند و برندهای برتر آن‌ها را تولید نموده‌اند نیز قیمت‌های بالاتری دارند. موارد و عوامل متنوعی بر قیمت لباس مهمانی مد نظر شما تاثیر گذار هستند. از میان آن‌ها می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • برند تولید کننده
  • مدل لباس
  • نوع پارچه مورد استفاده
  • متراژ پارچه
  • تزئینات روی لباس
  • مدت زمان مورد نیاز برای تولید لباس
  • سال تولید لباس

با درنظر داشتن این موارد می‌توانید قیمت‌های متنوعی از محصولات را در بازار مشاهده نمایید.

در زمان خرید سالم بودن لباس شب را بررسی نمایید

یکی از مواردی که باید در زمان خرید آن را بررسی کنید، سالم بودن لباس شب است. اگر لباس انتخابی شما دارای دانتل، تور، گیپور و … است می‌توانید در ابتدا آن را بررسی کنید. ممکن است این پارچه به نقطه‌ای گیر کرده باشد و آسیبی در انتها به لباس وارد شده باشد. همچنین زیپ لباس و باز و بسته شدن راحت آن را بررسی نمایید. علاوه بر این موارد محل برش‌ها، دوخت‌ها، منجوق دوزی‌ها و … را بررسی نمایید. در این حالت می‌توانید لباسی سالم، زیبا، شیک و مناسب را تهیه نمایید و آن را مورد استفاده قرار دهید. در زمینه خرید اینترنتی نیز بهتر است از سایت‌هایی برای خرید اقدام نمایید که دارای بهترین کیفیت باشند. همچنین در صورت داشتن مشکل، بتوانید محصول را مرجوع نمایید. در این زمینه می‌توانید بدون نگرانی برای خرید لباس مجلسی باکیفیت مورد نظر اقدام نمایید.

زمان صحیح به تن نمودن لباس برای انجام میکاپ

اگر قصد دارید برای مهمانی خاصی به آرایشگاه بروید و یا می‌خواهید از مواد آرایشی استفاده نمایید، مراقب لباس خود باشید. یکی از مهمترین موارد بعد از خرید لباس شب، نگهداری اصولی و صحیح از آن است. در این حالت می‌توانید برای مدت طولانی این مدل لباس را نگهداری نمایید و مورد استفاده قرار دهید. برای انجام میکاپ بهتر است لباس خود را به تن کنید. اگر لباس شما مدلی است که از نحوه نگهداری صحیح لباسپایین به تن خواهید نمود، لزومی برای پوشیدن لباس قبل از میکاپ نیست. عکس این موضوع نیز صادق است. اگر لباس شما از سر به تن می‌رود، بهتر است لباس را بپوشید و سپس میکاپ کنید. در این حالت مواد آرایشی استفاده شده به پارچه مالیده نخواهد شد. در صورت استفاده از مواد آرایشی بعد از پوشیدن لباس بهتر است از پیشبندهای آرایشی استفاده نمایید. در این حالت هیچگونه مشکلی برای لباس شما پیش نخواهد آمد.

امکان ایجاد لک بر روی لباس شب

ممکن است زمانی که لباس شب خود را به تن نموده‌اید، غذا، نوشیدنی و … بر روی آن بریزد. در این حالت شما باید سریعا برای رفع این مشکل، اقدام نمایید. بهتر است نوع لک را بشناسید. نوشیدنی گاز دار، نوشیدنی‌های چسبناک و شیرین و … نمونه مواردی هستند که ممکن است لباس شما را خراب کند. در این حالت باید برای لکه گیری اقدام کنید. اگر اطلاعاتی در خصوص لکه گیری ندارید باید حتما برای رفع این مشکل به اتوشویی و خشکشویی مراجعه نمایید. آن‌ها ابتدا پارچه شما را بررسی خواهند کرد و بعد از بررسی نوع لک ایجاد شده، برای رفع آن اقدام می‌کنند. در این حالت می‌توانید لباس خود را سالم و تمیز تحویل بگیرید. توجه داشته باشید که انتخاب خشکشویی برتر نیز در این زمینه ملاک مهمی بشمار می‌رود. در صورت امکان از ایجاد لکه بر روی لباس شب خود جلوگیری نمایید.

شست و شوی اصولی لباس مجلسی باکیفیت

یکی از موارد مهم در زمان خرید لباس مجلسی باکیفیت، نوع شست و شوی آن است. بهتر است برای شست و شوی لباس‌های مجلسی از خشک شویی‌ها کمک بگیرید. آن‌ها با انواع پارچه‌ها، نوع شست و شو، میزان ماده مورد نیاز برای شست و شو و … آشنا هستند. در این شرایط هیچگونه آسیبی به لباس وارد نخواهد شد. در صورت که قصد دارید لباس مجلسی خود را در خانه شست و شو دهید باید اطلاعات لازم را از روی برگه و اتیکت لباس مطالعه نمایید. این اطلاعات به اشکال اختصاری بر روی اتیکت نصب شده‌اند.

اطلاعات موجود در اتیکت لباس شب

درجه حرارت آب، امکان شست و شو با ماشین، امکان اتو نمودن لباس با اتو و درجه حرارت مخصوص به آن و … روی اتیکت بیان شده است. با در نظر داشتن این موارد و رعایت اصولی این شرایط می‌توانید بدون نگرانی برای شست و شو اقدام کنید. بسیاری از پارچه‌ها دارای آبرفت و یا امکان رنگ دهی هستند. در نتیجه باید در نظر داشته باشید که در زمان شست و شو مشکلی برای باقی قسمت‌های لباس پیش نیاید. با رعایت این موارد، نگهداری اصولی لباس مجلسی خود را در نظر گرفته‌اید و سالیان زیادی می‌توانید از آن استفاده نمایید.

نحوه نگهداری اصولی از لباس در کمد

بعد از آنکه لباس شب مورد نظر را شست و شو دادید، باید آن را برای نگهداری اصولی به کمد منتقل نمایید. ممکن است چند ماه تا چند سال آینده از لباس خود استفاده نکنید. در نتیجه بهتر است روش اصولی نگهداری لباس مجلسی باکیفیت را در کمد نیز بررسی کنید. برای این مورد بهتر است از کاور استفاده نمایید. کاور از نشستن غبار و آلودگی‌های دیگر بر روی لباس شما جلوگیری خواهد کرد. همچنین بهتر است نقطه‌ای از کمد را انتخاب نمایید که ارتفاع مناسبی داشته باشد. در این حالت نیازی نیست که لباس را تا کنید. در صورت تا نمودن لباس ممکن است اتوی آن خراب شود و یا آهار لباس از بین برود. در این حالت در کمد نیز می‌توانید روش اصولی نگهداری را در نظر بگیرید. با این شرایط قطعا می‌توانید بهترین استفاده را از لباس شب خریداری شده خود داشته باشید.

از بهترین برندها برای خرید لباس مجلسی استفاده کنید

برندهای برتری در ایران در خصوص تولید و فروش لباس شب فعالیت می‌کنند. شما با خرید از این مدل برندها می‌توانید نیاز خود را برآورده نمایید و کیفیت نهایی و مطلوب مد نظر خود را نیز بدست آورید. این برندها با تولید کردن بهترین مدل لباس‌های شب و با عالی‌ترین کیفیت موجود، می‌توانند برند خود را به دیگران نیز معرفی کنند. به همین دلیل از بهترین پارچه‌ها، بهترین نوع دوخت، بهترین اکسسوری ها برای تزئین و بهترین محصولات برای نگهداری لباس شب استفاده خواهند کرد. بهتر است این نمونه برندهای را از میان برندهای متنوع موجود بیابید و سپس برای خرید نهایی از طریق آن‌ها اقدام کنید.

ماهپار بهترین فروشگاه‌ اینترنتی لباس زنانه تهران

ماهپار برندی معتبر در زمینه تولید لباس زنانه

برای خرید لباس زنانه با کیفیت عالی و طرحی زیبا، می‌توانید به سایت ماهپار سری بزنید. این برند با بکار گیری بهترین طراحان ایرانی، با در نظر داشتن نیاز روز جامعه و … توانسته است بهترین شکل لباس زنانه را تولید نماید. این برند تولید کننده لباس، بهترین قیمت را برای محصولات قابل عرضه خود تعیین نموده است. مدل‌های متنوع، سبب ایجاد قیمت‌های مختلفی از لباس‌ها در این برند شده است. در این حالت با هر بودجه‌ای می‌توانید برای خرید انواع لباس‌های زنانه از این برند اقدام نمایید. در نظر داشته باشید از سایت اینترنتی این برند نیز می‌توانید محصولات متنوع مورد نیاز را تهیه نمایید و در هر نقطه از ایران که هستید، محصولی باکیفیت و زیبا را تحویل بگیرید.

خرید اینترنتی انواع لباس‌های زنانه از ماهپار

خرید اینترنتی انواع لباس‌های زنانه از ماهپار

برای خرید از ماهپار می‌توانید به نشانی این مغازه برای خرید حضوری مراجعه نمایید. حتی می‌توانید از خانه، محل کار خود و … تنها از طریق سایت اینترنتی این برند، برای تهیه اقدام نمایید. با در نظر داشتن مزیت‌های متنوع برای خرید اینترنتی می‌توانید بدون نگرانی از این سایت خرید نمایید و از مزیت‌ها متنوع آن بهره مند گردید. این سایت یکی از سایت‌های معتبر و فعال در زمینه تولید و فروش لباس زنانه می‌باشد.محصولات برند ماهپار شامل مانتو شلوار اداری برند، بارانی، پالتو وانواع لباس‌های زنانه است.

کلام نهایی و نتیجه گیری

امید داریم با توجه به مواردی که در خصوص لباس شب، لباس مهمانی و لباس مجلسی باکیفیت عنوان نمودیم، بتوانید بهترین طرح، بهترین دوخت، بهترین پارچه و … را در زمان خرید بررسی و خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید