فهرست مطالب
کاور هایلایت اینستاگرام چیست؟

نحوه ایجاد کاور هایلایت اینستاگرام

8 نکته برای کاور های هایلایت کلیکی اینستاگرام

قالب های کاور هایلایت اینستاگرام

داشتن مجموعه ای منظم، زیبا و منسجم از کاورهای هایلایت اینستاگرام، مطمئناً جالب به نظر می رسد – اما همچنین فرصتی عالی برای نشان دادن برند، پالت رنگ و حس سبک خود به دنبال کنندگانتان است. و پوشش‌های برجسته زیبایی، بازدیدکنندگان نمایه را تشویق می‌کند تا داستان‌هایی را که حاوی تمام اطلاعات مهمی است که اساساً در بالای نمایه خود پین کرده‌اید، کلیک کرده و مشاهده کنند.

می توانید از ابتدا پوشش های هایلایت شخصی سازی شده طراحی کنید یا از ابزار طراحی گرافیکی یا برنامه ویرایش عکس برای پشتیبانی بیشتر استفاده کنید. این پست را بخوانید و تحت پوشش قرار خواهید گرفت.

خود را دانلود کنید بسته رایگان 40 آیکون برجسته استوری اینستاگرام قابل تنظیم اکنون. پروفایل خود را بهینه کنید و برند خود را از رقبا متمایز کنید.

کاور هایلایت اینستاگرام چیست؟

اول: هایلایت اینستاگرام چیست؟

هایلایت اینستاگرام مجموعه ای از استوری های اینستاگرام است که کاربر در یک دسته بندی خاص ذخیره کرده است. استوری های اینستاگرام فقط به مدت 24 ساعت قابل مشاهده هستند، اما افزودن یک استوری به هایلایت به آن جایگاه دائمی در نمایه شما می دهد.

کاور هایلایت اینستاگرام عکس یا گرافیکی است که بالای نام هایلایت در صفحه نمایه شما ظاهر می شود. مانند جلد کتاب است، اما برای برجسته بودن شما.

در مثال زیر (که با مستطیل آبی نشان داده شده است)، یک برند مد از هایلایت ها برای نشان دادن اطلاعات مهم استفاده می کند – راهنمای اندازه، اطلاعات مراقبت، عرضه های جدید، و غیره – و هر هایلایت دارای یک پوشش برجسته گلدار زیبا است.


کاورهای هایلایت اینستاگرام گلدار مد آهسته Ersa Fibers

منبع: اینستاگرام

کاور های هایلایت ضروری نیستند، اما ظاهری زیبا به نمایه شما می دهند – و اولین تاثیر فوق العاده ای را برای افرادی که برای اولین بار از صفحه اینستاگرام شما بازدید می کنند، ایجاد می کنند.

در اینجا نحوه ساخت آنها آورده شده است.

نحوه ایجاد کاور هایلایت اینستاگرام

برای ایجاد کاور هایلایت اینستاگرام، ابتدا باید هایلایت اینستاگرام داشته باشید. این دستورالعمل های گام به گام را برای ایجاد یک هایلایت دنبال کنید (و اگر قبلاً یک هایلایت تنظیم کرده اید، از این قسمت رد شوید).

نحوه ایجاد هایلایت اینستاگرام

1. حساب اینستاگرام خود را در برنامه تلفن همراه باز کنید و در قسمت برجسته در زیر بیو خود روی “جدید” کلیک کنید.


گزینه پوشش برجسته جدید در زیر ویرایش نمایه

2. در بایگانی Story خود پیمایش کنید و داستان هایی را که می خواهید در هایلایت خود قرار دهید انتخاب کنید. سپس، ضربه بزنید بعد در گوشه سمت راست بالای صفحه نمایش


داستان هایی را انتخاب کنید تا در هایلایت در آرشیو قرار دهید

3. نام برجسته خود را تایپ کنید.


عنوان برجسته داستان را اضافه کنید

4. اختیاری: ضربه بزنید ویرایش جلد برای ویرایش جلد پیش فرض انتخاب شده توسط اینستاگرام (فریمی از اولین استوری در مجموعه شما). همچنین می‌توانید این کار را بعداً انجام دهید، هنگامی که برجسته‌سازی شما فعال شد – ما در زیر به جزئیات این فرآیند را می‌پردازیم.

5. کلیک کنید اضافه کردن در قسمت سمت راست بالای صفحه نمایش.

خودشه! هایلایت شما در صفحه نمایه شما نمایش داده می شود.

چگونه یک کاور هایلایت شخصی اینستاگرام بسازیم

هنگامی که یک هایلایت اینستاگرام ایجاد می کنید، کاور به طور خودکار تولید می شود – اما شخصی سازی کاور های هایلایت اینستاگرام شما بسیار سرگرم کننده تر است. همچنین این یک راه عالی برای نمایش نام تجاری خود و افزودن یک لمس فردی به نمایه شما است.

ما جمع کرده ایم 40 آیکون جلد برجسته استوری اینستاگرام که دانلود رایگان هستند و آسان برای سفارشی کردن. یا می توانید خودتان بسازید.

شما می توانید با استفاده از هر برنامه یا نرم افزار طراحی، کاور های هایلایت اینستاگرام دایره ای ایجاد کنید. ما از طرفداران Canva هستیم (و psst… Canva اکنون با Hootsuite یکپارچه شده است و طراحی گرافیک های زیبا را به صورت رایگان ساده می کند). در اینجا نحوه ایجاد یک پوشش برجسته با استفاده از Canva آورده شده است.

1. به canva.com بروید. Canva برای استفاده رایگان است، اما برای ورود به سیستم باید یک حساب کاربری ایجاد کنید.

2. می توانید هایلایت اینستاگرام خود را از ابتدا با استفاده از هر تصویر دایره ای طراحی کنید، یا یک قالب Canva را شخصی سازی کنید (این کاری است که در این مثال انجام خواهیم داد). برای یافتن هزاران الگو، «برجستگی استوری اینستاگرام» را در نوار جستجو تایپ کنید.


هایلایت استوری اینستاگرام را با استفاده از قالب Canva طراحی کنید

3. الگوی مورد علاقه خود را انتخاب کنید.


متن منحنی کسب و کار اینستاگرام جلد هایلایت استوری

4. پس از انتخاب الگوی خود، می توانید متن را ویرایش کنید…


ویرایش متن در قالب Canva

5. … و رنگ ها…


به قالب Canva رنگ اضافه کنید

6. … و حتی اگر می خواهید گرافیک اضافه کنید. Canva تعداد زیادی عکس و طرح رایگان برای انتخاب دارد.


گرافیک رشته فرنگی را به قالب اضافه کنید

7. وقتی از طراحی راضی بودید، روی «اشتراک گذاری» در سمت راست بالای صفحه کلیک کنید تا تصویر را دانلود کنید.


برای دانلود تصویر در Canva روی Share کلیک کنید

8. انتخاب کنید دانلود از منوی کشویی تصویر را به صورت PNG یا JPG دانلود کنید. اگر قالبی که انتخاب کرده‌اید چندین صفحه دارد، فقط صفحاتی را که می‌خواهید دانلود کنید—در این صورت، ما فقط صفحه 2 را ذخیره می‌کنیم.


تصویر را به صورت PNG یا JPG دانلود کنید و صفحات را انتخاب کنید

9. تصویر را در رول دوربین گوشی خود ذخیره کنید. اکنون زمان استفاده از تصویر به عنوان پوشش برجسته فرا رسیده است.

چگونه کاور هایلایت اینستاگرام خود را تغییر دهیم

برای تغییر پوشش هایلایت اینستاگرام خود به یک تصویر شخصی سازی شده، این مراحل ساده را دنبال کنید:

1. هایلایت را از پروفایل اینستاگرام خود باز کنید.

2. ضربه بزنید بیشتر در گوشه سمت راست پایین


بیشتر گوشه پایین سمت راست هایلایت اینستاگرام

3. ضربه بزنید هایلایت را ویرایش کنید. سپس، ضربه بزنید ویرایش جلد، نزدیک بالای صفحه نمایش شما.


ویرایش جلد

5. برای انتخاب یک تصویر از رول دوربین خود، روی نماد عکس نزدیک پایین صفحه ضربه بزنید.


برای انتخاب تصویر از رول دوربین، روی نماد عکس ضربه بزنید

6. پوشش برجسته جدید را از رول دوربین خود انتخاب کنید. سپس، ضربه بزنید انجام شده.

خودشه! جلد هایلایت کاملاً جدید شما فعال است.

8 نکته برای کاور های هایلایت کلیکی اینستاگرام

هنوز به دنبال الهام هستید؟ در اینجا چند نمونه عالی از کاورهای جذاب استوری اینستاگرام و نکاتی در مورد نحوه درست کردن آن آورده شده است.

1. آن را ساده نگه دارید

کاورهای هایلایت استوری اینستاگرام کوچک هستند—در واقع به قدری کوچک هستند که از شلوغ شدن آن دایره کوچک با ارزش با متن زیاد یا تصاویر بیش از حد پیچیده اجتناب کنید.


پوشش های هایلایت رنگی بلوک شده فروشگاه جانبی

منبع: اینستاگرام

اصولی و تمیز نگه داشتن پوشش های خود ایده آل است. حتی پوشش‌های هایلایت ساده با بلوک رنگ (مانند مواردی که هنرمند بالا استفاده کرده است) بسیار مؤثر هستند: آن‌ها خیلی شلوغ نیستند و دیدن آن‌ها دلپذیر است.

2. ثابت قدم باشید

لازم نیست کاور های هایلایت IG شما یکسان باشند، اما در حالت ایده آل، با هم مطابقت دارند: انتخاب رنگ، تم یا الگوی خاصی را در نظر بگیرید تا هنگام ساخت کاور از آن پیروی کنید.


روکش هایلایت قاب دایره ای قرمز رستوران چمبر

منبع: اینستاگرام

این رستوران از یک قاب دایره‌ای قرمز رنگ بر روی تمام جلدهای برجسته خود استفاده می‌کند و ظاهری ثابت ایجاد می‌کند، حتی اگر عکس‌های درون هر فریم همگی متفاوت باشند. این یک جزئیات کوچک است، اما ظاهری منسجم به جلدها می دهد.

3. خلاق باشید

کاور های هایلایت فرصتی برای نشان دادن خلاقیت شما به عنوان یک برند است. به این فکر کنید که چگونه می توانید نام تجاری خود را تا حد امکان در پوشش های هایلایت خود قرار دهید.


پوشش هایلایت ترکیب رنگ فارو و بال

منبع: اینستاگرام

به عنوان مثال، برند رنگ Farrow and Ball دارای روکش های هایلایت است که شبیه ترکیب رنگ با هم هستند. این یک انتخاب بسیار منحصر به فرد است که به طور مؤثر چیزی در مورد برند (عمدتاً اینکه آنها رنگ می فروشند) ارتباط برقرار می کند.

4. از یک پالت رنگ مارک دار استفاده کنید

راه دیگری که می توانید برند خود را در پوشش های هایلایت خود بگنجانید، استفاده از رنگ های برندتان در طرح هاست. به پوششی مانند برچسب برای کسب و کار خود فکر کنید: مخاطبان باید بتوانند به آن نگاه کنند و بلافاصله بدانند که متعلق به شماست.


محصولات BKIND پالت رنگی سازگار مونترال

منبع: اینستاگرام

به عنوان مثال، این برند لوازم آرایشی دارای یک پالت رنگی بسیار ثابت در محصولات خود و در اینستاگرام خود است. پوشش های هایلایت نیز از این قاعده مستثنی نیستند: آنها همان رنگ های صورتی-قهوه ای مد روز را مانند بقیه قسمت های نمایه به خود می گیرند.

5. از آیکون ها استفاده کنید

از آنجا که املاک و مستغلات زیادی روی جلد برجسته وجود ندارد، استفاده از تصاویری که نماد کلمات و ایده‌ها – یا نمادها هستند – می‌تواند ابزار عالی برای برقراری ارتباط اطلاعات ساده باشد.


نمادهای جعبه و بشکه

منبع: اینستاگرام

کاورهای هایلایت اینستاگرام Crate and Barrel کاملاً ابتدایی هستند، اما نمادها در نمادسازی ایده ها مؤثر هستند (و همچنین بسیار زیبا هستند). آیکون‌ها جایی هستند که برنامه‌های ویرایشی مانند Canva واقعاً می‌درخشند—هزاران نماد و تصویر ساده درست در آن وجود دارد.

6. محصولات خود را به رخ بکشید

اگر از اینستاگرام برای تجارت استفاده می کنید، پوشش های برجسته شما به عنوان یک تاکتیک کوچک بازاریابی عمل می کند. کاربران اینستاگرام به جای اینکه مجبور باشند برای دیدن همه کالاهای شما در فید خود پیمایش کنند، می توانند از طریق کاورهای برجسته نگاهی سریع به محصولات شما داشته باشند.


برچسب رایگان محصولات برند مد آهسته

منبع: اینستاگرام

این برند مد آهسته از نکات برجسته برای ارائه محصولات خاص استفاده می کند، بنابراین خریداران کنجکاو می توانند به راحتی در مورد طراحی و تناسب لباس های مختلف تحقیق کنند.

7. آنچه را که بیشترین اهمیت را دارد برجسته کنید

اشتباه دبیرستانی را که همه چیز را برجسته کنید، مرتکب نشوید. از نکات برجسته باید فقط برای نمایش مهم ترین و مفیدترین اطلاعات به مخاطبان استفاده شود. خوب است که در مورد داستان هایی که برجسته می کنید دقیق باشید (و به عنوان یک امتیاز، انتخابی بودن به این معنی است که نیازی به طراحی جلدهای برجسته ندارید).


موضوعات برجسته کودکان انبار سفال

منبع: اینستاگرام

Pottery Barn Kids نکات برجسته خود را ساده و گسترده نگه می‌دارد: موضوعاتی مانند “مهد کودک”، “کودک نوپا” و “اتاق خواب” به کاربران اینستاگرام کمک می‌کند تا اطلاعات مورد نظر خود را پیدا کنند.

8. از آزمایش نترسید

کاور های هایلایت اغلب نماد دسته بندی هایلایت شده به روشی کاملاً تحت اللفظی هستند، اما اگر ایده ای دارید، آن را امتحان کنید—یکی از بهترین چیزها در مورد کاور های هایلایت این است که در صورت تغییر نظر می توان آنها را ویرایش یا تغییر داد. بگذار تصوراتت آزادانه رها شوند.


Anik Jain طراح گرافیک برجسته برجسته

منبع: اینستاگرام

تعجب آور نیست که این طراح گرافیک دارای کاورهای برجسته و متمایز بسیار جسورانه است – آنها کاملاً با برند او مطابقت دارند. برای مثال، انتخاب معمولی برای استفاده از لوگوی توییتر برای بخش «توییت‌ها» است، اما این طراح نسخه شخصی خود را از آن پرنده نمادین ایجاد کرد.

قالب های کاور هایلایت اینستاگرام

اکنون که می دانید چگونه هایلایت های اینستاگرام را ایجاد کنید و کاورهای سفارشی را به آنها اضافه کنید، این بسته نرم افزاری را دانلود کنید 40 طرح رایگان قابل تنظیم و ظاهر پروفایل اینستاگرام خود را به سطح بالاتری ببرید.

خود را دانلود کنید بسته رایگان 40 آیکون برجسته استوری اینستاگرام قابل تنظیم اکنون. پروفایل خود را بهینه کنید و برند خود را از رقبا متمایز کنید.

با Hootsuite به راحتی تمام بازاریابی اینستاگرام خود را مدیریت کنید. از یک داشبورد، می‌توانید پست‌ها را مستقیماً در اینستاگرام برنامه‌ریزی و منتشر کنید، مخاطبان خود را درگیر کنید، عملکرد را اندازه‌گیری کنید و سایر پروفایل‌های رسانه‌های اجتماعی خود را اجرا کنید. امروز آن را رایگان امتحان کنید.

شروع کنید

در اینستاگرام رشد کنید

به راحتی ایجاد، تجزیه و تحلیل، و پست‌ها، استوری‌ها و حلقه‌های اینستاگرام را برنامه‌ریزی کنید با Hootsuite. در زمان صرفه جویی کنید و نتیجه بگیرید.

آزمایشی 30 روزه رایگان

دیدگاهتان را بنویسید