ریخته شدن غذا و مواد خوراکی خصوصاً برای بچه ها در طول روز امری بسیار طبیعی است. اما مسئله ای که ممکن است پیش آید، ایجاد لکه روی لباس است که پاک کردن آن دردسرهای خودش را دارد. بسیار از افراد به دلیل به وجود آمده لکه بر روی لباس هایشان، اقدام به دور انداختن آن خواهند کرد. پاک کردن لکه روی لباس بسیار زمان بر است و با توجه به همه گیر شد ماشین های لباسشویی، معمولاً افراد مختلف تمایل به شستشوی لباسها با لباسشورها را دارند. اما مسئله مهم در مورد لکه این است که انواع مختلفی دارند و برای هر کدام از آنها باید روش و زمان شستشوی متفاوتی بکار برد تا اثر آنها به طور کامل محو شود. دمای آب لازم، میزان مواد شوینده و مدت زمان شستشو از ویژگی هایی است که به از بین بردن لکه ها تاثیر بسیار زیادی دارد. ماشین های لباسشویی انواع مختلفی دارند و هر کدام از آنها دارای ویژگی، مزایا و معایب مختص به خود هستند. فروشگاه اینترنتی اسفند کالا، خرید انواع ماشین لباسشویی در برند، گنجایش و مدلهای مختلف را به صوررت آنلاین در اختیار کاربران قرار داده است.

چگونه لکه‌ های روی لباس را با ماشین لباسشویی از بین ببریم؟

پاک کردن لکه روی لباس ها به کمک ماشین لباسشویی

اما با قرار دادن لباس در داخل دیگ لباسشویی کاربران تسلط زیادی بر نحوه شستشو نخواهند داشت و به صورت دستی قادر به تنظیم آب و مواد  شوینده نخواهند بود. ماشین لباسشویی ها بوش یکی از بهترین وسایل برای شستشوی لباس در محیط منزل هستند. ماشین لباسشویی های بوش اغلب به برنامه مختص از بین بردن لکه ها مجهز هستند. یکی از مزایای لباسشویی های بوش برخورداری از برنامه مختص از بین بردن لکه ها است. Anti Stain نام برنامه شستشوی مختص از بین بردن لکه در لباسشویی های بوش است. برای بهره گیری از این قابلیت کافی است این برنامه را فعال نمایید تا لباسشویی بوش به صورت خودکار اقدام به تنطیم دمای آب، زمان شستشو و تزریق مواد شوینده لازم به چرخه شستشو نماید. بوش یک سری از سنسورهای بسیار حساس را در دیگ لباسشویی کار خواهد گذاشت که به لطف آنها لباسشویی قادر به تشخیص نوع لکه روی لباس خواهد بود. برای اطلاع از قیمت و خرید ماشین لباسشویی بوش در اسفند کالا می توانید از طریق لینک اقدام نماید:

https://esfandkala.com/product-category/wash-machine/bosch-wm

قابلیت Anti Stain  در لباسشوی های بوش کاملاً خودکار سرعت چرخش دیگ  و حتی نوع حرکت آن را بسته به شرایط و نیاز تغییر خواهد داد که نتیجه آن از بین بردن کامل سرسخت ترین لکه ها می باشد. یکی از مزیت های ماشین لباسشویی به لطف وجود قابلیت Anti Stain، کاهش مصرف انرژی و آب است. این تکنولوژی به صورت خودکار و بدون نیاز به دخالت کاربر اقدام به از بین بردن انواع لکه بر روی هر نوع پارچه ای خواهد کرد.

سخن پایانی

اگر قصد خرید و یا تعویض ماشین لباسشویی را دارید، محصولات برند بوش می تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد. اعتبار برند بوش به گوش تمامی ما رسیده و همین اعتبار نیز موجب افزایش انتظار کاربران از محصولات این برند شده است. لباسشویی های برند بوش از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند و همین مسئله نیز موجب شده تا هر فرد بتواند بر اساس نیازش اقدام به انتخاب نماید. فروشگاه اسفند کالا لیست کاملی از محصولات برند بوش اعم از ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی را در مدل و سری های مختلف را به همراه گارانتی شرکتی در اختیار کاربران قرار داده است.

دیدگاهتان را بنویسید