امروزه کاربردی‌ترین پمپ آب لئو به‌عنوان یکی از شناخته‌شده‌ترین تجهیزات در بسیاری از صنایع تبدیل شده است. همان‌گونه که می‌دانید امروزه شاهد کمبود آب در بسیاری از نقاط جهان هستیم. از همین رو تمامی جوامع می‌بایست به‌منظور جبران این کمبود به کمک تجهیزاتی آب را از نقطه‌ای به نقطه دیگر انتقال دهند. این امر میسر نمی‌شود مگر آنکه از سیستم‌ها و تجهیزات به روزی نظیر انواع پمپ آب بهره گرفته شود. یکی از برندهای مطرح در این حوزه پمپ آب لئو است. این شرکت توانسته باتکیه‌بر فناوری و تکنولوژی‌های روز دنیا تجهیزات پیشرفته و متنوعی را تولید نماید.

هرکدام از پمپ‌های تولید شده در این شرکت دارای کاربردهای متنوعی هستند. از همین رو افراد می‌بایست پیش از خرید محصولات، با ویژگی‌ها، مشخصات فنی و دیگر موارد تخصصی هر پمپ به طور کامل آشنا باشند. از همین رو ما در اینمطلب قصد داریم به‌صورت خلاصه پرفروش‌ترین و کاربردی‌ترین پمپ آب لئو و کاربرد هرکدام از انواع این پمپ‌ها را برای شما بیان کنیم. لطفاً تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

پمپ آب لئو

پمپ لئو یکی از شناخته‌شده‌ترین و کاربردی‌ترین پمپ‌های انتقال‌دهنده آب و دیگر سیالات است. این برند در سال 2001 در کشور چین تاسیس شده است. این برند پمپ‌های متنوع با کاربردهای گوناگونی تولید می‌کند. ازهمین رو لازم است پیش از خرید هرنوع پمپی ضمن شناخت انواع آن، نوع کاربری و ویژگی‌های هرکدام  به صورت کامل آشنا شوید تا بتوانید یک مدل مناسب از کاربردی‌ترین پمپ آب لئو را خریداری فرمایید.

 

در واقع کیفیت ساخت این پمپ‌ها باعث شده تا در زمینه‌هایی همچون؛ ساختمان‌های مسکونی و تجاری، استخرها، صنایع پتروشیمی، معدن، متالورژی، آتش‌نشانی، آبیاری باغات و زمین‌های زراعی، کشاورزی، دامداری، تأمین آب محیط‌های کارگاهی، صنعتی و تولیدی، زهکشی، ساخت‌وساز و غیره مورداستفاده واقع شوند. در ادامه می‌توانید دسته‌بندی این پمپ‌ها را به تفسیر مطالعه نمایید و شناخت کلی از مدل‌های پمپ لئو داشته باشید.

پرفروش‌ترین و کاربردی‌ترین پمپ آب لئو کدام‌اند؟

 

انواع پمپ آب لئو

به دلیل کیفیت بالایی که در ساخت این نوع پمپ‌ها به‌کاررفته است، افراد می‌توانند از این محصول در زمینه‌های گوناگون نظیر ساختمان‌های مسکونی و تجاری، استخرها، صنایع پتروشیمی، معدن، متالورژی، آتش‌نشانی، آبیاری باغات و زمین‌های زراعی، کشاورزی، دامداری، تأمین آب محیط‌های کارگاهی، صنعتی و تولیدی، زهکشی، ساخت‌وساز و…. استفاده نمایند. باید توجه داشت که هر پمپ کارایی خاصی دارد و در یک دسته به‌خصوص از انواع پمپ لئو قرار می‌گیرند. به‌طورکلی پمپ‌های لئو به سه دسته زیر تقسیم مشوند.

  1. پمپ آب خانگی لئو
  2. پمپ آب صنعتی لئو
  3. پمپ آب باغبانی و کشاورزی لئو

 

 برای مشاوره رایگان با کارشناس  مهام پالایش برای قیمت و خرید پمپ لئو طبقاتی میتوانید با شماره : ۰۹۱۲۳۱۹۳۹۷۹ تماس بگیرید

 پمپ آب خانگی لئو

یکی از کاربردی‌ترین نوع پمپ آب لئو، پمپ آب خانگی لئو است. امروزه به دلیل نوع ساختمان‌سازی و افزایش ارتفاع ساختمان‌های مسکونی، اداری، تجاری و…. آب با فشار بسیار کمی به طبقات بالا انتقال پیدا می‌کند ازهمین رو بسیاری افراد به‌منظور جبران این کاهش فشار از انواع پمپ آب بهره می‌برند. پمپ آب خانگی لئو می‌تواند آب را به تمام نقاط ویلاهای بزرگ، به‌تمامی واحدهای مجتمع و به طبقات بالای ساختمان‌های اداری و تجاری انتقال دهد.

این محصول دارای انواع و عملکرد گوناگونی است. حال شما باید بااطلاع از عملکرد و مشخصات فنی هر پمپ، دستگاه مناسب را برای مجتمع خود خریداری فرمایید. در ادامه به انواع و کاربرد منحصربه‌فرد هر کدام از پمپ‌های آب LEO می‌پردازیم.

انواع پمپ اب خانگی لئو در کاربردی‌ترین پمپ آب لئو

پمپ آب خانگی مهام پالایش

پمپ آب محیطی

اگر چاه کم عمقی دارید و می‌خواهید آب آن را به بالا با فشار زیاد انتقال دهید، این نوع پمپ با دبی پایین و هد بالا به‌عنوان یکی از مناسب‌ترین پمپ‌های گریزازمرکز و جابه‌جایی مثبت می‌توانند هم در مصارف خانگی و هم در مصارف صنعتی کاربرد داشته باشد.

پمپ آب بشقابی

پمپ آب بشقابی به‌منظور جابه‌جایی سیالات رقیق نظیر آب مورداستفاده قرار می‌گیرد. این نوع پمپ نسبت به نوع جتی از صدای کمتری برخوردار است و می‌تواند آب را به ارتفاع بیشتری انتقال دهد. از همین رو این نوع پمپ از جمله مناسب‌ترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین انواع پمپ برای مصارف خانگی محسوب می‌شود.

پمپ آب جتی

درصورتی‌که مایلید از چاه عمیق خود آب را به بالا انتقال دهید، این نوع پمپ یکی از کاربردی‌ترین پمپ‌های آب لئو است. این نوع پمپ می‌تواند آب را با فشار زیاد تا ارتفاع بالاتری پمپاژ کند. ای نوع پمپ با ایجاد خلأ، مکشی در قسمت ورودی به وجود می‌آورد و قادر است هوا را دفع و سیال را با فشار جابه‌جا کند. پمپ آب جتی توانایی این را دارد که مخلوط آب‌وهوا را بطورهم‌زمان پمپاژ کند.

پمپ آب خودمکش

درصورتی‌که شما در محیط زندگی‌تان از فشار آب مناسبی برخوردار نیستید و می‌خواهید از چاه‌های سطحی آب را به منازلتان انتقال دهید، این نوع پمپ یک گزینه مناسب محسوب می‌شود. این پمپ با ترکیب آب‌وهوا کار می‌کند و مشکل انسداد هوا را برطرف می‌کند. روند کار به این صورت است که آب‌وهوا را به‌صورت یک سیال شبیه آب ترکیب می‌کند و در نهایت هوای اضافی را خارج و آب را به حرکت در می‌آورد.

 

چنانچه مایل به خرید کاربردی‌ترین پمپ لئو هستید و نیاز به راهنمای خرید انواع پمپ آب لئو دارید، متخصصان و کارشناسان ما در گروه مهام پالایش می‌توانند مشکل شما را برطرف کنند و شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

 

برای خرید انواع پمپ لئو صنعتی میتوانید در گوگل مهام پالایش را سرچ کنید

پمپ آب صنعتی لئو

همان‌گونه که پیش‌تر بیان شد به دلیل اهمیت انتقال آب در صنایع گوناگون، انواع پمپ‌های آب مانند کاربردی‌ترین پمپ آب لئو به‌وفور در صنایع متنوعی استفاده می‌گردد. این نوع پمپ‌ها هر نوع سیالی را می‌توانند از نقطه‌ای به نقطه دیگر انتقال دهند. البته باید توجه داشت که برخی از پمپ آب صنعتی کاربردهای به‌خصوصی دارند و نمی‌توان در تمامی صنایع از یک نوع پمپ آب بهره برد. از همین رو لازم است با انواع پمپ آب صنعتی لئو و کاربردهای گوناگون آن آشنا شویم.

پمپ آب صنعتی مهام پالایش

انواع پمپ اب صنعتی لئو در کاربردی‌ترین پمپ آب لئو

پمپ آب صنعتی طبقاتی

اگر به دنبال شست‌وشوی و نظافت سیستم‌هایی خود هستید و یا نیاز به پمپی به‌منظور تغذیه دیگ بخار، گردش آب‌خنک کننده، سیستم‌های تصفیه آب، سیستم‌های اولترافیلتراسیون و اسمز معکوس، استخرهای شنا، آبیاری کشاورزی، صنعت غذا و نوشیدنی و سیستم‌های اطفای حریق و… هستید این نوع پمپ می‌تواند به شما کمک بسیاری کند.

پمپ آب صنعتی سیر کولار

پمپ‌های سیر کولار یک گزینه مناسبی به‌منظور کار در سیستم‌های گرمایشی نظیر شوفاژها و موتورخانه‌ها، سیستم سرمایشی و سیستم گردش آب گرم در هر نوع سیستمی هستند. این پمپ دمای محیط را کنترل می‌کند. این نوع پمپ در دو نوع تک دور و سه دور و دودسته خطی و مکش از ته تقسیم می‌شوند. توجه داشته باشید پمپ سیر کولار سه دور مناسب خنک‌کردن و چرخش آب درون پکیج‌های سرمایشی و نوع یک دور مناسب خنک‌کردن و چرخش هوا در سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی و تهویه‌مطبوع است.

پمپ آب کف کش

پمپ‌های کفکش لئو می‌توانند به شما در تخلیه آب استخر، جمع‌آوری آب باران، جمع‌آوری آب‌های اضافی، پمپاژ فواره و آب‌نما، آبیاری زمین‌های کشاورزی کمک بسیاری کنند. پمپ کف کش یک گزینه مناسب است. این نوع پمپ به‌منظور کشیدنِ مایعات از کف به کار می‌رود. البته باید توجه داشت که مایع انتقال‌دهنده می‌بایست غلظت کم و فاقد هرگونه مواد جامدی باشد. از همین رو پمپ آب کف کش به‌عنوان یکی از کاربردی‌ترین پمپ آب لئو محسوب می‌شوند.

پمپ آب لجن‌کش

این نوع پمپ عملکردی نظیر پمپ کفکش دارند. با این تفاوت که این پمپ می‌تواند مایعات حاوی ریزذرات جامد، فاضلاب و سیال دارای مواد جامد خورنده، الیاف، ناخالصی‌های غیر حلال در آب را انتقال دهند. از همین رو شما می‌توانید از این پمپ در سیستم‌های تصفیه آب خانگی، صنعتی و شهری استفاده نمایید.

 

 

پمپ آب باغبانی و کشاورزی لئو

امروزه صنعت کشاورزی به یک صنعت به‌روز تبدیل شده است و دیگر کشاورزان و باغداران به‌صورت سنتی کار نمی‌کنند. از همین رو این افراد به‌منظور آبیاری زمین کشاورزی و باغ خود از تجهیزات و سیستم‌های به روزی چون پمپ آب لئو بهره می‌برند و این نوع پمپ انواع مختلفی دارد. از همین رو افراد می‌بایست بر اساس نیاز زمین خود محصول مناسبی را انتخاب نمایید. انواع این نوع پمپ عبارت است از:

انواع پمپ اب کشاورزی و باغی لئو در کاربردی‌ترین پمپ آب لئو

پمپ آب کشاورزی

پمپ آب شناور لئو

این نوع پمپ به دلیل ویژگی‌هایی نظیر بهره‌مندی از فشار و بازدهی بالا، عدم نیاز به هواگیری و مصرف مناسب انرژی گزینه مناسبی برای زمین‌های کشاورزی کوچک است. بااین‌حال به دلیل توان پایین پمپ افراد باید پمپی مناسب با اندازه لوله را انتخاب نمایند. پمپ شناور چاهی لئو XR یکی از مدل‌های این نوع پمپ است.

پمپ آب‌گریز از مرکز لئو

درصورتی‌که مایلید آب‌های سطحی یا زیر زمینی با عمق کم را در باغ یا زمین کشاورزی خود به مکان موردنظر انتقال دهید، این نوع پمپ بسیار مناسب است. این نوع پمپ در دو نوع افقی و عمودی تولید می‌شود. البته پمپ عمودی به‌منظور انتقال آب از چاه‌های عمیق به باغ‌ها و اراضی کشاورزی مورداستفاده قرار می‌گیرد.

پمپ آب توربینی یا محیطی

شما می‌توانید از این نوع پمپ در مراکز صنعتی و زمین کشاورزی خود استفاده نمایید. عمر مفید این نوع پمپ بسیار بالا است و می‌تواند فشار آب را به‌صورت قابل‌توجهی‌ای افزایش دهد.

پمپ آب جتی لئو

پمپ آب جتی یکی از کاربردی‌ترین پمپ آب لئو محسوب می‌شود. شما می‌توانید به‌منظور پمپاژ آب از رودخانه یا آب‌های عمیق‌تر بهره بگیرید.

 برای مشاوره رایگان با کارشناس  مهام پالایش برای قیمت و خرید پمپ لئو طبقاتی میتوانید با شماره : ۰۹۱۲۳۱۹۳۹۷۹ تماس بگیرید

سخن آخر در پمپ آب  لئو

ما در این مطلب در خصوص کاربردی‌ترین پمپ آب لئو، کاربردهای گوناگون و اهمیت آنها در صنایع مختلف صحبت کردیم. این شرکت با بهره‌گیری از دانش فنی به‌روز و پیشرفته و بهرگیری از تیم متخصص قوی در زمینه ساخت، فروش و خدمات انواع پمپ‌ها توانسته نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند و در حوزه پمپ‌های آب یکی از گزینه‌های مناسب به‌منظور انتقال آب یا دیگر سیالات به شمار می‌رود. بااین‌حال این برند دارای مدل‌های گوناگونی است و افراد می‌بایست بسته به کاربرد و محلی که مایل‌اند آب را انتقال دهند از دستگاه مناسبی استفاده نمایند. ازهمین رو افراد می‌بایست در این زمینه اطلاعات کافی داشته باشند.

این در حالی است که این کار بسیار زمان‌بر و نیاز به تخصص بسیاری دارد. از همین رو پیشنهاد می‌کنیم از متخصصین این حوزه استفاده نمایید و به خدمات پس از فروش ارائه شده توسط شرکت فروشنده توجه کنید. در انتها نیز از شما عزیزان می‌خواهیم نظراتتان را در خصوص این مطلب با ما در میان بگذارید.

مهام پالایش بزرگترین فروشنده پمپ آب لئو در ایران(کافی است در گوگل مهام پالایش را سرچ کنید) به آدرس اینترنتی mahampalayesh.com

 

 

 

 

برچسب ها : پمپ,صنعت,آب

دیدگاهتان را بنویسید